iPon Cikkek

Borderlands 2 – Pandora visszavár

Dátum | 2012. 09. 19.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK


A Borderlands első része még 2009-ben jelent meg, de odáig nem volt éppen zökkenőmentes az út. Már eléggé a közepén jártak a fejlesztésének, amikor a Gearbox hatalmas döntést hozott régóta készülő (és csúszkáló) RPG-shooterével kapcsolatosan, méghozzá azt, hogy a realisztikus grafikát lecserélik rajzfilmszerű cel-shaded stílusúra. Eleinte sok kétely támadt ezzel kapcsolatosan (túl komolytalan, csúnya stb.), de utólag már tudjuk, jobb döntést nem is hozhattak volna. A Borderlands 1 disztinktív stílusa semmilyen más játékhoz nem hasonlítható. Könnyed, elképesztő humoros és mégis egy remek sztorit tálal, miközben végtelenül szórakoztató, gördülékeny és kellő kihívást nyújt. Apróbb hibák voltak csak benne, amik igazából szóra sem érdemesek.

A Borderlands egyik ikonikus szereplője volt New Haven polgármestere
Aki nem játszott az első résszel, annak annyit kell róla tudni, hogy egy hatalmas, nyílt világú FPS, amit szerepjáték elemekkel vegyítettek. Ez egyrészt megnyilvánult a narratívában, másrészt pedig a szintlépkedésben, képességfában és itemizációban, vagyis a tárgyakban. Elképesztően sok fegyver van a Borderlandsben, különböző statisztikákkal és tulajdonságokkal. Vannak persze alaptípusok, mint a pisztoly, SMG, puska, rohampuska, mesterlövész puska, rakétavető, illetve használhatunk gránátokat is, amikhez szintén lehet módosítókat illeszteni. Az életerő csíkon túl van egy pajzsunk is, amiből millió félét szedhetünk össze. Változhat, hogy mennyit bír, milyen gyorsan tölt vissza és milyen elemi erővel sebez vissza a közelharci támadókra, ha egyáltalán. Van még egy kaszthoz köthető módosító és egy Artifact (2-ben Relic) típusú mod is. Pandorát egyedül is nagy élmény felfedezni, de a kooperatív játék nem túlzok, ha azt mondom, megduplázza az élvezetet. Dióhéjban ennyit róla, részletesen kicsit később megyünk bele a gameplaybe.

Először inkább tegyük fel a legfontosabb kérdést, mégpedig, hogy egy ilyen első rész után mit is várunk a folytatástól. Annyi biztos, hogy felfrissített grafikát és változatos, új helyszíneket, egy erős, új történettel. Természetesen szeretnénk viszontlátni a régi szereplőket és újakat is várunk. Ez eddig egyértelmű, a legkeményebb dió viszont a gameplay rész. Mit érdemes változtatni egy jól bevált recepten? A Gearbox is óvatosan közelítette meg a dolgot, éppen annyit finomítottak, frissítettek amennyit egy folytatásnál kötelező és nem többet. Mi pedig szeretjük ezért őket. 

A helyszín ismét az első rész Pandorája. Sok minden változott a bolygón az első nagy kaland óta (5 év telt el), de a sztori részleteibe nem mennénk bele, azt jobb, ha megtapasztaljátok magatok. A helyszínek meglepően változatosak és gyönyörűek, a legapróbb részletekig ki vannak dolgozva, soha nem volt déja-vu érzésünk a kalandozás során. A grafika szembetűnően fejlődött, de ennyi év után ez természetes. Gyönyörű, nagy felbontású textúrákat és látványos vizet kaptunk. A cel-shaded stílusnak köszönhetően a színek életre keltik az egész világot, egyszerűen szemet gyönyörködtető az egész. Viszont nem csak a szépségre érdemes figyelni, ugyanis ha szerettek mindent felfedezni, akkor jó hír számotokra, hogy a játék ezt értékeli! Sokszor találhattok extra dolgokat nehezen megközelíthető helyeken.

A helyszínek szebbek és változatosabbak mint az elődben
A mai FPS-ek rajongói már hozzászokhattak a pusztítható környezethez, a Borderlands-ben azonban még egy lámpatestet sem lehet szétlőni, de értékeljük inkább az ezért cserébe kapott dolgokat. Talán nem egy technikai remek a játék, de nincs is miért szégyenkezni vele, sőt (igazából a rombolást cel-shaded grafikánál nem könnyű úgy megcsinálni, hogy az jól is nézzen ki).

 Ami a karaktereket illeti, sok régi ismerős visszatér: ott lesz a 4 régi főszereplő, mint NPC, Scooter, a nyomi szerelő, Moxxi, Zed doktor és még sokan mások. No meg persze nincs Borderlands Claptrap nélkül! Az új NPC karakterek is jól sikerültek, nekünk a brit úriemberre hajazó Sir Hammerlock volt a kedvencünk. A 4 játszható karakter igaz nagyon hasonlít a régi bandára, de ez nem baj. A lényeg, hogy egymástól nagyon különbözzenek, és bitang menőek legyenek. Ezt pedig maradéktalanul teljesítik és még többet is kapunk, mert igyekeztek nekik mélységet adni. Axton Pandorára kerülésének története például nem éppen vidám (még az elején fény derül rá).

A Borderlandsban kevés "normális" karakter van, mindenkinek van valami defektje :)
 A küldetések folyamatosan fenntartják az érdeklődést, némelyik még döntési lehetőséget is kínál befejezéskor, de ezek általában nem komolyak, inkább viccesek. A Gearbox elejtette viszont, hogy van olyan döntés is, aminek lesz hatása sztori szempontból. Mi ilyennel a teszt alatt nem találkoztunk, de tény, hogy sajnos arra nem volt elég időnk, hogy teljesen végigvigyük a játékot. Ha kooperatívan nyomultok, a csatlakozás hihetetlenül egyszerűen és gyorsan megy, a küldikkel sincs semmi gubanc, alapvetően ahhoz igazodunk, akihez csatlakozunk és ennyi.

Dizájn fronton amiket még ki kell emelni, azok a fegyverek, mert a csapat egyszerűen felülmúlta önmagát. Annyira változatos modellekkel és színekben kaptunk harcászati eszközöket, hogy az állunkat alig tudtunk felkaparni a padlóról. Lehetőség van a 3D modellek részletes megvizsgálására is: az ’F’ (Inspect) lenyomásával teljes képernyős nézetben forgathatjuk az egyes fegyvereket. 

Zene és hangok

A Borderlands leírhatatlan hangulatához és atmoszférájához hihetetlen sokat adott a zene, az első részben és most is. Nem is csöpögök tovább… vagyis de, mert a szinkronok is pont olyan jók, mint az első részben. Claptrap óriási arc, de még az utolsó lőszer-automatára is élvezet kattintani, mert sokadszorra is vigyort csalnak az arcunkra a hülye beszólások. Igen, talán indokolatlanul sokszor találkoztok a „Badass” kifejezéssel, de ez abszolút megbocsátható, illik a könnyed stílushoz. A fegyverek hangjaival nincs gond, hozták a kötelezőt. Beállítás fronton pedig gyarapodtunk kicsit, nem csak a zene és hangok erejét lehet külön beállítani, hanem a dialógusokét is. Mindennek ellenére, mégis pont a narratíva, ahol „végre” tudunk mondani egy kisebb negatívumot is. Sokszor találunk a játékban hangfelvételeket, amik gyakorta automatikusan lejátszásra kerülnek, mikor felkapjuk őket, illetve az őrangyalunk is bejelentkezhet nem várt időpontokban. Ilyenkor zavaró, hogy túl gyorsan követik egymást az események, pontosabban rögtön megtámadnak és egyszerűen nagyon nehéz odafigyelni a szövegre, ami miatt sztori részletekről és poénokról maradhatunk le. Ez persze egy angol anyanyelvűnek talán nem okoz gondot, de nekünk kicsit kellemetlen volt.

Játékélmény

Kezdjük talán a karakter testreszabással és a menürendszerrel. Az új menürendszer kétségtelenül jobban néz ki, mint a régi, láthatjuk mellette a karakterünk teljes alakos modelljét, ahol rögtön feltűnnek a ráakasztott cuccok. A hasznos statisztikákat adó tárgyak is láthatóak, de az igazi egyéniséget a választható fejek és színezések adják a karinknak, ezekből rengeteget lehet találni a játék alatt. A menüre visszatérve, beletelik majd némi időbe, amíg megszokjátok a használatát, de mindent összevetve jobb, mint a régi, főleg a tárgy összehasonlítás miatt. Picit talán a látvány és a dizájn a hatékony kezelhetőség rovására ment, de azt azért nem mondanám, hogy idegesítő vagy rossz.

Pooshka! :))
A menü kapcsán fontos megemlíteni, hogy cserélgethetünk tárgyakat karaktereink között. A fővárosban Claptrap egy 4 férőhelyes kis zugot alakított ki, ami erre szolgál. A barátokkal való csere-bere még mindig a földre dobálással a leggyorsabb, ha minket kérdeztek, de most már lehet egymásra trade ablakot is nyitni.

A pénz mindig jól jön (mi több tízezret hagytunk ott a félkarú rablónál), de ami még értékesebb Pandorán, az az Eridium. Ebből vehetünk plusz tárhelyet vagy kitolhatjuk maximális lőszerkészleteinket. De nem csak vásárlásra jó, átmeneti erősítést is nyerhetünk belőle, illetve bejött vele egy plusz állapot (az eddigi elemi hatások mellett), amit az eridium kisülés okoz. A ’slag’ legyengíti az ellenfeleket és megnöveli az összes rájuk eső sebzést. Fontos még, hogy a Borderlands 2-ben már van rezisztancia, egy tüzet használó ellenfél sokkal ellenállóbb az ilyen típusú sebzésre, ergo egy fire skagot ne pirós fegyverrel próbáljatok kiirtani, mert sokáig fog tartani.

A karakterfejlődés is változott, hál’ istennek kivették a fegyver-hozzáértés fejlesztését, így szabadon váltogathatunk a jobbnál jobb talált pukkák között, ami üdítő, hisz minél több szabadságot kapunk, annál jobb! Nemde? Ez nem jelenti azt, hogy egyszerűsödtünk, bejött helyette a ’Badass Rank’ rendszer. Az őrült achievementek teljesítéséért Badass pontokat kapunk, amikből egyre több kell az újabb elkölthető tokenekhez. A Badass tokenek beváltásakor 5 random statisztikát dob fel nekünk a játék, amiből választhatunk majd (például életerő növelés, pajzs regeneráció, fegyversebzés, kritikus sebzésnövelés és még sorolhatnánk, több tucat van). Ezeket nem csak aktuális karakterünk kapja majd meg, hanem az összes. Először 1% pluszt kapunk, aztán egyre kevesebbet, egészen 0,5%-ig, itt már nem csökken tovább a bónusz. Achievementekből egyébként nagyon sok van, és szinte mind nagyon viccesen lett elnevezve (nekünk a „Say ’WATT’ again!” a kedvencünk, ezt elektromos sebzés osztásáért kapjuk). A képességek és képességfák újra lettek gondolva, javultak és gyarapodtak, talán Zer0 stealthjénél hiányzott a sebesség, ami annak idején Lilith fáziscsúszásánál megvolt.

Say WATT again! I dare you!
A Borderlands 2-ben jóval többféle ellenfél van, mint az elődjében, változatos képességekkel és tulajdonságokkal. Az AI-ra nem lehet panasz, a mobok ügyesen használják környezetüket, és ha lehet, még akár bekeríteni is megpróbálnak minket. Amelyik tud, az össze-vissza ugrál vagy nekünk ront, míg mások elfutnak előlünk, ha úgy látják jobbnak. Hordó mellett nem tanácsos megállni, mert simán ránk robbantják őket. A góliátokat érdemes kihasználni, ha van egy mesterlövész puskátok kéznél, akkor ha fejbelövitek őket, nekimennek a haverjaiknak is. Többször lehettek tanúi annak, hogy egymást irtják a mobok különböző frakciói, ebbe nem feltétlen kell beleavatkozni… A főellenség, Handsome Jack nagyon jól kitalált figura és eszméletlen humorosak a dumái és üzenetei. Így főellenséget mi… én még nem szerettem.

Badass góliátok egymás karjaiban...
A nehézség a játékban elég nehezen meghatározható, hisz rengeteg mindentől függ. Függ a cuccainktól, szintünktől, az ellenfelek szintjétől és attól, hogy hányan vagytok. A nehézséget érzésre nem pont annyival emeli a játék ahányan becsatlakoztak. Igaz, sajnos csak néhány óra multira futotta, de mi úgy éreztük, hogy a kihívás nagyobb a játékban, ha többen toljuk. Így továbbra is csak azt mondom, ha tudtok, akkor menjetek csapatban, mert sokkal jobb. Itt fontos megjegyezni, hogy a talált kincseket saját magatoknak kell elosztanotok, de az eridium kivétel! Ha valaki felkap egy eridiumot, azt mind megkapjátok, szóval nincs miért aggódni.

A 4-es csapatban játszóknak van még egy utolsó jó hírünk, jöttek be új járgány típusok. Juhééé! Most már van olyan, amibe már 4-en is befértek! 

A küldetések szövegei megérnek egy misét
A Borderlands 2 az első szellemiségében készült, de sok kisebb-nagyobb újítást hozott, amik mind nagyon jók (az egyik legjobb, hogy végre nincs SecuROM). Minden ízében érezni az aprólékos munkát, törődést és átgondoltságot. Ami igazán látszik rajta, hogy a fejlesztői maguk is játékosok és valami olyat alkottak, amivel ők is nagyon szívesen töltenék a szabadidejüket. Nekünk az jött le, hogy amikor belevágtak ebbe a projektbe, nem azt a kérdést tették fel először, hogy hogyan lehetne még több embert elérni az új Borderlands-zel, hanem, hogy hogyan lehetne még jobb játékot csinálni! Ezek után mit lehet még róla mondani? Fantasztikus hangulat és atmoszféra, rengeteg humorral, remek játékélménnyel. Mindössze pár apró bugot találtunk a játékban (a négykerekűvel néhányszor indokolatlanul megakadtunk), de semmi olyat, amit az első tapasszal meg ne lehetne oldani. Ilyen élvezetes és egyedi shooter nem minden nap jön, és ha olyan és annyi DLC-re számíthatunk, mint az első rész esetében, akkor egy szavunk sem lehet.


Platformok: PC, PS3, Xbox 360
Tesztelt platform: PC


 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

23. Benny
2012.09.19. 08:03
Még nem sokat játszottam vele de nagyon jó lett. Még jobb mint az első rész, pedig az is jó volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. bodeg
2012.09.19. 09:42
Egy PC-s tesztnél én úgy gondolom, hogy egy gépigény igazán belefért volna. (vagy csak én nem találtam?) Tudom, hogy száz másik helyen meg lehet nézni, de ha itt olvasom a cikket ne kelljen máshova mennem.

A tesztet természetesen köszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. thspo
2012.09.19. 10:13
tegnap kipróbáltam fasza játék lett (csak időm lenne több játszani.)

A gépigényről annyit, hogy közepesen erős gépen (i7 920 4 ghz, 6 giga ram, SSD-ről futtatva, GTX 560-al) 1920*1080 felbontáson, minden maxon akkor esik le kissé a frame ha high-on van a physx és sok ellenfél mozog egyszerre és lövök össze-vissza (ekkor sem megy 30 alá). Medium physx beállításoknál már 60 fps fixen megvan szinte minden esetben. Szal azt kell mondani, hogy nem kell neki erőmű és GTX680 physx-el sem (sztem kis optimalizációval 1-2 patchel + vga driverrel még ennél gyengébb konfigokon is lazán fog futni)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Gatee
2012.09.19. 10:43
Egyetértek! Remek játék lett, már az első se volt rossz de azért voltak hibái amiket a 2. rész kivétel nélkül kijavított, nagyon jó game lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. AxoPy
2012.09.19. 10:50
i7, ssd, gtx 560 hát szerintem a legtöbb embernek nem ilyen gépe van, hanem mondjuk pl mint nekem phenom2 X4 3,3GHz; 4850, no ssd, 4gb ram. és mondjuk eddig minden játékot fullHD-ban játszottam nyilván azért nem fullon, ha ez elmegy a gépemen mid-en fullHD-ba akkor azt mondom hogy teljesen korrekt a gépigénye
egyébként szuper cikk, mindenképpen kipróbálom
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Gyurkov
2012.09.19. 10:59
96 százalék? Cel-shaded grafika a halálom, az első rész 10 perc után kiakasztott (szóval adtam neki esélyt úgy is hogy a prezentáció hányinger volt), szerintem semmit nem ér az egész, persze ízlések és pofonok, de ettől függetlenül magasnak tartom a pontszámokat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Fecniii
2012.09.19. 11:16
egyetlen kérdés: Az ellenfelek itt is újratermelődnek egy idő után mint az 1-ben? Kiakasztott hogy nagy nehezen eljutok egy barlang végére megölöm a bosst és kifele megint ott az összes ellen akit már kinyírtam, vagy ha egy területre többször visszamentem mert több küldetés is oda tartozott akkor megint végig kellett verni ugyanazokat az elleneket. Csak ezért hagytam a fenébe az 1. részt mert ez rohadtul idegesített.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Magrathea
2012.09.19. 12:14
Repop természetesen van, egy ilyen játékba kell is, hogy többször kinyírhasd a boss-okat, hiszen sokan a loot miatt mennek több alkalommal, nomeg ha közösen nyomjátok, akkor ez méginkább szükséges. Jó hírem is van számodra, a repop a legtöbb helyen nagyon lassú, én sosem jártam úgy, hogy kifele menet újra kellett volna írtanom az ellent valahol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Edviiin89
2012.09.19. 12:15
Engem nem köt le az ilyen stílusú játék, de biztos megvan ennek is a maga tábora.

Borderlands 2 PhysX
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Beatmad
2012.09.19. 12:18
Jó játéknak tartom, de én se tudok megbarátkozni ezzel a grafikával.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Sturmtiger
2012.09.19. 12:57
Álljunk meg egy szóra... A cikk írója vagy nem emlékszik rendesen a Borderlands 1-re vagy esetleg nem is játszotta (nem akarok személyeskedni tényleg). Szóval már az 1-ben is voltak ellenállások. Pl Fire Skag az immunis volt a tűzre, nem teljesen de lényegesen jobban sebezte bármi ami nem tűz alapú. Illetve a Secret Armory-ban (ami szerintem az egyik legjobb kiegészítése az 1-nek már volt 4 személyes jármű, az APC 1 driver, 1 gunner, 1 mine seat, 1 blast seat. Amúgy a cikk jó, de hogy lehet hogy ti már játszotok vele mikor nekem még várnom kell a Steamre holnapig?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. thspo
2012.09.19. 13:16
AxoPy: bár nekem már elég régen megvan, de manapság össze lehet guberálni még garanciális használt alkatrészekből egy ilyen gépet majdnem fillérekért, de legalábbis 100k alatt (ha persze a házat, tápot, vinyókat stb. nem vesszük hozzá) - azért ennyi pénzt meg minden játszani vágyó PC-snek sajnos muszáj áldozni a masinájára.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. LechooEdy
2012.09.19. 13:31
96% az szép!
Viszont én nem érzem, hogy teljes áron megvegyem, majd később.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Magrathea
2012.09.19. 14:01
Sturmtiger:
Játszottam a Borderlands 1-gyel természetesen (nem is keveset), a rezisztanciára ezek szerint rosszul emlékeztem. ) Azt viszont bevallom, hogy nem volt meg minden DLC tartalom, így ez az APC kimaradt, de ha már így mondod, lehet utólag bepótolom a kimaradt DLC-ket!

A játék meg úgy volt meg, hogy a CNG Hungary jóvoltából kaptunk sajtópéldányt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. TheRealTsL
2012.09.19. 14:53
A pontozás teljesen korrekt. A játék ezzel a grafikával kerek. Nagyon régen játszottam már olyan játékkal, ami ilyen szórakoztató volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. ByrDer
2012.09.19. 15:05
Az egyetlen probléma számomra a borderlands 2-ben ugyanaz ami a BL1-ben is volt... a játékos szintje nincs szinkronban a világgal és a játékostársakkal.

Tehát hacsak nem exkluzívan mindig egyszerre és együtt játszol co-opban valakikkel akkor bizony jó esély van arra hogy a csoport tagjainak a szintjei rövid úton szét fognak szakadni és míg az egyik játékos sebezhetetlen az alacsony szintű ellenfeleknek, ő meg halálra unja magát, addig az alacsonyabb szintű játékosnak leküzdhetetlen akadály ugyanaz a pálya és összességében senkinek nem jó.

A BL1-ben ezt a problémát a "playtrhough 2.5"-nek nevezett lehetőség orvosolta valamelyest, amikor is ha másodszor is eljutsz a végső boss-ig akkor a világban minden ellenfél hozzád szinteződik, így bárhova is mész sehol nem lesz ultrakönnyű vagy lehetetlen játszani... de ehhez kétszer végig kell tolni a játékot úgy hogy végig rosszul van belőve a szinted a világhoz képest.

Az oblivionnal ellentétben egy fps-ben kifejezetten hasznos lenne az ellenfelek "level scaling"-je mivel az egész játék a harc körül forog egy (jó) rpg-vel ellentétben.

Igaz csak spekulálok mivel még nem játszottam BL2-vel de mivel minden teszt elfelejti említeni ezt a problémát, így szinte biztos vagyok benne hogy még mindig fenn áll sajnos.

Ezt leszámítva biztos hogy fenomenális game, BL1-nek már eleve jó volt a formulája és ez csak javít rajta és ad hozzá szóval kizárt hogy rossz legyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Sturmtiger
2012.09.19. 19:58
Pacman: Hát ha nem voltak meg a DLC-k akkor azt sürgősen pótold A Secret Armory of General Knoxx olyat ad hozzá a játékhoz hogy össze*** magad. Mondjuk ez privát vélemény. Mondjuk azzal nem árulok el titkot hogy van egy Super Secret Final Boss, annyira super secret hogy ki van táblázva Na oda kell egy komoly csapat, egyedül esélytelen, viszont dobhat pearlescent cuccokat!

ByrDer Ha még volna kedved elővenni a BL1-et akkor adok egy tanácsot, hacsak nem vagy hihetetlenül ellene az ilyesminek. Ha van valami haverod és kooperatívban játszanátok de neki kicsi karija van neked meg nagy, vagy fordítva, akkor töltsetek le egy kariszerkesztőt. Csinálsz egy biztonsági mentést a karidról majd csinálsz egy másolatot, amit pedig megszerkesztesz. Vagy haveroddal elküldeted a kariját neked, arról csinálsz egy copyt úgy a szintek gear satöbbi ugyanaz lesz. Mi így csináltuk, illetve egy hétig toltuk folyamat ketten 0-100-ra (% nem szint )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. dilofekete
2012.09.21. 07:23
Minek a co-op?
Én az előző részben is egyedül megöltem az összes létező bost!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. hegyitaho
2012.09.21. 18:16
hogyhogy nem találom az ipon webshopban? minek a teszt ha nem áruljátok?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Atesz1987
2012.09.21. 20:00
thspo

Azért nem mondanám, hogy ezt a gépet csak úgy össze lehet guberálni 100 alatt... Ennél gyengébb gépet I5 procival vettünk majdnem 150-ért használtan, és a PH használt komplett pc topicjában turkáltunk, és ez a kategória ennyi volt. Végül egy I5, HD7770, 8gb Kingstone ram, 120 kingstone SSD, 1 TB WD, Coolermaster Elite 372 ház-ra, plusz az apróra esett a választás, amiért újonnan el kellett vinni 212 ezer forintot. Pesten kicsit olcsóbb lett volna, de mi vidékiek vagyunk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. DogTheDog
2012.09.22. 15:27
ByrDer:

Nagyon egyszeru a megoldas,csinalj egy kizarolag coop karaktert.
En is igy csinalom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. dj
2012.09.22. 17:34
Ez a játék COOL, akár csak az első része. A grafika pedig így király, legalább nem kell neki erőmű.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Skorbut
2012.09.23. 03:55
Sokat javítottak a játék stílusán, jóval kiforrottabb lett az előzőnél! A Caustic Caverns misszióit most vittem végig, eldobtam az agyam milyen egyszerű elemekből építették fel a pályát és mégis milyen állati eredménnyel! Aki teheti az rakja a PhysX-et High-ra, elmebeteg királyak az effektek és remekül implementálták! Nyissatok csak ki egy olyan teljes fülkés budi ajtót, szó szerint überfosás
Igazi nVIDIA reklám az egész játék: 580 / 660 és felette, FXAA, aniso 16, full HD, 50+ FPS mindenhol garantált és teljesen folyadék-szimulált vér van benne, hordók, törmelék, ponyvák stb. igazi szemcukrosító
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!