iPon Cikkek

Heroes of the Storm - Mindenki MOBA-játéka

Dátum | 2015. 06. 21.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nem túlzás kijelenteni, hogy a Blizzard kicsit későn kapcsolt a MOBA-játékok frontján. Míg az MMORPG-őrületet nagyon jó ütemben kapta el a stúdió (sőt, tulajdonképpen ő maga futtatta fel), addig a MOBA-játékok már javában hódítottak, mikor a Blizzard nekiállt a saját próbálkozásának. A helyzet azért is furcsa, mert az egész műfaj tulajdonképpen a Starcrafthoz készített Aeon of Strife-ból, de méginkább a Warcraft 3 modként megjelent Defense of the Ancientsből, vagyis a DotA-ból alakult ki. A Blizzard tehát pontosan látta, mennyire népszerű a DotA, és vélhetően lehetősége is lett volna arra, hogy annak készítőjét, a mára már egyfajta misztikus játékfejlesztő szupersztárként kezelt IceFrogot is magához csábítsa, ez azonban valamiért elmaradt. Így végül a DotA receptjét lemásolva, azon néhány módosítást végezve megjelent a League of Legends, ami mára a világ legnépszerűbb online játéka, és IceFrogra később lecsapott a Valve, aminek eredményeként a Dota 2 most már egyre szorosabban zárkózik fel népszerűségben - a Steam aktivitási listáit mindenesetre folyamatosan és messze vezeti.
Gondolhatnánk, hogy a Blizzard buta volt, de a ha megnézzük a Heroes of the Stormot, akkor hamar kiderül, hogy nem ez a helyzet. Sőt, valójában elég megnézni a Blizzard korábbi játékait, illetve elismételni a stúdió mottóját: "könnyű megtanulni, nehéz profivá válni benne". Márpedig sem a League of Legendst, sem pedig a Dota 2-t nem könnyű megtanulni, sőt, éppen ellenkezőleg. Hiába a fejlett oktató módok, alsó hangon is sok-sok tízóra kell ahhoz, hogy ténylegesen átlássuk, mi is a játék lényege, és hogyan is kéne rendesen játszani. Nyilvánvaló tehát, hogy egy újabb Dota vagy LoL elkészítése nem lett volna logikus lépés a Blizzard részéről. Hiszen ez a két igen összetett játék már elérte azt, amit a műfajban ilyen téren el lehet érni. Ennél komplexebb már nem lehet valami, ha csak nem kell egy menet közben harmadfokú egyenleteket megoldani. Másrészt két rendkívül erős és népszerű játék mellé felesleges volna egy ugyanolyan harmadik, a tapasztalat azt mutatja, hogy a felhasználók egyszerűen nem hajlandók már belevágni további ilyen játékok kitanulásába, amit bizonyít, hogy egyre több MOBA bukik meg pár hónapon belül. Harmadrészt pedig egyszerűen a Blizzard nem csinál ilyen játékokat. Hogy milyen játékokat készít akkor a Blizzard? Nos, pont ilyeneket, mint a HotS.
A Heroes of the Storm ugyanis kidobott szinte mindent, amit korábban a műfaj alapvetésének hittünk. Nincs szükség last hitelésre, nem kell megtanulni sok száz tárgyat, illetve azok kombinációit (ugyanis nincsenek tárgyak), és nem kell azon sem aggódni, hogy lemaradunk a fejlődésben, ha elbénázunk valamit, a tapasztalati pontok ugyanis megoszlanak a teljes csapat között. Ez azt jelenti, hogy egy újonc eleve sokkal jobb érzéssel, könnyedebben vág bele a játék felfedezésébe. Senki nem fogja leordítani a fejét, hogy 20 perc után még egy darab futócipője sincs, és le van maradva öt szinttel mindenki máshoz képest, ugyanis itt ilyen nem fordulhat elő. Egyetlen rossz játékos tehát nem teszi teljesen lehetetlenné egy csapat számára a nyerést, de ennek a fordítottja is igaz: olyan is ritkábban fordul elő, hogy egy kiemelkedően jó játékos egyedül nyerje meg a mérkőzést. Mindez mit jelent? Nos, leginkább azt, hogy a Heroes of the Storm mindennél jobban támogatja és igényli a csapatmunkát, és szerencsére a játékosok ehhez többnyire alkalmazkodnak is. Persze találkozni olyanokkal, akik nem hajlandóak csapatban dolgozni, ami komolyan megnehezíti a társaik dolgát, de sajnos egy ilyen jellegű játékban ez elkerülhetetlen. Kevesebb a chaten a szájkarate, mint a Dota 2-ben és a LoL-ban, így a légkör többnyire nem annyira feszült, de azért jobb ha nincsenek illúzióink, főleg ha gyors meccsekkel próbálkozunk.
A HotS nagy előnye, hogy sokkal hamarabb látjuk át a játékmechanizmusok mélységeit, könnyebben sajátíthatjuk el, hogyan működik egy csapat, és találjuk meg a helyes stílust. Ebben nagyon sokat segít, hogy a Heroes of the Storm mögé egészen jó matchmaking rendszert raktak a készítők. Többnyire velünk azonos képességű játékosokkal kerülünk össze, ami azt eredményezi, hogy a mérkőzések kiegyenlítettek, a saját tapasztalataim szerint kevésszer fordul elő, hogy az egyik csapat legázolja a másikat (bár érdekes módon mások éppen ellenkező dolgokat tapasztaltak). Ami viszont tényleg baj, hogy a csapatfelállást nem mindig találja el a rendszer, gyakori, hogy például hiányzik a support. Habár közel ezer órányi Dota van mögöttem, a mai napig annyira ideges tudok lenni egy-egy vesztett mérkőzés után, hogy több billentyűzetem bánta a dolgot. A Heroes of the Storm esetében azonban a pulzusom körülbelül a felére esik vissza, ami egy jó dolog, már csak azért is, mert szeretnék még tíz évnél tovább élni. Persze igazi kompetitív mérkőzésekre a mai napig a Dota 2-t vagy a LoL-t választanám, kikapcsolódásra a Blizzard-féle MOBA egyszerűen jobb, és a meccsek is gyorsabban lemennek, ami itt előny. Ma már nagyon meg kell gondolnom, mikor ülök le egy 40-60 perces Dota 2 menetet lenyomni, míg a Heroes of the Storm esetében egy-egy 20-25 perces kör jóval gyakrabban belefér.
Ezt a fajta szórakoztatási faktort segíti elő az is, hogy a Heroes of the Stormban nem egy pálya van. Igen, a Dota 2 esetében szeretem az egyetlen pályát, hiszen ott amellett, hogy tudni akarom a játék mechanikus működésének legalapabb dolgait, pontosan ismerni akarom a rendkívül összetett és számos titokkal rendelkező pálya minden négyzetcentiméterét is. Ez is egy kompetitív előny. Érthető ugyanakkor, ha sokak számára ez a fajta kiélezettség, ez a fajta min/maxolási vágy nincs meg, és a pályák területén is változatosságot szeretnének. A Blizzard továbbá jól látta meg azt is, hogy míg a tapasztalt MOBA-játékosok tulajdonképpen önmaguknak állítják fel a részcélokat a pályán, addig a szélesebb közönség számára élvezhetőbb lehet, ha a fejlesztők jelölnek ki célokat. Ennek megfelelően a Heroes of the Storm pályái is rendelkeznek az olyan MOBA-alapvetésekkel, mint hogy a pályán található két bázis, azokból mesterséges intelligencia által vezérelt creepek indulnak el az ellenfél irányába, közben pedig találunk tornyokat, amiket meg kell semmisítenünk. Valójában ezek sokszor szinte mellékesnek tűnnek. Persze a végső cél az ellenfél tornyainak és bázisának lerombolása, de sokkal érdekesebb dolgok történnek addig, amíg eljutunk idáig. A jelenleg elérhető hét pálya közül az egyik kedvencem a Hauntes Mines, ahol a normális felszíni pálya mellett kapunk egy másik, alsó szintet, a bányát, ahova bizonyos időközönként lehet belépni. Ide lemenve élőhalottakat kezdhetünk felszabdalni, és belőlük koponyákat gyűjteni, majd ha bánya bezárul, feléled két iszonyatosan erős gólem a két bázisban. A gólemek egymáshoz viszonyított ereje azonban attól függ, mennyi koponyát szedtünk össze.
Persze az is döntés és csapatmunka kérdése, hogy megéri-e lemenni a bányába, hiszen ugyanezen idő alatt akár fent is elérhetünk komoly haladást. Mint ahogy az is döntés kérdése, hogy milyen képességeket fejlesztünk menet közben. A Heroes of the Storm legtöbb hőse ugyanis számos irányba vihető el a képességek, és az utolsóként megszerezhető szuperképesség tekintetében, ami azt jelenti, hogy minden pályához, csapathoz, hős-összeállításhoz alkalmazkodhatunk, és adott esetben teljesen más élményt kaphatunk. Persze itt találunk olyan hősöket, amik jellemzően egy-egy dologban erősek (például inkább tankok), de még ezekkel is van lehetőség variálásra, a helyzet által támasztott követelményeknek megfelelően - ezek felismerése pedig sokszor elengedhetetlen a győzelemhez. A hősfelhozatal kiválóan sikerült, bár a jelenlegi 37 választható karakter elég kevésnek tűnik a Dota 2 vagy a LoL mellett, de legalább a kedvencek képviseltetik magukat a Blizzard-univerzumból: Thrall, Jaina, Tassadar, Diablo, Tyrael, Tychus vagy éppen Zeratul rajongói nem fognak csalódni. És akkor itt jön be a pénz az egyenletbe: az ingyenesen játszható Heroes of the Stormban egyszerre először 5, majd némi szintezés után hét hőst próbálhatunk ki szabadon, ez a hét hős pedig hétről-hétre rotálódik. Ez persze lehetőséget ad arra, hogy ki tudjuk próbálni őket szépen-lassan, és kitapasztaljuk, hogy melyik illeszkedik a játékstílusunkhoz, de ha utána folyamatosan meg akarjuk tartani őket, akkor bizony fizetnünk kell. A fizetés történhet a játékban megszerzett arannyal, vagy valós pénzzel. És bizony érezni, hogy a Blizzard azért (a legtöbb free-to-play játékhoz hasonlóan) számít arra, hogy a türelmetlenek a dollárjaikat és forintjaikat forgatják majd be a rendszerbe.
A rendszert ugyanis úgy építették fel, hogy az elején viszonylag hamar kapunk nagy mennyiségű in-game aranyat. Ez jár a mérkőzésekért, a karakterek szintjének fejlesztéséért, a profilunk szintjének emelkedéséért, de a természetéből fakadóan ez az egész egy idő után lelassul, így pár hős megvételét követően már simán eljuthatunk odáig, hogy a továbbiakért adott esetben inkább valódi pénzzel fizetünk. És akkor itt jönnek képbe a ranked mérkőzések, amiket jelen esetben a Hero League-en belül folytathatunk le, és két alapvető követelménynek kell megfelelnünk az induláshoz: legalább 30-as szintű profillal kell rendelkeznünk, és tíz hősnek kell a tulajdonunkban lennie. Ebbe a tízbe pedig nem számít bele az ingyenes elérhető hét. Valójában azonban érdemesebb több mint tíz hőssel belevágni, ajánlott legalább hárommal rendelkezni mind a négy típusból. A Hero League-en belül ugyanis a mérkőzések egy drafttal kezdődnek. A draft alapvetően a műfajban megszokott módon történik: a szerencse dönt, hogy melyik csapat választ először (egy hőst), majd a másik csapat kettőt, és így tovább, amíg mindkét brigád fel nem töltődik - a különbség igazából annyi, hogy itt nincs bannolás, vagyis nem tilthatunk le hősöket a másik csapat elől, viszont amit mi már kiválasztottunk, az a másik oldalon kiesik. A ligában 50-es szinten kezdünk, és minden győzelemmel pontokat kapunk, de minden vereséggel pontokat veszítünk (valamint a menet közbeni kilépéssel is). Így lépdelhetünk fel a ranglétrán egészen az 1-es szintig. Érdemes azonban megemlíteni, hogy a Hero League-ben nem csak a szintünk, és a matchmaking rendszer által kiszámolt ratingünk alapján sorol be mérkőzésekre a játék, hanem igyekszik azt is figyelembe venni, hogy hány barátunkkal vagyunk egy csapatban. Ha tehát mi mondjuk hárman jelentkezünk be együtt a rendszerbe, akkor elsődlegesen megpróbál olyan ellenfelet találni, akik szintén egy hármas csapatban vannak, ezzel is kiegyensúlyozva a mérkőzéseket.
Mivel a Heroes of the Storm alapvetően kiválóan játszható casual szinten, így biztosan sokan lesznek, akik inkább szépen-lassan gyűjtögetik majd az aranyat, megveszik a kedvenc hőseiket, és ezek mellett az ingyenesen rotált felhozatalra támaszkodnak. És eddig ugyan leginkább azt ecseteltem, mennyire megfelel a Heroes of the Storm egy hétköznapi játékos igényeinek, azért ne legyen félreértés: ez egy kiváló alap az erősen kompetitív, versenyszerű játékhoz. A legmagasabb szinten talán nem tartogat annyi lehetőséget, mint a konkurensei, hiszen ott a rengeteg hős mellett az iszonyatos mennyiségű tárgy, és persze a játékmenet komplexitása garantálja a változatosságot, azt viszont el tudom képzelni, hogy a gyakorlatlanabb nézők számára Heroes of the Storm profi mérkőzései követhetőbbek lesznek. Zárásként pedig csak annyit szeretnék mondani, hogy a Blizzard ismét megmutatta, hogy nem felejtett el játékot készíteni. A Heroes of the Storm mögött egy mesteri játékdizájn áll, ami egy rendkívül nehéz műfajban mutatta meg, hogy meg lehet találni az arany középutat a casual és a hardcore között. Éppen ezért biztos lesz egy réteg, aminek az igényeit nem fogja maximálisan kielégíteni, akik egyszerűen kevésnek találják majd. Jelenleg azonban úgy látszik, a meghozott döntések a Blizzardot igazolják, és harmadik nagy szereplőként sikeresen el tud majd helyezkedni a Dota 2 és a LoL mellett. Az mindenesetre biztos, hogy még soha senki nem túrt bele ennyire a műfaj alapvetéseibe, és nem tett meg ennyi mindent azért, hogy a MOBA-műfajt megkedveltesse egy új közönséggel, ezért pedig már önmagában dicséret illeti a játékot. Ne felejtsétek el azt sem, hogy itthon kapható a játékból dobozos változat is, ami jobban igazodik a magyar árakhoz, mint az online mikrotranzakciós piac!
Platformok: PC
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

51. CyberPunk6...
2015.06.21. 21:43
Szerintem a MatchMaking rendszer nagyon szar.

A leggyakrabban a másik csapat megerőszakolása történik.
Ritka a kiélezett küzdelem. Vagy totál bénák ellen, vagy totál bénákkal együtt kell játszani.


/szerk
Jah és hétvégéken játszani rémálom... A nyári szünetben meg szerintem ez állandósulni fog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. Stormrage
2015.06.21. 22:00
nem olvastam a cikket, kiprobaltam mar korabban a jatekot, de egy biztos, blizzardnak kell a penz, mert a wow-nak mar a veget latjak jopofa, hogy kedvenc ikonikus hosunkel lehetunk, ha kicsengetunk erte 10 eurot, de maga a jatek szerintem nagyon lapos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. CyberPunk6... Storm...
2015.06.21. 22:55
Minden hős megvehető goldért.
Nem nagy cucc az első pár darab 10k-s herot összeszedni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. Sightseer
2015.06.22. 01:06
Csak nekem jött le az a cikkből, hogy úgy van előadva, mintha a pl. a Lol-ban csak in-game pénzért lehetne megvenni minden karaktert?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. csul1
2015.06.22. 04:52
Próbáltam szerintem a végletekig lebutított MOBA és kész szánalmas.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. d3st88
2015.06.22. 06:04
" Ebben nagyon sokat segít, hogy a Heroes of the Storm mögé egészen jó matchmaking rendszert raktak a készítők "

A Hotsnak messze a legrosszabb a matchmaking rendszere az összes létező Moba közül. Ezzel az egész community egyetért. Rank1 (legmagasabb ratingű) player vagy? Tessék, itt egy pár rank40-50 (legkisebb ratingá) játékos a csapatodba! A quickmatchről nem is beszélve, de azzal veterán játékosok szinte soha nem játszanak, szóval az minket nem nagyon érint.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. d3st88 Cyber...
2015.06.22. 06:09
1 win = 30 gold, 1 lose = 20 gold. Számoljunk 50%os winrate-tel, tehát 25 gold per game-mel.

10000 / 25 = 400. Ennyi játék kell egy hőshöz

1 játék átlagosan 22 percig tart.

22*400 / 60 = 146.8

Tehát majdnem 150 óra játékból jön ki egy 10ks hero.

Persze ott vannak az egyéb goldszerzési lehetőségek, mint pld. a daily questek. De dailykkel egy nap átlag kb. 300-350 goldot szedsz össze. Az azt jelenti, hogy egy hónapon keresztül minden 3. nap játszanod kell legalább 2-3 órát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. tomchee
2015.06.22. 06:38
Mi ez a vita itt goldon? o_O Véleményem szerint nagyon jól jön a gold. A LoL, hozképest legalább is sokkal jobban. A herok annyival drágábbak, amennyivel rövidebbek a matchek és amennyivel több gold jön szintezésből, dailyzésből meg még az isten tudja honnan.
Több mint 10 Herom van már (+2 master skinem) úgy, hogy van 600 match a hátam mögött február vége óta, ami ha ennyire szeretsz matekozni, 4-5 match/nap, ami max 2 óra játék.
Most légyszíves vázold fel, hogy fogsz pl LoLban napi 2 óra játékkal (ami ott 2 match) össze vásárolni több mint 10 herot(ha feltétlezzük hogy nem a legolcsóbbakat veszed) 4 hónap alatt, úgy hogy e mellé még rune page-eket is kell építened, ha effektív akarsz lenni, ami pedig többe kerül mint maga a hero.
Na, ugye hogy nem is tűnik olyan soknak az a 10k ? ^^
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. SquatEye tomch...
2015.06.22. 08:22
Szívesen felvázolom neked... 1650 órám van lolban, 115 hőssel és hat rúna oldallal. 14-15 óránként kb. tehát összejön egy, és aki lolozik az tudja, hogy nem a legdrágább hősök a legjobbak. Te azt írtad, 600 lejátszott match van mögötted, ami napi két óra játékkal 240 órányi játékot jelent. Ez alatt szereztél 10 hőst, gondolom nem mindegyik 10 ezres...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. croix
2015.06.22. 08:35
DotA és LoL játékosok lehet hogy fikázni fogják, de azoknak a játékosoknak (mint pl én), akiknek túl bonyolult a DotA és a LoL item fusion és egyéb rendszerei, nekik teljesen jó a HotS.
Matchmaking-en meg tényleg lehetne még csiszolni, de eddig a kb 100 menetből amit játszottam, 3* fordult elő hogy az egyik csapat iszonyatosan bedarálta volna a másikat. Rendszerint kiegyensúlyozottabbak a menetek, ha van support ha nincs.
Inkább 1-2 hősön kellene változtatni. Én pl Tyrande-val vagyok el a legjobban, egy support-debuff-dps hybridként. Viszont a War3-ban Tyrande egy a HotS-ben strategist class-nak felelne meg és nem support-nak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. corzi Squat...
2015.06.22. 08:43
a LoL-ban is gyorsan osszejon a hosokre igen, foleg ha az ember veszi a faradtsagot es legalabb a napi boost miatt letolja a kotelezo win-t, de azert ha ott sem megy a jatek es nem nyersz semmit eleg gyerul jon az IP. Nem mondom h ez baj mert tenyleg osszelehet szedni rajuk eleg konnyen, de semmivel sem konnyebb vagy nehezebb mint a HotS-ba osszeszedni a hosre a goldot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. junpet
2015.06.22. 08:44
Nekem DOTA 2-ben 110 hősöm van 0 játékidővel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. JuhaszGy
2015.06.22. 08:44
Az alter Gold szerzésből kifelejtetted a legjobbat. Bármelyik hősöddel eléred a LVL5-t kapsz érte 500 goldot. A játék elején nincs semmi más dolga az embernek mint a rotációs hősöket felhúzogatni, egészen addig míg el nem éri minden hőssel a LVL5-s szintet. Aztán a kövi héten csinálja a többivel. Így megtanulja a hősöket használni és ezenkívül pedig lesz gold ha vmelyiket meg akarja venni.

Játszottam 2 hétig aztán meguntam a monotonitását, kb. ennyi volt nekem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. croix Juhas...
2015.06.22. 08:48
Valakinek monoton, másoknak túl egyszerű, nekem spec tetszenek az egyedi pályák és hogy nem csak előre kell menni, hanem vannak amik miatt kitérőt kell tenni. ^.^ Tudom hogy DotA-ba és LoL-ba is kell, de nem úgy mint HotS-ba...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. hEngi Juhas...
2015.06.22. 08:50
Én letoltam vagy 10 quickmatchet hogy hátha ráérzek. De valahogy nem jött be. Monoton volt. Főleg FPS játékokkal játszom ezért elvárom hogy egy moba is legyen pörgős amennyire ez ettől a stílustól elvárható. De valahogy ezt nem éreztem hosba... Nem is tudom... Valahogy olyan érzésem volt hogyha kimegyek a kisboltba egy sörért a meccs végeredménye akkor is ugyanez lesz. Én inkább maradok lol-nál ha nincs időm max aramozok egyet az se hosszab egy hos mecsnél ^^.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Mikosima d3st8...
2015.06.22. 09:06
Hja csak azt kifelejted,hogy napi questek vannak és,ha játszol 3-t supporttal vagy ami az adott feladat. kapsz 300-800 goldot + arról sem felejtkezz meg ,ha akár botok ellen lvl 5-re húzol egy hőst azért is jár GOLD.... Én egy Fontot nem költöttem még semmire ,de már setem meg 11 herom van. Mind ingame goldból.


Amúgy nekem funn volt a wow miatt,de vissza mentem DOTA 2-i. Nekem ez egy picit unalmassá vált. HA haverokkal mész TS-sel nyersz ,de h afull puggal akkor vagy nagyon nyersz vagy nagyon kikapsz. sokan képtelenek teamben játszani.. majd csak rászoknak. itt a team fightnak nagyobb szerepe van mint mondjuk Dota2-be ha agyonfarmolt VS low herok fightolnak.

Nekem inkáb a Póni lovas Diablo -- a Pladin seted Diablo --- a favágó uther és társai nem jönnek be.. De valakinek ez tetszik szóval pont jó helyen van a LOL és a Dota 2 között...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Csimbee
2015.06.22. 10:23
Dota2-ről váltottam HotS-ra, még alpha korában...
Kb 1 év alatt (800 meccsből) jött össze 25 hős (37ből). Szóval a goldal nincs probléma, ha okosan játszol.
A komplexitásról meg annyit, hogy minden pályának megvannak a saját kis trükkjei (bozótok, zegzugok, ködök) megvan a saját ritmusa. A dota-lol párossal ellentétben a komplexitás itt nem az itemekből jön, hanem a talentek jó megválasztásából és a meccs jó üteméből.
Aki szerint a talentek kiválasztására megvan a neten a 'legjobb' és csak másolni kell, az nagyon téved... pályánként és ellenfelenként eltérhet a legjobb, de sokszor még a saját csapattársainktól is függ mit érdemes választani. És mint fentebb említettem, a ritmus a legfontosabb... mikor és hova érdemes menni, és mennyien. Nem egy meccs bukott már el egy rosszul időzített boss harcon, egy rossz objectiven stb...

Dota után az első 1 hónap nekem is furcsa volt, szinte üres... de aztán az ember megtanulja a trükköket, és meglátja a taktikai lehetőségeket, és rájön, hogy ez nem is olyan egyszerű játék - ha jól akarod csinálni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. CyberPunk6... d3st8...
2015.06.22. 10:29
Nem minden hős 10k gold, ez a legmagasabb ár.
Van 37 hős, akiket level 5-re felhúzva kapsz 500-500 goldot.
A saját szintedért is kapsz 16k goldot összesen mire 40 leszel.
A napi questekból van 200, 300 és 800 goldos verzió is.

Játszottam 500 gamet (nem játszom sokat, csak nagyon rég van már bétám), és van 15 hősöm, ebből 4 darab 10k-s, de van még több 7k-s, meg egy master skinem (10k).
Elköltöttem már benne legalább 75-80k goldot 500 game alatt és még nincs is level 5 minden hős, és a level 15+20 3750 goldot sem gyűjtöttem be egyikkel sem.
Sosem költöttem igazi pénzt semmire.

Jah és nem vettem meg minden olcsó hőst. Nincs meg egy csomó 4k goldos se...


Szóval a hősök összegyűjtése nem nagy cucc.
Az első ~150 óra játékból kijön 15 hős, amiből 4 10k-s is lehet. Ha nem veszel master skint, akkor 5 is. Ha nem veszel olcsóbb hősöket, akkor 7 is kijön.

Egyébként van egy csomó olcsóbb hős is, ami jó is. Például egy elég erős valla 2k gold.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. wishformor... d3st8...
2015.06.22. 10:31
" de azzal veterán játékosok szinte soha nem játszanak"

veteran? meg ki sem jott a jatek, csak beta. hogy lehet mar veteran jatekos ebben?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. CyberPunk6... wishf...
2015.06.22. 10:36
Kb 1 éve lehet már tolni, és nagyon sok kulcsot kiosztottak.
Már kijött a játék egyébként.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. L4ZsukoV hEngi
2015.06.22. 12:21
Az aramot még megértem, de egy sima LoL meccs mitől izgalmasabb, mikor minden gameben az első 10-20 perc masszív farmolással telik? Ha az neked nem monoton, akkor semmi. Amúgy meg tök mind1 , hogy dota/hots/lol soha nem lesznek ezek olyan pörgősek, mint egy FPS. Ahhoz majd ott lesz az overwatch... (Nem kekeckedésből írtam.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. L4ZsukoV
2015.06.22. 12:51
Cikk írójához:

Haunted Mines pályás leírásod nem teljesen igaz, mert csak első nyításig van lezárva, ami kb. 4.dik szint elérésekor történik (A harmadik szint mindenképp meg van). Utána szabadon, kedved szerint mehetsz le oda, amikor akarsz, ami szintén egy plusz taktikai lehetőség.

"És bizony érezni, hogy a Blizzard azért (a legtöbb free-to-play játékhoz hasonlóan) számít arra, hogy a türelmetlenek a dollárjaikat és forintjaikat forgatják majd be a rendszerbe." - Sajnos nálunk eurókat és forintokat kell csengetni.

Hogy ne csak a negatív szóljon belőlem: a cikket 10/8 honorálom.

MMS-t pedig úgy tudnák a leggyorsabb javítani ha adnának egy tét nélküli draft mode-ot is, ami hero league-hez hasonlóan mükődne. (Látom a pályát és a csapattársaim/ellenfeleim által választott hősöket.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. lorddiablo
2015.06.22. 13:07
Elolvasva a cikket, a hozzászólásokat és magam is némi kevéske tapasztalattal rendelkezem a játékban, a következő konklúziók vonhatóak le:

1. A játék teljesen jól lett kitalálva, egyedül a matchmaking system az, amit kifogásolnak többen. Annyira azért szörnyen nem rossz, mivel a kb. 50%-os win jön be a quick match-eken. Elvégre ez a cél, hogy ki hogy játszik és hány "bénával" van együtt az ember, az mind ennek hozadéka. Nyilván nem jó, ha 70-80% win folyamatosan hozható. Mivel alapjában más a játék és nincs olyan sok fejlesztési idő és elég nagy statisztikai adatbázis mögötte, ezért kár elvárni, hogy minden azonnal legalább olyan jól működjön, mint a LoL vagy a DotA esetében már adva van.

2. Nem játszottam 1 percet sem LoL-lal vagy DotA-val (kivéve a war3-as modot), de az újragondolt játékelemek, ahogy látom, mindenkinek bejönnek. Természetesen kivételt képeznek azok, akik eleve a fent említett játékok részletességét várják el. De ők már eleve HC játékosoknak minősülnek véleményem szerint, akik eleve nem képzik az elsődleges célközönséget. Majd amikor már rendszeressé válnak a tournamentek és sok LoL és DotA nagy név is benevez ide, akkor majd ők is elgondolkodnak vélhetően. De addig még megélünk néhány patch-et és csiszolódni fog a játék sokat.

3. A pénz teljesen jól van kitalálva benne. Aki türelmetlen, rögtön a heroic league-ban szeretne kezdeni, vagy szereti az egyedi, vagy épp giccses kinézetet, fektessen bele. Játékbeli arany a hősök szintezésével és a játékos szintjével elég jól jön. A daily meg azoknak segítség főként, akik eleve keveset játszanak. Ne érezzék úgy, hogy egy örökkévalóság 1-ről a 2-re jutni, ha nem napi 50 órát rak bele az ember.

4. Csak egy megjegyzés a cikkhez: a játék néha igen extrém kombinációkat képes összehozni (pl. 3 assassin 1 warrior 1 specialist vs. 2 warrior 2 support 1 assassin), de ennek ellenére győzni minden összeállítással lehet. Nyilván az egyéni teljesítményen is sok múlik (pl. az egyetlen assassin legyen ott mindenhol kb.), valamint a pályákra is változó, hogy mi a jobb, de vert helyzetből nem indul egyik csapat sem.

5. Összegében a játék elérte célját: sokan kipróbálják, sok (pozitív és negatív) kritika érkezik be. A célt, miszerint könnyen átlátható legyen, de nehezen válhass profivá, valamint hogy mindenki gépén elfusson élvezhető minőségben, akadás nélkül, elérte. Pont.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. CyberPunk6... lordd...
2015.06.22. 13:49
"Annyira azért szörnyen nem rossz, mivel a kb. 50%-os win jön be a quick match-eken."

Ameddig quick matcheltem 60% feletti volt ott a winratem. Ott nincs matchmaking és nem is játszanak ott komolyan.
Akkor jó az MM?

Amúgy az MM csak a winratet figyeli és ez alapján éltet vagy szívat. Összerak totál hülyékkel egy normális csapat ellen, legyaláznak minket, alig van killünk, majd ezt követően összerak egy rakás hülye ellen, és megrapeljük őket kb.

Végülis az 50% megvan, csak a meccsek kb fele szar, mert vagy freewin vagy esélytelen.


"ennek ellenére győzni minden összeállítással lehet"
"vert helyzetből nem indul egyik csapat sem."

Ha a másik csapat idióta, akkor persze, de talán azonos ellenfelek ellen kellene menni, és ott viszont nagyon sokat számít. Egy rendes kompetetív játékban a normális leosztás nagyon fontos. Low rankon idióták ellen persze a legalapvetőbb játékmechanika betartása a döntő. Később nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. tomchee Squat...
2015.06.22. 14:57
Ezt szépen kiszámoltad gratulálok. Gondolom az iskolában azért mindig meg lepődtél amikor a tanár lecseszett , mindent kiszámoltál, csak épp az x-et nem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Butchy
2015.06.22. 16:34
Személy szerint szívesen játszok vele a kicsit érdekes MM ellenére is
Az hogy nincsen item, last hit, deny az kifejezetten jó Akinek túl egyszerű az tolja tovább a Dota-t vagy a lol-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Profeta051...
2015.06.22. 19:31
Én Dotáztam és LoLoztam is, de elegem lett a sok csírából(pl lengyelek), elegem lett abból, hogy a társaim mondják meg milyen karakterrel menjek, a sok trollból, az unbalanced karakterekből...
Béta óta csapatom HoS-t. A gold miatt felesleges rinyálni. 30 a win, 20 a loss, és minden lvl5-re felhúzott kari után jár 500. Vannak napi questek amik 300-800goldot adhatnak. Bizonyos szintenként is jár 2-2,5K gold. Nem kell itemekkel szarakodni, és kifejezetten jó, hogy nincs last hit. Van 1 jó pár pálya(pl most kerül be 1 új) mindegyiken más-más taktika. Nincs túl sok hős még, de folyamatosan rakják be. Pár nap múlva érkezik rögtön 2. Nincs item szerencsére, mivel nincs game közben pénz sem, helyette van talent. Itt nagyon nehéz egyedül lehozni 1 meccset(ugye lolosok? fiora és társai rulez) nincs feed. Ha szívsz akkor az egész csapat szív, mivel egyszerre fejlődtök. Nincs megszabva hogy az adott karakterrel melyik vonalra menj, oda mész ahova szeretnél vagy ahova a csapatod megkér. Nekem meló mellett, főleg a 3 műszak mellett sokkal jobban fekszik ez a játék, mint a másik 2 rivális. Számomra a LoL dög unalom, és monoton az 1 db pályájával. Ez van nem vagyunk 1 formák, minden esetre tele a játék Magyar néppel, szóval hajrá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Resike
2015.06.22. 21:42
Én azt tudnám tanácsolni azoknak akiknek kicsit fura a játék, hogy tegyenek bele 50-100 órát valamint próbáljanak ki annyi hőst amennyit csak tudnak és utána egy teljesen más játék lesz.

Amit előnynek mondanék a konkurenciához képest, hogy sokkal gyorsabban frissít a game engine (felturbózott SC2 engine), ergo nem a karaktered árnyékával játszol itt, mint a lol-ban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Sblat77
2015.06.23. 21:58
Hát nekem a játék nagyon üres volt, kaptam bétát, elvittem lvl 15 ig és kész...

Valamiért nekem nagyon nem bejövős a közös csapat exp és az item hiány...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. R3LaX123
2015.06.23. 23:58
Én ki akartam próbálni, de amint rányomok a play-re kifagy az egész játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. korgabor96 Profe...
2015.06.24. 13:45
Érdekes .... Egy csapatjáték arról szól, hogy együtt kell működni a csapattal, és néha előfordul, hogy egy karakter egy szituációba nem lenne jó, ezért azt mondják, hogy ne azzal menj.. Nem tudom, mennyit dotáztál, de kérlek mondj egy karaktert aminek nincsen counterpickje, ezért unbalanced. Dotában ha nem működsz együtt a csapattal hogyan hozol le egy meccset egyedül? Hogyan hoz le bárki is egy meccset egyedül?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Sblat77 korga...
2015.06.24. 21:03
Úgy, hogy nem csapat exp van és mivel kicsit táposabb a meccsben mint az ellenfél és a csapat. Együtt megy a csapattal 5v5 fight és effektíve "ő" hozza le a meccset azzal hogy tápolódott.

Senki nem mondta hogy ha azt írjuk "lehozta a meccset" abba nem fér bele a teamplay is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Resike korga...
2015.06.25. 01:49
Úgy hogy az összes killt és az xp-t odarakod a legtáposabb karakter segge alá, aki szarrá buffolva oneshotol bármit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. blckshdw
2015.06.25. 11:40
Én próbáltam régen DOTA-t és annyira nem kötött le (még wc3 időben is inkább kerültem). A LOL meg ránéztem, és too much.
HoTS ebből a szempontból kb perfekt, hisz ha van fél órám a kezdeti egyszerűségből továbblépve azért lehet bőven finomhangolni a játékot.

Az egyetlen és legnagyobb problémám a folyamatos LAG amitől nem lehet megszabadulni. Pár percenként megáll a játék és cseszhetem, ha épp harcban vagyok.. Sajnos hiába a napi 100 új topic fórumon, Blizzard eléggé cseszik a dologra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Yodamest
2015.06.26. 14:43
Én még a STRIFE nevű, szintén ingyenes mobát is a nagyok közé sorolnám, nekem jobban bejött mint a DOTA 2 vagy LOL. A blizz játékával tenném kb egy szintre. Még kicsit meseszerűbb mint ez, (látszik, hogy a disney keze munkája) és mindent, ami jó volt az eddigi mobákban megtartottak, ami rossz volt elvettek, próbáljátok ki, nálam nyerő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Sinesol
2015.06.26. 15:22
Na tehát a világtalanok is kaptak végre egy játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. noPublicFG
2015.06.26. 22:08
Ha valakinek lenne kedve partyban játszani, a BattleTag-m: noPublicFG#1167 .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. pongracz6
2015.06.28. 01:56
December óta tolom, Raptr szerint a játékban töltött időm: 12 nap szal van kis gyakorlatom benne

Az alábbi hősökkel érdemes megtanulni játszani:

Quick matchban Lili-t választva kb. 90% hogy nyerünk. Ha ketten toljuk akkor a másik legyen Ilidian. Ha hárman akkor 3. Valla. Ezekkel könnyű jól tolni.
Nyerő kombó még ETC + Jaina + Kael de ezzel a hárommal NEHÉZ jól játszani.

Rankedet 2-en, max 3-an érdemes tolni. Egyedül felejtős, 4-en vagy 5-en meg már teljes premade csapatot ad ellenfélnek.
Első pick legyen Valla, második Lili, harmadik Ilidian. Tankok közül a legjobb Arthas (Vallán kívül bármelyik másik hőst túlsebzi) és Diablo (rengeteg interrupt vagyis megszakítása az ellenfél skilljeinek).
Specialisták közül messze a Witch Doctor a legnagyobb sebzésű de vele is elég nehéz tolni (kb. LoLos Veigarra hasonlít a fő skillje).
Nova is nagyon jól sebez de feltétlen az AOE ultiját kell választani.

Ezek a hősök a legerősebbek a játékban jelenleg. Jaina és Kael hasonlóak de az előbbi a nagyobb sebzésű és a könnyebben megtanulható. Ilidian Lili nélkül nem jó. Esetleg Reghart lehet vinni mellé Lili helyett de Reghar harmadát sebzi Lilinek. Ez utóbbi és Valla a "legOPbb" hősök jelenleg. (legnagyobb sebzés és lekönnyebb megtanulás).

LoLhoz képest kb olyan mint a huszonegy a pókerhez képest. Vagyis kezdőknek ajánlom.
Rankeden 30 alatt szinte csak béna csapattársakkal rak össze ha szólózol. 25-öt szólóba elérni és ott maradni (ha rankedezel) lehetetlen.

A játék iszonyat CPU igényes. GPU szinte elhanyagolható a CPUhoz képest. PhenomII 3.6 ghz-en egy 270x-el Full HDn 60 FPS volt de teamffightban (ami ugye a lényeg) leesett 25-re. Lebutított grafikával is.
Lecseréltem a procit egy i5 2500-ra, így már sose esik 50 fps alá.
GPUból szvsz egy GTX 750 már elég neki. Lehet hogy egy 560 ti is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. pongracz6 blcks...
2015.06.28. 01:58
Vegyél i5-öt, PhenomII@3.5ghz-en nekem is laggolt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. pongracz6 pongr...
2015.06.28. 02:08
Az ingyenes hősöket mindet fel kell vinni 5-ös szintre mert ad érte 500g-t hősönként. Ebből összejön a 10 hős lvl30-ra. Ezeket a legjobb megvenni:
ETC, Valla, Raynor, Nova, Lili, Ilidian, Tychus, Arthas, Jaina, Nazeboo.
ETC csak Jaina-val meg Kaellel (vagy Nova-val) jó együtt. A többi mind OP.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. pongracz6 croix
2015.06.28. 02:14
Quick matchben nekem kb. 10-ből 7x bedaráljuk az ellent. 2x van vmennyire kiegyensúlyozott játék, 1x meg ők darálnak be minket.

Tyrande-val tanultam meg a játékot, felvittem 8-as szintre. De aztán rájöttem hogy borzasztó szar, se sebzése se healje nem jó. Mondjuk Murky még sokkal rosszabb nála szal ...

Valla, Raynor, Nova, Lili, Ilidian, Tychus, Arthas, Jaina, Nazeboo ezeket tanuld be.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. blckshdw pongr...
2015.06.30. 08:45
Nem hiszem, hogy CPU gondja lenne, hiszen mikor megáll, akkor a játék megy tovább (látszik a mozgás, esetleg a palástok lengése), csak szimplán network issue. Azon meg nem tudok mit javitani :
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Metacska pongr...
2015.06.30. 10:35
Pongracz6: Az a szép, hogy ahhoz képest, hogy állításod szerint mennyi játékórát beleöltél fogalmad sincsen az egészről. Az általad leírt hősök 3!4-ét csak Qucik Match környezetben javasolt kipróbálni / játszani. Komolyabb szándék esetén csak pénz / gold pazarlás az összes, mert az adott kasztban nem a legjobb pickek, sőt van amelyik a leggyengébb. Magyarul HL-re alkalmatlanok.

Tájékozódj fórumokon, nézzél Európa Liga / Világliga meccseket és fussál neki újra a kommentjeidnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. CyberPunk6... Metac...
2015.06.30. 11:13
3!4 = 24

??
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Metacska Cyber...
2015.06.30. 12:10
"Az általad leírt hősök 3/4-ét"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Andos
2015.07.01. 01:22
Valaki szóljon oda a Blizzardnak, hogy nerfeljék a Novát de kurva gyorsan!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. CyberPunk6... Metac...
2015.07.01. 08:37
Értettem én, csak belekötöttem, hogy a háromfaktoriális szorozva négyel az 24

3*2*4
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.07.02. 14:34
Azért csak kezdők között ér ez valamit. ha az 5 fős csapatból Dotában elhúz valaki akkor azt az egyet kinyirva (stunnolva vagy silencelve) utána a többiek nem elenfelek.

Millió meccset vesztettem mert volt egy Riki vagy akárki aki minden kill-t elvett, volt 32 ölése nekünk meg 3. Ellenfél azonosan fejlődött minenkinek volt 7 ölése, kitalálták, hogy kapják el azt az egyet (vele kell kezdeni) és ennyi volt, megnyerik. Dotában nem lehet közös fejlődés nélkül nyerni. Valamint csapatmunka mindenek felett.

Persze ha az ellenfél béna és azt az egyet nem tudja kezelni akkor annyi. Ráadásul az elhúzott karaktert megölve iszonyat pénzt és XP-t kapsz, egyszer legyakod és 2 szintet lépsz.

Volt egy LC aki az egyetlen hivatalos late game hero a dotában, mivel végtelenségig fejlődhet az ütőereje (persze többet hívnak végjátékosnak, de a Dota honlapján csak ezt ismerik el annak). 400+ ütőerőt farmolt össze magának, de a csapat felismerte, hogy ha egy Disarm cucc 3 seccig ütésképtelenné teszi (HEAVEN'S HALBERD) valamint van a csapatban egy stunnoló (békává varázsolja akármi) akkor ez alatt az 5-6 sec alatt könnyen legyőzhető. A csapat többi tagja pedig fejletlen és megnyerhető a meccs.

A legtöbb esetben ha egy istenkirály van a csapatban aki az összes ellenfelet egymaga elintéz az a csapat veszít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. shamenic
2015.07.07. 15:52
Lehet mondani akármit, sokáig LoL-ba nyomtam MINDIG solo-ba,tehát ezt kéretik figyelembe venni az írásommal kapcsolatban.
A LoL egy nagyon idióta rendszert használ,ez a minion kill last hit-es hülyeségtől kezdve a gold rendszerig és a túltápolódó ellenfelekig. Egyedül soloba sokáig eltudtam vinni viszonylag szép eredményeket elérve rankedbe is.(diamond) Egy idő után viszont nevetséges,hogy 1 enemy feltápolja magát a csapatodba lévő noob vagy idióta playerek közül aztán kész ennyi volt a játék. Plusz ez a lane-s hülyeség,hogy ha elhagyod nem kapsz xp-t stb.. ez mind inkább frusztráló hülyeség volt benne így utólag én már látom,hogy abba hagytam.
Dota-val nem toltam így arról nem tudok mit mondani.

HotS nekem a LoL után egy felüdülés volt, végre a csapat munka a lényeg és ami számít,nem pedig az,hogy kit feedeltek elöbb fel és kinek van több göldja venni cuccokat mint a lol-ba....

A probléma mint minden játékban rengeteg az AFK, a leaver, és szánalmasan retardált játékos aki azt se tudja mit kéne csinálni.
Vannak kezdők nyílván mint mindenhol,de amikor egy skill-t nem képes kikerülni valaki,vagy a saját skilljeit mind mellé lövi sorozatba vagy éppen egyfolytában hal meg és semmi mást nem csinál az igen csak idiótizmusra utal számomra. Szóval ezekből bőven van itt is.

A másik nagy hiányossága a játéknak a totális unbalanced QuickMatch opció... random rak össze egy csapatot egy másik ellen. Na most mikor neked van 2 healer meg 2 assasin a csapatba az ellenfélnek meg tankok,specialisták és assasin+healer páros... hát kb lehetetlen nyerni,ha csak nem bénák,vagy nem tolják el az egész játékot.
Szóval QuickMatch random matchmaking system FAILED arány 100%.

Hero League-ről, ha én rank 10 vagyok, mi a jó istenért rak be mellém rank 30s és 20s embereket ? Nem a saját rankemnek megfelelőt kellene kapni csapattársként esetleg? Ez is egy nagy baromság benne.
Arról nem is beszélve mikor megnézem enemy team-be meg rank 5 meg hasonló ellenfelek voltak.
Azt már meg sem említem,hogy ha én solozok akkor miért kapok duo vagy trio premade ellenfeleket? unbalanced ismét, vagy system fail ismét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HozeManuel
2015.07.10. 16:16
A blizzard nagyon sok dologra ráérzett ezzel a játékkal. Én még a Warcraft 3: DDay Judgement időkben kezdtem el ilyen 3-lane játékot játszani. Ott is volt egy két tárgy, de nem volt túlbonyolítva, nagyon hamar meg lehetett tanulni hogy melyik hősnek mit érdemes, milyen sorrendben beszerezni. Ott a lane-ek nagyon közel voltak egymáshoz ezért könnyebb volt last hit miatt elhagyni őket. Volt hős ami kifejezetten gold farmolásra volt való, vele megvehetted a tárgyakat a folyton futkorászó assasinodnak. Tele volt akcióval és fordulatokkal, nem lehetett megunni. Ezután jött a Dota, meg a LoL mindkettő mélyítette, bonyolította a játékot. Dota-t még nyomtam egy kicsit de aztán jött az egyetem és egyáltalán nem hiányzott úgy mint a DDay. Aztán most hogy már napi 8-10-12 órát melózok a francnak sem hiányzik azt a rengeteg idegeskedéssel töltött órát beleölni egy játékba csak azért hogy alap szinten ellavírozzak a sok fanatikus bunkó kiskölök közt. A HotS most visszahozta a régi DDay élményt: van benne kihívás is de már az első perctől kezdve jó élményt nyújt. Mindenki a saját kis fogyatékos szintjén játszhat és úgy is tudja élvezni és úgy is hasznos tagja tud lenni a csapatnak. Az sem utolsó szempont hogy a hősöknek van múltjuk, történetük, életük, karakterük egyszóval teljesen más élményt adnak mintha csak a moba miatt csinálták volna őket.Az egész játék nagyon sokszínű, élvezetes, kihívással teli és a fejlesztők próbálják a lehető legjobban kivédeni a hülyék miatti minőségromlást.

A látvány inkább 10 pont, a játékélmény meg 9
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. noPublicFG Andos
2015.07.16. 00:39
Nova-nak Tassadar az igazi gyenge pontja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!