iPon Cikkek

Alice: Madness Returns - Őrült jó!

Dátum | 2011. 06. 25.
Szerző | Chocho
Csoport | JÁTÉK

Az American McGee's Alice-t már kiveséztük a múltkor, most pedig megérkezett a folytatás, ami tíz évvel az első rész után nem kis nehézségekkel néz szembe. A játékipar hatalmasat változott, a PC elvesztette dominanciáját, a mászkálós platformerek pedig gyakorlatilag addig mutálódtak, míg össze nem olvadtak a TPS-ek és akciójátékok stíluselemeivel. Egy ilyen roppant vegyes világban nem könnyű érvényesülni, egy évtizedes folytatás pedig már leszerepelt a közelmúltban. De vajon McGee tudta venni az akadályokat? Van még annyi tűz az id volt fenegyerekében, hogy helyrerázza az immár sorozattá bővített Alice-t, és ez egyszer sikerre vigye a korábban anyagilag bukott receptet? Nos, van szerencsénk kijelenteni, hogy mindenképp, hisz akárki akármit is mond, az Alice: Madness Returns messze kiemelkedik a sok egyéniségtől mentes játék közül. Lelke van, s ezt meg kell becsülni.

Rémes álom

A történet szerint Alice az első részben legyőzte ugyan démonait, ám mostanság, tíz évvel később sem teljesen egészséges. Mindenféle rohamok és látomások gyötrik, s bár már nem kell elmegyógyintézetben élnie, rendszeresen pszichiáterhez jár, aki igyekszik falat emelni Alice gyermekkori traumája és az immár fiatal nő felnőtt élete közé. Sajnos azonban a terápia rosszul sül el, egyre több kerül felszínre az Alice családjával végző tűzvésszel kapcsolatban, a lány pedig ismét Csodaországba látogat, hogy rájöjjön, mégis mi történt azon a végzetes éjszakán. Képzeletének sziporkázó álomvilága viszont legalább olyan rossz állapotban van, mint Alice elméje, így a lány felkerekedik, hogy a józan eszét vonatként romboló őrülettel szembenézve megmentse magát az újabb szörnyűségektől.

Alice egy szerethető, szánható karakter
A sztori egyszerre játszódik a viktoriánus Londonban és Csodaországban, igaz, előbbi helyszín csak afféle összekötőként szolgál a négy nagy fejezet között. A történethez írt forgatókönyv több szereplő szemszögéből is mesél egy kicsit Alice-ről, aki egyébként sokat fejlődött az első rész óta, és most már szerethető, sajnálható karakterré avanzsált a szadista őrültből. Bár sokak szerint Alice nem elég nyílt és túlságosan könnyen fogadja el a bizarr szituációkat, a helyzet az, hogy mivel beteg, nyilván másképp viszonyul ahhoz, amit lát és átél, mint a legtöbb játékos tenné. Ennél fogva aztán az Alice története kétféle élmény házasságából szüli meg roppant nyomasztó atmoszféráját: először szembesülünk Alice gyermekded, ártatlan énjével, majd meghasonlunk azzal a kegyetlen és brutális személyiséggel, aki Csodaországban minden további nélkül vagdalja halálra ellenségeit. Izgalmas, beteges és érdekes élmény, a végkifejletig pedig bőven lesz időnk agyalni a titkokon.

Kés, villa, olló, gyerek kezébe nem való

Az Alice játékmenete nagyjából olyan, amilyen az első részé is volt, s most meg kell álljak, hogy értetlenségem fejezzem ki a negatív kritikákkal szemben. A Madness Returnst ugyanis nem egy külföldi és hazai játékoldal húzta le, 5-7-ig osztva rá a pontokat, mondván, hogy monoton és hogy nem változott semmit. Furcsamód, számomra épp ez jelentett élvezetet, ráadásul ebben a stílusban újat alkotni nem igazán lehet anélkül, hogy valami műfajkeverék játékszörnyet akarnánk készíteni. Így aztán McGee-ék is inkább maradtak a kaptafánál, és ahelyett, hogy kísérleteztek volna, ott vették fel a fonalat, ahol az első játékkal letették. Az úgyis megelőzte a korát, mondhatni tehát, hogy tervezés és játékélmény szempontjából a Madness Returns bőven modern játéknak minősül.

A mellékszereplők most sem normálisabbak, mint hajdanán
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy Alice-szal viszonylag lineáris pályákat rohanunk végig, megküzdve az utunkba álló furcsa lényekkel, eközben pedig emlékképeket gyűjtünk, melyek segítenek a lánynak megérteni a múltat. A helyszíneket hosszú, főleg ugrálásra kihegyezett platformrészek fűzik össze, amik szüneteiben harcolunk és igen egyszerű logikai feladványokat oldunk meg. A játék hosszú, nagyjából 15-16 óra, és bár a játékmechanika nem változik, a különböző fejezetek más és más témákat dolgoznak fel a klasszikus meséből (elvarázsolt erdő, a Kalapos rezidenciája, a Szívkirálynő kastélya, stb.), garantálva, hogy a játékélmény monotonitása fölött szemet hunyunk az eszelősen eredeti dizájn láttán. A harc sokat fejlődött, végre nem kell dobálni a lassú kést és a kártyák kifogyásától sem kell félni, helyüket átvette a remek borsszóró és a hobby horse, mely utóbbi egy igen erős pörölyként fogható fel. Persze gránátvetőt is kaptunk teáskanna képében, valamint egy időzített nyuszi alakú bomba is jár a repertoárhoz, amivel ráadásul puzzle-öket is megoldhatunk. A fegyverek négy szinten fejleszthetőek a pályákon gyűjthető tejfogak függvényében, ellenfeleket pedig más és más eljárásokkal likvidálhatjuk. Vannak erősebbek és gyengébbek, földön járók és repülők, de ami mindegyikükben közös, az a groteszk külső, amitől még a tapasztalt horrorrajongókat is kirázhatja a hideg. Egyedül azt sajnáltam, hogy a fekete, kátrányos lények túl sokat szerepeltek, valamint hogy az Alice-ban nincsenek valódi bossharcok. Az első részben nagyon jók voltak a főellenségek, és itt is szívesen láttuk volna őket viszont, de úgy látszik, a fejlesztők jobbnak látták mellőzni őket. Hogy miért, rejtély, de az első fejezet végére időzített poén talán jól prezentálja American hozzáállását a témához.

A fegyverek jók és kellően változatosak
Maga a platformélmény ellenben tökéletes, idézi a klasszikus játékok legjobb pillanatait. Az irányítással semmi gond nincs, mindig jól látni, hogy hová is akarunk ugrani, a zsugorodás és óriásira növés pedig külön kiemelendő tulajdonságok. Alice még az első pályán kortyol bele (na jó, lenyakal vagy két litert) egy adag zsugorító főzetbe, melynek hatását aztán akármikor aktiválhatjuk. Bizonyos szakaszokat csak kicsiben lehet teljesíteni, de ezt leszámítva is jól jön, ha összemegyünk, mert az első részből visszaköszönő őrült gyerekek által hagyott rajzok csak ebben a módban válnak láthatóvá. Sőt, vannak láthatatlan platformelemek, amik ráadásul mozognak is. Gyakorta élünk majd a zsugorodással, a sok gyűjthető dolog pedig szintén rávesz bennünket, hogy apróban szaladgáljunk. Később aztán megnövünk, és valódi óriásként zúzunk a pályán – hát igen, nem semmi érzés visszaadni a szemét kárókatonáknak a jussot.

Alice, az őzikeszemű

A Madness Returns grafikájáért ugyanaz az Unreal Engine 3.0 felel, amit a Huntedben is láttunk, ám míg ott a fejlesztők csak a teljesítményre hajtottak, addig itt olyan látványorgiát prezentáltak, ami túlmutat az engine eddig bemutatott képességein... vagy nem is, rosszul fogalmaztam, inkább a látvány jellege olyan új, hogy nehezen hisszük el, hogy ez az Epic motorjának a munkája. Bár a textúrák és az animációk nem minden esetben ütik meg a mércét, sőt, egyes helyeken a kidolgozatlanság kifejezetten szembeötlő, a pályatervezés annyira különc és gyönyörű, hogy képtelenség haragudni a játékra. A karaktermodellek általában jól néznek ki, Alice viszont egyszerűen szuperül fest, a szélben lobogó, vállig érő haja pedig sokáig etalon lesz a játékvilágban. Érdekesség, hogy a PC-s változat kihasználja a Physx-es nVidia kártyák képességeit, így akinek elég bika gépe van, az szabadon törhet zúzhat. A PC-s port egyébként a legjobb az összes közül: jól fut (a tesztgépen, ami egy Athlon II-es processzort, egy HD5770-es VGA-t és 4 gigabájt memóriát foglal magába, az 1920x1080-as felbontás sem jelentett gondot), nagyon szépen néz ki és viszonylag bugmentes, bár egyesek panaszkodnak megmagyarázhatatlan fagyásokra. Volt szerencsém látni az Xbox 360-as és PS3-as verziókat is, és bár van köztük bizonyos különbség (előbbi stabilabban fut, de nincs rajta AA, míg utóbbiban van élsimítás ugyan, de itt-ott leesik a framerate-je), elmondható, hogy teljesen vállalható és jó portok, tehát aki nem számítógépre veszi is meg lesz elégedve az Alice-szel.

Alice nagyon szép tud lenni, a későbbi pályák pedig egyenesen lélegzetelállítóak
A zene és a hangok nagyon jók, sőt, tökéletesek, egyszerűen nem tudok fogást találni rajtuk. Alice szinkronhangja most is a régi, a zene pedig tökéletesen idomul a játékélményhez, sejtelmes, mégis könnyen befogadható dallamokkal operálva. A menüzene viszont kilóg ebből, olyannyira beteg és ijesztő, talán a játék legjellemzőbb tónusait olvasztották egybe és ettől olyan jó az egész. Kiemelendő még, hogy a történetet animációs kisfilmekkel szakítják meg, melyek művészi fronton lökik tovább az Alice dizájnját. Tökéletes munka American, tökéletes.

Az őrület hegyei

Összefoglalva, az Alice: Madness Returns egy remek játék, kiváló folytatás, ami ráadásul nem csak hogy felér az elvárásokhoz, de simán megfelel az első rész színvonalának. Bár sokan kritizálták, hogy monoton, illetve bizonyos, mára megszokottá vált játékelemek hiányoznak belőle (pl. ha megölnek, nagyon messziről kezdhetjük újra a pályát – ez persze a zuhanásokra nem vonatkozik), úgy vélem, hogy pont ez a fajta hozzáállás teszi egyedivé és élvezetessé az Alice-t. A fejlesztők ráadásul kitettek magukért, mert tudták, hogy a stílusból adódó önismétlést nehéz lenne elkerülni. Ezért aztán több, 2D-s szekciót is ültettek a Madness Returnsbe, feldobva ezzel a hangulatot, de egyéb ötletes minijátékokkal is találkozunk majd, hogy a kismillió gyűjthető extráról és a pazarul bekalibrált nehézségi szintekről már ne is beszéljek. Az Alice persze pont emiatt nem mindenkinek szól. Ha valaki szerette az első részt, mindenképp szerezze be, aki viszont már azt is utálta, az a Madness Retunrs-szel sem csinál jó vásárt.


Tesztelt platform: PC
Platformok: PC, PS3, Xbox 360

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

44. Szaby59
2011.06.25. 15:49
Nem csak, hogy méltó folytatás, de még jobb is mint az előző.
Egyedül a chapter 2 volt kissé unalmas, talán a szegényes világ miatt, de a többi lenyűgöző a történettel együtt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. ájPon
2011.06.25. 16:14
Én sem szerettem annyira az első részt, a második pedig az egyik kedvenc játékommá lett, szóval az utolsó mondattal nem értenék egyet a cikkben.
Nekem valahogy a monotonitás nem esett le, egyszerűen fantasztikus játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Chapell
2011.06.25. 16:49
Érdekes, hogy a legtöbb értékelés nagyon lehúzta a játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Smith166
2011.06.25. 17:30
A ffene, elolvastam és még sose játszottam az előzővel se, de ehhez most kedvet kaptam
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. ájPon
2011.06.25. 17:56
Én egyáltalán nem értem az alacsony értékeléseket. Olvastam is párat (legutóbb az IGN-t) és a cikkek végén a pontszámokat nézve elkerekedett a szemem. Érthetetlen.

IGN:
Presentation - 7.5
Graphics - 6.5
Normális az ilyen? Szubjektív vélemény ide vagy oda, ezek tényleg alacsony pontszámok egy ilyen játéknak, ha egy kicsit is objektíven tekintjük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Tompeever
2011.06.25. 18:10
ájPon, nem fizettek nekik eleget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. skateout
2011.06.25. 18:10
Ezek gyenge értékelések. A játék egyszerűen hangulatilag, élményben, összetételben, funkcióban és játszhatóságban is lenyűgöző. Nem szeretem a horror játékokat, éppen ezért az ilyen elmebeteg témákat kerülöm, de ez nem az FPS, TPS horror kategória, ez más. Egyszerűen imádom, mert leköt. Aki pedig veszi a fáradtságot, beleolvas az extrákban a történetbe, az még jobban bele éli magát és így többet mond/jelent a játék az illetőnek.
Csak ajánlani tudom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. asaca
2011.06.25. 18:16
Ez mindig igy van!Ami jó azt lehuzzák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Szaby59
2011.06.25. 18:26
Metacritics-en is meglátni.
Critics score 7.5
user score 9

A látvány/világ gyönyörű és egyedi, semmivel sem rondább mint bármelyik unreal 3 kreálmány.Az meg vicc, hogy DNF grafját is 6.5-re pontozták, meg ezt is...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Blade0012
2011.06.25. 18:55
"Ami jó azt lehuzzák."

Aha persze Kár, hogy az Elíz nem lett az, nagyon is van alapja a lehúzásoknak. Az első rész se volt nagy kunszt, a középszerből csak és kizárólag az elborult világa és a technikai bravúr húzta ki, ezért is nyelték le relatíve jó képpel a kritikusok, úgy néz ki másodjára ugyanez nem jött össze (persze most már a látvány se üt). A 90-et meg röhejesen rózsaszínnek tartom.
*fanboy alert*
Egyébként a pc-s verzió nem port
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Szaby59
2011.06.25. 19:06
Dehogynem, PC-s verzió billentyűzettel:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. djdanee Szaby...
2011.06.25. 19:45
Nálam rendesen írja ki az irányításhoz a tippeket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Szaby59
2011.06.25. 20:03
Nálam is, de ezen az egy helyen így írja, szóval valószínűsíthető, hogy a PC-s változat az x360-asból lett portolva és ez az egy így maradt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Chocho
2011.06.25. 20:17
@Blade0012:

Szeretem, ahogy folyamatosan égeted magad.

1.: De, port, lévén az alapvető platform az Xbox 360 volt a fejlesztés alatt.

2.: A fanboyság nem egyenlő a saját véleménnyel. Tudod, attól, mert az IGN kevesebbet adott, és mert őket olvassák kétmilliárdan óránként, még nem kötelező velük egyetértenem. A cikkben le van írva, miért annyi a végső százalék. Ha vannak értelmes érveid, szívesen olvasom, de a fikázásodra és az óvodás vergődésedre a sok cuki szmájlival nem vagyok kíváncsi.

3.:A látvány nem üt? Hahahahahaha!!!

4.: Az első rész valódi klasszikus, ami teljesen más megvilágításba helyezte a platformereket. Sok cég tanult tőle, pl. a Naughty Dog is. Bullshit? Tessék utánaolvasni, mielőtt állítasz valamit!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Heroes27 Choch...
2011.06.25. 20:20
ti állandóan betaláljátok egymást Jön egy játékcikk, már kettőtökért érdemes kommentet olvasmom
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. lackoo1111
2011.06.25. 20:42
Ez a játék legalább megérdemli a magas pontszámot , nem úgy mint a Homefront , DNF , F.E.A.R. 3 , Haunted , Dungeon Siege III ,Dungeons . Nyugodtan megkövezhettek , de szerintem a Portal 2 sem éppen egy egetrengető játék .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. XtreemX
2011.06.25. 21:05
A látvány remélem vicc akart lenni,én egy 3-ast adnék a 10-ből.. katasztrófális grafika,mintha valami 2003-as játékkal játszana az ember. A többi stimmel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Szaby59
2011.06.25. 21:13
Persze, 2003-ban te nyilván ilyenekkel játszottál.
A látvány egyébként meg nem csak a grafikát akarja pontozni, hanem a felépített világ minőségét és egyediségét.
Azzal meg bizony, hogy megvan az a 8 pont...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. dragon83
2011.06.25. 22:19
Akik a látványt fikázzák, azok úgy néz ki nem tudják, hogy az nem azt kívánja mérni, hogy hány millió poligonból állnak a modellek, hogy milyen modern shadereket használ a játék, és mennyire fotorealisztikus. Ha valami egyedi, van stílusa, ízlésesen van "megrajzolva", az is lehet szép. És nem csak a Crysis.

Egy kis tananyag az angolul értőknek:
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/extra-credits/3201-Graphics-vs-Aesthetics
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Alkoto5
2011.06.25. 23:06
Nagyon szép lett... megvalósításban lehetnek elnagyolások, de művészileg top, és én sem értem a külföldi lehúzó cikkeket... mondjuk más játékkal nem is játszok, de ezzel élmény
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Chocho
2011.06.26. 10:26
Jó látni, hogy vannak, akik megértik, miért tetszik nekem ez a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Zoe01
2011.06.26. 11:40
Művészi szépség > technológia szépség - én mindig ezt vallom. Ezért mondom azt, hogy az ilyen platform, illetve kalandjátékok a legszebb játékok a piacon.

Amúgy imádom az ilyen "elborult" játékokat (Sanitarium, valaki? ). Az első része tényleg klasszikus, s amint megjön a fizum, meg is rendelem a PS3-mas verziót (elvileg ahhoz egy kupon is jár, amivel letölthetem az eredeti Alice felújított, HD-s változatát, ami azért nem kis extra ).

Már alig várom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Szaby59
2011.06.26. 12:48
A PC-s digitális változathoz is adják.
Pár textúra lett élesítve, illetve most már a játékból is kiválasztható szélesvásznú felbontás.
Amúgy kb. ugyanúgy néz ki, valahol még szerintem csúnyább is a túlzott élesítés miatt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. XtreemX
2011.06.26. 13:10
Szaby59:
Képzeld,igen 2003-ban én ilyenekkel játszottam,sőt..volt talán szebb is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. energon
2011.06.26. 14:10
Sztem is marha jó lett.. sok platform elem; dinamikus, látványos harc, elborult dizájn, remek történet és még a zenék+hangok is nagyon a helyükön vannak. Szal elég igényes lett. most játszom másodszorra, hogy meglegyen minden. szégyen de csak warezt tolom viszont amint lesz rá keret, egyből megveszem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Blade0012
2011.06.26. 14:10
Chocho: cöcö, megemelem a kalapom, nagyon hiteles vagy, de vajh miért is égetem magam? Mert tévedtem a porttal kapcsolatban (úristen, hallatlan) vagy mert leírtam a véleményem? Az utóbbit Te is ugyanúgy megtetted akkor Te is égeted magad? Vagy a Te gondolataid aranyat érnek, mindenki más hülye?
Mellesleg pont leszarom az IGN-t, annyira adok a véleményükre mint már lassan a tiédre is, viszont a tesztjeiteket itt-ott kritika néven is illetitek, aminek alapjáraton is objektívnek illik lennie - aki az MR-e képes 90-est adni, az minden csak nem objektív. Talán nem véletlen a sok lehúzás - vagy újfent úgy gondolod mindenki birka csak Te vagy helikopter?
Bár kár ezt erőltetni, a válasz úgyis csak egy újabb arrogáns maszlag lesz, talán ez az oka annak is, hogy a drága idődből még arra sem futja, hogy értelmezd azt amire válaszolsz. Akár másfél percbe is beletelt volna, hogy a fröcsögés helyet felfogd, hogy nem a látványtervet és dizájnt szidtam (ízlésen nem fogok vitatkozni), hanem a technikai megvalósítást, amiben az első rész a maga korában a csúcs volt, az MR meg egy "meh" kategória.
Azt meg, hogy stílust reformált etesd azzal aki most kezdi húzni az ipart és ha lehet ne nézz már hülyének mindenkit. Semmit nem helyezett új megvilágításba, volt benne pár jópofa ötlet, egy magával ragadó világ és egy átlagos, középszerű játékmenet. Pont. Aki ezt képtelen elismerni az igenis fanboy. Klasszikus meg bármiből lehet, meg az utolsó szarkupacból is, ezzel nem támasztasz alá semmit, másik dolog meg nagyon is relatív ki mit tekint klasszikusnak. Azzal meg már ne gyere, hogy mennyire inspirált x másikat, amikor ezt kb minden második játékról el lehet mondani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. ájPon
2011.06.26. 16:08
XtreemX nevezz meg egy játékot ilyen grafikával 2003-ból.
(Gondolom "grafika" alatt a technikai oldalát szidod. Várom válaszod.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Vazzee
2011.06.26. 17:41
dragon83:

Ez egy naonhasznos kis vid, köszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. ndru1986
2011.06.27. 13:36
Annyi hogy ha tesztelő lennék, úgy kellene legyek vele, hogy nem érdemel 90%-ot...de nem tudom lenne-e szívem kevesebbet adni neki IGN...grafika 6.5. Poligonszámolgató idióta népek...Technikailag talán erős közepes, de hogy a hangulat bőven behozza ezt a kis lemaradást, az biztos. (Pl én a Crysis első résznél rendesen húztam a számat...ott volt ugye a játék elején az a környezetm amit a lehető legszebbre meg lehet csinálni, de valahogy annyira nem jött át, hogy szörfdeszkáról irtsam a terroristákat egy nanoruhában.) Mcgee megint megmutatta, hogy nem egy szimpla őrült, hanem egy zseniális
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. YuGabe
2011.06.27. 19:31
Akkor még egyszer: IGN grafikát pontoz, nem látványt. Nálunk van prezentáció pont is, a többi oda megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Szaby59
2011.06.27. 21:12
De az IGN hogyan pontozhatja a DNF elavult Unreal1-es grafkáját és az Alice grafikáját is 6.5-re?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. pdx06
2011.06.27. 23:18
Először azt hittem valami jó kis horror kaland, de kiderült hogy Super Mario.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. melwilya
2011.06.27. 23:45
Azért a 15-16 óra játék időt én lefaragtam 10órára
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. ájPon
2011.06.28. 11:24
És hány százalékosra vitted így végig?
Én is néztem, hogy ha csak végigszaladnék a játékon akkor nagyon rövid lenne, mert a sok idő az a mellékutak, keresgélések és a kimaxolás. És úgy az igazi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. False
2011.06.28. 12:51
Blade0012 : Ez itt chochó farmja, aki nem nyal be neki tövig, annak nem lehet igaza, ha viszont benyalsz neki tövig akkor homlokegyenest is ellenmondhatsz neki, meg is fog dicsérni.Lényeg hogy nyaljál,az iponon csak ez számít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. ájPon
2011.06.28. 13:15
False amúgy kit érdekel, hogy Chocho megdícsér-e?
Azt mondod, hogy ha nem nyalsz be Chocho-nak, akkor >szerinte< nincs igazad. És? Kit érdekel, hogy ez az egy tag megsimogatja-e a buksidat vagy sem? Csak te tulajdonítasz neki ekkora jelentőséget.

Nem Chocho fóruma ez és nem kapsz achievement pontokat Xboxon ha egyetért veled, szóval miért zavar téged ennyire egyetlen ember egy egész fórumon?

Tök úgy beszélsz, mintha valami pontverseny lenne ez itt, Chocho meg a bíra vagy valami.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. False
2011.06.28. 13:37
Az igénytelen, elmebajt okozó, emberiséget megrontó konzolszaros dumát mellőzd ha velem beszélsz.
Mivel szarul indítottál, nem is válaszolok neked érdemben, pedig nem érted, és elkéne hogy valaki elmagyarázza neked.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. ájPon
2011.06.28. 16:22
Azért nem magyarázol, mert nincs mit magyarázni. Elég erőltetett okokat keresel a mentegetőzésre.
A konzoldumát épp neked céloztam, mert annyi értelmet facsarsz ki magadból. (Nekem nincs konzolom, de amúgy sem jelentene semmit.)

Szóval azért kíváncsi vagyok, mit kell azon magyarázni, hogy besértődsz, ha Chocho megdícsér valakit, téged meg nem. De már úgysem tudjuk meg, hiszen "szarul indítottam" (a postom közepén) úgyhogy már szóba se állsz velem herp derp
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. kajosin6
2011.06.29. 16:53
Tetszett a játék, biztos, hogy ki fogom még párszor játszani. a hangulata nagyon ott van, egyet értek a 90%-kal. Mikor először megláttam wonderlandot elég szép látvány tárult elém, élettel teli, mászkáltak a csigák a falon, fújta a szél a faleveleket, virágokat, Alicenak szinte minden hajszála külön mozog a szélben, tehát nekem a látvány nagyon bejött, azért látszik rajta a törődés, és hogy nem fél év alatt lett összecsapva.
Felüdülés egy ilyennel tolni a sok egy sémára készülő játékok után.

False: TE egy szeretet hiányos, apakomplexusos ember lehetsz a "bemutatkozásod" alapján, még a végén megsajnállak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MaximumGam...
2011.06.29. 22:23
Nagy a 4 éves Hugom ugyis Szereti az aliz csodaországban Leültetem elé
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. False
2011.07.04. 11:29
ti igen komolyan retardáltak vagytok mind, az első postom lényege itt az volt hogy le van szarva hogy chocho megdicsér e valakit vagy sem, de nektek már annyira elszáradt az agyatok a sok konzolozás közben, hogy ilyen alapszintű szövegértelmezés se megy már
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. xenon77
2011.08.03. 20:46
Számomra ez a játék volt az, ami visszahozta a régi játékok feelingjét. Nehezen vettem rá magam, hogy elkezdjek vele játszani, de úgy magával ragadott az egész játék hangulata, hogy több órát ültem előtte egyhuzamban. Zárójelben jegyzem meg, hogy a mostani játékok 99% számomra egy rakat fos és ezért is játszom ritkán, de ez nálam kivételt képez! 10/9
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. lackoo1111
2011.08.03. 21:36
off

Alice + Sims 3 ötvözése

http://thumbs2.modthesims.info/img/5/4/7/5/8/8/3/MTS_ChloroformDreams-1215968-Header3.jpg
http://thumbs2.modthesims.info/img/5/4/7/5/8/8/3/MTS_ChloroformDreams-1215969-1.jpg
http://thumbs2.modthesims.info/img/5/4/7/5/8/8/3/MTS_ChloroformDreams-1215970-2.jpg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. silentknig...
2011.09.02. 16:27
hatalmas játék, ez az a mű ami komolyan elgondolkoztat h megvegyem eredetibe... ritkaságnak számít
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!