iPon Cikkek

Just Cause 3 - Káoszt hozunk a rendszerbe

Dátum | 2015. 12. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Kezdjük a tesztet egy kis eszmefuttatással. Sokszor hallani manapság (még az iPon fórumain is), hogy az új konzolok gyengék lettek, és már arra sem képesek, hogy 30fps-sel futtassák a játékokat, nem is beszélve a 60fps-ről. Sokan panaszkodnak a különböző játékok teljesítményére, számos esetben visszautalva az előző konzolgenerációkra pozitív példaként. A helyzet azonban sosem volt idális. A PS2-es korszakban a 60fps abszolút dominált, de még ott is előfordultak olyan játékok, amik túlságosan ambiciózusak voltak a hardver képességeihez mérve: a Grand Theft Auto Vice City és San Andreas inkább ment 25fps-sel, mint 30-cal, a Shadow of the Colossus pedig leginkább egy PowerPoint-prezentációra hasonlított. Habár sokan úgy vélik, hogy a megjelenésükkor az Xbox 360 és a PS3 legalább elérték egy komolyabb PC erejét (és ez azért végső soron tényleg inkább igaz volt akkor, mint a mostani generációban), valójában a helyzet inkább csak rosszabb lett: egyre kevesebb játék futott 60fps-sel. Pozitív példaként mindig a Call of Duty-sorozatot szoktuk felhozni, de azért meg kell hagyni, valójában ott sem volt soha minden tökéletes. Az olyan játékok pedig, mint az Assassin's Creed pedig csak örültek, ha néha tudtak stabil 30fps-t produkálni, de még az olyan exkluzívok, mint a Halo vagy az Uncharted sem voltak mindig a 30fps mintapéldái. A helyzet tehát tulajdonképpen nem sokat változott az utóbbi években: a grafika javult, a teljesítmény maradt. De kit hibáztassunk ezért? Elsőre persze lehetne azt mondani, hogy a Sony és a Microsoft a hibás, mert olcsó hardvert próbálnak nekünk eladni, de ez nem tűnik logikusnak. A hardver ugyanis mindig, minden konzolgenerációban fix, innentől kezdve pedig már csak a játékfejlesztőn múlik, hogy milyen játékot készít rá és mennyire optimalizál. Ha én olyan játékot tervezek, amiben 1 millió űrhajó lövi egymást egyszerre csúcs grafikával, és a PS4 ledobja tőle az ékszíjat, akkor az bizony az én hibám. Mivel a hardver adott, nekem kell olyan játékot kitalálni, ami jól fut rajta. Ha ez nem sikerül, akkor vagy nem tudok megfelelően programozni, vagy túl sokat akartam. A kérdés az, hogy egy fejlesztő túl sokat akar, akkor elnézzük-e neki azt, ha a játék nem fut éppen remekül. Nos, én rendkívül érzékeny vagyok a framerate-re, ám ennek ellenére ha egy játék ténylegesen kiemelkedő, hajlandó vagyok némileg szemet hunyni egy kis ingadozás felett. A Shadow of the Colossus a valaha készült egyik legjobb játék, így hülye lennék, ha nem próbáltam volna ki csak azért, mert rosszul fut, a GTA pedig már PS2-n olyan hatalmas világot adott, és olyan szabadságot ígért, hogy cserébe elnéztük neki az akadást. Mindkét esetben látszott, hogy a fejlesztők beleadtak mindent, és ez lett a végeredmény. Hasonló igyekezetet viszont nem mindig lehetett érezni például az Assassin's Creed egyes részeinél.
Nem véletlenül kezdtem ezzel a cikket, gondolom ti is sejtitek, hogy miért: a Just Cause 3-at PS4-en teszteltem, és egészen elképesztően rossz teljesítményt képes produkálni. A játék nagy ígérete, hogy az új Havok fizikai motor használatával fantasztikusan kinéző pusztítást tud megjeleníteni. A probléma azonban, hogy már egy közepes méretű robbantgatástól is 15fps környékére esik vissza a képfrissítés, ami pedig már közelíti a játszhatatlan kategóriát. Feltettem tehát magamnak a kérdést: elnézzem-e ezt a játéknak? A válasz pedig az, hogy nem, három okból sem. Egy: a Just Cause 3 nem egy kiemelkedően jó játék. Szórakoztató, igen, de nem kiemelkedő. Kettő: ha egy játéknak tulajdonképpen az a lényege, hogy minél kaotikusabb pusztítást okozzunk, akkor nem éppen jó dolog, ha pont ilyenkor lassul le játszhatatlan szintre. Három: úgy gondolom, hogy nincs befejezve, legalábbis az optimalizáció elmaradt. Erre nem csak a játék teljesítményéből lehet következtetni, hanem abból is, hogy nagyon sokszor tölt, és nagyon, de tényleg nagyon hosszan. Túlzásnak érzem, hogy gyakran akár egy-másfél percig is a töltőképernyőt kell bámulni, de a NeoGAF-on arról is beszámoltak már, hogy ennek sokszorosába is telhet egy-egy mentés betöltése. Ráadásul erre nem csak menet közben találunk példát, hanem már rögtön a Just Cause 3 elindítása után is, ami annyi ideig tart, hogy akár elmehetünk vásárolni is. Valószínűleg ilyenkor próbál csatlakozni az online szerverekre, egyébként teljesen szükségtelenül, mert érdemi multiplayer nincs benne, pusztán néha kiad menet közben egy leaderboardot, amin láthatjuk azt a nagyon fontos információt, hogy már 500 méterrel többet közlekedtünk a kötéllel, mint az X-edik barátunk.
Most, hogy ezt helyre tettük, beszéljünk egy kicsit a játékról is. Medici szigetén járunk, ami főhősünk, Rico Rodriguez szülőföldje. A gyönyörű mediterrán szigeten azonban jelenleg nem túl vidám az élet, ugyanis Di Ravello tábornok diktatórikus eszközökkel tartja uralma alatt: mindent a hadserege felügyel, célja pedig egy Bavarium nevű nyersanyag bányászata, amivel olyan technológiai fölényre tehet szert, hogy aztán módszeresen nekiállhat majd leigázni a világot. Rico természetesen mindezt nem hagyhatja annyiban, így visszatérte után összefog a lázadókkal, és segítségére lesznek régi barátai is. Közülük Mariót érdemes kiemelni, aki a vicces mellékszereplő funkcióját tölti be, meg kell jegyeznem, sikeresen. A másik fontosabb karakter egy idősebb tudós asszony, Dimah, aki a felszereléseink fejlesztésével tesz hozzá küldetésünk sikeréhez. Medici egy hatalmas és nagyon szépen megvalósított játszótér, ezen a téren minden dicséretet megérdemelnek a fejlesztők. A táj gyönyörű és változatos, a települések pedig árasztják a mediterrán hangulatot. A pálya különböző tartományokra van osztva, és az egyik legfontosabb feladatunk az lesz, hogy ezeket a tartományokat felszabadítsuk Di Ravello embereinek uralma alól. Ez a kitűzött célok megvalósításával tudjuk elérni, amik jellemzően abból állnak, hogy megsemmisítjük a diktátor kihelyezett hangszóróit, amin éjjel-nappal nyomatja a propagandát, letépjük a plakátjait, felrobbantjuk a szobrait, majd kitűzzük a zászlónkat. Innentől kezdve az adott terület használható gyorsutazásra, illetve megnyílnak a különböző kihívások a környéken. Ezek teljesítése opcionális, azonban felszerelésünk fejlesztéséhez szükséges gear pointokat kapunk, így érdemes megfontolni őket. A Just Cause 2-n nagyon sokat javított a közönség a különböző modokkal, a fejlesztők pedig látták, hogy mit is akarnak a játékosok, így ezek egy részét hivatalosan is beépítették a harmadik epizódba. Összességében a cél az volt, hogy minél szabadabban mozoghassunk a pályán, és az egész legyen minél lazább és minél eltúlzottabb, akciófilmesebb. Éppen ezért az ejtőernyő visszatér, de most jobban irányítható és lehet ereszkedés közben lőni is. Szintén visszatér a grappling hook, de most már szinte bárhol használható, így nagyon meggyorsítja a közlekedést, futnunk szinte sosem kell. Újdonság azonban a denevérszárnyas repülőruha, amit bármikor aktiválhatunk a levegőben, és ennek segítségével hatalmas sebességgel szelhetünk át nagy távokat. A hook, a repülőruha és az ejtőernyő kombinálása pedig tényleg azt jelenti, hogy véghez vihetjük a leglátványosabb, legmerészebb dolgokat, és olyan helyekről támadhatunk, amire az ellenség sosem gondolna.
A fejlesztők érezhetően azt akarták, hogy semmi ne álljon a pusztítás útjába. Ennek érdekében átalakult az összekötésre használható kábel. Főhősünk most már több tárgyat tud szabadon összekapcsolni, ami lehetőséget ad például arra, hogy egy ellenséges helikoptert hozzákapcsoljunk egy toronyhoz, és nézzük az explozív végeredményt. Ezen kívül most már a C4 végtelen mennyiségben áll rendelkezésünkre, így akkor is rombolhatunk kreatív módokon, ha éppen nincs nálunk megfelelő fegyver, vagy kifogyott a töltény. A játékban továbbra is vezethetünk mindenféle járművet, a helikoptertől elkezdve a tankon át a gyűjtögethető autókig. Újdonság azonban, hogy míg az előző részben ugyan felmehettünk mozgó járművek tetejére, annak csak a közepén állhattunk egy helyben, most pedig már ott is szabadon mozoghatunk - így például vidáman rohangálhatunk és rakétavetőzhetünk egy repülőgép vagy vonat tetején. A szabadabb, több eszközt felvonultató mozgásnak és a különböző játékmechanizmusok finomhangolásának, felfrissítésének köszönhetően a Just Cause 3 játékmenete jóval gördülékenyebb, simább és élvezhetőbb, mint korábban. És persze maga a pusztítás nagyon megkapó és látványos tud lenni. Hamar ki fogjuk tapasztalni, hogy milyen építmények robbanthatók fel a játékban (káosz objektumok), és hogy milyen a kölcsönhatás közöttük. Minél nagyobb káoszt sikerül okoznunk, a Just Cause 3 annál több ponttal jutalmaz minket - meg persze annál kisebb framerate-tel. Hosszú ideig lehet kísérletezni a kezünkbe adott eszközökkel, még órák után is tudtam kigondolni újfajta beteg módszereket arra, hogy miként tudok minél látványosabb és nagyobb pusztítást okozni az összekötő kábel használatával.
A Just Cause 3 játékmenete tehát alapvetően rendben van, és egy ideig kiváló szórakozást is nyújt. A problémák azonban később kezdenek el jelentkezni. A történet némileg rövid, ahhoz képest, hogy egy nyitott világú címről van szó. Ezt a területek felszabadításával próbálták kitolni, ami viszont egy idő után eléggé monotonná válik, hiszen mindig ugyanazt kell csinálnunk, csak máshol. Az ellenséges katonai bázisok pedig szinte mind ugyanúgy néznek ki, ugyanazokból az épületekből állnak, ami segíti a szétrobbantható dolgok felismerhetőségét, a változatosságnak azonban már nem tesz olyan jót.
Tehát nem csak technológiai szempontból, de tartalom szempontjából is úgy érzem, hogy a játék befejezetlen. Elkészítették nekünk ezt a hatalmas világot, tökéletesítették a játékmenetet, azonban arra már nem maradt idő, hogy alaposan meg is töltsék tartalommal. Ez pedig nagy kár, mert Medici tényleg csodálatos hely, és a Just Cause 3 rengeteg dolgot biztosít nekünk ahhoz, hogy jól érezzük magunkat benne, csak éppen elfogy a lendülete. Könnyen lehet viszont, hogy ezeket a problémákat egy kiegészítővel rendbe tudják rakni. Ezzel együtt jelenleg nem tudom nyugodt szívvel ajánlani a játék megvásárlását, konzolokon legalábbis semmiképpen. Az Avalanche stúdió megígérte, hogy egy nagyobb patch keretében megpróbálják megoldani a felmerült gondokat, de egyelőre nem tudni, hogy ez mikor jön, és mennyit segít majd. Érdemes tehát egy kicsit kivárni, hátha addig egy leárazás is befigyel majd.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

20. kiskoller
2015.12.17. 13:11
Tegnap kijött patch PCre, ami elvben javított a töltési időkön
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Raidan
2015.12.17. 13:36
Mostanság egyre több játék jön ki trágya minőségben...mert majd az első patchel javítanak rajta...hova tart a játékipar....szomorú
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. kiskoller Raida...
2015.12.17. 15:46
Én PC-n semmi lassulást nem éreztem, és bár a töltések ideje több, mint az átlag, még mindig rövidebb, mint mondjuk 10 éve. Igazából csak a játék indítása tart sokáig.

Itt inkább a konzolos verzióval van a gond.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. tomchee
2015.12.18. 00:04
A hosszú töltési idő és a szaggatás, konzolos probléma, de a teszt író is egy PS4-en tesztelte a játékot, szóval azért olyan hangsúlyos a cikkben ez a probléma.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Lazahunter kisko...
2015.12.18. 12:21
Szintén ... core i5 + GTX960 4GB + 8GB RAM ... minden fullra van állítva és tökéletesen fut. Nem mondom, hogy 3 óránként nincs 1-1 kis röccenés, de ez inkább jelenet függő volt (vmi földalatti helyen), egyébként meg a legnagyobb robbanások közepedte sem lassul ... és a töltési idők tekintetében sem tudok nagyon panaszkodni, mert SSD-re van telepítve

A fentiek alapján így nálam csak a játékra/játékmenetre való koncentrálás és annak megítélése maradt, ebben pedig sokkal többet kapunk, mint a 2. részben, így nálam hozta a kötelezőt, pontosan amit vártam tőle.

A második rész ennél monotornabb volt, a küldik hamarabb kifulladtak, a gyűjtögetés sokkal jobban el volt aprózva.

Itt a modok és az ezekhez tartozó kihívások rádobnak még egy lapáttal a játékra.

Én olyan 20 óra körül járhatok, ennyi volt a két elsó szigetcsoport kipucolása .... a fenti szigeten azért jóval nagyobbak a távolságok .... viszont bitang nagy csaták vannak, ahol már simán érdemes és kell is tankba bújni

Szerk: Ja, és ennyi féle robbantásra alkalmas eszközt is régen láttam már, egyik jobb mint a másik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Lazahunter
2015.12.18. 12:27
Egyébként PC-re szerencsére van olyan mod is, ami konkrétan levágja a játék idítása után kötelezően végignézendő animációt .... na ez azért baromira idegesített engem, de szerencsére megoldották az okosok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. nemlehet
2015.12.18. 13:16
Amúgy vicces, hogy konzolon egyre többször hallani panaszt a nagy töltési időkre. A játékok mérete nő mint a dudva, kíváncsi vagyok mit fognak kezdeni a dologgal.

PC-n legalább van lehetőség a problémás játékokat SSD-re rakni, de konzolon ez sem igazán megoldás, mert egy megfelelő méretű SSD bizony nem olcsó. Ráadásul szoftveresen sincsenek tudtommal a konzolok felkészítve az SSD-re (pl TRIM). Nekem egy nem túl nagy és viszonylag régi SSD-m van (Kingston V300 120 GB-os) de pl a Fallout4 ami szintén sokat tölt simán ráfért és így 2-5 mp közé csökkentek a töltési idők amikkel már semmi gond sincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. kiskoller nemle...
2015.12.18. 13:36
"de konzolon ez sem igazán megoldás, mert egy megfelelő méretű SSD bizony nem olcsó"

Miért, nem megy bele ugyanaz az SSD PC-be és konzolra? Akkor miért drágább?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. FaL
2015.12.18. 14:39
"A hardver ugyanis mindig, minden konzolgenerációban fix, innentől kezdve pedig már csak a játékfejlesztőn múlik, hogy milyen játékot készít rá és mennyire optimalizál. Ha én olyan játékot tervezek, amiben 1 millió űrhajó lövi egymást egyszerre csúcs grafikával, és a PS4 ledobja tőle az ékszíjat, akkor az bizony az én hibám. Mivel a hardver adott, nekem kell olyan játékot kitalálni, ami jól fut rajta."

Már ne is haragudj, de ez a legnagyobb baromság és kb. a legundorítóbb konzol-fanboyság, amit az utóbbi évben hallottam!

A fanboyságra nem is térek ki, sokat elárul ha adott egy játék PC-re is és mégis PS4 a tesztplatform (persze, tudom, a sajtópéldány PS4-en jött...)

Ellenben, ami ebben a három mondatban a legjobban megfogott, hogy lényegében tisztán és köntörfalazás nélkül írtad le, hogy a konzolok végülis megölik a kreatív játékfejlesztést. Mert ugye a fejlesztő a gyökér ha ő olyan játékot szeretne tervezni, amiben 1 millió űrhajó lövi egymást, de az álomkonzol PS4 összefossa magát tőle. Menjen a gyökér és inkább tervezzen olyan játékot, ami elfut a csodakonzolokon is, ugye?
Nem érzed, hogy ez mennyire kifordult gondolkozás? Azért határt szabni a kreativitásnak, mert a piac fele egy 4 évvel ezelőtti felső-középkategóriás PC teljesítményével bír... Épp ez a baj a mai játékiparral, ezért (is) látunk csak X. rókabőröket és ötlettelen megoldásokat, mert a fejlesztők keze kötve van a gyenge konzolok miatt és az igazán grandiózus ötleteket a gondolat megszületésénél kell elkaszálni, mert "konzolokon úgyse fog menni".

Képzeljük csak el mi lett volna ha régebben, amikor még a PC volt a fő platform, milyen fejlődés lett volna, ha helyette már akkor is azon szenvedtek volna, hogy elfut-e PS1-2-n vagy Xbox-on. Lett volna Crysis (vagy akár Far Cry), ami lényegében új szintre emelte a grafikai megvalósítás lehetőségeit, vagy Supreme Commander, ami a játékmenetbe hozta meg a valódi grandiózusságot (függetlenül attól, hogy nem volt egy jó játék szvsz)? Kb. az összes megjelenéskori PC összefosta magát ezektől a játékoktól, ha teljes pompájukban akartunk velük játszani, de nem foglalkoztak vele a fejlesztésnél, csak az elképzelt innovatív elemekre koncentráltak, a kreativitás került előtérbe, nem az, hogy fog-e futni azon a tetves dobozon a TV alatt.

Nekem is van (mostmár) konzolom, nem gyűlölöm zsigerből, viszont egyértelmű és a napnál is világosabb, hogy a játékfejlesztés konzolcentrikussá alakulása óta a kreativitás igencsak megcsappant.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. InGen FaL
2015.12.18. 14:53
Szerintem nagyon rosszul látod. A kreativitás sosem a hardveren múlott.

Már eleve ahhoz is kreatívnak kell lenni, hogy egy fix hardverből a legjobbat hozd ki.

Kompromisszumok mindig lesznek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. kiskoller InGen
2015.12.18. 16:42
Egyetértek. Lehet 10000 űhajós csatát PS2-re is írni, max az űrhajók nem csillió, hanem csak millió polygonból állnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. zseli
2015.12.18. 23:01
Kicsit zavar ez a mostanában elterjedt,, PC Master Race '' okosság. Ilyenkor a PC-s oldal olyan érveket sorol fel, amik a jó oldalról jönnek, de nem a jó embereknek.Igen a PC ár/érték arányban jobb, de sok ember (mint jó magam) nem akarja élvezni a több monitoron való játszást, sem a klaviatúra és egér használatát és nem akar Hardcore MLG PRO Player lenni. Egyszerűen csak a kanapén űlve akar kényelmesen kikapcsolódni egy Casual játékon (pl.Just Cause 3) 1 - 2 óráig. A konzol erre tökéletes, nem drága doboz ami a játékokat futtat, anélkül hogy a menüben kelljen matatni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. kirayaa822
2015.12.19. 10:23
szarcsifoscsi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Phantomstr... FaL
2015.12.19. 11:20
Igen, és arra is emlékszem, hogy mindenki szidta a Crysis-t, hogy nem megy rendesen a gépén. A véges erőforrásokat minden platformon szem előtt kell tartani, PC-n sem mindenki tuningolt 6700K-val Titan X SLI-vel és 16GB RAM-mal nyomja 1TB PCI-e SSD-ről a játékokat. Lehetne exkluzívan PC-re fejleszteni sokkal szebb játékokat. a The Order 1886-ból kiindulva valami félig nyitott világú darabnál akár fotorealisztikus látványt is elbírnának a csúcshardverek. Csak a játékosközönség kétharmada még Athlon 750K-val és HD7790-nel nyomja (vagy azzal sem) és ha megmondod neki, hogy már bőven megért a cserére, úgy küld el az édesanyádba mint a kocsis.

És mondom ezt úgy, hogy szerintem is kínosan gyenge lett ez a konzolgeneráció, ezt a véleményemet sosem titkoltam el, hogy azt sem, hogy ettől függetlenül magát a koncepciót (konzol, mint játékplatform) jobbnak tartom, mint a PC-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. gtas FaL
2015.12.19. 13:14
+1. Ne aggódj van sokkal nagyobb konzol (amd) fanboy is akit Abunak hívnak. Sok topikban már legalább 10-20 ember cáfolja meg őt arról, hogy a konzolok mennyire "istenkirályak" és a "pc haldokliK" de vagy nem válaszol rá, vagy újabb baromságot talál ki

Amúgy meg azért is akad be főleg robbanásoknál a konzolokon, mert minden egyes objektumnak van saját fizikája még ha felrobbant akkor is, de a konzolok "überbrutál" cpu-i nem bírják ezt a sok számítást és csődöt mondanak. Jobb lett volna ha egy előre megírt script által robban fel minden? HELL NO! A PC-k fejlődnek és láthatóan nem okoz nekik akadályt, akkor nehogy már egy sz..s doboz miatt visszafogják őket..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. nemlehet kisko...
2015.12.20. 11:50
Mert PC-n mondjuk az a játék ami nem töltésérzékeny rakható hagyományos HDD-re, míg konzolon ugye fizikailag csak 1 merevlemez lehet a gépben.

Ergo PC-n elég egy 120-as vagy 250-es SSD (rendszer +1-2 lassan töltő játék), míg konzolon ebben a generációban már nem jutsz azzal messzire. Nem véletlen 500-as a legkisebb One/PS4 tudtommal. Most mondhatod, hogy megy az SSD a gépbe és majd külső vinyóval megoldod a többit, de azért az USB 3 még nem éri el a SATA sebességét tehát nem egy túl jó megoldás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kiskoller nemle...
2015.12.20. 14:06
Miért kell konzolokon olyan nagy tárhely? Én vígan elvagyok 120 gigával a PC-men. Konzolokon többet foglalnak a játékok?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.12.21. 00:46
Azér, mer az üres win7 meg 3 nagy játék többet foglal mint 120giga...
pl
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester zseli
2015.12.27. 12:12
Öhm.. Nem pc master race gondolat, bár valaki tuti annak fogja venni:
Pc-n sem kell kötelezően többmonitorral bíbelődni, nem kötelező asztal előtt a -jellemzően konzolos felfogás- "kis" monitor előtt görnyedni a kényelmetlen kis széken, a sarokban az asztalnál. Lehet a PC-t is kivezetni a nagy képernyőre! Lehet a PC-re gamepadot kötni. Előfordulhat az is, hogy vannak programok amikkel a wint kezeli valaki gamepaddal (ha neki az esik jól hogy egy efféle terjedelmű komment leírása egy szakdoga megírásának idejével ér fel). Lehet válogatni megannyi játék közül (amiket kiadtak rá, netán emuláltan), Lehet szívni gamepaddal az FPS-ekkel is pc-n (nincs ugye semmi rásegítés, és a ai sem csak pislog ugyanabban a távolságban, és nem várja meg hogy becélozd).

Sokan vannak konzolon is akik master race-nek tartják magukat, és überhardkór módon játszanak a saját kis játékukkal. És? mindkét oldalon vannak kretének, és mindkét oldalnak megvannak az előnyei. De nem a kanapé, meg nem a nagyképernyő, meg nem a vezérlés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Nexus22
2015.12.29. 08:27
"Ezt a kitűzött célok megvalósításával tudjuk elérni, amik jellemzően abból állnak, hogy megsemmisítjük a diktátor kihelyezett hangszóróit, amin éjjel-nappal nyomatja a propagandát, letépjük a plakátjait"

"Újdonság azonban a denevérszárnyas repülőruha, amit bármikor aktiválhatunk a levegőben, és ennek segítségével hatalmas sebességgel szelhetünk át nagy távokat."

Far Cry 4, valaki?

Amúgy a Mad Max után nem hittem volna, hogy optimalizálatlan játékot ad ki az Avalanche.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!