iPon Cikkek

Forza Motorsport 3: A benzingőz szerelme

Dátum | 2009. 11. 08.
Szerző | Chocho
Csoport | JÁTÉK

Az autós játékok szerelmesei már időtlen idők óta várnak egy olyan címre, ami nem csak hogy ötvözi az arcade autóversenyek sebességélményét a valósághű szimulátorok fizikájával, de minden olyan közönség számára nyit, aki korábban elzárkózott a témától. Mindez azonban nagyon hosszú ideig csak ábránd maradt, és bár az Xboxra megjelent Forza Motorsport iránymutatónak tűnt, a később már Xbox 360-ra kiadott folytatás összecsapott és kiforratlan tálalása meglehetősen negatív benyomást keltett a kíváncsiskodókban. Akik persze a motorháztető alá pillantottak, látták a potenciált, de mindez az idei E3-ig kihasználatlan maradt, ugyanis a Forza 3 csak ott mutatkozott be. Akkor viszont robbant a bomba. A Turn 10 fejlesztése lenyűgözte a látogatókat, a grafikára pedig már sokan Gran Turismo 5 verőként aposztrofáltak. Most végre itt a játék, és a rengeteg ígérettel felvértezve a Microsoft gépe tényleg kimutatja oroszlánkörmeit.

Az Audi jóban lehet a Turn10-nel, mert még az intróban is ez a modell van
Az igazság pillanata

Nem szoktam egyből a látvány taglalásával kezdeni a cikkeim, mert a grafikára csak mint másodlagos tényezőre tekintek csupán, ám a Forza 3 lemez behelyezését követően akarva-akaratlanul is szembesülünk azzal a vizuális szinttel, amit a játék nyújt, és mely mellett egyszerűen képtelenség elmenni szó nélkül. Az Xbox 360 immár egy négyéves masina, s a mai PC-khez képest nagyon elmaradott, de mindez a Turn 10 portékáján egyáltalán nem látszik meg, sőt. A Forza 3 jelenleg a legszebb létező autós játék. Igen, tudom... GT 5 Prologue... Nos, akik összehasonlították a két címet, azt mondják, hogy egy hangyányival még mindig a japán csoda felé billen a mérleg, de mivel annak még csak egy előzetes változata kapható, teljes játékként a Forza 3 a jelenlegi legjobban kinéző autós játék. Az autómodellek olyan perverz részletességgel jelennek meg a képernyőn, hogy a lámpák belső műanyagjának redői is fotorealisztikus kidolgozottságot kaptak, szóval aki még ennél is többet vár egy mezei Xbox 360-tól (egy olyan vasról beszélünk emberek, ami 50 ezer Forintba kerül), az jobb, ha befalazza magát a kétmilliót érő csúcsgépével és megy pár kört a Shiftben.

A vörös angyalok szerelmesei már várhatják a karácsonyi DLC-t
Amint felocsúdtunk a vizuális sokkból, jön a feketeleves: a játék nem egy, hanem két lemezből áll, melyek közül az egyiket fel kell telepítenünk. Persze a Forza 3 megvan a telepített tartalmak nélkül is, de így rengeteg autótól és pályától búcsút kell vegyünk, az meg már nem az igazi, ugyebár. Így tehát az Arcade gépek tulajdonosai jobban teszik, ha beszereznek egy merevlemezt az Xboxukhoz, s ha már ott vannak, nem árt egy nagyobb tárhely megvásárlása, lévén a játékhoz több DLC is várható lesz a jövőben (az első mindjárt decemberben, ami Ferrari új modelljét, a 458 Italiat tartalmazza majd). Amint felkúszik az install DVD (a másikat is érdemes feltenni, ha van hely), betölt a játék... azaz tölt... és még tölt... na mi lesz már...!? Ah, na végre... Szóval igen, a Forza 3 szeret tölteni, méghozzá sokat, úgyhogy aki nincs felkészülve a sokszor percekig forgó kis piros ikon látványára, az már most jobb, ha bekészíti a nyugtatót.

Akit a benzin gőze...

Ha túltesszük magunkat a telepítés és a töltés fárasztó időhúzásán, szembesülünk a menü legfontosabb két pontjával. Az első a karriermód (a másodikról csak később lesz szó), ami gyakorlatilag a Forza 3 gerincét képezi. Érdekes, hogy ez nem jelent megkötést a szabad versenyre, vagyis ha nem csináltunk meg semmit, akkor is kipróbálhatunk egy rakás autót és pályát, de azok mégsem olyan beszippantó futamok, mint pályafutásunk állomásai. Minden egyes verseny a naptárunkban kap helyet, s így hetente kapunk egy-egy nagyobb megmérettetést, míg a hétköznapokban csak kisebb ligák futamait teljesítjük, időtöltés gyanánt. Ezen versenysorozatokat egyébként mi magunk választhatjuk ki három lehetőség közül, azaz ha elölről akarjuk kezdeni a karriert is lesz még újdonság, be nem fejezett kupa, satöbbi. A versenyek a megadott járműkategóriáknak megfelelően vehetőek fel, és bár a kocsik néha fejleszthetőek (jobb váltó, motor, ilyesmik), azért nem árt beruhűzni egy megfelelő verdára, mielőtt komolyan nekiindulunk, mert nem túl jó dolog a futam utolsó körében tépni a hajunkat a kocsi lassú tempója miatt Ugyan az első napokban volt egy bug, ami megengedte, hogy magasabb osztályú kocsikkal is indulhassunk a versenyeken, de ezt mára már kijavították.

A visszajátszásokkor tényleg ilyen szép a játék
Amiatt, hogy elszúrtunk egy kanyart, vagy hogy beelőztek minket, a Forza 3-ban már nem fogunk idegeskedni. Ennek oka, hogy a fejlesztők elhelyezték a játékban a visszatekerés lehetőségét, így ahogy a Gridben, itt is visszaforgathatjuk a számunkra végzetes másodperceket. A különbség csak annyi, hogy míg a Gridben meg volt szabva, hogy mennyit és mikor tekerhetünk vissza, addig ez itt teljesen a lelkiismeretünkön múlik. Ha úgy tetszik, teljes köröket visszamehetünk az időben! Sokan szidják a játékot ezért a lépésért, lévén így a legbénábbak is végigszenvedhetik a keményebb megmérettetéseket, de a Turn 10 pont ezt a célt akarta elérni. Egyedüli hátulütője annyi a visszatekerésnek, hogy az online ranglistákon mindig azok mögé kerülünk a használatával, akik nem éltek vele.

A belső nézet itt nem olyan összetett, mint a Shiftben volt, de azért elmegy
Aki játszott valaha autós játékkal, az tudja, hogy az AI egy sarkalatos pont az élvezetes versenyélmény elérése szempontjából. A nemrég tesztelt Shiftben az AI nagyon profi volt, itt meg egy kevéssel az alatt teljesít. Egyenes szakaszokban a kocsik nem nagyon helyezkednek, tesznek a pozíciójukra, míg kanyarokban nagyokat előznek és néha rémesen agresszíven tudnak viselkedni. Kilöknek, megpörgetnek, nekünk jönnek... mint egy roncsderbin! A dolog kellő kihívást nyújt, így még a profik is fognak szívni a hosszabb versenyek alatt, de szerencsére nem vettem észre, hogy csaltak volna, és ezért még a legdurvább húzásaikat is mosolyogva néztem el nekik. Külön poén, hogy az AI olykor direkt hibázik, hogy emberibb magatartást adjon az autók sofőrjeinek. Kicsúsznak, elvesztik az irányítást a kocsi fölött, ilyesmik. Ugyan lerí a dologról, hogy direkt van, de akkor is szívderítő látvány.

Arcade vagy szimulátor?

A játék ezen aspektusáról eddig direkt nem írtam egy árva szót sem. Egyrészt azért nem, mert még nem volt rá szükség, másrészt pedig mert csak összekeverte volna a játékmenet struktúrájának bemutatását. A Forza 3 ugyanis akármennyire ígérték, messze sem szimulátor. Amolyan félszim, néha még annak is gyenge, de az autók viselkedése azért már elfogadható. A játék első futamakor beállítja nekünk az általa javasolt segítségeket, melyeket később mi át is variálhatunk. Igaz ugyan, hogy a legnehezebb beállítások mellett már a gumikopást is beszámítja a játék, de ennek ellenére a többi kocsit kilökni csaknem lehetetlen, és az ütközésekre is csak a szánalmas a megfelelő szó. Persze ez várható is volt. A konzolok sosem jártak kéz-a-kézben a hardcore szimulátorokkal, hisz a konzolvásárlók inkább szórakozni, mintsem dolgozni akarnak. Azt mindenesetre ajánlom, hogy aki lehúzott pár kört a Live for Speedben, vagy elaludt a GTR 2-n, nyugodtan húzza fel a nehézséget, mert lesz benne kihívás épp elég. Azok meg, akik sosem tudtak mit kezdeni az autós játékokkal, vegyék mindegyik beállítást a lehető legkönnyebbre, és máris olyan egyszerű dolguk lesz, mint a Mario Kartban. A fejlődésnek persze van jutalma, mert könnyebb fokozaton a versenyekért kevesebb pénz jár (A játékban a pénz neve magyarul ZS... Ne kérdezzék, kérem!), míg nehezített körülmények között nagyon sok a bónusz.

A törés sajnos nem az igazi... minek ezt így erőltetni, de komolyan?
Van ám itt még egy dolog, amire ki kell térni. Fentebb említettem, hogy a menüben nem egy, hanem két nagyon fontos pont van, ám eddig csak a karriert fejtegettem. A második legfontosabb pillér az online játék és piactér, vagyis a Forza 3 közösségkovácsoló ereje. A játékmódok egytől-egyig remekek (a macskák kontra egér a legizgalmasabb, itt egy játékos próbál elmenekülni az őt összezúzni kívánó többitől), de mindez még így is eltörpül a piactértől, amin a saját magunk által készített festéseket és emblémákat bocsáthatjuk áruba. A dolog hatalmas élmény, egyes játékosok pedig egészen beteg dolgokat csináltak a játék látszólag primitív szerkesztője segítségével. Autókat adhatunk-vehetünk online, versenyekre hívhatjuk ki a többieket, vagy megbeszélhetjük élményeinket a hivatalos fórumokon... zseniális. Egyedüli negatívuma a dolognak, hogy ekkora tartalmat nem sokan fognak tényleg kihasználni, és így egy kemény magon kívül mások nem maradnak meg a Forza mellett pár hónapnál tovább - holott a fejlesztők célja szerintem épp az állandósítás lett volna.

Már megint az Audi... de ha egyszer ilyen gyönyörű!
Ha már tartalom, akkor a játék valamivel több, mint 400 autót és 100 pályát tartalmaz. Utóbbiak persze megadott helyszíneken zajlanak, így egy-egy terepre jut 6-7 szakasz, de a dolog így is beválik, és meglehetősen szórakoztató. Ugyan az időjárás nem túl változatos rajtuk (nincs eső, se hó, csak maximum ősz...), de a szemünk hamar megszokja a hangulatos háttereket, és emiatt az egész játékból egyfajta ünnepélyesség sugárzik ki. Nehéz ezt szavakba önteni, mert a Forza 3-at játszani kell ahhoz, hogy valaki megértse, mire gondolok. A lényeg, hogy hangulatos, méghozzá nagyon, és emiatt letehetetlen. "Csak még egy kört, na csak még egyet, na még ezt a versenyt letudom, és annyi..." Ismerős? Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy az NFS 5 óta nem kötött le ilyen sokáig autós játék.

Technikaóra

A grafikáról még írhatnék pár bekezdést, de mielőtt a Kedves Olvasó a monitorra köp, és odaveti, hogy "koszos fanboy", közlöm: ezúttal nem erről lesz szó. A fizika is legalább ilyen fontos, és bár már leszögeztem, hogy a Forza 3 nem szimulátor, a karambolokra még érdemes kiosztani pár keresetlen szót. Törnek, törnek azok a verdák, de... hát hogy is fogalmazzak... nem túl erélyes a dolog. Az autók alig hajlandóak horpadni, és még a legdurvább roncsolódásokat is kibírják, a tetejére borult, gumilabdaként pattogó Audinál pedig nincs nevetségesebb látvány. Néha elhagyják ugyan a lökhárítót, de... Kérdem én, miért kellett ez? Inkább bele se tették volna a törést, mert ez így nagyon mókás és komolytalan. Igen, rosszabb, mintha benne se lenne.

Hát igen, állóképeken néha recés a Forza 3, ám játék közben tűélesnek hat
A hangok és a zenék nagyon jók, remekül illeszkednek a versenyhangulathoz. Az autók motorhangja gyönyörű, és ami a legjobb, minden apró mozdulat, váltás és súrlódás kihallható a megfelelő felszerelés tulajdonában. Akinek van egy 5.1-es hangszettje, garantált, hogy imádni fogja a Forza 3 lenyűgöző audio-orgiáját. Apró kiegészítés még, hogy a feliratok mind egy szálig magyarok, szóval az angolul nem beszélők is maradéktalanul élvezhetik a játékot.

Az autók közelről valami hihetetlenül realisztikusak
Mit is mondhatnék még? A Turn 10 és a Microsoft közös gyermeke elrabolta szívemet-lelkemet, és minden áldott nap a tévé elé kényszerít. Az év eddigi - és valószínűleg maradandóan - legjobb autós játéka a Forza Motorsport 3, ami minden Xbox 360 tulajdonosnak kötelező darab. A tartalomra nem lehet egy szavunk sem (noha maximálisan kijátszani ezt se sokan fogják), a tálalásra még annál is kevesebb, és úgy összességében az egész játék beváltja hozzáfűzött reményeinket. Ilyenkor egyébként csak azt szoktam sajnálni, hogy PC-re egy hasonló kaliberű versenyjáték sem készül. Persze ki tudja, talán egyszer, mikor nem is számítunk rá...

               


                                                                     Ferrari DLC trailer - már csak néhány hét!

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

23. jadam92
2009.11.08. 10:51
hosszú töltési idők? SSD?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. revolit
2009.11.08. 10:55
Igen, a hosszú töltési időn én is néztem egyet, WTF? A shift, na az sokat tölt, de a Forza3?? Jó hát nem arcade gépnek kéne nérvadónak lennie....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. axe
2009.11.08. 11:12
Ezek a képek a játékból vannak? Ejjha elég ütős akkor a grafika. mind2 képről azt hittem a valóságban van lefotózva
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. tomycz
2009.11.08. 11:21
Ez nagyon tetszett:
"aki még ennél is többet vár egy mezei Xbox 360-tól ..., az jobb, ha befalazza magát a kétmilliót érő csúcsgépével és megy pár kört a Shiftben."


Jó cikk és mégjobb játék!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Chocho
2009.11.08. 11:23
revolit: nekem a 120 gigás vinyóval is addig tartanak, szóval nem az arcade-ed hibája... Ja és mindkét lemez fent van!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Chocho
2009.11.08. 11:23
axe: Mindkettőről? Már nem azért, de a cikkben nyolc kép van...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. axe
2009.11.08. 11:43
én első 2 képet néztem meg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Blade0012
2009.11.08. 19:28
szvsz belső nézetben távolról sem szép
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Daks
2009.11.08. 19:52
remek cikk!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Chocho
2009.11.08. 21:45
Köszi, papa!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Mikeee
2009.11.08. 22:16
Nem éppen Forza, de a cikkben volt szó a Grid-ben lévő visszatekerésről. Melyik gombbal lehetett visszatekerni, vagy, hogyan kell aktiválni? Mert játszottam vele, csak nem tudtam rájönni. Aki tudja segítsen.

Különben ha ilyen jó a Forza jöhetne PC-re is!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Chocho
2009.11.09. 01:21
PC-re a Forza soha nem fog megjelenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Kange
2009.11.09. 08:59
Azért ez a nem szimulátor dolog kicsit fura... Ennyire kamugép a Turn10? Hiszen töltési idő alatt részletesen taglalják, hogy miért is a Forza 3 az eddigi legösszetettebb szimulátor... Most nincs kedvem berakni a boxba, hogy kinézzem, mit is ír pontosan, de vmi olyasmiről van szó, másodpercenként soxor figyeli a telemetriai adatokat.
Apropó, ilyen részletességű adatokat sem láttam még. Nem csak a gumi kopását nézi, hanem még a hőfokot is!
De érdekes, mert most kifejezetten ellentétes véleményen vagyok, pedig nem ez a jellemző! Nekem pont a szimulátori vénája miatt tetszik. A grafika nekem iszonyat csalódás, ugyanis az előzetes képek és videók alapján nem ezt az iszonyatosan "recés" képet vártam. Én hangoktól sem vagyok elájulva, nem hiszem el, hogy egy Ford Mustang-nak ennyire hasonló lenne a hangja egy Mini Morris-hoz. Zene nekem a második részben jobban tetszett.
Karriermód dettó. Kifejezetten zavar, hogy meg van kötve a kezem, hogy milyen versenyekre kell mennem. Oké, hogy három lehetőség, nah de...
Az sem tetszik, hogy mindig az utolsó helyről indulok. Oké, hogy kihívás, de 2-3 kör alatt minden segítség nélkül végigelőzni a mezőnyt bizony nem piskóta!
Belső nézet még egy hatalmas csalódás volt! Teljesen használhatatlan! Egyik tükröt sem látni, ráadásul fejet forgatni csak sima joy-ról lehet, de ott sem lehet teljesen körbe. Kormányról vezérelve meg egyenesen vicc. Oké, hogy át lehet verni picit és így megnövelni a látószöget, csak úgy meg nem valami stabil a játék... :S
Jah igen, az is vicces, ahogy kormánnyal játszva használjuk a visszatekerést: pont ellenkezőleg tekeri, mint ahogy kéne, ráadásul full erőből tekeri. Igazán élvezetes...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. nattila77
2009.11.09. 09:08
"Inkább bele se tették volna a törést, mert ez így nagyon mókás és komolytalan. Igen, rosszabb, mintha benne se lenne."

Chocho, neked Mario Kart való, abban "inkább bele se tették". Én nagyon örülük neki, hogy van valami visszajelzés róla, h ütköztem, azon tól, hogy megáll a kocsi és kiirja egy sorban, hogy "összetörtél".

A szimes megjegyzéseket sem értem - találkozott már vki tökéletes szimulátorral? Én nem, az LFS sem az, az rFACTOR sem az - és a GTR meg aztán főleg nem. Mindegyik képes extrém bután viselkedni helyenként - ahogyan a Forza3 is ugyan ez a kategória.

Kange: milyen 3 lehetőség karrierben?? kicsit nézd már át a menmürendszert, nyugodtan játszhatod ugy a 3. részt is mint a másodikat, összevissza indulva a bajnokságokban.

Belső nézethez a 3 gépes/3 monitoros modot kell bekapcsolni, akkor a FOV is állithato és nem vagyunk a szélvédőre tapadva.

Kormánnyal játszom, a "tekerős" megjegyzésedet nem értem. Szerintem hibátlan a kormánykezelés/FFB. A játék meg összességében nagyon jo, de nagyon bugos, félkész, helyenként pedig randácska. A cikk képei fotomod és egyéb promocionális képek, játék közben nem ilyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. skaterbaer
2009.11.09. 09:25
én box360on próbáltam ki a Forzát, mert olvastam ezt a tesztet, és kíváncsi voltam, hogy tényleg alapos-e a kritika, ami alapján a sárga földig lehúzza a cikkíró az NFS:Most Wanted-et, és ami alapján a másik cikkben említi, hogy a Shift se érdemelne NFS címet. Azt megjegyzem, hogy én az 1. NFS rész óta ott vagyok a témában, egyedül a porsche2000 nem nyerte el a tetszésem, a többit majdnem mindet végignyomtam. Mellesleg az a tapasztalatom, hogy egyik résszel sem játszottam negyed annyit se, mint a MW-el. Persze kinek mi az ízlése, én gyakorlatilag csak ilyen autóversenyzős cuccokkal játszok, nem nagyon kedvelem az fps meg egyéb gyilkolászós gémeket(gondolom a cikkírónak nagyobb tapasztalata van olyan téren). A Forza kb 40 percre tudott lekötni... A grafik szép-szép, és való igaz, hogy a Shiftben a környezet néhány nyújtott döntött csuda képből áll, de egy autóversenynél ki az a gy*kér, aki nem az utat figyeli?! A Forzában majdnem maxon huzattam pár erősebb verdát, de egyiknél sem volt megközelítőleg sem hasonló sebességérzetem, mintha az otthoni 1.4-es *pelt huzatnám 140-re . (Még a szerintem legalja NFS részben(pro street) is odavert a tempó, pláne a sprinteknél.) Pedig az egy ilyen játékban igazán nem nagy tempó. Na, ugyanez a Shiftre nem igaz, de még a Most Wantedre sem. Lehet, hogy grafikában nincsenek a toppon, de sokkalta jobb játékélményt adnak. Hogy valami pozitívumot is írjak, kellemes csalódás volt a Forza zenéje.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Svindler
2009.11.09. 11:02
Kinek mi jön be, az NFS Arcade-osabb, aki arra vágyik, annak ez persze nem tetszik. Egyébként most nem néztem meg, de én úgy emlékszem Chocho a Shiftre azt írta, hogy ez már nem NFS, nem pedig, hogy nem érdemli meg a nevet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Chocho
2009.11.09. 16:30
nattila77: A Mario Kart eszedbe se jutott volna, ha nem említem a cikkben. Egyébként nem értem, mi a probléma. Az, hogy le merem írni az igazat, mely szerint a Forza egy király autós játék, de nem szimulátor? Ez olyan nagy bűn?

Ja és igen, az LFS szimulátor. A GTR is. Próbálj csak kilökni egy ellenfelet a Forzában drifft alatt, vagy 300-zal nekicsapódni egy szembejövőnek! Az eredmény nevetséges lesz. A törésről meg szigorúan úgy gondolom, hogy felesleges, mert a 200-zal falnak csapódott kocsi nem így néz ki...

Az NFS5-ről meg annyit, hogy az inkább már szimulátor volt. Látszik, hogy miért nem tetszett neked...

Kange: Igen, azt írja... amiatt is írtam a cikkben, hogy nem az. Nagyon jó játék a Forza 3, imádom és míg megy az Xboxom, tolom majd rajta, de tuti, hogy nem emiatt fogom elhinni, hogy a konzolokra valóak a szimek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. nattila77
2009.11.10. 08:36
Chocho: mario kart azért jutott eszembe, mert abban viselkednek ugy az "autók", ahogyan egy törés/sérülésmentes játékban - amire te inkább vágysz elmondásod szerint, mint erre a félmegoldásra, amit a Forza3 alkalmaz.

Az LFS és a GTR is szimulátor, de azokban is szánalom, ami egy 300km/órás frontál ütközés után történik - ez az amit nem vagy képes elfogadni, mert szerinted ez csak a Forzában irreális. Mindkettőben sután néz ki egy ilyen jelenet, viszont egyikben sem tudsz utána tovább értelmesen versenyezni. Egy árkád játékban viszont simán! (NFS Shift ilyen például, meg a mario kart is)

NFS5-ről nem én írtam (anno szerettem, de mai elvárásokkal/ismeretekkel/tapasztalatokkal egy ultraárkád nfs az is)

A "nem szim" és a "bárcsak ne lenne törés" kijelentéseket kivéve a teszted amúgy eléggé rendben volt. (egyébként kormánnyal mentél?)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Chocho
2009.11.10. 17:31
nattila77: Hogy én mire vágyom, azt inkább ne firtassuk, mert még a végén megsértődnek a konzolosok.

Az oké, hogy az LFS és a GTR is vacak törést alkalmaz, de az első egy garázsprojekt, míg a második egy 2006-os játék. Ma 2009 van. Plusz arra, hogy nem lehet rendesen kilökni az ellenfelet, mert a kocsija szuper nehéz fémből van, nem mondtál semmit.

Ja és én tudok nyerni nagyobb balesetek után is, normál nehézségen, csak valódi segítségekkel (pl. blokkolásgátl
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nattila77
2009.11.11. 22:39
Igen, az ellenfél autói valóban kilökhetetlenek

A tönkretört autóval alig lehet menni, ne mond, hogy közepes nehézségen onnan még nyersz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Stormrage
2009.11.30. 06:50
van ez pc-re?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Chocho
2009.12.09. 19:00
nattila77: Ha közepesre van állítva a játék, akkor a törések sem olyan súlyosak.

Stormrage: Xbox 360 exkluzív.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. dimiona
2009.12.09. 21:58
"ülön poén, hogy az AI olykor direkt hibázik, hogy emberibb magatartást adjon az autók sofőrjeinek. Kicsúsznak, elvesztik az irányítást a kocsi fölött, ilyesmik. Ugyan lerí a dologról, hogy direkt van, de akkor is szívderítő látvány."

Attól függ, hogy állunk a dolgokhoz. Ha így ahogy leírta a kedves delikvens, akkor télleg poénosan hat..
Bár én azt vettem észre, hogy aki "hülye" a játékban, az hülye is marad, a játék legelején én a Ford Zetec-et választottam, és a kis Yaris-os az összes meglévő versenyen az utolsó helyet hozta, állandóan tehetségtelenkedett, ha lehet ezt így mondani.
Vmint volt olyan is nekem, hogy az egyik pályán egy nagyon kanyarba külső ívről próbált előzni a Seat-os, csak kicsit elmérte, kiment a kavicságyra.
Nehéz szinten nem próbáltam még, de valószínű, hogy ott nem hibáznak ennyit!
Nekem összességében nagyon nagyon tetszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!