iPon Cikkek

DiRT 3 - Gymkhana őrület

Dátum | 2011. 05. 30.
Szerző | Lawrence_Benson
Csoport | JÁTÉK

Colin McRae halálával egy korszak zárult le, a világbajnok árnyékából azonban új tehetségek lépnek elő, a DiRT 3 gázpedálját nem más, mint Ken Block tapossa! A 43 éves kaliforniai versenyző régi címlapsztárja már az extrémsport magazinoknak, gördeszkázott, motorozott, s próbára tette magát snowboardban is, de hogy ne csak a pályasikereit említsük, a nevéhez fűződik a DC Shoes cipőmárka megalkotása is. A rali világába 2005-ben kóstolt bele, s azonnal elnyerte a legtehetségesebb újoncoknak járó Rally America Rookie of the Year díjat, a Subaru csapat pilótájaként rá egy évre pedig már összesített harmadik lett. Egyre több bajnokságon indult, egymást követték a bronz, ezüst, és aranymedálok, tavaly pedig átigazolt a Monster World Rally Team színeibe, Focusszal kezdett, majd Fiestára váltott, s bár az eredmények itt már visszafogottabbak voltak, Ken Block népszerűsége egy kicsit se csökkent.

Padlógázzal a győzelem felé
Visszatérő arca lett képernyőinknek, a Discovery Channel után kétszer is megmutatta magát a Top Gearben. Először a Gymkhana versenyek világába kalauzolt el minket, majd azzal írta bele magát a műsor történelemkönyvébe, hogy fejre állított egy tesztautót, a civil modellekbe nem raknak rali-technikát, ezt már ő is tudja jól. Ken Block saját készítésű Gymkhana videói egyébként húsz-harmincmilliós nézettséget hoztak csak a YouTube-on, a sportág új őrületként söpört végig mindenkin, ki egy kicsit is szereti a benzingőz szagát. Tehetség és látványos akció, mely ezt a sportot jellemzi, a versenyzők parkolóban, reptéren, vagy elhagyott gyártelepeken küzdenek meg egymással, egy egész sor akadályt hagyva maguk mögött. Ugratni kell, szlalomozni, driftelni, nyolcasozni, és mindenféle oszlopok, tereptárgyak körül csúszkálni, mindezt időre, irtózatos sebesség mellett, a versenyeken nem ritka az sem, ha valaki csupasz felnin érkezik meg a célba, ilyen tempónál néhány perc is elég, hogy leégjenek a gumik.

Gymkhana, ahogyan a profik csinálják
Nem véletlen, hogy cikkünkben ennyit beszélünk Ken Blockról, a DiRT 3 dobozán ugyanis a híres versenyző Fiestája díszeleg, a játékban pedig egymást érik a Gymkhana futamok, nincs is jobb érzés annál, mint egy 650 lóerős autóval nyomulni, kilinccsel előre. A játék izgalmas, kihívásokkal teli sorozatot nyit meg előttünk, négy szezonban kell bizonyítanunk, az egyes évadokat piramisformák jelképezik, az alakzat minden oldala pedig egy-egy különálló bajnokság, melyen belül legalább négy, öt versenyt biztosan találunk. Minél több tapasztalatpontot szerzünk, annál több állomás nyílik meg előttünk, a cél pedig mi más is lehetne, mint az aranyérem megszerzése. A felhozatal kövér, egyhangúságról viszont szó sincs. A versenyszámok üde változatosságban követik egymást, autónkból összesen hatféle módon taposhatjuk ki a lelket, nézzük is meg gyorsan, hogy mire számíthatunk, ha a játék megvásárlása mellett tesszük le voksunkat.

A Rally egy klasszikus vezetéstechnikai kihívás, ellenfelek nélkül, egyedül állunk rajthoz, a ránk váró út hosszabb-rövidebb szakaszokra van osztva, nekünk pedig teljesítenünk kell azokat, a lehető legjobb időt elkönyvelve. A győztes az lesz, kinek összesítésben is sikerül megszereznie az első helyet, hasonlóan a Trailblazerhez, annyi különbséggel, hogy utóbbinál kevesebb kanyar, és könnyebb pálya vár ránk, jóformán padlógázzal teljesíthető a táv. Aki viszont egyszer kicsúszik, arra biztos totálkár vár. A sort a Rally Cross és a LandRush folytatja, melyek az eddigiekkel ellentétben már körpályán zajlanak, előzni nem könnyű, de az aranyat a bátraknak tartogatják. Az első módban hagyományos raliautókkal kell nyomulni, a másodikban pedig különlegesen átalakított terepjárók, és buggik kapják a főszerepet.

Néha igazi klasszikusok is feltűnnek
A felhozatal nem ért véget, a Gymkhanáról az előbb volt szó, a játékban vagy egy megadott feladatsort kell teljesíteni a lehető leggyorsabban, vagy szabadon választott mutatványokat kell előadni pontozásos rendszer mellett, ezt pedig már csak egyetlen verseny követi, a Head 2 Head. Nem kevés izgalom vár ránk ebben sem, két autó indul útnak, korláttal elválasztott pályán, egymással szemben, nem tudjuk, hogy hol tart a másik, a legjobbat kell kihoznunk magunkból, s autónkból. Érdekesség pedig, hogy akiket nem vonzanak a tétmeccsek, vagy csak gyakorolni akarnak, azok tolhatnak sima gyorsversenyeket is. A Single Player, vagy a Time Trial alatt rengeteg lehetőség vár ránk, csak rá kell nyomni a nekünk tetsző eseményre, kiválasztani, hogy milyen autónk legyen, még a 60-as, 70-es, és 80-as évekből is vannak modellek. Ha megvan a nekünk tetsző helyszín, napszak, és időjárás, már indulhatunk is.

Két külső, és háromféle belső nézet van, vezethetünk volán mögül is
A vezetési élmény ezúttal is fantasztikus lett, a játék egy szórakoztató árkád autóverseny, aki laza kihívásokat, és adrenalintól duzzadó futamokat keres, az jó helyen jár. Kontrollerrel is remekül érezni a teljesítményt, a gáz és fék finom adagolásával, valamint egy kis odafigyeléssel hiba nélkül végig lehet menni a pályán, csak élvezzük a mellettünk elsuhanó tájat, és hagyjuk, hogy hibáinkat a flashback orvosolja. Karambol után ezúttal is visszapörgethetjük a játékot néhány másodperccel, egészen odáig, ahol még biztonságosan uraltuk az autót. Apró, de hasznos csalás ez, amit maga a Codemasters talált ki, talán épp az eredeti DiRT-ben, aki emlékszik rá, nyugodtan írja meg nekünk. S hogy a keményvonalas autósport-rajongóknak is kedvezzen a játék, futam előtt mindig nyílik lehetőség finomhangolásra, állíthatunk a váltón, a leszorító erőn, a felfüggesztésen, és többek közt a fékeken is, ötfokozatú skálán lehet testre szabni az autót, értékes másodpercekhez juttatva ezzel magunkat. S még a HUD is kikapcsolható.

A látvány kellemes lett, a saját fejlesztésű EGO Engine 2.0 remekül végzi a dolgát, sokat fejlődött az F1 2010 óta, s bár képességeit a Red Riverben annyira nem tudta megmutatni, most mégsem csalódtunk benne. Az autók gyönyörűek, a legapróbb részletekig kidolgozottak, és élethűen is roncsolódnak, de nincs okunk panaszra a környezet miatt sem, a lemenő nap narancssárgára festi a tájat, a hóviharban pedig az orrunkig se látni, a DiRT 3 mindig nyújt valami izgalmat. A különböző játékmódok pedig bár stílusban messze állnak egymástól, a teljesítés mégse okoz problémát, a játék mindig az adott feladathoz hangolja a beállításokat. Rallynál lassabb a tempó, és pontosabb a kormány, Drift Challenge alatt egy laza mozdulattal megcsúsztathatjuk az autót, Trailblazernél villámgyorsan megyünk, és az irányítás se annyira érzékeny, a Gymkhanánál pedig a játék észrevétlenül segít minket, ha körbe kell fánkozni egy oszlopot, akkor az autót pár másodperccel a körözés megkezdése után pozícióba állítja, korrigálva ezzel, ha esetleg nem jó szögben érkeznénk (nehezebb fokozaton azért már nem).

Na, ez a fánkozás
Ellenfeleink nem agresszívak, egyedül a LandRush módban vannak csak kisebb összetűzések, de ezt leszámítva sportszerűen játszik mindenki. A gép által irányított pilóták ügyesen manővereznek, s hibázni is tudnak, kicsúsznak, falnak mennek. Apró, de nem elhanyagolható részlet, hogy a nehézségi szintek is jól lettek belőve, alapesetben van három fokozat, casual, intermediate, és advanced, de egyénileg is rendelkezhetünk a kihívás mértékéről. A custom menüpont alatt megadhatjuk, hogy ellenfeleink mennyire legyenek gyorsak, mekkora legyen a sérülés mértéke, illetve milyen kicsúszást gátló, vagy éppen kanyarodást, és fékezést segítő elektromos berendezés legyen az autónkban. A lehetőségeknek köszönhetően kezdők és profik is jól fogják magukat érezni.

A DiRT 3 fantasztikus versenyhangulatot kínál, de sajnos nem hibátlan. Kicsit idegesítő, hogy mindig várnunk kell valamire, a játék a kelleténél többet tölt, ráadásul muszáj végighallgatnunk minden útmutatást, és átvezető beszédet is, ha pedig újrakezdünk egy versenyt, akkor a kamera megint körbejárja a kocsit, hosszú másodpercekkel elhúzva az indulást. Hasonlóan aprónak tűnő, de nagy csalódást okozó negatívum a menü. A készítők elhagyták az előző DiRT és F1 2010 játékokban használt Paddock felületet, immáron nem egy lakókocsiból indulnak a versenyek, hanem egy személytelen és unalmas menüből, ahol fel vannak sorolva a lehetőségek, nekünk meg csak rájuk kell bökni, hogy kezdhessünk. Öröm az ürömben, hogy legalább a hangok jól lettek, a motorbúgás élethű, a kipufogók durrognak, a különböző útfelületen más menetzajt hallunk, és a zenék is ütősek, kár, hogy csak két futam között szólnak, száguldás közben nem.

Többjátékos lehetőségekre interneten keresztül, osztott képernyőn, vagy hálózatban van lehetőség, ahhoz viszont, hogy online legyünk, fel kell használni a játék dobozában található VIP Pass kódot. A kiadó ezzel a használtjáték cserék ellen harcol, egy kódot ugyanis csak egy valaki tud használni, s ha eladja a lemezt, akkor a következő tulajnak új sorozatszámot kell vennie, a végösszeg ezzel együtt pedig már majdnem annyi lesz, mintha kifizetne egy bontatlan játékot. A dolog ráadásul trükkös is, a kód ugyanis nem csak az online felületet aktiválja, hanem egy csomó bónusz autót is megnyit, egy Ford Sierra, és egy Hummer H3 mellett például elérhetővé teszi Colin McRae R4-esét is, ennek bizony kevesek tudnak ellenállni, s a YouTube megosztás is csak úgy működik, mikor be vagyunk jelentkezve.

Ha elmegy a net, hívd át a haverokat
A DiRT 3 fantasztikus játék lett, hozza az előző részek színvonalát, szórakoztató és kihívásokkal teli, a Gymkhana futamok pedig minden korábbinál izgalmasabbak. A négy évad mellett van egy bónusz kihívássorozat csak ennek a stílusnak, amivel órákig el lehet lenni. Tartalmas szórakozást nyújt tehát a játék, de egyértelműen a könnyedebb kikapcsolódásra vágyókat célozták meg vele. Az első két fokozaton elég egyszerű teljesíteni a feladatokat, senki sem fogja a falhoz vágni a kontrollert. Aki valami kihívásra is vágyik az indítson egyből a nehezebb fokozaton.


Platformok: PC, Playstation 3, Xbox 360
Tesztelt platform: Xbox 360

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

71. sirdani566
2011.05.30. 15:06
Kedves Lawrence_Benson.
Jó lenne, ha ilyen értékelésnél leírnád milyen a teszt konfigod, mert, hogy sokat tölt az teljesen szubjektiv. Nálam kb 10 másodpercet. A futam közben még jó, hogy nincs zene, egy rally játékban az tök tré lenne, hogy olyan tuctuc disönzön zene menjen vezetés alatt a motor hangja helyett.
A néha túl könnyűnél, meg rakj minden offra és hardra és máris megkapod a néha túl nehezet is
De amúgy a cikk az jó, én 95%-ot adnék neki, látványra, szavatosságra, és játékélményre maxot, viszont hangzásra eggyel kevesebbet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
70. sirdani566
2011.05.30. 15:06
Kedves Lawrence_Benson.
Jó lenne, ha ilyen értékelésnél leírnád milyen a teszt konfigod, mert, hogy sokat tölt az teljesen szubjektiv. Nálam kb 10 másodpercet. A futam közben még jó, hogy nincs zene, egy rally játékban az tök tré lenne, hogy olyan tuctuc disönzön zene menjen vezetés alatt a motor hangja helyett.
A néha túl könnyűnél, meg rakj minden offra és hardra és máris megkapod a néha túl nehezet is
De amúgy a cikk az jó, én 95%-ot adnék neki, látványra, szavatosságra, és játékélményre maxot, viszont hangzásra eggyel kevesebbet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. axe
2011.05.30. 15:09
Tesztelt platform: Xbox 360 akkor milyen konfigot írjon le D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. Szeeszy
2011.05.30. 15:15
Nem tudom van-e különbség pc és xbox között az irányításban, de pc-n normalon billentyűvel kicsit izzasztó, afelett csak kormánnyal lehet nem mondanám könnyűnek, igaz az előző részben a klaviaturával nehezebb volt bánni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. micu13
2011.05.30. 15:16
Azért lepontozni, mert nincs zene futam közben az tényleg érdekes. Minek menjen zene egy ilyen stílusú autós játékban? Ez nem utcai verseny NFS módra. Ajánlom tedd fel HDD-re, nálam semmi baj a töltéssel. Vagy próbáljatok ki más lemezt. A "kontrák" közül szerintem egyik se valós. Unalmas menü, kinek mi. Nekem tetszett. Néha túl könnyű? Legnehezebb fokozaton ajánlom, hogy többszöri próbálkozásra lehet csak győzni. Vagy azt már nem találtad meg, hol kell váltani, mert túl személytelen a menü? A tesztek közül általában a tiéd mindig valós, ez most nem jött össze szerintem. Azért a 90%-al egyet értek. De csak azért, mert a Gymkhana valahogy nem jött be.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. Ndi84
2011.05.30. 15:16
Érdemes megpróbálni billentyűzetről? A Dirt 2 néha elég faltól-falig volt így.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. R3LaX123
2011.05.30. 15:17
Nekem Pc-re megjelenés napján hozták azóta is tolom egész nap.Rohadt szép grafja van(csináltam 1 képet,bár futás közben még szebb http://imageshack.us/f/225/dirt3i.jpg/ ),jó a játékélmény meg minden.Dirt 2 is megvolt origiben,de annak a single része nem volt olyan jó,csak a multi,de ebben a single is baromi jó.Én csak ajánlani tudom mindenkinek,és lehetőleg origiben.(8000k volt szállítással,de 20at is megérne)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. R3LaX123
2011.05.30. 15:18
Ja és legnehezebb szinten,g25el manual váltóval,és minden abs, stb off-al tolom,és kurvára nem könnyű
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. gezu1025
2011.05.30. 15:19
PC-n is érdekes a betöltés, full hd-ba hd5770-el x3 720-al minden maxon gyorsan tölt, de egy-két fokkal gyengébb gépen (x2 5200+ hd3850) már idegesítően sokat, néha 1-2 percet is elszórakozik.

A gépigény és a látvány lenyűgőző arányban áll egymással. Mégcsak nagyvas sem kell neki, és valami elképesztően szép. A játékélmény remek, de könnyűnek én sem nevezném sőt...

Az pedig szerintem is pozitívum, hogy a zene nem szól a versenyek alatt, elvégre ez nem egy full árkád valami, itt fékezni is kell. Meg egyébként is bőven elég a jó kis motorhang

Az év autós játéka eddig. És lám itt az élő bizonyíték azoknak akik anno a shift 2 kapcsán azt hajtogatták, hogy autós játékot nem lehet billentyűzettel vezetni, mert nem arra való. Hát közlöm ezt a játékot tökéletesen és kényelmesen el lehet billel is vezetni. (3-4 belerázódós verseny után de utána már jó )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. MongooseXD
2011.05.30. 15:21
Nekem bejön a játék. A kedvencem lett viszont szerintem nincs hangulata nincs zene.
A Dirt 2 hangulatos volt csak nem volt elég pálya. ÉS jol lehet szerintem billentyűzettel tolni, nekem megy.......
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. nedcoleman
2011.05.30. 15:22
Végre elindíthattam... Majd próbálkoztam, próbálkoztam, és nem. 7 órát ír a steam játékidőre. Ennyi idő alatt sem tudtam megszokni G25tel a nulla fizikát és mellé társuló irányíthatatlanságot. Kihúztam a kormányt és bedugtam egy xbox360 kontrollert, majd rájöttem, hogy miért is nem tudok én ezzel egy élvezeteset játszani. A kontrollerrel való irányítás sajnos egyszerűbb és könnyebb, mintha rá írták volna. Véleményem szerint a második rész "fizikája" jobb volt. Az is arcade volt és ez is- bár ezt nem tudom hova tegyem. Részemről ez a játék nem érte meg az érte kiadott pénzt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. somakb
2011.05.30. 15:28
Most mit bántjátok, a Top Gearben is mindig megy valami kretén zene a kocsiban mikor STIG vezet Lehet ahhoz szokott... bár rallyban "ritkán" hallgatnak zenét a versenyzők
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. yeezs
2011.05.30. 16:36
Sok szempontból tetszik ez a játék, meg fasza, megaminden, de ez a gymkhana vmi iszony. Mért köteleznek arra, hogy teljesítsem ezeket a "versenyeket", körbe-körbe kell futkározni a gumiabroncsok körül és ugrálgatni a rámpákról mint vmi napközi szakkörben, mért nem lehet skippelni adott versenyeket mint az eddigi részekben?
Mást is zavar ez, vagy egyedül vagyok a problémámmal?

A nincs zene verseny közben mint negatív tényező azért elég vicces az értékelésben.
(mondjuk én a gymkhana őrülteknek beraktam volna vmi jó kis belezős-fojtogatós metált.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. goyo
2011.05.30. 16:43
somakb:
Ne haragudj, de szerintem Te vagy a "bamba". Én RBR-en nevelkedem már jó pár éve, tehát SimFan vagyok.
Nem mondom, h. húú de fasza lett eme game (legalábbis szimulátorilag!), de simán be lehet állítani az irányítást élvezetesre, én jókat tolok vele! Sokkal jobbnak érzem a "fizikát" a 2-nél!
Szóval szerintem küzdjél egy kicsit a beállításokkal és utána mondj ilyesfajta erős vélemény!
Pl.: Logi szoftverben állítsd a kormányelfordulási szöget 320 fokra, a játékon belül pedig a linearitást 0-4 közé, ezt érzésre kell, kinek mi jön be! Ezzel a 2 értékkel kell szerintem játszani és rögtön más lesz a történet!
A deadZone-okat pedig állítsd 0-ra, a kormány esetében legalábbis mindenképpen!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. goyo
2011.05.30. 16:49
yeezs:
hasonlóképpen álltam neki a Gym-nek én is, de aztán rájöttem, h. az ott szerzett tapasztalatokat elég szépen lehet érvényesíteni, a gyorsasági szakaszokon!
Csakúgy, mint az utcai autódat is, ezt is meg kell picit tanulni! Én legalábbis anno a telet azzal kezdtem, h. elmentem egy üres parkolóba, tempónál meg-meg húztam a kézit, h. ne közúton legyen krízis hirtelen, mikor elúszik a vas... Bejött, sokat tanultam belőle, igaz azóta közúton sem bírom ki, h. ne húzzam be azt a "fránya" kéziféket, ha már csekély esély is van a csúszásra...
Szóval kb. 1-2 óra alatt végig lehet rohanni a Gymkhanán még így mindent platinára és max-ra csinálva is...
Kicsit belerázódsz és élvezni fogod szerintem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. MongooseXD
2011.05.30. 17:01
Nekem a Gym 20 perc után elég jól ment utána meg nagyon lehet élvezni a sok ökörködést a pályán. A fizika meg pont olyan hogy ne legyen sem arcade nagyon sem szimulátor.Pont megfelelő
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. sempron07
2011.05.30. 18:10
Nekem valamiért nem tetszik az irányítása, hogy miért azt nem tudom.
A DiRT2-ét tökéletesnek tartottam, ezt pedig kezelni nem tudom
(Logitech Driving Force GT) Érdekes, mert ezt billentyűzettel se tudom irányítani, a DiRT2-ben az is jól ment. Gondolom csak hozzászokás kérdése.

Még nem találkoztam olyan Rally játékkal, ahol nagyon zene szólt volna a futam közben. Tény, hogy csinálhattak volna egy opciót, ami bekapcsolja, hogy mindenki elégedett legyen, de még a zenefelhozatal se az igazi.

A menüje akkor személytelen, ha a DiRT 2-höz mérjük. Ami jogos, mert szerintem tényleg visszalépés, de persze azért ez is tetszetős.

A töltéssel nekem nincs bajom, pedig nincsen atomerőművem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. sempron07
2011.05.30. 18:11
(Kifelejtettem, hogy az irányítást mindenféle nehézségi fokozaton - minden segédletet ki/be kapcsolva kipróbáltam)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. insanity22...
2011.05.30. 18:22
Ez egy borzalom lett. Amennyi idő alatt leenterezek minden menüt, meg megvárok minden videót, annyi idő alatt bőven befejezek egy futamot. Másfél perc egy rally futam, nevetséges... Ez a sok driftelgetős, meg ugrálgatós őrület meg nem autóversenyzés. Ken Blocknak jó móka, nekem dögunalom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. AtaWrc
2011.05.30. 18:43
Hali
G25 kormányszög: 300fok, deadzóna: 0,vagy 5, linearítás 0.
Nekem ez a beállítás vált be.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. skiryo
2011.05.30. 18:48
megpróbálom, hátha:

PC-n, Logitech Cordless Rumblepad 2-vel játszanék, viszont a kamera mindig szemből akarja mutatni a kocsit, ha nyomok egy HÁTRANÉZÉS gombot, akkor nézi normálisan. (tehát pont fordítva működik)
Ugyanez volt az assassins creed 2-nél és az AC:Brotherhoodnál is. Mindig Ezio feje tetejét mutatta a kamera.. lehetett kamerát mozgatni, de visszaállt, mintha az lenne az alaphelyzet.

nincs valakinek valami ötlete mi a hiba?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. freeker
2011.05.30. 19:30
Valaki megmondaná, hogy billen hol találom a kéziféket? Beállításokban sem találom... így nehéz a drift
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. Heroes27
2011.05.30. 19:59
A menü az borzalom. Nem is tudom mennyi időbe telt azt a menüt megcsinálni, max 2 óra hossza. Ilyen semmitmondó, a 2-nek sokkal kreatívabb volt. A zenék meg most nemtom miért, de elmaradtak. Szinte semmilyen zene van benne. A grafika tény, szép, az irányítással nekem bajom nincs. Szerintem nem lett se jobb, se rosszabb a kettőnél. Kb ugyanazt hozza, nem is tudom mikor mondtam azt egy játéknál, hogy se jobb se rosszabb nem lett. Engem nem fogott meg, az F12011-et jobban várom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2011.05.30. 20:00
Ezt hol kell belőni a Logitech Profilerben?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. hafy hafy
2011.05.30. 20:00
Mármint a 300 fokra gondoltam
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. Vazzee
2011.05.30. 20:03
Nekem a billentyűzettel van problémám - se gamepad/controller, se kormány -.
1x megnyomom a jobbra/balra keyt - fix 60 fps mellett is! -, és a csóka ütközésig rántja a kormányt. Így 1 darab kanyart sem tok bevenni rendesen. A Dirt2vel semmi bajom nem volt.

Vkinek vmi tipp?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. myckie2
2011.05.30. 20:10
Én is ugyan ezeket a negatívumokat mondtam de csak osztottak miatta A gumik menüben amúgy nagyon szépek de a dirt 2. részéhez képest a színek és a bővítési lehetőségek megcsappantak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. AtaWrc
2011.05.30. 20:27
Gondolom felraktad a g25 szoftverét a winfosra, vezérlőpult, eszközök és nyomtatók, G25 Racing wheel felett jobb klikk, játékvezérlő beállítások, tulajdonságok, setting, és itt tudod állítgatni a cuccost.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. goyo
2011.05.30. 20:41
sempron07:
Amit már írtak párszor, nem csak a játékban állítgass, hanem a Profilerben is! Kormányelfordulás 300-320, kinek mi, nekem 300-nál még nagyon ideges volt a vas, 320-nál korrekt! Próbálkozz ott, ha játékon belül már nem megy semmi! A linearitással is lehet szórakozni még... (de már írtam...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. paga
2011.05.30. 21:54
Ez a játék szerintem egy igazi kulturszenny.Semmi igazihoz hasonló rally élményt nem ad.A Gymkhana vagy mi a franc max a 15 éveseknek vagy az alatt készült de mondhatnám az egész játékot.Grafika szép hangok jók.Ezken kivül minden szar ha fogalmazhatok igy nulla fizika a kormányvezérlöket minden mennyiségben rosszul kezeli,gyenge force feedback,Rally szakaszokrol az egy dolog hogy másfél percesek,de ezek tetejére szélesek és én személy szerinte az utolso elötti nehézségi fokon végigmegyek ezeken tőgázzal féket nem használva és valami folytán igyis elver az AI ami tök hihetetlen.
Szóval ez a játékZIGORÚAN 15 év alatt,vagy azoknak akik élvezik a semmit!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Csuli77
2011.05.30. 22:14
Paga!
Kapcsold ki a "corner breaking"-t, meg a "steer assist"-ot, és tuti nem mész végig padlógázzal, az a beállítás amit használsz tényleg 10-12 éveseknek való
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. spony
2011.05.30. 23:10
Kapcsold ki a "corner breaking"-t, meg a "steer assist"-ot
Ezt ugye csak x-boxon lehet állítani ugye?
Legalábbis én pc-n nem találtam ilyen lehetőséget.
Ha a nehézségi szintet átállítod csak akkor kapcsolja ki az ilyen rásegítéseket.
Konkrétan engem az idegesít, hogy közepesen is olyan mintha kipörgésgátló fogná az autót mikor már kicsit jobban elmegy keresztbe.
Legnehezbb fokozaton ez nem jelentkezik, de úgy viszont elég nehéz 1-2 verseny.(Lassan már kezdem megszokni)

A gymkanáról meg annyit, hogy tényleg elég idegesítő, hogy kötelező bohóckodni, hogy kapjál xp-t vagy minek hívják ebben, ami kinyitja versenyeket.
Nem azért játszok ezzel, hogy hordók körül forgassam percekig az autót, hanem hogy rallyzzak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. pctur
2011.05.30. 23:16
A Nincs zene az előnyhöz akartátok írni nem a hátrányhoz ugye?
Bár nem tudom hogy mik a követelmények a pistike12 arcade kategóriában
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. AxoPy
2011.05.30. 23:16
nem értem hogy a grafikát hogy túdjátok így felhúni!! nem változott semmit Dirt2 óta, sőt én azt szebbnek találtam...ami azért fura mert ennek i7-es ajánlott konfigja van, hd6000-es vga-val, dirt2-nek pedig átlag gamer pc...ez csak az én véleményem nyilván, de szerintem a grafikán nemhogy javítottak, visszaoptimalizálták! na lehet szidni nyugodtan^^(engem)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. spony
2011.05.30. 23:25
Hát szerintem az nem mérvadó, ami konfignak van írva.
Nekem xp-n: 1366*768,4xélsimítás,minden amit lehet highra vagy ultrára rakva van 56 átlag fps-m.(Van asszem 2 dolog amit nem lehet csak medinumra)
Config:
Asus p5ql/epu
C2d e7400@3150
Giga9800gt 512ddr3/696,1750,1000
2giga ddr2 1066 kingmax
Meg valami ősrégi maxtor vinyó és, nem tölt többet 10 max 15 másodpercnél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. gezu1025
2011.05.30. 23:26
spony

"Kapcsold ki a "corner breaking"-t, meg a "steer assist"-ot
Ezt ugye csak x-boxon lehet állítani ugye?
Legalábbis én pc-n nem találtam ilyen lehetőséget.



Dehogynem lehet átállítani csak nyomni kell egy lefele nyilat meg egy entert és máris belépsz a részletes beállításokra. Én ott úgy állítottam be, hogy mindent kikapcsoltam, de azért nem húztam fel maxra az ellenfeleket, mert az már brutális, de az autót akkor se vezesse helyettem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. gezu1025
2011.05.30. 23:29
Igen az a gépigény "kicsit" túl lett írva. Full HD-ban egy 5770-el amd x3 720 @ 3200 elviszi maxon, igaz néha lemegy 28-29 fps-re de átlag bőven 30 fölött van és lazán vezethető.

Úgyhogy azthiszem kijelenthetem remekül optimalizált a játék motorja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. sempron07
2011.05.31. 00:02
A grafikát első ránézésre én se tartottam valami szépnek, de lelassítottam a pályán, és jobban megnéztem a környezetet, szerencsére kellemeset csalódtam.
Köszi a 300 fokos kormánybeállítás ötletet, tényleg sokat javít rajta
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Gatee
2011.05.31. 02:29
Nekem összegezve tetszett a játék. Nem lett olyan jó mint a 2 de korrektül megcsinűlták. Ami nekem nem tetszik ez a sok gymkhana baromkodás. Igen, kb erre épül a játék és ezért főleg zavaró. Én rallyzni meg rallycrossozni akarok 1 ilyen játékban nem pedig Ken Block féle baromkodással pörögni a dolgok körül meg driftelni, ez a része a játéknak nagyon nem tetszett. A grafika pedig igenis sép, nem sokkal szebb mint a 2 de a 2 se volt szebb mint az 1, a Dirt mindig is szépnek számított szóval nem értem miért kell leszólni. A béna menüvel egyet értek de zene hiánya? Wtf? Ez 1 rallys játék nem pedig 1 NFS, zene mellett a navigátorra se tudnánk figyelni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. kapmar
2011.05.31. 06:20
Nekem is egy csalódás volt a játék ebből a Gymkhana-s szempontból.
Kerestem a kéziféket a jó öreg space-en, nyomogattam és nem történt semmi, mondom mifene ezt is elszúrták. Aztán jöttem csak rá, hogy Q a kézifék, vissza is raktam space-re gyorsan, máris jobban ment a csúszkálás. De az, hogy ezt végig KELL csinálni, hogy tovább léphess és versenyezhess...
Meg a sok magyarázás, amit az a két kretén folyamatosan nyom. Fú de jó, vagy így, fú de jó vagy úgy. Ez az, jól csináltad.
A kettő játékélményre nekem is jobban tetszett.
No meg igen, valaki előttem is mondta, hogy egy bizonyos billentyűkombinációra úgy bezúzza az autót az árokba, mint a huzat, aztán csak a verseny újraindítása segít rajta.
Grafika szép, van jó pár pálya, de inkább a kettő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. yeezs goyo
2011.05.31. 07:42
goyo:

Egész sokat fejlődtem már a kezdetek óta, így 20. szinten már 100.000 pontokkal verem a többi gymest. Ahol pedig érmet kell szerezni, ott minél hamarabb legyen meg a bronz és már enged is tovább elv dominál. De sajnos ezt nem nekem találták ki, egyszerűen nem köt le, trailblazer, rallycross és rally, ezek miatt szeretem ezt a játékot, Kenyában, naplementében 200-al venni a hajtűt, ilyenek. (azért 60's évekből a Mini Cooper is eléggé odavág havon )

Akiknek túl érzékeny az irányítás billentyűzeten, próbálják ki, hogy a "steering deadzone"-t magasabbra teszik, nekem olyan 40%-on az igazi, mindegyik részében így tudtam a legjobban menni.
Ja és tereptől függően automatán állítgatja az autó beállításait a gép, ezeket 80%-ban átt kell állítanom kb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. ndru1986
2011.05.31. 08:02
Nem tudom mi ez a nagy NFS köpködés...a Shiftnek is jóval komolyabb hangvétele van mint ennek Jó mondjuk az már nem NFS mint ahogy ez sem CM...hálisten elhagyták a nevet, mert ez nem rally játék, hanem kb 60%-ban Ken Block meg Energiaital reklám tűzijátékkal meg cukormázzal. És ez rohadtul idegesítő, mert a régi rally gépekkel szívesen veretnél, de abból is van korszakonként 3 db 16 színben. Lépkedek a semmilyen menüben...ami tényleg vagy lehetne ötletes, mint a 2-ben, vagy akkor legyen abszolút minimalista, itt tölt egy ott tölt, aztán 1:20 alatt lenyomom a versenyt és nézem megint a menüt. Remélem azért jövőre jön valami igazi és igényes rally játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. yeezs ndru1...
2011.05.31. 08:11
ndru1986:

Nem sokáig toltad a játékot, ha 1:20-as versenyeket mész. Ahogy emelkedik a szint, jönnek a vastagabb pályák is. De jó az nfs-s hasonlat, közel a szint.
A menüről meg annyit, hogy én rosszul voltam a 2. rész menüjétől, most pedig visszasírom, szal kb megszokás kérdése csak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. ndru1986
2011.05.31. 08:51
Ez igaz...12. szint, aztán rájöttem hogy nem motivál, hogy a már meglévő autókat megszerezzem más színben. Ott már volt 2.5 perces verseny is Amúgy hülyeséget írtam mert, mert a 2 játéknak nem is hasonló a célközönsége, és teljesen eltérő dolgot próbálnak erőltetni. Marad a rally single-ben nálam a jó kis öreg vasakkal Jah hát igen...meg ez a gymkhana dolog sem fogott meg annyira, 1x-2x voltam élőben is versenyen, de maradok a driftnél Technikailag nem sokat fejlődött a játék, de rendben van, viszont a hangok tényleg gyengék, erőtlenek, és akad 1-2 ami nem igazán eltalált. Zene meg max. a gymkhana alatt, a többi alá ökörség is lenne berakni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. yeezs
2011.05.31. 09:26
De ha úgy nézzük, hogy ebben is van kanyarnál autofék, meg nyilaznak az ideális ívre, ráadásul pörögni kell a telepen mint óvodásnak a körhintán, akkor a célközönség ugyanaz.
(najó ez kicsit mocsok volt, höhö)
Jah, azért jönnek az új autók, de kb minden 5. szintnél ad új típust, vagy nem tudom, hogy mehet, de adja, csak tény, hogy elég lassan.

Mindent összevetve nekem azért bejön a játék, belehet úgy állítani, hogy élvezhető legyen (abs-autofék-vonalvezetés off), csak úgy vártam mint a messiást a 2. rész után és kicsit többet vártam tőle, nem gymkhana rally-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Vazzee
2011.05.31. 10:29
41. yeezs:

Köszi a tippet, kipróbálom!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. R3LaX123
2011.05.31. 15:13
Már írtam de elmondom még1X.Aki szerint szar a grafika az sztem csak full hd crysis2-t tolt azt is 3 monitoron. http://imageshack.us/f/225/dirt3i.jpg/ Itt egy ingame kép ami max grafon van a felbontást leszámítva(1024*76 illetve CSAK! dx9,mivel 11ben nem tudok képet csinálni.Ja és mellesleg nekem hd5770 1gb gddr5 vga,i3-550 3,2 ghz proci,4gb ddr3 1600mhz geil ram van a gépemben és max grafon dx11ben (felbontás kivéve mert az 1024*76 40fps alá nem megy.Tehát az optimalizálással sincs gond.A másik hogy geci kőnnyű a game...Ember nyomd legnehezebb szintre,vegyél ki abs-t,meg mindent amit lehet,toljad kormánnyal manual váltó+kuplung,és fogadni mernék hogy az első kanyarban a fák között landolsz.Sokat tolom autós játékokkal ilyen beállításal,de dirt3ban szinte minden versenynek min 2-3X ugrok neki mire jó eredményt érek el.A másik hogy senki sem mondta hogy ez egy 100% real szimulátor,és hogy valós rally pályakon fogsz nyomni versenyeket stb...Eredetileg is egy arcade,fun rallys játéknak készült.Bocs a helyesírási hibákért de siettem,meg nem is figyeltem oda.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. micu13
2011.05.31. 15:26
Teljesen egyetértek veled R3LaX. "Röviden" megfogalmaztad a gondolataimat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. paga
2011.05.31. 15:30
Csuli77!
Mivel már mikor telepitettem a játékot tudtam hogy ez egy arcade lesz.Megfogtam és mikor kérdezte milyen nehézségi fokon akarok jáccani szinte gondolkodás nélkül a legnehezebbre raktam és melette kikapcsoltam minden segitséget. És láss csodát lehet neked nincs olyan rutinod hogy végigmenj tőgázon a pályán,de én érdekes mód lazán végigmegyek ha tő gázon nem is de féket nem használva egyedül motorféket közbe a gázrol a lábam le se kell venni.Szal ebböl is láccik hogy mennyire arcade cucc és mennyire való azoknak akik kevés tapasztalattal rendelkeznek az autóversenyzés terén.
A Dirt2 még mindig jobb mint ez mert nem volt igy elbutítva.És ez csak azért fáj nekem mert kidobott pénz volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Gaben81
2011.05.31. 16:03
És mi van akkor ha árkád?Senki nem mondta hogy szimulátor,minden egye autós játéknál jönnek a nyafogások,mert hogy nem olyan mint az a szaros LFS,meg RBR,nekem ezerszer jobban bejön,meg még pár millió emberkének!Annak ellenére hogy nem vok 15éves...

Sztem meg jóval nehezebb mint a Dirt 2,azt én megnézném hogy mész végig tőgázzal kisbarátom,úgy hogy minden segítség kivan kapcsolva...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. sempron07
2011.05.31. 16:54
) Visszavonok minden rosszat, amit mondtam a játék irányításáról...
320 fok - steering linearity 2-re állítva tökéletesen kezelhető kormánnyal.
Így már végre továbbjutottam a játékban, a Drift nagyon tetszik benne, NFS Underground 2 óta nem élveztem ennyire (driftet játékban)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. rootshaper
2011.05.31. 21:06
ezt az amerikai buzisagot, kenblockostul, gymkhanastul meg rallycrossostul kihagyhattak volna belole. vagy akkor legalabb NE LENNE KOTELEZO ezeket a szarsagokat is nyomni. jo lenne, ha a Codies fejlesztene egy RENDES rally jatekot is, mint anno a Colin sorozat volt. ez mar csak egy rally-ovi inkabb.

az oreg McRae halalaval meghalt a rallyjatekok mufaja is?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Artemicion
2011.05.31. 23:36
nem értem, olvastam hozzászólásokat, meg az értékelést, de nem értem kinek mi a baja
Dirt 2-vel hasonlítani kár, ez nem egy poszt-apokaliptikus rally, ahol csak sivatag van. végre van eső, hó, éjszaka...ez is haladás.
ja és szerencsére nincs zene játék közben, ez pro, nem pedig kontra

a Gymhkana egy akkora szar, hogy rossz ránézni...miért kell erőltetni a drift-et ennyire? csináljanak Teszkóparkolószimulátort inkább
de mit keres egy rally-ban? ez már nem CM, inkább Ken Block - Dirt 3

meg mellesleg a menüvel sincs gond, használható. egyszerű, de ez a lényeg...nincs túlbonyolítva, minden elérhető

ja és irányítás...nem rossz, de egyszerű
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. nattila77
2011.06.01. 00:06
kevés a pálya, kevés a kocsi

más bajom nincs vele

(a vip pass meg elég mocsok húzás)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. ndru1986
2011.06.01. 03:22
Artemicion

Drift az elfér...gymkhana nem kellene Mert ugye nem ugyanaz a kettő, a drift nem nagyon férne el egy tescoparkolóban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. yeezs
2011.06.01. 08:28
Tegnap haver 1/2 óra játék után összefoglalta a lényeget:

"Jó lenne ez a játék, ha nem volna ennyire szar."

Úgy érzem ebben benne van minden.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. uszkart
2011.06.01. 10:45
összeugrálni 45000 pontot? ezmiez? a gymkhana meg youtube videon franko, de jatekban hulyeseg.
de ha ez valakit szórakoztat, akkor hajrá. én inkább eloveszem az rfactort.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. energon
2011.06.01. 11:14
sztem meg gymkhana nélkül 1 kalap sz.rt sem érne a játék.. gyakorlók idegesítőek mert szinte mp-re pontosan kivannak centizve, hogy elérhesd a max. pontszámot, de pl. versenyen úgyis ott a szorzó amivel szinte gyerekjáték és amúgy is jó vele szórakozni.. többi hasonlót meg be kell gyakorolni, drift-nél meg érdemes konfigolni az autón ha alap beállítással nem sikerülne a sokadik nekifutásra sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. R3LaX123
2011.06.01. 15:10
már 3adjára írom de a sok pronak még mindig nem esik le...KI A TÖKÖM MONDTA HOGY EZ EGY VALÓS RALLY SZIMULÁTOR?ez egy arcade autós game és kész...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Gaben81
2011.06.01. 16:29
Hiába írod le százszor,akkor is csak fröcsögnek...

Gymkhana-t meg egyáltalán nem kötelező végig csinálni,van azon kívül sok minden más...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Gatee
2011.06.02. 05:11
Azokat nem amik csak bonusok a medálokért de nagyon sok van ami pontot ad, azok nélkül pedig NEM TUDSZ TOVÁBBLÉPNI.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. rootshaper
2011.06.02. 12:40
Gatee - de tovabb lehet lepni, csak akkor nem tudod kimaxolni a bajnoksagokat. szoval ha full arannyal akarod vegigvinni (amugy mi ertelme lenne egy bajnoksagnak?) akkor kenytelen vagy megcsinalni azokat a szarokat is. igy helyes a leirasod
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. szabtam
2011.06.02. 13:26
címben: Gymkhana őrület

valóban, és is kezdek megőrülni tőle...
én is utálom ezt a gyíkhaj vagy micsodát.

és én sem tudok továbblépni az első nagy háromszögből. középen ott van, hogy 100/20, és csókolom. még megjavítom azt az 1-2 versenyt, ahol nem lettem 1.

tehát azt mondjátok, hogy a gyehannaakármi teljesítése nélkül is tovább lehet lépni. biztos. de én még nem jöttem rá, hogyan...

yeezs :
az idézeted tényleg összefoglal mindent....
főtitkár elvtárs is megmondta anno:
"a krúúúmplileves az leeegyen krúúúmplileves..."
ezt gyíkfost inkább integrálták volna a grid-be. vagy csináltak volna egy belső, teljsen külön indítható modot. de nem beletyulva a karrierben.


 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. csab959
2011.06.02. 20:40
Elég monoton lesz egy idő után, annyira nem lelkesítő, hogy ugyanarra az autóra megnyerheted a 37. szponzort is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. thspo
2011.06.02. 21:36
Ez a játék egyszerűen rossz lett. Értem én, hogy gyorsan kell produkálni a fejlesztőknek, meg, hogy a konozlosoknak minden jó amit a szájukba tolnak, de ez a játék egyszerűen hatalmas visszalépés. Hát hol vannak már a Dirt 1 technikás, nehéz pályái? Ahol egy ausztrál rally-n végigmenni hibátlanul igazi hőstett volt, s ahol minden autónak egyedi menettulajdonságai voltak, ahol meg kellett tanulni vezetni egy-egy autót??? Hol vannak már a codemastert-től megszokott izgalmas, fej-fej melletti küzdelmek mint ahogy a Grid-ben? Számomra már a Dirt 2 is csalódás volt. Egy dolog tetszett, az a belső nézetben felcsapódó víz. Akkor azt hittem, hogy a fejlesztők is rájöttek mekkorát botlott a sorozat. Aztán jött ez az F1-nek mondott valami - pedig hatalmas f1 rajongó vagyok -, a gagyi abszolút unreális irányításával és fizikájával. De ez a Dirt 3 egyszerűen alul múlja mindet, szégyen amit ebből a játékból csináltak. Minden autó ugyanúgy megy????? Az egyetlen meghatározó tényező a sebessége? Autók hangjai szót sem érdemelnek stb. Visszafejlődött a fizika, rövid és gyerekesen könnyű pályák. Szerintem szánalmas lett a játék... Értem én, hogy arcade, de az arcade nálam nem egyenlő a buta, egyszerű jelzővel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. yeezs
2011.06.04. 13:43
Jónéhány autónak nem változott a fizikája, pl a z4-es bmw és subaru wrx sti meg a colin r4 egy az egyben ugyanolyan mint a 2. részben. Persze havon vagy esőben már is nmás a gyerek fekvése, sztem emiatt tűnik úgy sokaknak, hogy nincs különbség az autók között, mert kb minden egymást követő pálya más terepen-környezeti viszonyok között zajlik. Még a hangjuk is egyezik az említett modelleknek, direkt ránéztem a második részre, mert fent van az is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Dzsaben
2011.06.06. 09:14
Top Game !
Ennyi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Beatmad
2011.06.06. 12:28
Nagyon jó játék, de ez a gymkhana baromság nekem se jött be, alig vártam hogy túljussak rajta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. krutyifix
2011.06.07. 17:08
nagyon erőltetik az usa piacra, ott a rally sport szinte ismeretlen, így hát tesznek bele valami nyálat
grafika szép, folyamatos
hangok gyengék
irányítás rendben van (g25) egy arcade játékhoz képest
fizika, már ha lehet ezt annak nevezni az nincs... egykaptafa az összes autó
szerintem aki kicsit is szereti az autós játékokat fog egy rfactort, vagy race07 fillérekért megvehető) tucatnyi mód, autóhegyek, többszáz (!) pálya érhető el, magyar ligából is van min tucatnyi... esténként élő közvetítések (http://tv.feknyomonline.com/) remek közösségek, nagy csaták
nem utolsó sorban sikerélmény (akár egy megdolgozott 10 helyért is)

ezt meg a hasonszőrű gamekat vegyék meg a jenki 10 évesek, nekik készül
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. krutyifix
2011.06.07. 17:08
nagyon erőltetik az usa piacra, ott a rally sport szinte ismeretlen, így hát tesznek bele valami nyálat
grafika szép, folyamatos
hangok gyengék
irányítás rendben van (g25) egy arcade játékhoz képest
fizika, már ha lehet ezt annak nevezni az nincs... egykaptafa az összes autó
szerintem aki kicsit is szereti az autós játékokat fog egy rfactort, vagy race07 fillérekért megvehető) tucatnyi mód, autóhegyek, többszáz (!) pálya érhető el, magyar ligából is van min tucatnyi... esténként élő közvetítések (http://tv.feknyomonline.com/) remek közösségek, nagy csaták
nem utolsó sorban sikerélmény (akár egy megdolgozott 10 helyért is)

ezt meg a hasonszőrű gamekat vegyék meg a jenki 10 évesek, nekik készül
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Heroes27 kruty...
2011.06.07. 17:38
hát a hangokra nem mondanám, hogy gyengék. Az autó hangjai rendben vannak és a ha megfigyeled, ha motorháztetős nézetben vagy és gyorsan mész, akkor a szélzaj is hallatszódik. Nagyon jo. A többivel részben egyet értek sajnos. Zenéket a menüből hiányolom, valami kis ricsaj megy, de szar. A menü eleve egyszerű és szar. A pályák nem olyan hosszúak. A gymkhana néha felbassza az ember agyát rendesen, nem ken block vagyok, bár néha jó móka. Nálam ez a játék 10/6. Sajnos ez van, szerintem a kettőnek ezerszer jobb hangulata, zenéi, a grafika ugyanaz, tehát jobb. Ja, meg ebben az állandó restartnál az autó nézegetés és töltése szerintem baromság lett. Miért nem lehetett h restart, azt mehet egyből. Neeeem, mutatjuk még a kocsit. Szerintem ez egy összecsapott munka lett. Meg ez a túlzott amerikai filling, ez sok. Oké h amerikai az arc, de ugy önmagában az egész, mintha kb amerikaiaknak csinálták volna. Szinte feleslegesen van benne finland meg a többi, mintha nem is ott lennék. A saját profilról neis beszéljünk, szinte nem is az én karrierem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!