iPon Cikkek

Hard Reset - Éjszakai műszak, élesváltással

Dátum | 2011. 09. 26.
Szerző | Chocho
Csoport | JÁTÉK

Manapság egyre divatosabb, hogy az FPS-ek epikus scriptelt jelenetek tucatjait vonultatják fel, hogy folyton az aktuális politikai helyzetből merítenek, illetve hogy nevetségessé teszik magukat a túlságosan komolyan vett jelenetek sokaságával. Nem volt ez mindig így persze, annak idején elég volt egy gagyi sztori meg sok fegyver, és már kész is volt a minőségi termék. Ezt a sajnos már rég letűnt kort idézi vissza a The Flying Wild Hog a Hard Reset című, kizárólag Steamen értékesített FPS-ben, hogy azok is szórakozhassanak egy keveset, akik pont, hogy tojnak az épp aktuális Call of Duty és Battlefield fejére. Sajnos azonban a "keveset" szó itt szigorúan értendő, lévén a Hard Reset még az alacsony árához képest is nagyon-nagyon rövid.

Reboot

A történet valami katonáról szól, aki egy őrült tudóst üldöz a jövő egyik megmaradt metropoliszában. A gépek ugyanis már rég öntudatra ébredtek és majdnem kiirtották az emberiséget, így az utolsó mentsvár az volt, hogy... na de most komolyan, van ember, akit ez leköt majd? Elárulom: nincs. A Hard Reset története ugyanis pont annyira érdekes, mint az első Quake-é vagy Doomé. Írtak valami keretet, hogy ne csak a semmibe lövöldözzünk, de annyira kusza és felejthető az egész, hogy nincs játékos, aki tíz percnél többet foglalkozna vele. Sőt, ajánlom, hogy ha lehet, az átvezetőket is nyomjátok el, mert csak kizökkentenek a folyamatos akcióból. Ezt a játékot nem arra találták ki, hogy agyaljunk rajta és szurkoljunk a jófiúknak, hanem hogy gondolkodás nélkül, csak és kizárólag a reflexeinkre hagyatkozva érvényesüljünk egy nyúlfarknyi, nagyjából öt óra hosszú kampány erejéig. Bár ez így nagyon rövidnek hat (az is...), a fejlesztők mentségére legyen szólva, hogy ebből a játékstílusból sokszor már ennyi is sok, mi több, ha egyszer végigvittük a programot, csak a kihívás mértéke és a mazochizmus lehet elég, hogy újra nekiessünk.

A történet érdekes... lehetne, de sajnos nem
Bár a sztori maga felejthető és bugyuta, a tálalási módja egész igényes. Minden pálya között képregényes átvezetőt kapunk, és bár tény, hogy a képek roppant minimalista ábrázolásmódja önmagában kevés lenne a boldogságunkhoz, összhatásában mindez nagyon is illik a játék embertelen és rideg univerzumához. Szinte már sajnáltam a művészt, aki készítette őket, mert ha egy kicsit is jobb lenne a forgatókönyv, örömmel gyönyörködtem volna a tussal karcolt szereplők remek rajzaiban.

Kemény dió

A Hard Resetet tehát a nosztalgia adja el, ami nem véletlen. Elég csak ránézni a játékmenetre, mely valahogy így néz ki: kapunk egy feladatot; elindulunk kapcsolókat nyomkodni meg terminálokat aktiválni; egyszerre csak ránk rontanak a minden irányból özönlő ellenséges robotok; majd a harc után nyomulunk tovább a pálya végét jelző összesítésig (hány perc volt, mennyit öltünk, stb.). A 90-es években az összes FPS így működött, és a Hard Reset minden egyéb mellékes sallangnak megfelel. A pályák nagy terekből állnak, az ellenfeleknek nincs AI-juk, csak gyilkos ösztönük és túlerejük, a fegyverek pedig a megszokott arzenált számolják (géppisztoly-rakétavet-shotgun trió FTW). Utóbbi persze annyiban eltér a régi recepttől, hogy alapból csak két fegyverünk van, melyeket később fejlesztési pontokon moddingolva alakíthatunk át, hogy alternatív tüzelési módokat tanuljanak. Az alap gépfegyver például csak így változhat RPG-vé, de a játékmechanika szempontjából nincs sok különbség e módszer és a régi "nyakamban a fél fegyvertár" típusú megoldás között, hisz az upgrade után ugyanúgy az egérgörgővel váltunk tüzelési opciót.

A játékélmény a folytonos akcióra épít
Az alapokat lefektettük, jöhet a kihívás. Hajjaj, de még milyen! Bizony nem túlzok, ha azt állítom, hogy a Hard Reset a jelenlegi legnehezebb piacon lévő PC-s FPS. Már maga a normál fokozat is bitang kemény, más játékokban a harddal nem szív ennyit az ember, így lehet első indításnál érdemes elgondolkozni az easy-n (nem vicc!). Van öt különböző nehézségi fok, melyek olyan durvák tudnak lenni, hogy FPS-gamer legyen a talpán, aki csak a sima nehéz szintet teljesíteni tudja. Ennek egyébként a folytonos túlerő az oka, lévén a Hard Reset gépszörnyetegei gondolkodás nélkül rontanak nekünk. Ugyan a lőszer szinte sosem jelent problémát, két vagy három behemót robottal szemben csak akkor van esélyünk, ha kiváló reflexekkel rendelkezünk, továbbá nem árt még három-négy monitor sem, ugyanis az ellenség a szélrózsa minden irányából özönlik. Ha nem lehetne fejleszteni a fegyvereken és a felszerelésen, már easy-n se lehetne végigvinni a programot, úgyhogy ajánlatos körbesétálni a már megtisztított területeken, hátha találunk pár sárga energiacsomagot, melyeket be lehet váltani az upgrade-termináloknál.

A fejlesztési rendszer ötletes és átlátható
A kampány rövid, de velős, igaz, az állandó harc még így is monotonná teszi időnként. Ezen segíthetett volna pár modernebb megoldás, de sajnos a fejlesztők ragaszkodtak az elavult dizájnhoz és ezért azzal próbálták elkerülni az önismétlő játékmenetet, hogy alaposan megkurtították a Hard Reset hosszát. Ezzel még nem is lenne gond, ha lenne multiplayer, de mivel nincs, ezért tényleg csak a különböző nehézségi szintek szadizmusa vehet rá, hogy újra nekiessünk a sztorinak. Furcsamód egyébként bejön a dolog, mert ha valaki szereti az állandó, megállás nélkül akciót, előbb-utóbb kíváncsi lesz rá, hogy meddig bírja elvinni a játékot egy nehezebb beállításon.

A grafika tényleg lenyűgöző, sajnos a képek ezt képtelenek visszaadni
Mikrobi

A játékmenet tehát olyan, amilyen: oldschool és addiktív, nehéz és monoton, brutális és akciódús. Na de mi a helyzet a látvánnyal? Nos, ez az a pont, ahol messze túlteljesített a The Flying Wild Hog. A grafika valami egészen elképesztően néz ki. A részecske- és időjárási effektek lenyűgözőek, a fények és színek állandó játéka pedig egyből megbabonáz. Mindez viszont semmi az alap pályadizájnhoz képest. Minden szint más és más, tele van a pálya tereptárgyakkal, nincs két egyforma hely vagy szoba. Minderre a gyönyörre pedig a hatalmas és epikus bossok teszik fel a koronát - hatalmas élmény ellenük küzdeni, csak a Painkiller hasonló jelenetei vehetik fel a harcot a Hard Resettel. Mindezen gyönyörhöz persze gép is kell, a tesztkonfiguráción (AMD Athlon II X2 @ 3,4 GHz; ATI HD5770; 6 GB RAM) csak 1280x720-ban ment maximumon, 1920x1080-ban már bőven közepesre kellett állítani a részletességet.

A hangok és a zene már nem ilyen jók. Előbbi elmegy, igaz, a szinkron valami katasztrófa, de szerencsére keveset is hallani. Utóbbi viszont meglehetősen sekélyes és csak arra jó, hogy segítsen feltornászni az adrenalint a tűzharcok alatt.

A Hard Reset egy kellemes kikapcsolódás, ami szerencsére nem is a magas árkategóriában indul, újonnan 27,99 eurót kérnek érte. A rövidsége persze ennek ellenére is eltántoríthatja az embert, de mégis, ha valaki szerette a 90-es évek agykikapcs akciójátékait, tegyen vele próbát, mert megtalálja benne azt a nosztalgiát, amit a Duke Nukem Foreverben hiába kerestünk (szegény Duke nagyon csuklik már). Ugyan egy multi vagy egy picit változatosabb dizájn jót tett volna neki, a Hard Reset így is ajánlott vétel lehet azon réteg képviselőinek, akiket nem érdekel a sok modern csoda.



Platformok: PC
Tesztelt platform: PC

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

28. hcsa
2011.09.27. 08:28
"Gyönyörő grafika" - na, pont ez az, amit ezekben a játékokban nem vesz észre az ember (mármint tudatosan, mert ha szép, akkor érzésre jó vele játszani, ha meg nem, akkor rossz.) Úgyhogy a gyenge audio ebben játékban nekem nagy Kontra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. nightmare1...
2011.09.27. 08:48
Nem tudom, hogy egy olyan játéknál, aminél már fél éve lehet tudni, hogy nem fognak bele multit rakni, mert egy nosztalgiajátékot szeretnének csinálni, ahol a single-re fordítanak minden energiát, miért kell ezt negatívumként felhozni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Azrael
2011.09.27. 08:54
Attól hogy már tudni lehetett, hogy nem lesz multi, attól még ez negatívum, akárhogy is nézzük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Chocho
2011.09.27. 09:15
@nightmare13:

Ha lenne 15 óra hosszú, nem zavarna engem sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Benny
2011.09.27. 09:17
Azt is megemlíteném, h Pc exlusive ami manapság igen nagy szó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. exec79
2011.09.27. 09:32
oke nincs multi, de 5 ora single? Ugyanmar, kicsit draga mulatsag megveszed es 5 orat jatszol vele...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. exec79
2011.09.27. 09:33
skyrimben sem lesz multi de lesz benne legalabb 50 ora SP
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. pergerj
2011.09.27. 10:09
nekem a képek alapján igencsak rondának tűnik, mintsem szépnek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Vazzee
2011.09.27. 10:39
A graf simán megér 9-et is! Hangulatos, és itt kivételesen ha közelről nézel vmit, akkor nem taknyot, hanem éles, hihető textúrákat látsz!!! Ezt pedig egy mai gémről sem tudnám elmondani.

A kampány hossza nehézségi szint függő!!!

A hangzás : szól, még mindig jobb mint cs-ben a no sound :--)

75%
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. agacska
2011.09.27. 11:24
Nem tudom, én szívesen összehasonlítanám mondjuk egy Crysis 1-2 grafikával, vagy egy Dead Space graffal, bármelyik simán oda veri, és nem tudom miért lenne egy mai játék "taknyos" megjelenésű, főleg azok amiket említettem. Ami a mai játékokon lévő blur effect az meg nem takony és attól még a grafika igen komolyan részletes, részben azért is, mert már leginkább nagy felbontásu HD monitorokra és TV-kre készítik és rohadtul nem megengedhető a részlethiányos megjelenés, mind amellett meg sajnos bizonyos játékoknál több időt fordítanak az esztétikus grafikára a történet rovására, aztán a technikai háttér is jóval komolyabb (főleg a nagyobb fejlesztőknél), és ezeken kívűl a dolby surround, és 5.1-es hangzások sem nagyon lefikázhatók. Pl. Crysis részeknék remek a megjelenés, a sztori meg nem lenne rossz, csak szerintem kicsit gyorsan lebonyolították.
Egyébként meg, ha ma egy jó játékra vágyik az ember, akkor mondok egy példát: ott a Mass Effect, ami eszméletlenül jó játékélménnyel szolgál, elfogadható grafikával, izgalmas játékmenettel és egy tök érdekes, jól összerakott történettel, és még nagyon sok mindent sorolhatnék belőle. A nosztalgiáról röviden annyit, ha valaki nosztalgiára vágyik akkor az előbb fog feltenni egy Doom 3-mat, egy Jedi Academy-t, egy Lego Racer-t, Call of Duty-t vagy Medal Of Honor-t, vagy egy régi Need For Speed-et vagy még ennél is régebbi játékokat, mint ezt a rövid tákolmányt. Szerintem attól, mert hasonlít a régi játékokra bizonyos jellemzőkben, attól még nem lesz nosztalgiai érdemű, max a mai játékok mellett egy egyszerű kis (buta) játéknak tudható be, aki vagy beéri vele vagy nem. De ilyenért pénzd kiadni szerintem nem sokan fognak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Benny
2011.09.27. 13:22
Az az 5 óra játékidő igencsak csalókának hangzik mivel már csak normalon sem sétagalopp a játék. Még viszonylag az elején tartok de már benne van 1-2 órám kb. Nem beszélve arról, h sok-sok dugi hely van amit érdemes megkeresni a további fejlesztések reményében. A grafikával semmi gond sincs. Sztem bőven elérték a fejlesztők amit szerettek volna a játékban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. lackoo1111
2011.09.27. 13:31
skyrimben sem lesz multi de lesz benne legalabb 50 ora SP
Ami egy RPG játéknál nagyon kevés .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. gyigyo
2011.09.27. 14:06
Én igy értékeltem volna:

Látvány 6

hangzás 4

játékélmény 3

szavatosság 0

számomra ez a játék borzasztóan unalmas és ronda... le is töröltem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. kullo1
2011.09.27. 16:04
Agyatlan darálás valahol a péjnkiller és szérius szem között,gagyi ellenfelekkel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Bendzsi91
2011.09.27. 17:54
Hát nem tudom, hogy egyesek hogy vannak vele, de nekem személy szerint nem tetszett. A történet hát eléggé minősíthetetlen. De még elfogadható is lenne, ha nem lenne ennyire lineáris (legalábbis én annak éreztem). A hangokra nem is térnék ki, mert annyira élettelenek, hogy szívesebben játszok hang nélkül. Engem például még a zene is irritált. Nehezebb szinten egy ellenfélbe annyi golyó kellett, hogy nem állt annyi vasdarabból össze, mint amennyi benne volt. Az átvezetéses videók eléggé elnagyoltak lettek. Látszik a pénzspórolás. Ez a képregényjelleg szerintem nem illett ehhez a játékhoz. Hamarabb veszem elő a playstation 1-esemet és játszok egy Quake II-vel, mint ezzel. Na az tényleg retro és élvezetes. Grafikáját nem lehet összehasonlítani egy Crysis 2-vel, mert nem egy kategóriát képvisel. Igazából nem is tudom, hogy melyik játékkal lenne érdemes összehasonlítani . Nem rossz, de jónak se mondanám. Utolsónak meg azért eszi a rendszert rendesen. Négy magos 3,5 Ghz-es procival 3*4gb 1600Mhz-es DDR3-as rammal, GTX 750 OC vidikarival Crysis 2 full grafon full HD-ban streamelve! 60 fps-sel futott a játék, a Hard reset streamelve meg 20-al... Na kérem, azért ne röhögtessenek... Amennyire vártam ezt a játékot, akkorát csalódtam benne. Nem fogott meg benne semmi, ami ott ragasztott volna a képernyő előtt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Megyeric
2011.09.27. 18:33
A cikk elején nagyon jól meg van fogalmazva a lényeg. Jó pár évvel ezelőtt ha volt egy alap egyszerű kis sztori és sok fegyver meg egy kellemes közepes időtartamú játékmenet akkor kész is volt a jó játék...és akkor ez is jobban tetszett volna.

Nagyon más már a világ és sok újjítás érkezett nem elsősorban technikai mint inkább történet vezetésben (több szálon futó, váratlan eseményekkel, alternatív befejezések..stb). A történetek és a szituációk tömkelege. Komoly néha már nevetségesen komoly, laza és vicces vagy valóságos és hihető. Mikor ilyen ingereket kaptunk játékoktól akkor ez a fajta vissza 6 évet a múltba stílus már nem fog megmozgatni.

6 évvel ezelőtt ez egy tisztességes játék lett volna. Most viszont ez nagyon kevés.
Maga a játék sem a legszebb és a történet szinte fagolyó egyszerűsége miatt ha végig is viszed nem fogod úgy érezni na igen ez jó volt. Unalmas fps hentelés és nagyon lineáris.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. gyigyo
2011.09.27. 20:06
Kár hogy manapság nemértékelik rendesen a játékokat sigh...
ez a játék nem többet kb 45%-nál...
páran azt mondják szép de ez nem igaz ez valami borzasztó kaki... még a metal gear solid 4 is szebb pedig az 2007- vagy 2008-as..
dx11 ide- vagy oda egyszerűen gagyi grafika...
MAXOn vittem fullhd-be lcd tv-n...
maga a játékmenet kaki... zene fos ( ki kellet kapcsoljam)

és akkor most a pc-fanboyok mondhatják hogy biztos a konzol miatt ilyen szar a grafika meg az AI..lol...

addig mentem el mikor a doki kinyirta magát.. oszt kérem enyi elég volt uninstall azt szép napot!

ennél még a BULLETSTORM is jobb volt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. silentfrog
2011.09.27. 20:18
Érdekes mennyire máshogy látjuk a dolgokat,mi emberek.Szerintem baromi jo a grafika éles kontrasztos és részletgazdag.
Az értékelés rendben van,de akkor jopár játék grafikai értékelése sántit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. sensejke gyigy...
2011.09.27. 20:30
Attól, mert lcd-tvn toltad nem jelent semmit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. SpyWeb
2011.09.28. 01:24
Ez egy tech-demó, amit eladtak pénzért. A Skyrim pedig nem való azoknak, akik 50 óra alatt végigtolják. Az Oblivionba 150-200 órát simán bele lehetett tolni (Shivering nélkül!), nem a fő küldetés ledarálása a lényeg egy open world rgp-ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Blade0012
2011.09.28. 08:30
"A Skyrim pedig nem való azoknak, akik 50 óra alatt végigtolják"

pff. 50 óra több mint elég hogy akár kétszer is kitapasztald amit a játék nyújtani képes. Oblivionban fele ennyi idő alatt végeztem a főszállal, az összes frakcióval és shrine-al, egy rakat mellékküldetéssel/dungeonnal/obli kapuval és hiába barangoltam tovább a vidéket, semmi olyan egetverően megkapót nem találtam, ami miatt megérdemelt volna háromszor ennyi időt.

A Hard resethez meg annyit, hogy őszintén meglep, hogy ilyen fisfosra még van igény (hozzácsapva Duket és komoly Samet is) - a pontszám meg méginkább
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. necropedo exec7...
2011.09.28. 10:58
Lmao. skyrimben sem lesz multi de lesz benne legalabb 50 ora SP

Anno Fallout 3-ra mondták, hogy 100-120 óra móka. Én a Fallout 3-ba és New Vegasba már beleraktam 2000+ órát. És akkor még nem beszéltünk az első részekről.

"A Hard resethez meg annyit, hogy őszintén meglep, hogy ilyen fisfosra még van igény (hozzácsapva Duket és komoly Samet is) - a pontszám meg méginkább"

Most vittem végig 74. alkalommal a Forevert, és itt csücsül mellettem a szobrocska a Balls of Steel kiadásból. De a mai napig tolom a 3D-t is. Számomra ezek sokkal szórakoztatóbbak mint a Far Cry meg Crysis, Call of Duty féle techdemok. Duke személyisége miatt annyira élvezhetőek azok. A Serious Sam sosem érdekelt mert a csóka noname senki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. rootshaper
2011.09.28. 16:07
necropedo: a skyrimet nem 10 ember fejleszti, hanem mondjuk 50... ehhez merd azt a rohadt 50 ora singlet. ez egy NEM teljesaru jatek, NEM AAA kategorias, csak nosztalgia, egy amolyan bemutato, hogy mit tud a kis csapat... aztan lehet, hogy egyszer egy Skyrim szintu projektbe is bekerulnek majd, mint fejlesztok. valahol el kel kezdeni.

amugy szerintem igen szar, hogy nem a helyen kezelitek a jatekokat. miert kell egy teljes aru jatekhoz hasonlitgatni egy low-budget indie jatekot? most komolyan. ez indie kategoriaban igenis zsir, es a multi nem minden, sot, vannak esetek, hogy jobb is, hogy nincs.

Serious Sam meg noname csoka? ugyanugy van neve mint Duke-nak, az a neve, hogy Serious Sam ekkora egy baromsagot. hogy oszinte legyek, a Serious Sam epizodok szorakoztatobbak, mint az a hulladek, osszecsapott nulla DNF.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. dragon83
2011.09.28. 16:47
@Necropedo, a Serious Sam például nagyon is népszerű. Hogy van-e igény ilyen játékokra? De még mennyire! Egyre kevesebb ilyen FPS van a piacon, mindenki a Cod féle agyonscriptelt, kurvaepicakaroklenni típusú cső FPS-ket gyártja. Ami a századik után már kezd unalmas lenni. Ilyenkor jön jól egy ehhez hasonló program.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Blade0012
2011.09.28. 16:51
@necro

Arról a Foreverről beszélsz ami pár hónapja jelent meg? Hát egyrészt gratulálok a tengernyi szabadidődhöz, másrészt az ízlésedhez. A CoD-ok távol vannak grafikailag a techdemo szinttől, a másik két említett játék meg (amellett, hogy valóban techdemok voltak a saját idejükben - nem mintha ez meghatározná a minőséget)olyasmit is tartalmazott, amit Duke játék soha : igényt a taktikus játékmenetre. Duke személyisége meg erős túlzás - az nem személyiség, hogy helyenként benyög valami egysoros klisét, ami tíz éve még ütött, ma már sokkal inkább ciki. Viszont örülök, hogy jönnek olyan FPS-ek mint a Bioshock, Halo vagy a Deux Ex, így nem kell ilyen DNF szintű trágyát még csak bottal sem böködnöm.
Manapság mindenhol azt hallani, hogy nincs normális játék, az ipar elkurvult és csak a tízéveseknek fejlesztenek akiktől jön a bevétel - holott évente egy rakat érett és nagyszerű program jön kifele, csak valahogy ez senkit nem érdekel. Szerintem az igénytelenség sokkal inkább abban nyilvánul meg, hogy az ilyen agyatlan szarok mint ez vagy a DNF képesek befutni, míg egy Alan Waka vagy Enslaved bukdácsol.

@root

Nem vagyok benne biztos, hogy az utolsó bekezdések kinek címezted, de mivel semmi ilyet nem mondtam ezért engedelmeddel ignorálom
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Silenzio
2011.09.29. 23:29
Nem következetes a cikk. Először elalél a pályadizájntól, a változatos és bőséges tereptárgyaktól, azt írja, nincs két egyforma szoba. Aztán alig egy bekezdéssel odébb azt mondja, változatosabb pályadizájn jót tett volna. Akkor most melyik az igaz, melyik a jellemző?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Chocho
2011.09.30. 07:24
@Silenzio:

Hol írtam olyat, hogy nem jó a pályadesign? Sehol. Én a játékdesignról beszéltem, a kettő nem egy és ugyanaz!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. pidzse
2011.10.03. 02:58
Én végig vittem egy nap alatt nagyon rövid játék de szép nekem tetszett csak nagyon rövid sajnos ha megölöd azt a 6 lábu valamit ami felmészik az épületre és lázerrel támad rád már vége is a játéknak mire megöltem azt hittem na jó ez már kihivás volt kiváncsi leszek mi jön még . Erre vége lett a játéknak kiirta gyöztem és kaptam egy zárovideot is pedig már kezdtem belejönni erre vége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!