iPon Cikkek

FIFA 14 - Gyújtás nélkül is működik

Dátum | 2013. 10. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Olyan régen volt generációváltás, hogy már szinte el is felejtettük, milyen is az. Persze a mostani jelentősen másképp fog lejátszódni, mint az eddigiek. A fejlesztési költségek megnövekedtek, és a kiadók egyszerűen nem hagyhatják, hogy a befektetett pénzt kockáztassák a kezdetekben csupán pármilliós újgenerációs konzoltáborora építve. Ehelyett a kockázatot minimalizálása érdekében amit lehet, meg kell jelentetni még a jelenlegi masinákon, melyekből a Wii-t nem számítva több, mint 140 milliót szórtak már szét a platformgazdák, a Nintendo asztali konzoljaival együtt pedig bőven 250 millió felett járunk. Ha pedig öltönyben ülünk egy irodában, és egy részványtársaságot vezetünk, nehéz figyelmen kívül hagyni azt, mi a cégünk elsődleges feladata: pénzt termelni a részvényeseknek. Éppen ezért a korábbi generációváltásoktól eltérően most jelentősen nagyobb mennyiségben vannak jelen a cross-gen, vagyis a mindkét generációra megjelenő játékok. A FIFA 14 ezen belül is egy speciális eset. Az Xbox One-ra és PlayStation 4-re készülő verzió ugyanis megkapja az EA Sports új, kifejezetten a következő generációra készített Ignite motorját. Ez erősen támaszkodik a GPGPU-s feldolgozásra, ennek optimális végrehajtására pedig a next-gen konzolok kiváló platformot nyújtanak a közös memóriatérrel. Az EA Sports szerint éppen ezért egyelőre nem is lehet a motort áthozni PC-re, a legtöbb játékosnak egyszerűen nincs olyan gépe, ami ezt megfelelő sebességgel tudná futtatni. A jelenlegi generációs konzolok pedig már nyilvánvalóan túl gyengék hozzá, és eleve nem is készítették fel őket a GPGPU-s számításokhoz annak idején. Éppen ezért az Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra megjelent FIFA 14 gyakorlatilag a tavalyi verzió enyhén polírozott újrakiadása, ami mondjuk nem feltétlenül baj abból a szemszögből nézve, hogy már a 2013-as változat is a legnagyobb, legteljesebb csomag volt, amit focirajongó csak kívánhat.

Az EA Sports célja idén egyértelműen az volt, hogy a Pro Evolution Soccerhez hasonlóan lelassítsa, realisztikusabbá tegye a játékot. Míg tavaly a gyors felfutások, villámpasszok, és a pörgő akció dominált, addig a fejlesztők idénre megszelídítették a virtuális futballt, ami persze azt is jelenti egyben, hogy némileg nehezebbé vált a gólszerzés. Ehhez egyrészt köze van annak, hogy a tavaly bevezetett, a bal ravasszal és a jobb analóg kar kombinációjával előhozható trükközéshez most már nem szükséges lenyomva tartanunk a ravaszt, így kicsit furcsábbá vált az egész, bár némi megszokás után azért legalább olyan használható. Így viszont a ravasz felszabadult, amit most a labda megvédésére használhatunk. Ez mondjuk az esetek többségében nem túl hatékony, hiszen a védők így is pillanatok alatt elveszik tőlünk a bogyót, viszont nyerhetünk vele néhány értékes másodpercet, míg a többi játékosunk pozícióba helyezkedik. Ez pedig kifejezetten előnyös, a védekezés ugyanis jelentősen felerősödött a FIFA 14-ben, amit főleg akkor fogunk észrevenni, ha közepes, vagy nehéz fokozatra állítjuk a mesterséges intelligenciát - ilyenkor bizony elég kemény feladat lesz eljutni a kapuig. Amennyiben azonban élő játékos ellen vetjük bele magunkat a mérkőzésbe, vagy mi magunk próbálunk meg védekezni, szintén azt tapasztaljuk, hogy nincs könnyű dolgunk: az eszetlen becsúszások kevésbé működnek, és itt is érvényes, hogy a megfontoltabb, okosabb játék lesz a kifizetődő. Ha pedig már szóba került az M.I., nem mehetünk el a tény mellett, hogy általánosan nézve viszont idén sem lett sokkal okosabb, legalábbis a mi csapattársaink irányításában biztosan nem. Sokszor késve reagálnak a kialakult helyzetekre, indokolatlanul üresen hagynak teljesen egyértelmű áttörési pontokat, nem indulnak, amikor kellene, ha pedig igen, akkor rossz irányba.
A tavaly bevezetett First Touch Control, vagyis a labdalevétel, és az azt követő mozgás szintén valószerűbbé vált, ami főként abban mutatkozik meg, hogy a szerényebb képességű játékosok és csapatok látványosan küszködni fognak az átvételekkel és a labdakezeléssel. Míg tavaly nem volt ilyen látványos a különbség, idén már az igazi mérkőzésekhez hasonló módon láthatjuk és átélhetjük, mennyire szerencsétlen a komplett magyar válogatott, ha igazából focizni kéne. A némileg átalakított First Touch Control és a cselezés enyhe megváltoztatása azt az érzetet kelti, mintha a labda fizikája is fejlődött volna némileg - az EA Sports hivatalos marketingszövegei szerint ez így is történt, bár én a legnagyobb változást ezen a területen sprintelés közben vettem észre. Egyrészt a labda némileg jobban elszakadhat a játékostól, másrészt viszont sprintelés közben is hatékonyabban tudunk irányt változtatni, ami azt jelenti, hogy vége azoknak az időknek, amikor az ellenfél csak megfigyelte az útirányunkat, majd szépen odament és becsúszva leszerelt minket futás közben, mert körülbelül egy leszálló Boeing 747 mozgékonyságához mérten tudtunk csak változtatni a pályánkon.

Végső soron azért a lényeg nem változott: a FIFA továbbra is rendkívül élvezetes és összeszedett. Ugyan nyers játékélményben az idei Pro Evolution Soccer azért képes megszorongatni, a Konami versenyzőjén még érződnek a motorcsere miatti recés élek: az animációk néha összezavarodnak, a fizika esetenként nem egészen tudja, mit is kellene csinálnia, ezzel szemben azonban a FIFA 14-et nem lehet zavarba hozni, hiszen egy három éve folyamatosan finomodó rendszer működik alatta. Mindezt pedig kamatoztatni tudja a tengernyi játékmódban, melyek mindegyike visszatér az előző részből, és amelyeknek köszönhetően a FIFA 14 továbbra is a legteljesebb csomag, ami a műfajban a miénk lehet, és abszolút garantált, hogy újabb egy évre simán leköt majd mindenkit. A játék gerince továbbra is a Karrier mód, ahol még mindig menedzselhetjük egy játékos, vagy egy egész csapat életét, kezdve akár legalulról, felküzdve magunkat a sztárságig, vagy kinevelve egy világverő brigádot. Idénre egy fontosabb fejlesztést kapott a játék ezen része: ez a Global Transfer Market megjelenése, melynek lényege, hogy “felderítőket” küldhetünk szét különböző országokba, akik levadásszák a nekünk kellő tehetségeket. Így könnyen tehetünk szert olyan feltörekvő, tehetséges fiatalokra, akik pontosan megfelelnek arra a pozícióra, ahol éppen hiányosságot érzünk a brigádunkban. Továbbra is jelen vannak az online szezonok, illetve természetesen visszatér az EA Sports mára már legfontosabb kezdeményezése, az Ultimate Team. Ez a játékmód annyira kinőtte magát, és annyira sok pénzt hoz a kiadó konyhájára, hogy sokak szerint ez a fő oka annak, hogy Andrew Wilsont, az EA Sports vezetőjét nevezték ki a teljes Electronic Arts új vezérigazgatójának.
Az Ultimate Team is szinte egy az egyben köszön vissza tavalyról: továbbra is egy alapvetően mikrotranzakciókra épülő online játékmódról van szó, ahol paklik megvételével szerezhetünk játékosokat és különböző extrákat, aztán pedig kereskedhetünk, megépíthetjük csapatunkat, és összecsaphatunk a többiekkel. Habár játékbeli kreditet szerezhetünk valódi pénz befektetése nélkül is, a rendszert nyilvánvalóan úgy találták ki, hogy azért mindenki úgy érezze, hogy néha-néha mégis érdemes lenne beletenni némi pénzt. Apró módosításokat azért eszközöltek a fejlesztők: játszhatunk véletlenszerű mérkőzéseket egy-egy online ellenfél ellen, és a cserekereskedelem is egyszerűsödött az azonnali összehasonlítás lehetőség hozzáadásának köszönhetően. Kikerültek a játékból a formációra vonatkozó kártyák, így most már nem kell módosítókat megvennünk ahhoz, hogy egy-egy frissen megszerzett sztárt beleillesszünk csapatunk játékstílusába, viszont megjelent néhány új “chemistry”, vagyis a csapat összeszokottságára vonatkozó lap.

Ezek részben már tavaly is jelen voltak, most azonban egyrészt tuningolhatjuk játékosaink hűségét, másrészt pedig kifejezetten fejleszthetjük egy-egy sztárunk képességeit - például ügyesebbé téve őt a cselezésben, a kapura lövésben, vagy éppen brutális aratógéppé változtathatjuk sprintelés közben. Ez pedig azt jelenti, hogy tetemes mennyiségű dolgot át kell gondolnunk csapatunk összerakásánál, így a változatosság messze túltesz az elődön. Nem lehet eléggé hangoztatni, mekkora találmány ez az Ultimate Team, főleg hogy az egész vezényelhető okostelefonos applikációvall is. Vannak ismerőseim, akik szó szerint sosem szakadnak el a FIFA-tól, még nap közben is folyamatosan az aukcióik állását böngészik, újakat tesznek fel, figyelik, hogy halad a kereskedés. Egyedül az zavarja őket, hogy a FIFA 14 teljesen újrakezd mindent, vagyis az eddigi csapatunkat nem hozhatjuk át, ami persze azt is jelenti, hogy a rajongók újra tetemes mennyiségű pénzt költhetnek el az EA Sports rendszerében. Ami a FIFA 14-et kiemelkedő élménnyé teszi, az a tökéletesre hangolt kezelőfelület. A némileg a Windows 8 csempéihez hasonlító interfészen minden magától értetődő, átlátható, és minden információ gyorsan és egyértelműen leolvasható. Az EA Sports tálalásban továbbra is teljes köröket ver a Konamira, és persze ugyanez igaz a zenékre, a hangeffektekre és a kommentátorokra is. Míg a PES még angolul sem képes egy legalább közepesen tűrhető kommentátor-rendszert felvonultatni, addig a FIFA 14 eredeti nyelven gyakorlatilag tökéletes, de mára már a bejáratott magyar kommentátorok is eljutottak arra a szintre, hogy rendkívül élvezetes színvonalat tudnak nyújtani. Különösen mókás egy társaságban átélni, hogy mindenre van beszólásuk: az egyik barátommal játszottam egy 0-0-ás félidőt, ahol egyikünk sem tudott a kapu közelébe jutni, mire a következőt félidőt úgy kezdte Hajdú B. István, hogy Faragó Richárdot ébresztgette, mondván, hogy kezdődik az új félidő, és azért mégsem kéne elaludnia.
A FIFA 14 tehát végső soron maradt az, ami már tavaly is volt, némileg csiszolva, néhány új lehetőséggel, és tovább finomított, a valósághoz közelített játékmenettel. Hogy megéri-e megvásárolni, az egy felesleges kérdés, mert a FIFA-rajongók (és rengeteg van belőlük) már a megjelenés napján megtették. Ha viszont nem ennyire sürgős a dolog, talán érdemes lehet megvárni a következő generációs konzolokat, és az Ignite motorral érkező új részeket, mert azok már tényleg hoznak majd olyan újdonságokat, melyek nem csak a keményvonalas rajongóknak tűnnek majd fel, hanem mindenki számára élvezetesebbé és realisztikusabbá teszik a virtuális focit.

Platformok: PC, PS3, Xbox 360, PS Vita, PSP, PS2, Wii, iOS Tesztplatform: Xbox 360
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

35. FRK
2013.10.17. 10:36
"a Konami versenyzőjén még érződnek a motorcsere miatti recés élek: az animációk néha összezavarodnak, a fizika esetenként nem egészen tudja, mit is kellene csinálnia, ezzel szemben azonban a FIFA 14-et nem lehet zavarba hozni, hiszen egy három éve folyamatosan finomodó rendszer működik alatta"

Azért arra kíváncsi leszek, hogy mit mondanak a játékosok erre. Amúgy tipikus marketing sablonteszt.

Engem ezeknél a FIFA teszteknél érdekelne, hogy javítva lettek-e az igazolások (pl egy Krkic nem igazol a római fizetése ötszöröséért egy kétszeres BL győztes csapatba, mert egy "gyárilag" kis csapat lett felfuttatva), vagy előfordul-e még, hogy lesként visszalassítja azt a momentumot, amikor a csatár 3 méterrel a védő mögül indult és hasonlók.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Breki1
2013.10.17. 11:59
A cikk írójának nem sok fogalma van a Pes sorozattal kapcsolatban.

Pont hogy az új Pes fizikai motorja és a gameplay lett nagyon jó, és a grafika is hatalmasatt javult az új motornak köszönhetően szemben a fifával ahol még azt a szar fűcsíkozást is benne hagyták.

Ennyit a recés élekről, abszolút nem hozzáértőkém

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. gabeszmake...
2013.10.17. 13:31
Akkor te sem tudod mit írsz... ahhoz képest hogy a pes új, a metal gear solid 5 motorjával "dübörög" eléggé harmatosra sikeredett...és ezt nem azért írom mert fifa "fan" vagyok, egész egyszerűen elkurták nem kicsit, nagyon. nekem személy szerint ebben az évben a fifa 14 sokkal jobban tetszik mint pl az előző évben. Ezt a hülye grafika alig változott óvódás vagdalózást meg ellehet felejteni, ennél van sokkal fontosabb is mint pl a játékélmény,irányítás stb. és ebben a fifa 14 igen csak bővelkedik és lekörözi a pest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. gabeszmake...
2013.10.17. 13:32
Képet meg kéretik ha lehet gamplayből szedj legközelebb nem valami összephotoshoppolt reklámfogáshoz hasznéltat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Breki1
2013.10.17. 14:47
kérlek gameplayból szedtem, ezt most nagyon bebuktad :-)

hasznéltat

Egy kicsit talán jobban értek hozzá mivel mind akét játékhoz évek óta gyártok kiegészítőket.

És semmi óvodás nincs ebben grafika egy az egyben ugyanaz és amit már 4-5 éve leírtam nekik a hivatalos fórumon azt se tudták kijavítani.

Egyszerűen szar a fűnek a csíkozása és még azt sem képesek megcsinálni.

A Pes-t egyáltalán nem kúrták el legfeljebb pár kisiskolásnak nem megy vele a játék :-)

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. gabeszmake...
2013.10.17. 15:11
hát hogyne én meg most jöttem le a falvédőtől
ui: mennyél gyártság magadra is egy kiegészítőt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. gabeszmake...
2013.10.17. 15:11
gyártsál*
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. gabeszmake...
2013.10.17. 15:29
amúgy is nem óhalytok vitába bocsátkozni...kinek a pap kinek a papsajt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Breki1 gabes...
2013.10.17. 15:41
látszik

még a javítás gombot se ismered

talán ha ellátogatnál a soccergaming vagy a moddingway oldalra látnál pár érdekes dolgot

neked tényleg a fifa való
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. gabeszmake...
2013.10.17. 16:40
Inkább le se írom neked meg mi lenne való
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. gabeszmake... gabes...
2013.10.17. 16:42
Amúgy meg ezért nem javítom mert nem fórumon belül írok hanem a cikk alól

Nah pacsi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. nemlehet
2013.10.17. 21:02
Ebből de szép banfest lesz gyerekek. Ez a PES vs FIFA az Android vs iOS vitához hasonlít. Parttalan, értelmetlen, meddő és inkább "vallási" kérdés mint szembeállítható indokok összecsapása. Hagyjátok abba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. refo
2013.10.17. 22:02
A screenshotok alapján: miért 640x480 low-ban tesztelitek? Nyugtasson meg valaki, hogy autókat nem teszteltek, mert ha ott is csak hármasig kapcsoltok föl...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Svindler
2013.10.17. 22:42
refo: megnyugtatásodra közlöm, hogy 1280*720-ban teszteltünk, maximális beállítások mellett, hiszen nem is tudunk lejjebb kapcsolni.
Valahogy a cikk legutolsó sora mindenki figyelmét elkerüli:

"Tesztplatform: Xbox 360"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. InGen
2013.10.17. 23:24
Hm, most esett le egyébként, hogy a "recés élek" kicsit félreérthető.

Szóval ez itt most egy hasonlat akar lenni (értsd: van még mit csiszolni rajta), és nem arra vonatkozik, hogy sok lenne az aliasing benne )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. gabeszmake...
2013.10.18. 07:06
Breki1

arról senki nem tehet, hogy neked nincs különbség a grafika között hiszen fostalicska gépen nem fog menni úgy ahogyan kell, konzolról meg nem is beszélek...Próbáld ki egy gamer gépen és akkor észrefogod venni a különbségeket
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Breki1
2013.10.21. 10:08
Makika, először azt írtad a képre, hogy tuningolt, mikor kiderült, hogy játékból van <mod: mi következik? stadionszék dobálás? >, most meg miután kiderült, hogy nálad egyáltalán nem így néz ki, más gépe a <mod>rossz.

Ekkora öngólt újra :-)
<mod>
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Breki1
2013.10.21. 10:24
Svindler ebben igazad van én a PC-s változatról beszéltem mert azt legalább lehet javítani.

Itt egy konkrét példa milyen bűn ronda a csíkozás és évek óta nem tudják kijavítani.

Ugye ilyen élőben



Látható a csíkozás hogy illeszkedik a vonalakra.

És fifában, hogy néz ki?



teljesen elbaszott színek, csíkozás, ilyen nincs. Ez csak ilyen maki féléknek nem tűnik fel, és évek óta ilyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. gabeszmake...
2013.10.21. 16:06
Nesze itt van kép a játékból hogy <mod: szépen beszéljünk egymással> mindenki lássa milyen egy normális gépen a csíkozódásodat <mod: ejnye>...ha csak a pesnek ennyi hibája lenne örülhetne neki...de a ps 14 hibáit sorolhatnám naphoszatt...amúgy ha meg figyeltél volna lentebb írtam hogy nem vagyok fifa fanatikus mert az elözőekkel játszottam, csak ezzel a pes 14-el van bajom, de hát beszélhet is bármit az ember <mod>

http://kepfeltoltes.hu/view/131021/fifa_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/131021/fifa_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


http://kepfeltoltes.hu/view/131021/fifa_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. gabeszmake...
2013.10.21. 16:14
Jah és itt egy a csíkozásodról érdekes nállam egészen más... mondjuk nállam FHD 4x álsimítás és full grafika

http://kepfeltoltes.hu/view/131021/fifa_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. gabeszmake...
2013.10.21. 16:29
A biztonság kedvéért itt van még egy kép ami nem sötétben játszódott...érdekes itt is láthatóan szebb a "csíkozás" mint a te képeiden...ennyit erről bújj el

http://kepfeltoltes.hu/view/131021/fifa_6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Breki1
2013.10.22. 10:11
<mod: InGen, miért én csinálom ezt?>
De még a te képeden is látszik itt, hogy teljesen hibás a csíkozás

http://kepfeltoltes.hu/view/131021/fifa_6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És úgyse érted meg, de ennek semmi köze az élsimításodhoz, hiába próbálsz meg villogni itt. Látszik a 16-oson belül, hogy tök egyenletlenek a csíkok nem illeszkednek a vonalazásra a világos csíkok pedig sokkal szélesebbek mint a sötétek. Ilyen csíkozás nincs a valóságban.

<mod>

Csak, hogy most <mod>, "a te képeiden" az egy kép amit a kereső legelőször kidobott
és nem az a lényeg, hogy milyen a gép amivel készült, hanem hogy nem változtattak semmit, hanem elszarták a csíkozást ugyanúgy mint évek óta.

Nálad is ugyanolyan ronda a csíkozás a képeiden nincs semmi extra és teljesen ugyanolyan szar a csíkozás.

De sorold a ps hibáit :-))))

És azután <mod> le bárkit ha megtanultál helyesen írni, apuci biztos vett neked egy gépet, de ezekkel a képekkel én nem villognék, fakó élettelen színtelen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. gabeszmake...
2013.10.22. 15:32
Jah ps hibáiról:
szar irányítás
ocsmány karakter animációk ( ahozképest hogy új motor)
buta ellenfelek és csapattársak (legnehezebb mód)
sok bug
meg úgy alapvetően ronda az egész bár a vissza játszásban szép a grafika (bár csak olyan lenne játék közben)

most így hirtelen ennyit tudtam felsorolni, de ismételten elmondom hogy a pes 13 az nekem személy szerint tetszett, ez meg sem közelíti
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Breki1
2013.10.22. 15:46
Gáborka az normális hangnem, hogy leidiótázol másokat?

Az Pes nem ps és én a fifa képről beszéltem ugye :-)
De én nem más faszával verem a csalánt

http://www.moddingway.com/zone/modder/73.html

Szval van valami fogalmam a dolgokról
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Breki1
2013.10.22. 15:47
szar irányítás: miért is? nálam teljesen jó loaderrel <mod>
ocsmány karakter animációk: ez sincs így simán veri a fifa és Pes 2013 animációit sőt ez az egyik legjobb benne
buta ellenfelek és csapattársak (legnehezebb mód): A fifánál butább csapattársak? Példát....
sok bug: egy példa? én jó sok fifa bugot tudok
meg úgy alapvetően ronda: tényleg új gépet kellene venned, nálam fantasztikusan néz ki
a pes 13 az nekem személy szerint tetszett, ez meg sem közelíti: a pes 2014 sokkal jobb lett mint a pes 2013
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. gabeszmake...
2013.10.22. 15:59
Mondjuk én meg kontrollerrel nyomom és úgy fordul mint egy hajó de igazából nem is érdekel úgy is csak addig játszok ezekkel amig ki nem jön a bf 4 a gyerekjátékokat meghagyom neked. Én jobban szeretem élőben a focit mint monitor elött nyomkodni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. gabeszmake...
2013.10.22. 16:35
Nah most már tényleg lezárom ezt a "vitát" a pm-re válaszolj ha lehet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Breki1 gabes...
2013.10.22. 16:47
Az természetes, hogy foci játékot kontrollerrel nyom az ember.

Nekem meg így fordul





És ilyeneket lehet







Maradjunk annyiban, hogy eléggé felületesek az ismereteid Pes-el kapcsolatban.

Én lövöldözősekkel már nem játszom azokból kinőttem, élőben pedig évekig játszottam nagypályán, szval ez most nem jött be :-)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. gabeszmake...
2013.10.22. 16:50
Én is csupán csak 11 évet nyomtam nagypáján de sebaj... pm-re válaszolj majd ha megkérhetlek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Breki1
2013.10.22. 19:58
Az pálya !!

én kb 98-től akkor az kb dupla annyi, ha ez számít vmit
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. gabeszmake...
2013.10.23. 06:58
Nem, nem számít semmit...attól hogy dupla annyit időt fociztál mint én nem biztos, hogy jobban is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Breki1 gabes...
2013.10.24. 07:50
A nem számít-ot a játék szempontjából értettem

Csak mert úgy írtad be a 11 évet, mintha az ezzel kapcsolatban nagy szám lenne.
Gondoltam leesik

<mod>
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Magrathea
2013.10.29. 16:14
Jó, hogy pont én moderáltam a fórumot, aki nem szeretem a focit! InGen, ezért még megkapod, te slacker! ><
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Breki1
2013.11.10. 13:30
tehát bevallottan nem hozzáértő írja a cikket és moderál

BRAVO
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Breki1
2013.11.10. 13:32
az ilyen gólok hiányoznak a fifából

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!