iPon Cikkek

Magic: Duels of the Planewalkers 2015 – Keserédes pakliépítés

Dátum | 2014. 08. 04.
Szerző | Leon121
Csoport | JÁTÉK

A Magic: the Gathering minden idők messze legsikeresebb gyűjtögetős kártyajátéka. 1993-as megjelenése óta több mint 13 ezer (!) különböző lap jelent meg hozzá, éves gyakorisággal jönnek az újabb és újabb kiegészítések. A játékosok körében rendkívül népszerű, sokan, sok szinten játsszák: a profi pénzdíjas bajnokságoktól a helyi versenyekig, és baráti összejövetelekig mindenki megtalálhatja a számítását. Népszerűsége töretlen, az évek során pedig rengeteg változáson ment át, különböző játékmódok és kiszerelések jelentek meg hozzá – ma már előre összeállított, bevezető jellegű párbaj-paklikat ugyanúgy lehet kapni hozzá, mint éves, újabb fejezeteket, sőt elkezdtek a kooperatív játékmódok felé is kacsingatni (amikor egyedül, vagy többedmagunkkal játszunk a „mesterséges intelligencia” ellen).
Népszerűsége ellenére a Magic számítógépes játékok alapjául viszonylag ritkán szolgált. Az első nagy siker az 1997-ben a Microprose gondozásában megjelent Magic: The Gathering volt, ami világtérképpel, karakterfejlődéssel, pénzzel és városokkal színesítette a Magic alapú játékmenetet. Ennél sokkal inkább visszaadta a Magic hangulatát a 2002-ben indult M:TG Online, ami kizárólag játékos-játékos elleni küzdelmeket tartalmazott, a pakliépítés szabadságában (és költségében!) pedig meglehetősen hűen követte a papír alapú Magicet. Az Online mind a mai napig fut és virágzik, azonban összetettsége, kizárólagos PvP jellege – és valljuk be, költségessége – miatt egy nagy piaci rést szabadon hagyott, melyet a 2009-es Duels of the Planewalkers igyekezett betölteni, elsősorban az alkalmi játékosok kevésbé mély pénztárcáját célozva. A Duels néhány évvel később sorozattá bővült, mely az utóbbi időkben már évente jelentkezik. A kizárólagos online játék helyett a Duels-játékok egyjátékos kampánnyal is bírtak, és minden évben hoztak valamilyen új játékmódot – cserébe viszont általában elhagytak egy régit is. Egy dolog azonban közös volt bennük: a saját pakli összeállítását erőteljesen korlátozták. Kaptunk néhány előre gyártott paklit, amit később megnyitott lapokkal valamennyire személyre szabhattunk (ami néha elég drasztikus változást eredményezhetett), de a teljes és kötetlen összeállítás lehetőségét nem adták a kezünkbe. Emiatt évről évre sokan panaszkodtak, nos, az ő imáik ezúttal végre meghallgattattak, mert a Magic 2015 legnagyobb újítása a teljes, kötetlen paklialkotás.
Mivel az iPonon még nem írtunk a Duels of the Planewalkers-sorozatról, és talán lesz néhány Hearthstone-rajongó, aki elkezd érdeklődni a sokkal komplexebb „ős” Magic iránt, így ízelítő gyanánt röviden szaladjunk végig a szabályokon, amik e 21 éves játékipari monstrumot mozgatják! (Meg kell jegyezni, hogy a játék tartalmaz egy nagyon jó oktató módot, így akit ez a rész nem érdekel, az nyugodtan lapozzon egyet. Ha azonban vásárlás előtt szeretnétek tudni, hogyan működik a játék, akkor olvassatok tovább!) A Magic esszenciáját az öt, különböző színű mana adja. Ezek szükségesek a varázslatok elsütéséhez, a lények megidézéséhez, a különböző képességek aktiválásához – egyszóval mindenhez. Célunk az, hogy ezen öt szín köré felépülő lapok segítségével az ellenfelünk életét nullára csökkentsük (egyes kártyák egyéb, különleges nyerési feltételeket is biztosíthatnak, de ezektől most tekintsünk el). Pakliépítéskor ezeket a lapokat és színeket tetszőlegesen kombinálhatjuk, a kezünk nincs megkötve. A színek jól körülhatárolt stílust képviselnek, ami az egyes lapokat, és a velük való játékot is körülírja. A zöld a természet, a növekedés színe, lapjai közé általában a nagy, de lassú lények tartoznak, melyekkel átgyalogolhatunk az ellenfél seregein – zöld pakli ellen játszva a növekedésre, az erősödésre számíthatunk. A piros a tűz, a szenvedély, az érzelmek színe, a direkt sebző varázslatok, a gyors és agresszív lények, és az ezt kihasználó játékmód jellemzi. A fekete a halál színe, specializációja a különféle ártó (sokszor élőholt) lények idézése, és az ellenfél lényeinek gyengítése, megölése, valamint gyakran az eldobott (temetőbe került) lapok visszahozása. A fehér ezzel szemben az életet jelképezi, lényei sokszor kicsik, de nagy számban érkeznek a csatamezőre, vagy pedig gyógyulással, segítő varázslatokkal vannak megtámogatva. A kék a leginkább rafinált szín, ami elsősorban az ellenfél terveinek dugába döntésével éri el célját: lapokat dobat el, lényeket tesz ártalmatlanná, varázslatokat akadályoz meg, miközben saját lényeivel lassan győzelmet arat.
A varázslatokhoz szükséges manát a földek adják. Ezek a paklinkba rakott kártyalapok, melyek ugyanúgy kerülnek a kezünkbe, mint a többi lap, és amelyekből körönként legfeljebb egyet játszhatunk ki. Ezeket használatkor el kell forgatnunk – következő körünk elején pedig visszaforgatjuk őket. A kijátszott varázslatok és lények mana-igénye pedig meghatározza, hogy mennyi, és milyen színű földet kell elfordítanunk az idézéshez. Például egy zöld lap igénye nézhet úgy ki, hogy három manából egynek zöldnek kell lennie, a másik kettő tetszőleges színű lehet. Egy játékos köre öt, elkülönült fázisból áll. Az elsőben lapot húz, majd az elforgatott lapjait visszafordítja. Ezután egy fő fázis következik, ekkor lehet varázsolni, idézni. A következő, harci fázisban küldhetjük lényeinket csatába, amit egy újabb fő fázis követ, majd jön a kör vége fázis, ekkor minden életben maradt lény meggyógyul, majd az ellenfelünk következik. A lapjaink alapvetően öt kategóriába oszthatók: földek, lények, maradandó lapok (bájolások, felszerelések, ereklyék), normál varázslatok (Sorcery) és azonnali varázslatok (Instant). Az első négyet csak a fő fázisunkban játszhatjuk ki, és eléggé magukért beszélnek: a föld manát szolgáltat, a lényekkel harcolhatunk, a bájolások erősíthetnek minket és lényeinket, vagy gyengíthetik az ellenfelet és az ő lényeit, a felszerelések és ereklyék különleges bónuszokat adhatnak, a varázslatok pedig mindenféle hatásokat válthatnak ki. Az azonnali varázslatok a fentiektől annyiban különböznek, hogy ezeket bármikor, akár az ellenfél körében is elsüthetjük, vagyis a saját körünkben sem vagyunk teljes biztonságban, és a másik körében sem vagyunk tétlenségre kárhoztatva. Az instantok között találhatóak a különféle ellentámadások, amikkel egy elsütés alatt lévő varázslatot tehetünk semmissé (a Duels-sorozatban ezért minden kijátszott lap után van cirka egy-két másodpercünk megállítani az időt, és ezután szabadon kiválaszthatjuk az elsütni kívánt instant varázslatot).
A harci fázis során eldönthetjük, mely lényeinket küldjük el támadni, ekkor őket elforgatjuk, a védekező játékos pedig kijelölheti a saját lényei közül azokat, akikkel blokkolni szeretné a támadókat. Ezután minden lény kiosztja a sebzését egymásra, a nem blokkolt lények pedig az ellenfélre. Mint említettem, az életben maradó lények kör végén visszagyógyulnak, azonban az elforgatott támadó lények a következő körünk kezdetéig elforgatva maradnak, így velük például már nem lehet blokkolni az ellenfél támadását – emellett sok lény különleges képességéhez annak elforgatására is szükség van. Nagyon tömören ennyiből áll a Magic rendszere: a játékmenet pörgős, taktikus, a lapok el- és visszaforgatásának nagy szerepe van, ahogy a lényeknek és a megfelelő időben elsütött instant varázslatoknak is. Emellett a fenti szabályok mindegyikére találhatunk kivételt a kártyák különleges képességei között: vannak például azonnal idézhető lények, vagy forgatás nélkül támadó egységek, és még millió egyéb különlegesség. Na de most már ideje rátérni jelen cikkünk tárgyára!
A Magic 2015 játékmódok terén sajnos meglehetősen szűkös repertoárral rendelkezik. Adott a kampány, ami során több síkot látogatunk végig, előre összeállított paklik ellen küzdve. A legnagyobb változás itt az, hogy eltűntek a korábbi scenario-típusú ellenfelek, azaz az olyan speciális összecsapások, ahol az ellenfélnek előre összeállított sorrendben jönnek a lapjai. Itt már minden ellenfél véletlenszerűen húzza a lapjait, bár különleges hatások, induláskor az asztalon lévő lapok előfordulhatnak. Ez az újrajátszásnak jót tett, a korábbi részekben a scenariók hamar unalmassá váltak, az igazi izgalmat ott is a normál paklik adták. A kampány maga érzésre kicsit nehezebb lett mint a korábbi részekben, viszont ezúttal már nincsen Revenge kampány, ahol ugyanazon pakli jobban összerakott, nehezített variánsát kellett leküzdeni. Amit most kapunk, az valahol félúton van a normál, és a Revenge játékmód között. A kampány mellett játszhatunk gyakorló módot legfeljebb négyszemélyes free-for-allban, vagy mehetünk online ugyanezen játékmódban és ennyi. Nincsen Two-Headed Giant (mikor két játékos indul egy erősebb ellen), nincsenek meg a korábbi részekben bemutatott, aztán hamar eltűnt játékmódok sem (Archenemy, stb.), és sajnos az előre összerakott, megoldandó helyzetet bemutató fejtörők sem… A fenti játékmódok valószínűleg a szabad pakliépítés miatt kerültek ki játékmechanikai, egyensúlyi okokból, illetve a mesterséges intelligencia számára is nagyobb kihívás lett volna a szabadon összerakott paklik kezelése. Magyarázatot tehát lehet találni, de attól még ezek hiányoznak – a fejtörők távollétére viszont még indokot sem lehet hozni.
Na de most már térjünk rá az annyit emlegetett pakliépítésre! Induláskor a most is kiválóan sikerült oktató mód végén választhatunk több kezdő, előre összerakott, többszínű pakli közül. Választásunkat jól gondoljuk meg, mert ezután ezt a paklit fogjuk használni egészen az első nagy boss legyőzéséig, addig színt változtatni, vagy új paklit összehozni nem lesz lehetőségünk! Nagy hiba, hogy nem láthatjuk, milyen lapokból állnak az egyes paklik, arról csak általános leírást kapunk. Még nagyobb hiba, hogy a kezdő paklik nem egyenlő eséllyel birkóznak meg az említett első főellenséggel, így könnyen elakadhatunk rajta. Nekem ilyesmivel nem volt nagy gondom, de fórumokon sokan panaszkodtak erre. Megoldás lehet a nehézségi szint lejjebb vétele, de ez ebben a formában mindenképpen elhibázott tervezői döntés.
Minden győzelem után kapunk egy-egy booster csomagot, ami az adott helyszínhez, síkhoz tartozó lapokat adhat nekünk. Emellett minden síkon lehet véletlenül kiválasztott paklik ellen indulni, és így „farmolni” lapokat. A megnyert lapok azután bekerülnek a közös gyűjteménybe, amiből szabadon kombinálhatjuk össze a nekünk tetszőket. A lapokból maximált mennyiséget birtokolhatunk, ami a ritkaságától függ: normál, gyakori lapokból például négyet, a legritkábbakból egyet. Ha olyan lapot kapnánk, amiből több már nem lehet, akkor helyette másikat kapunk, így idővel garantált, hogy minden lapot meg tudunk szerezni. De ha nagyon sietnénk, akkor plusz pénzért újabb boostereket is vehetünk, vagy akár az összes lapot is megnyithatjuk. Vannak azonban olyan lapok, amelyeket kizárólag pénzért vásárolt prémium booster csomagokkal szerezhetünk meg, sima játékkal nem. A fórumokon emiatt hatalmas lángtenger övezi a játékot, sokan „pay2win” rendszernek titulálják ezt – ez azonban nem igaz. Az így megnyitható lapok még tizedét sem jelentik a teljes felhozatalnak, és nélkülük is ütőképes paklikat lehet összerakni, melyek simán felveszik a versenyt akár a teljesen prémium lapokból álló paklikkal is. A pénztárcánk megnyitása mindössze a lehetőségeinket bővíti, kézzel fogható, unfair előnyhöz nem juttat senkit.
Egy alapos morgás erejéig ki kell térni a kezelőfelületre is, ami sajnos le sem tagadhatná, hogy elsősorban érintőképernyőre (iPad, Android tablet) készült. A menük felépítésén, kezelésén mind látszik, hogy az érintőképernyő „söprés” mozdulatára lettek tervezve, egérrel fárasztóak, kényelmetlenek. Ez játék közben is előjön, ráadásul a fekete keretű kártyákhoz fekete kijelölő négyszöget találtak ki, ami szintén nem előnyös – érintőképernyőn ez nem tűnik fel. Az egeres kezelést az is hátráltatja, hogy a már megfogott lapokat nem lehet visszatenni. Kontrollerrel játszva már jobb a helyzet, a gombok kiosztásához szerencsére nem nyúltak, így az előző rész ismerői itt is otthon érezhetik magukat. Tableten pedig nem volt gond a kezeléssel, egyedül azt fájlaltam, hogy a 2014-es változathoz képest a „minden egység támadjon” és a „támadás kihagyása” gombokat felcserélték, ami miatt eleinte többször tétlenségre kárhoztattam seregemet, hiába volt előttük szabad az út.
Minden platformon egyformán idegesítő azonban a menük lassúsága. Minden váltásnál el kell telnie 1-2 másodpercnek, mire történik valami, addig csak a szürke köd gomolyog. Lassú, nehézkes, bár látványos. A menük felépítése is elég szerencsétlen, például meccsek előtt nem lehet közvetlenül paklit választani mint korábban, mert ahhoz vissza kell lépni egy külön menüpontba. Ez online különösen fárasztó. A menü design-ja már egyéni ízlés kérdése, nekem tetszik a fekete-fehér, modern megjelenés, és sötétben sem éreztem zavaróan világosnak. Azonban a csata fázisában hosszában kettényíló játéktéren megjelenő vörös árkot egyszerűen nem tudom mire vélni. Legelső alkalommal talán még egy kicsit vagány, onnantól viszont nagyon hamar válik zavaróvá, fölöslegessé. A lapok alapból kellően messziről látszódnak, de ezt is szokni kell, mert gyakran elég zsúfolttá válik a játéktér (mellesleg még nagyobb lapok esetén is csak zoomolva láthatnánk a részletes feliratokat). Szerencsére továbbra is megmaradt az a nagyon hasznos funkció, ami minden, az adott kártyán feltűnő kulcsszót szépen elmagyaráz.
A grafikai körítés teljesen korrekt, sok lénynek különböző megjelenítésű támadása van, a pálya pedig jól átlátható, minimál designos. A lapok grafikája eleve adott volt, a stílus a Magicre oly jellemző igényes, sokszor hiperrealista, részletgazdag high fantasy, a megjelenés érett, felnőtt játékra utal, amibe néha azért belefér a humor is. A hangok terén nagy mozgástér nincsen, a néhány effekt megfelelően szól, sok a korábbról visszatérő elem is. A zene nekem kicsit erőtlenebbnek, jellegtelenebbnek tűnik, mint a tavalyi részben, de még így is jó hallgatni. A történetet mesélő renderelt videók gyönyörűek, bár kevés van belőlük, maga a sztori pedig szokás szerint nem egy nagy szám – nade nem is emiatt játszik senki egy ilyen játékkal.
Mindent összevetve a Magic 2015 sajnos kissé felemás szájízt hagy maga után. Egyrészről ott vannak a kivágott játékmódok és a jelentősen megkurtított lehetőségek. Sok rajongó leginkább a Two-Headed Giant hiánya miatt panaszkodik, ami a Duels-sorozat egyik fő vonzereje volt számukra. Személy szerint ezt nem tudom mire vélni, viszont a fejtörőket én is nagyon hiányolom. A kampányon és a gyakorló játékmódon kívül mást offline nem tudunk csinálni, az online pedig kicsit nehézkesen kezelhető és maga a kezelőfelület is lassú, körülményes. A kártyafelhozatal szám szerint szűkebb, mint korábban (körülbelül 300 lap szerepel a játékban a prémium lapokkal együtt), azonban ezért kárpótol a korlátlan kombinálás lehetősége. Az előre gyártott paklik eltűnésével már nincsenek tematikus, jól összerakott paklik, illetve csak akkor vannak, ha azokat mi összerakjuk a megnyitott lapokból, ami bizony nagyon sok idő. Míg korábban a rengeteg más és más játékstílust lehetővé tevő alap paklik megnyitása nem tartott pár óránál tovább, addig itt ugyanezért sokkal jobban meg kell küzdeni, sokáig tart a lapokat megnyitni. Ugyanakkor ha egyszer már elég lapot megszereztünk, akkor a lehetőségeink egyre jobban bővülnek, és egyre többféle paklit rakhatunk össze saját kútfőből. Nehéz lenne lemérni, de érzésre az összes lap megnyitása nem tart annyi ideig, mint az előzőekben a paklinkénti 30 ráadás lap megszerzése, és akkor utána ezt a sok lapot már ízlés szerint kombinálhatjuk, ami pedig messze több lehetőséget nyújt, mint a korábbi részekben az adott paklik személyre szabása. Ráadásul biztosak lehetünk benne, hogy jönni fognak újabb kiegészítők, újabb síkok, amik új lapokat hozva exponenciálisan bővítik tovább a lehetőségeink számát. A játékidővel tehát nincs gond, a pakliépítés pedig sok hiányosságért kárpótol.
Kinek ajánlanám hát a Magic 2015-öt? Aki korábban a pakliépítést hiányolta a Duels-sorozatból, az mindenképpen próbálja ki, mert felsorolt hibái ellenére azért mégiscsak rendkívül jó ár/érték arányú csomagot kaphat. A játékért elkért mindössze 10 euróból ugyanis akár a MtG: Online-ban, akár offline jóval kevesebb lapot lehet vásárolni, mint ami itt elérhetővé válik. Kezdőknek (például Hearthstone-ból érkezőknek) a nagy szabadság miatt talán kicsit kevésbé ajánlható ez a változat, nekik talán kényelmesebb lehet valamelyik korábbi rész az előre összeállított paklijaival, annak ellenére, hogy a 2015-ben is egy nagyszerű oktató mód kapott helyet. S bár úgy tűnhet, hogy sokat ostoroztam a játékot, egy dolgot azért nem szabad elfelejteni: a 2015 is a Magicre épül, ami nem ok nélkül minden idők legnépszerűbb kártyajátéka. Ha kicsit recseg-ropog is a legújabb Duels of the Planewalkers, a Magic-kel most ismerkedőket még így is nagyon könnyen el tudja varázsolni a játékban rejtőző mélység. Értékelés: 7/10 Platformok: PC, Xbox One, Xbox 360, iOS, Android Tesztelt platformok: PC, Android
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Szefmester
2014.08.04. 08:55
A manna az a mennyei táplálék (bogyó), a mana a varázserő.

Valahogy nem értem én ezt a magic hatást. Értem én hogy gyűjtögetős kártyajáték, de ennyi lap... ez már kicsit durva. Vajon van olyan akinek majd mind megvan?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. norbimu
2014.08.04. 10:14
Hát szerintem a hearthstonehoz képest nagyon vontatott és lassú a játékmenete, a sok felesleges animáció stb... (bár a 2015össel még nem játszottam), viszont itt lehetőség van valódi counterspellezésre, lásd idő megállítás, míg a blizzardos kollegájánál ez az opció hiányzik, így mélyebb taktikai repertoár állhat a rendelkezésünkre. Illetve jobban tetszik az is, hogy nincs maximálva a mana száma mint a hs-ban (10).

A pay to win játékoktól meg herótom van. Főleg ha már kifizetsz egy játékot, és azon belül is fizethetsz jobb cuccokért. Már a videójáték ipar is csak a lehúzásról szól. Az meg hogy már a pc-re is taccsfelületet akarnak ráerőszakolni mind oprendszer mind játék formájában.... hát nem mondok inkább csúnyát. Persze egy kártyajáték esetén még elnézné az ember, de akkor oldanák meg az egeres kezelést is normálisan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Leon121 Szefm...
2014.08.04. 10:26
Hm, szentül meg voltam róla győződve, hogy a kettő ugyanonnan származik (isteni eredetű növényből a varázserő), csak más nyelvekben máshogy írják. De tényleg van különbség az eredete között. Köszi, mindjárt javítom.

Az a helyzet, hogy ezeknek töredékére sincs szükséged egy-egy paklihoz, természetesen. Viszont a lehetőség adott, ha évekig játszol, és újabb lapok jönnek, akkor azokkal megvariálhatod a meglévő paklidat, így folyamatosan fenn tudja tartani az érdeklődést (ha hajlandó vagy fizetni, persze). Egyébként ebből természetesen sok nagyon ritka, meg vannak köztük különleges kiadások is. Szerintem nincs a világon olyan, akinek mind meglenne, de nincs is szükség erre. Olyanok viszont vannak, akiknek akár több tízezres gyűjteményük van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Leon121 norbi...
2014.08.04. 10:41
Lassabb, az biztos, de a Magic miatt igényli is. Igazából a Duels-sorozatban a tényleges harc szerintem kábé tökéletesen ki lett alakítva, nem hiába nem nyúlnak évek óta hozzá. A lapok kijátszásánál kell az idő, hogy legyen lehetőség instantokat elnyomni, vagy effekteket aktiválni, a körök fázisainak váltásánál szintén - ez viszont kicsit vontatottabbá teszi, tény. Cserébe jóval taktikusabb és dinamikusabb a játékmenet, könnyebben lehet porba dönteni az ellenfél tervét.
Az animációknál legfeljebb a csatánál nagyban bejövő lapok tűnhetnek fölöslegesnek, ez viszont kikapcsolható - én azért szeretem bekapcsolva hagyni, mert elég csavaros dolgok is történhetnek, ezért jó látni menet közben a sebzések kiosztását.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. YellowFlas...
2014.08.04. 13:51
3 dolog:

- "Nagy hiba, hogy nem láthatjuk, milyen lapokból állnak az egyes paklik, arról csak általános leírást kapunk."
Ez csak félig igaz, meglehet nézni, hogy milyen lapok alkotják a paklit.

- "A menük felépítésén, kezelésén mind látszik, hogy az érintőképernyő „söprés” mozdulatára lettek tervezve, egérrel fárasztóak, kényelmetlenek."
Ezzel egyetértek, elég fura egérrel játszani. De! Kend halott-e már az egér görgőről? Azzal kellemesebb a menük közt szaladgálni. (legalábbis nekem)

- A képek a gépedről vannak, miközben játszottál, vagy a netről szedted?
A 4. oldal alsó képén feltűnt, hogy nincs maxra húzva a beállítás. Ami egy tesztnél elég gáz. Illene megmutatni, hogy mennyire szép a játék maxon, főleg úgy, hogy kártyajátékról beszélünk, szóval gépigénye 0.

Egyébként korrekt iromány. Nálam 8/10 a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Leon121 Yello...
2014.08.04. 17:39
1, Biztos vagy ebben? A későbbiek során meg lehet nézni, ez igaz, de rögtön kiválasztásnál én úgy emlékszem, hogy nem. Fenntartom a tévedés jogát azért.

2. Egérgörgővel se sokkal jobb, az egész annyira természetellenes egérrel. Mondjuk én eleve kontrollerrel játszottam, azzal nem volt nagy gond.

3. Saját képek (még a nevem is ott van), és maxon van a grafika. Nem mintha olyan sok mindent lehetne állítani igazából. Talán amiatt tűnik csúnyábbnak, mert csata közben lett elkapva, ami alapból csak pár képkocka erejéig tart.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2014.08.04. 21:39
Honnan vagytok képesek ilyeneket előkukázni? Komolyan, ti nagyon benne vagytok, hogy efféle játékokról nektek tudomásotok van...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. madcaptain
2014.08.08. 01:33
Aki nyitott mas, ingyenes kartyajatekra annak ajanlom az Infinity Wars-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. hympyke
2014.08.11. 16:09
Az első 3 bughalom volt, így ennek esélyt se adok. Heartstone-hoz ne hasonlítsuk, az összetettségben kb sehol nincs a Magichez képest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!