iPon Cikkek

Disciples III: Renaissance – Felemás folytatás

Dátum | 2010. 07. 11.
Szerző | dragon83
Csoport | JÁTÉK

A körökre osztott stratégiai játékok rajongói az elmúlt években nem voltak túlságosan elkényeztetve, főleg ha fantasy témájú programok voltak a kedvenceik. A Heroes of Might and Magic ötödik részét követően igazából csak annak kiegészítőivel és a felújított King’s Bounty-val tudtak játszani, ha minőségi alkotásra vágytak. Azt azonban már régóta tudtuk, hogy az Akella nevű stúdió boszorkánykonyhájában készül a Disciples sorozat harmadik felvonása, a Renaissance. A széria első két epizódja hamar a stílus rajongóinak kedvencévé vált, annak ellenére, hogy sokan csak egy egyszerű Heroes klónt láttak benne. Pedig nagyobbat nem is tévedhettek volna, hiszen a Disciples egy sokkal sötétebb hangulatú világban játszódott, mint az említett Heroes, amely inkább a sablonos fantasy hagyományokat követte ebből a szempontból. A harc- és varázslatrendszer, valamint az egységfejlődés terén is eléggé eltért a két program, így erős túlzás volt klónnak hívni, csak mert körökre osztott fantasy volt. Visszanézve máig zseniális játékokkal van dolgunk, amiket érdemes pótolni, ha valakinek kimaradtak volna. Most ennek a sorozatnak kaptuk kézhez a harmadik részét, mely a képeken, videókon egészen jól festett, így meglehetősen nagy elvárásokkal vetettük bele magunkat a játékba. Kis félsz azért volt bennünk, hiszen a folytatást már nem az eredeti fejlesztő, a Strategy First készítette, hanem a már említett Akella.

Isten hozott Nevendaar világában!
Új fejlesztő, új stílus

Meg kell hagyni, a legelső benyomás nem volt éppen pozitív a játékról, hiszen az intro alatt egy nagyon tehetségtelen narrátor szövegelését kell túlélni, aki hol motyog, hol hadar, máskor pedig mindenféle érzelem nélkül olvassa fel a megírt szöveget. Sajnos őt nem csak itt kell elviselnünk, hiszen minden küldetés előtt tőle hallhatjuk a bevezetést. A Disciples III menüjébe belépve rögtön láthatjuk, hogy a játék követte a Heroes V által kitaposott utat, hiszen a háttérben szépen megalkotott, 3D-ben tündöklő városokat láthatunk. Ez már sejtette, hogy a grafikára nem igazán lesz panaszunk, ami 2010-ben azért már nem árt (egyébként a fejlesztés indításakor az volt a cél, hogy még egy ősi 9800Pro-n is lehessen játszani az új epizóddal). Elsőként tekintsük át, hogy milyen lehetőségeink vannak a programban. Az egyjátékos módban a szokásos kínálat fogad: belevághatunk a hadjárat módba, vagy elindíthatunk egy-egy önálló skirmish meccset egy általunk kiválasztott térképen. Utóbbit kipróbálva viszont egy nem túl pozitív meglepetés fogad minket. Mindössze két játszható térkép szerepel a menüben, ráadásul ezek közül egyik a hadjárat prológusa, vagyis a tanítómód. Valószínűleg le lehet majd tölteni a netről további pályákat, de azért illett volna berakni párat az alapjátékba is. A többjátékos mód sajnos alaposan meg lett nyirbálva a Disciples II-höz képest, mivel ezúttal nincs lehetőségünk az interneten keresztül multizni, mindössze egy Hot Seat lehetőség van a játékban (tehát egy gépen játszunk többen). Ejnye Akella, ez ma már azért nagyon kevés. Ráadásul itt sem erőltették meg magukat a fejlesztők, mivel csak öt térképet próbálhatunk ki ebben a módban.
 

Lássuk mit sikerült összehozni a hadjárat módban, úgy tűnik inkább arra fordították erőforrásaikat a játék készítői. Ha nem informálódtunk előre akkor itt csattan az első komoly pofon: csak három játszható faj került be a programba, akiket összesen 19 küldetésen keresztül irányíthatunk. Aki emlékszik a második részre és kiegészítőre, az bizonyára tudja, hogy azokban összesen öt nép volt, viszont a Disciples III-ban csak az Empire (emberek), a Legion of the Damned (démonok) és az Elven Alliance (elfek) játszható, a törpök és az élőhalottak ezúttal mellőzve lettek. Mivel a három frakció története összekapcsolódik, ajánlott a fent leírt sorrendben végigjátszani őket. Mint ahogy a széria korábbi részeiben azt már megszokhattuk, a hadjárat indítása előtt mindig a fő karakterünk kasztját kell kiválasztanunk, melyek között ezúttal is a warlord, guildmaster és archmage osztályok szerepelnek. Mindegyiknek megvan a maga sajátossága, előbbinek körönként gyógyulnak az egységei, a guildmaster extra erőforrásokat kap minden fordulóban, míg a mágus kétszer tud varázsolni egy körben.

Gyógyítónkat két irányba lehet továbbfejleszteni
A játékmenetben elsőre nem fogunk túl sok változást tapasztalni az előző részhez képest, legalábbis az első csatáig nem (erről majd később). Birodalmunk központja ezúttal is a főváros, melyet mindig egy brutálisan erős egység védelmez, melyet egy jól felszerelt, alaposan feltápolt csapat nélkül lehetetlenség legyőzni. Ebben a városban tudunk hősöket, egységeket és felszerelést vásárolni, képesek vagyunk új épületeket felhúzni, és persze varázslatokat tanulni. Sok más körökre osztott stratégiával szemben az egyes épületekre nem azért van szükségünk, hogy fejlettebb katonákat vásárolhassunk bennük, mivel a Disciples III-ban mindig csak alapszintű egységeket vehetünk, ám azok a hősünkhöz hasonlóan tapasztalati pontot kapnak és idővel szintet lépnek. Alap esetben ilyenkor csak a statisztikáik nőnek, ám ha felépítjük városunkban a megfelelő épületeket, akkor szintlépéskor egyúttal magasabb rangú egységgé is átváltoznak. Tehát a squire-ből knight lesz, majd abból paladin és így tovább. Sajnos a sorozat második részéhez képest kicsit kevesebb lehetőségünk van ezen a téren, mivel egy-két egységtípust kivettek a fejlesztők a játékból. Viszont a rendszer összességében továbbra is jól működik, és mivel nem lehet alapból erős egységeket venni, sokkal jobban kell vigyáznunk rájuk harc közben (bár egy kis pénzmag feláldozásával a hősökhöz hasonlóan a halott katonákat is vissza lehet hozni a sírból).

A háborúhoz három dolog kell: mana, mana és mana

Ha vettünk magunknak néhány zöldfülű harcost, mágust, íjászt és gyógyítót, akkor kimerészkedhetünk a nagyvilágba, és elkezdhetjük felderíteni a pályát. A kóbor lényeket legyőzve gyorsan fejleszthetjük csapatunkat, illetve időről időre feltűnhet egy-egy romos templom, barlang vagy valamilyen katakomba is, melyekbe belépve szintén csatázhatunk egy jót. Ezekben bizonyos számú körönként újratermelődnek az ellenfelek, így remek lehetőséget biztosítanak a tápolásra. A harcok mellett figyeljünk oda a pályán lévő nyersanyagforrásokra is, hiszen arany és kövek nélkül nem lehet erős birodalmat építeni. Ezek megszerzése kicsit változott a Disciples II óta, amiben még egy külön erre a célra gyártott egységet (Rod Bearer) használva tudtunk terjeszkedni. Ezúttal viszont előre meghatározott guardian node-okat kell irányításunk alá vonnunk valamelyik egységünkkel, hogy a mellette lévő nyersanyag a miénk legyen. Az említett két nyersanyag mellett nagy szerep jut a manaforrásoknak is, amikből három különböző fajta létezik (élet, föld, tűz). Az ezekből nyert mana segítségével fajonként 25 varázslatot tanulhatunk meg, ami egész szép szám. A második rész rajongóinak bizonyára feltűnt, hogy a manafajták száma is megcsappant egyel, sajnos ez a rész is áldozatul esett a fejlesztők ollójának. Cserébe viszont már nem csak a világtérképen tudunk varázsolni, hanem csaták közben is. Persze csak akkor, ha csináltunk rúnákat az adott varázslatból.

A csataképernyő nagyot változott az előző rész óta
Ha már szóba kerültek a harcok, nézzük meg annak rendszere változott-e valamit. Nagy örömünkre ezen a fronton tényleg történt előrelépés a korábbi részekhez képest. Bizonyára sokan emlékeznek rá, hogy az Disciples II-ben legfeljebb hat fő lehetett egyszerre a csapatunkban, akik harc közben nem tudtak mozogni. Ez sokaknak nem tetszett, mivel nem nyújtott annyi taktikai lehetőséget, mint például egy Heroes, amiben a csatatérképen egyik mezőről a másikra lehetett lépkedni. Az Akellánál úgy tűnik meghallották ezeket a sirámokat, mivel a játék harcrendszere nagyon hasonlóvá vált az említett Heroes-hoz (értsd: szabad mozgás). Ráadásul már nem hat, hanem összesen 12 egységünk lehet egyszerre, ami még nagyobb csatákat eredményez. Van itt még pár jó ötlet, amit érdemes megemlíteni, kezdjük rögtön a harcokban bónuszokat adó speciális helyekről, amik megduplázzák a rajtuk álló egység támadásának erejét, így ajánlatos elfoglalni őket. Az AI meglehetősen okos ezen a téren, mivel célirányosan ezekre a helyekre pályázik, és próbál mindig azokról támadni. Egy másik jó ötlet, hogy a legtöbb egység képes megvédeni a közvetlenül mellette álló társát, ha elegendő „cover” pontja van. Így ha meg akarják ütni teszem azt a varázslónkat, akkor a mellette álló lovag közbeavatkozhat, és bekaphatja helyette a sebzést. Ha minden jól megy és győztesen kerülünk ki a harcból, akkor egy rakás tapasztalati ponttal leszünk gazdagabbak, és természetesen idővel szintet is lép hősünk (meg ugyebár az egységeink is). Fő karakterünk ilyenkor növelheti a tulajdonságait, illetve egy jól kidolgozott „képességfán” válogathat a képességek között.

Újabb áldozat

Az bizonyára már a képek alapján is látszik, hogy a Disciples III által használt 3D-s motor nagyon jó munkát végez, mivel igencsak szép látvány tárul elénk. Részletesen kidolgozott helyszínek és egységek színesítik az összképet, amire csak rátesz egy lapáttal, hogy minden egyes körnél változik a napszak. A ködös reggelt felváltja a napsütötte délután, ami aztán sötét éjszakába fordul. Nagyon hangulatos az egész, furcsa, hogy milyen kevés körökre osztott játék használja ezt az ötletet. A varázslateffektekre sem lehet panaszunk, bár az kicsit zavaró, hogy ha a világtérképen varázsolunk, akkor addig nem tudunk semmit sem csinálni, amíg be nem fejeződik a varázslat animációja. Ezek 5-6 másodpercesek is tudnak lenni, így huszadik alkalommal már igencsak unalmassá válik a várakozás. Ám hiába volt minden szép és jó a látványt tekintve, folyamatosan volt egyfajta hiányérzetünk, valami nem passzolt bele a Disciples világba. Aztán rájöttünk, hogy a világ túlságosan „Heroes-os” lett, nyoma sem volt az előző részek sötét tónusú látványvilágának, akár a tájakat, akár az egységek modelljeit nézzük. Ez sajnos rányomja bélyegét a hangulatra is, hiszen ettől a sorozattól nem ezt vártuk. Szerencsére hangzás terén már jobb a helyzet, a nagyszerűen megkomponált zene pont olyan, mint amilyennek egy Disciples-ben lennie kell. Kár, hogy a pocsék narrátor hang belerondít az egészbe.

Karakterünk rengeteg képesség közül válogathat
Amint a bevezetőben írtam, nagyok voltak ez elvárásaink a programmal szemben, de sajnos ezek nem minden tekintetben teljesültek. Kétségtelen, hogy a harcrendszer nagymértékű fejlődésen ment keresztül, de más területeken inkább elvettek a fejlesztők az előző részből, minthogy hozzáadtak volna. Ettől függetlenül a körökre osztott stratégiai játékok rajongóinak érdemes egy próbát tenni a Disciples III-mal, mert önmagában tekintve egy jól összerakott programról van szó, csak épp nem éri el az elődök által felállított színvonalat. A széria rajongói is vethetnek rá egy pillantást, bár valószínűleg gyorsan visszatérnek majd a második részhez, mely még ma is nagyszerű szórakozást nyújt.


 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

33. Parano1d
2010.07.11. 16:21
Az a baj ezzel a játékkal, hogy előtte megjelent a második része, ami kis túlzással minden tekintetben felülmúlja ezt. Néhány tekintetben visszalépés, kevés újítás, és azok sem mindíg pozitív irányban változtatják a játékélményt.
Azt viszont végképp nem értem, hogy mit fejlesztettek ezen a játékon ennyi éven keresztül? A második része több mint 8 éve jelent meg.... Korrekt értékelés, talán még kevesebb pontot is adtam volna rá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. morgyi
2010.07.11. 16:38
A következő patch már tartalmazza az online multit de még béta benne, az (elvileg) ősszel megjelenő kiegészítőben amiben az élőhalottak jelennek meg majd mint új faj már teljes lesz az online multi. Meg letölthető a béta pályaszerkesztő is, szóval lesz itt javulás, csak lassan...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. exec79
2010.07.11. 16:54
ezt a karakter fejlesztő táblát itt az utolsó képen hogyan lehet előhívni? Játszottam pár órát a játékkal de ezzel nem találkoztam
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Zotya
2010.07.11. 18:26
Aki nem játszott az előző részekkel az jól szórakozhat ezzel?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. lackoo1111
2010.07.11. 19:44
@ Zotya
én inkább azokat ajánlom
http://www.gog.com/en/gamecard/disciples_sacred_lands_gold
http://www.gog.com/en/gamecard/disciples_2_gold
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Zenix
2010.07.11. 19:59
Exec79:
Ezzel én is szívtam és csak a 3. pálya után találtam rá.
Ha jól megnézed akkor a képernyő bal alsó sarkában 3 kerek ikon van és ott a 3. az ami előhozza(ha jól tudom).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. dzjaulah
2010.07.12. 04:42
Egy nagy hozzáfűzni valóm volna a teszthez: A második részben nagyon szép grafikák voltak mindenhol. A csatatér, a város, ha beléptünk valahova... Mindennek volt egy szép kidolgozott rajzolt háttere, része, ami szerintem annyira jól sikerült, hogy tavaly újra végig játszottam. A 3d-s megjelenítés pedig rengedeget elvesz a hangulatból. Szinte mindenhol találni olyan épületet amire egyszerűen rossz rá nézni, mert lerí róla, hogy makett...

A visszalépést amúgy abban is tapasztalni, hogy előző részben még pegazust dobtak alánk, most meg csak egy lovat.
Nem szaladgál minden második egység egy akkora karddal amit egyébként csak daruval lehetne mozgatni... Nincs minden második angyal/démon szárnya. (helyette futkározniuk kell szegényeknek)

A harc amúgy jó lett... De nem eléggé. Ha már lépkedünk a térképen, akkor jó lenne, ha rendesen be lehetne állítani egy alap föl állást.

Leginkább pedig az fáj, hogy nincsenek grafikák: RONDA

Amúgy lehet vele jót játszani, ha figyelmen kívül tudod, hagyni, hogy disciples. Lehetett volna a neve inkább csak "Renaissance 3". Hívjuk inkább csak így, és akkor nem sértegetjük az elődöket. Jó?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. False
2010.07.12. 09:39
a 2 multija nagyon el lett kúrva,ebben a rézben ez sokkal jobban sikerült,bár tény h sok a visszalépés is az előző részhez képest,de ez megbocsátható a javitott multi miatt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. dragon83
2010.07.12. 10:21
False, az alapjátékban nincs is rendes multi, szóval nehezen sikerülhetett jobban, mint a 2-ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. exec79
2010.07.12. 11:03
ebben hogyan lehet növelni a leadership-et?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. dragon83
2010.07.12. 11:47
Exec, a skill ablakban vannak ilyan skillek, amiket megtanulva egyel nő a leadership. Azok amiken egy zászlónak a képe van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. exec79
2010.07.12. 11:56
köszi, felteszem újra még egy esélyt adok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. graywolf_4...
2010.07.12. 12:04
idáig csak skirshmisben próbáltam a démonos verziót csak nekem tűnik úgy hogy a gép orrba szájba csal? 20 kör után lvl 5-ös hőssel és ilyen 17-21-es szintű egységekkel jött azt sikerült legyőzni de kb 5 körutún jött a következő ilyen és ahány hősével találkoztam egyiknél se volt alapszintű egység csak 17-21-ig
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. bluqesh
2010.07.12. 12:40
@graywolf_47
Ez könnyen előfordulhat, hiszen már a 2-ben is alapból több pénzt kapott, és hardon tudott vásárolni magasabb szintű egységeket. Valamivel kell kompenzálni a mesterséges intelligencia hiányait
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. XtreemX
2010.07.12. 13:18
Ma érkezett meg a game,és nekem nagyon bejön,viszont nem tudom hol lehet a mellékkaraktereket fejleszteni. Mármint olyat mint például agility. A fő csapatvezért tudom fejleszteni így de a többi társakat akiket felveszek a várban nem.. valaki tudja a megoldást a dologra? Előre is köszi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. morgyi
2010.07.12. 14:00
Nekem az nem tetszik egyáltalán hogy a lények csak az 5. szinten fejlődnek át 2. alakra. Mire elérünk a végére örökkévalóság. A kampányban meg főleg, mikor nem lehet továbbvinni az egységeket csak a hőst következő pályára Ebből a szempontból a 2. sokkal jobb volt. És egyetértek dzjaulah-al hogy a 2. rész hangulatát semmi nem hozza vissza, pont a grafika miatt. De sajnos egy kézzel rajzolt programot 2010-ben nem lehetne eladni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. dragon83
2010.07.12. 14:29
XtreeamX, te csak a hősöket tudod fejleszteni, a vásárolt egységeket nem. Azok maguktól lépnek szintet, de ott nem tudsz belepiszkálni a tulajdonságaikba.

Morgyi, elvileg nem úgy kellene lennie. Hanem úgy, (legalábbis ha jól emlékszem) hogy ha megépíted a következő szintű épületet, akkor a lény rögtön a következő szintlépésekor átváltozik az újabb alakba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. XtreemX
2010.07.12. 15:01
dragon83:
Köszönöm a választ. Akkor minden rendben,a többi funkciót megtaláltam. Viszont kár hogy ilyen kevés pálya illetve faj van. Remélem hamarosan jön egy szép nagy patch és utána a kiegészítők.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. morgyi
2010.07.12. 15:19
Jah igen köszönöm megnéztem, most nincs időm kriplóbálni, de elvileg úgy van hogy ha nincs meg az épület akkor is fejlődik, szintet lép például 1. ről 2. re az értékei valamelyest nőnek, ha meg megvan az épület akkor viszont egyből 5. szintre ugrik, ez persze második alakra vonatkozik csak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. False
2010.07.12. 17:36
dragon83 : a hotseat,ahol 2en vagy 3an ültök egy gép előtt,és úgy,felváltva játszotok,az nem multiplayer,az srciptelt single szerinted?vagy akkor a hotseat az csak disznek van ott és ne is nyomjunk rá?mert akkor nagyon elbasztam,és rányomtam,és multiztunk vele,pedig szerinted nincs is benne /1.06 angol/,ennyire király nem lehetek.....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. XtreemX
2010.07.12. 19:50
False: A hotseat valóban jó hogy belekerült,így lehet többen is tolni,igaz nem neten,de a semminél több
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Svindler
2010.07.12. 20:28
False: kiemelném a lényeget, ami elkerülhette a figyelmedet.

Nincs _online_ multi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. dragon83
2010.07.12. 22:49
False, ugye azért a cikket is el szoktad olvasni? Második bekezdésben írtam, hogy hot seat van, és azt is ecseteltem, hogy azt mit jelent. A délelőtti kommentemben meg azt írtam neked, hogy nincs RENDES multi. Sejtheted,hogy nem a hot seatre gondoltam (lévén a cikkben is benne van), hanem arra amit a legtöbben multi alatt értünk: az internetes játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. kgb00
2010.07.12. 23:22
ha már lan és nem online akkor itt jön képbe a hamachi jó lesz az!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Parano1d
2010.07.13. 00:06
A Hotseat-nak semmi köze a LAN-hoz, lényegében azt jelenti, egy gép előtt lehet vele többen játszani. Ezzel ki is veséztük a témát azt hiszem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. dzjaulah
2010.07.13. 00:46
Igazából a multi hiányát én még akár el is viselném, ha a többiben kevesebb reneszánsz és több disciples lenne
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. XtreemX
2010.07.13. 02:39
Akinek hiányos textúrák/pályarészek jelenek meg az szimplán menjen a közelébe egy karakterrel(hogy a látótérben legyen az a rész és ne ködben) és váltson napot(space vagy jobb alsó sarokban a gomb). Utána szépen helyreáll minden.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. False
2010.07.13. 08:50
ismét bebizonyosodott a hiba nem bennem van.a multi része nem fog jelentősen változni,mind1 h hotseatről,onlineról,lanrol,kiskutyárol beszélünk,a mechanizmus,a működés ugyanez lesz,akkor is ha tudtok online kockulni vele,és ettől még illetve már most jobb mint a 2 multija,ami egy imba,rosszul átgondolt hulladék ilyen tekintetben,de3 hasogassatok csak szöőrszálakat,az megy,az olvasás a szövegértelmezés az nem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Leon121
2010.07.13. 10:53
A cikket olvasva azt hiszem ebből az lesz, hogy várok még 1-2 évet, míg jönnek a kiegek, és teljesértékű lesz a játék, patchekkel, plusz tartalmakkal, fajokkal, mindennel, és majd akkor talán beruházok egy Gold változatba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. pisztoly
2010.07.13. 16:13
én olyat sem találtam, hogy a kampányon kívüli (skirmish, hotseat, ...) gémekben ki tudjam exportálni a vezetőt... majd egy új pályán azt importáljam be és már egy táposabb vezetővel henteljek tovább.. igaz még nem próbáltam, de feltételezem hogy játék indítás előtt ahol beállítod a pálya infókat ott kéne legyen egy "import leader" gombocska vagy ilyesmi.. mint ahogy a kettőben is volt... vagy csak én voltam figyelmetlen? jó lenne ha most tévednék...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. lackoo1111
2010.07.13. 18:37
Lehet,hogy ez csak az én véleményem,de szerintem a Kalypso kiadásában megjelenő játékok minősége hanyatlani kezd. Vagy csak túl öreg vagyok,és leragadtam a régi játékoknál ( Tropico 1-2,Disciplies 1-2,Patrician 1-3 )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. False
2010.07.15. 10:05
ki kell javitanom magam,befejeztünk egy multi gémet.és azt tapasztaltuk,hogy ugyanugy el van kúrva az egész,multiban egy használhatatlan fos az egész sajnos,pedig olyan jól indult...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. aryanis83
2010.07.17. 14:26
Olyan hiba nem volt valakinek, hogy játék közben egyik körről a másikra eltűnik a városod összes textúrája, úgy, hogy kattintani se lehet? Visszatöltöttem, napot váltottam, semmi nem történt..amúgy nem tudom mikor fog beindulni a játék de kb az emberi kampány vége felé járok és egy homm V-höz képest rém unalmas..azon felül érdemes megnézni a két játék logója-exéje közti "apró" hasonlóságot, nemtom ki nyúlt kitől .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!