iPon Cikkek

Need for Speed: Most Wanted - lekörözött körözöttek

Dátum | 2012. 12. 04.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Mi valójában a Need for Speed? A kérdés talán azért jogos, mert lassan ott tartunk, hogy bármilyen újabb epizód érkezik ebben az egykor szebb napokat is látott sorozatban, a rajongók fanyalgása mindig egy irányba kanyarodik: ez bizony nem is Need for Speed már. Ez pedig különösen azért érdekes, mert valójában szinte sosem volt két egyforma Need for Speed, így nem is igazán lehet meghatározni, miről is kellene szólnia valójában ennek a franchise-nak. Eddig kaptunk már rendőrös-üldözős, gagyi árkádos, tuningos-utcás, lazább pályaversenyes, komolyabb pályaversenyes, porschés, és ki tudja még milyen részeket, melyeknek az esetek nagy többségében semmi közük sincs egymáshoz. Aztán pedig ott van a készülő, a ’60-as / ’70-es évek amerikai klasszikus autós blockbustereit (péládul Bullit) visszaidézni kívánó Need for Speed-film, aminek ismételten csak semmi köze nem lesz egyik játékhoz sem.

Ráadásul hozzá kell tenni, hogy a sokak által a Need for Speed aranykorának tekintett kezdeti időszakban sem ment minden rendben a sorozat háza táján. A második rész egész egyszerűen egy szemét volt, a negyedik részt nem nagyon lehetett hova tenni a kiváló harmadik után, és ugyan a Porsche Unleashed mai napig az egyik kedvencem, elég komoly váltást jelentett az előző epizódokhoz képest. Az igazi lejtmenet azonban igazából csak ezeket követően kezdődött. Írótársam, Chocho, valamint jómagam jelentős mennyiségű időt töltöttünk el azzal a múltban, hogy különböző cikkek és tesztek keretében kifejtsük, mennyire csalódottak voltunk az Underground-részekkel kapcsolatban, ám számunkra a Most Wantednél érte el az egész a mélypontot. És nem azért, mert már „nem volt Need for Speed” többé, hanem egyszerűen azért, mert rossz játék volt.


Ezt követően az Electronic Arts hamar belátta, hogy az alapvetően nem túl tehetséges Black Box stúdió rövid úton el fogja pusztítani a franchise-t, ha minden évben meg kell jelennie egy-egy NFS-résszel, melyek fejlesztésére pusztán pár hónap áll rendelkezésére. Így került a képbe a Burnouttal akkor már sikert-sikerre halmozó Criterion, és így készült el 2010-ben a Hot Pursuit, ahol világossá vált, hogy a brit stúdió egy egészen más irányba fogja elvinni a sorozatot. Hogy az éves megjelenési ciklus megmaradhasson, de mégse terheljék túl őket, a Black Box megmaradt „B-csapatnak”, így tőlük továbbra is menetrendszerűen számíthatunk olyan rettenetekre, mint a tavalyi Need for Speed: The Run.


Nincs tehát értelme egy-egy új NFS-t abból a szempontból nézni, hogy vajon mennyire „NFS”. Főleg, mert a Criterion, ahogy az várható volt, nem fordított hátat a múltjának, sőt, az új Most Wanted minden korábbinál jobban hasonlít a Burnoutra. Gyakorlatilag tekinthetünk rá úgy, mint a Burnout: Paradise olyan változatára, melyben az autók valós licencek alapján készültek. Történetünk helyszíne a Fairhaven néven futó fikcionális város, bár a történetet tehetném idézőjelbe is, merthogy abszolút nincsen. Tegyük hozzá, hogy szerencsére, mert a Criterionnak azért van annyi esze, hogy nem próbálja meg a körön áterőszakolni a kockát, és inkább meghagyja a Black Boxnak, hogy újra és újra közröhej tárgyává váljon a felvizezett Hollywood-light marhaságaival.

Maga a város lenyűgözően hangulatos és kidolgozott, ugyanakkora nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy néhány része mintha túlságosan is hasonlítana a Burnout Paradise Cityjére – ennyi év távlatából erre ugyan nem mernék megesküdni, de mintha néhány elem majdnem egy az egyben köszönne vissza. Az összhatáson ugyan ez semmit nem ront, ráadásul a hasonló játékoktól eltérően itt rögtön bejárhatjuk az egész várost, mindenféle korlátozás nélkül. Hasonló paradigmaváltást jelent az is, hogy minden autó a kezdetektől a rendelkezésünkre áll, pusztán meg kell találni őket. A Most Wanted járgányai ugyanis a város különböző pontjain, az út szélén, sötét mellékutcákban, és egyéb helyeken találhatóak elszórva, s felismerni őket elég könnyű: be van kapcsolva a fényszórójuk és a gyártó logója lebeg felettük.

Ha pedig felleltünk egy gépkocsit, elég csak belepattannunk, és máris a miénk. Nincs tehát pénz- vagy tapasztalatipont-szerzés, és abból autóvásárlás, vagy semmi, már jól bejáratott gyűjtögetési mechanizmus, a játék gyakorlatilag mindent tálcán kínál fel nekünk. A gyűjtögetés élménye tehát elveszett, azonban ez nem jelenti azt, hogy elég lenne a leggyorsabb járgányt felkeresnünk, ugyanis mindegyik rendelkezik öt darab saját versennyel. Ezeket a menüből hívhatjuk elő, majd a GPS által kijelölt útvonalat követve odatalálhatunk az esemény indulópontjához. A versenyeken dobogós helyen végezve pedig nem csak pontokat szerezhetünk, hanem folyamatos fejlesztéseket is az adott masinához. Ez első körben természetesen a Burnout-stílusból kihagyhatatlan nitró lesz, később pedig új váltók, gumik, vagy erősebb karosszéria, mely jobban bírja a strapát.


Az autófelhozatalból pusztán 10 darab akad, melyet nem szerezhetünk meg egyszerűen, ez a tíz pedig a rendőrség által leginkább keresett „Most Wanted” sofőrök birtokában van. Habár ahogy a történetet, jelen esetben a magukat a sofőröket is lehetne idézőjelbe tenni, ugyanis, mint olyan, nem léteznek. Nincs nevük, nincs karakterük, és nincs köréjük semmilyen sztorielem felfűzve, így legyőzésükhöz sem ad túl sok motivációt a játék, már azon kívül, hogy megszerezhetjük a verdájukat. Bizonyos pontmennyiség összegyűjtése után hívhatjuk ki az egyes Most Wanted-autókat, ami egy hosszú, a város számos pontját érintő, kiélezett futammal kezdődik, ahol a rendőrök az elejétől fogva a nyomunkban vannak. Ha sikerül megnyernünk a versenyt, akkor a hajcihő még nem ér véget, ugyanis akkor szerezhetjük meg ellenfelünk autóját, ha azt utána rommá törtük – visszaidézve a Burnout Paradise klasszikus autószerzési mechanizmusát.


S ha már megemlítettük a rendőröket, beszéljünk egy kicsit róluk, ugyanis a játék címe nem véletlenül Most Wanted. A rendőrök a legtöbb futamon jelen vannak, s minél magasabb a körözési szintünk, annál komolyabb eszköztárat vonultatnak fel a megállításunk érdekében. Kezdetben még csak néhány puhány járőrautó lesz a nyomunkban, később azonban már nagyobb SUV-ok, és gyorsabb elfogók indulnak az üldözésünkre, blokádokat állítanak fel, és szöges csapdákat tesznek ki, melyeken áthajtva meglepő dolog történik. Abroncsunk ugyan kilyukad, azonban ez nem akadályozza meg járművünket abban, hogy némileg rosszabb kezelhetőséggel tovább közlekedjen. Ha pedig találunk az út szélén elhelyezve egy műhelyt, azon áthaladva nem csak friss festést, de új gumikat is kapunk, és folytathatjuk a versenyt, mintha mi sem történt volna – ismét némi áthallás a Burnoutból.

A rendőri üldözésekkel azonban több probléma is akad. Egyrészt a műhelyek viszonylag ritkásan helyezkednek el, így sokszor idegesen várjuk, hogy mikor jön már egy, majd tudomásul vesszük, hogy nem jön. Aztán maguk a rendőri üldözések sem éppen egyszerűek: nagyon agresszívan támadnak, nehéz lehagyni őket, főleg a lassabb autókban, és a terep nem kínál elég kitérőt, vagy olyan mellékutat, ahova a rendőrök nem követnek, és így lehetne csökkenteni az üldözöttségi szintet, majd véglegesen kikerülni az üldözési körből, hogy a szerv végre leálljon kicsit. Az egyik versenymód pedig egyenesen arra épít, hogy körbe vagyunk zárva rendőrökkel, és le kell hagynunk őket minél rövidebb idő alatt, ami a legtöbb esetben a lassabb, hétköznapibb autókkal ismételten csak inkább frusztrációhoz vezet.

Maga a vezetési modell is egy az egyben a Burnoutot másolja, ennek megfelelően gyors és válaszképes irányítással van dolgunk, az autók viselkedése pedig gyakorlatilag semmi rokonságot nem mutat valós megfelelőjükkel. Mindegyik úgy mozog, mintha betonból öntötték volna ki, iszonyatosan nagy a sebességérzet, és a fék pöccintésére pedig hatalmas drifteléssel vehetjük be az adott kanyart. S mivel a törésmodell is a Burnoutból érkezett, érdemes néha használni a féket, ugyanis a szalagkorláton, vagy a ház oldalán rommá törhetjük az autónkat, és várhatunk a respawnra. A rommá törésre persze az ellenfelek is rájátszanak, akik a rendőrökhöz hasonlóan nem szórakoznak, nem hagyják nekünk megnyerni a versenyt, ahogy azt több korábbi NFS-ben tapasztalhattuk, hanem keményen jönnek, megpróbálnak fellökni, kifordítani, szóval mindent megtesznek annak érdekében, hogy ők győzzenek. Azt azért hozzá kell tenni, hogy a Most Wanted alapvetően fair: a rendőrök a versenytársainkat is ugyanúgy üldözik, mint minket, így sokszor úgy fogunk versenyeket nyerni, hogy a szirénások megsemmisítik ellenfelünket.


De a különböző futamokon kívül is vannak érdekes dolgok Fairhavenben, és amikor ezekre kezdünk koncentrálni, akkor jövünk csak rá, mennyire frankón járja át az egész játékot a közösségi és online vonulat. Egyrészt, az új divatnak megfelelően találhatunk trafipaxokat, melyek előtt minél nagyobb sebességgel kell elhaladnunk, ha pedig valamelyik barátunk megdöntötte egy-egy rekordunkat, arról kapunk értesítést. Ennél is mókásabbak azonban a városszerte elhelyezett óriásplakátok (ismételten helló, Burnout) átszakítása minél nagyobb ugratással. Ezeken alapból az EA logói kaptak helyet, azonban miután sikeresen átszakítottuk őket, már a saját avatárunk jelenik majd meg ott. Ha pedig egy barátunk megdöntötte a mi rekordunkat is, akkor már az övé, így ezután az ő képének átszakítása nyújt megfelelő motivációt a kísérletezgetéshez.


Persze többjátékos módban is lehetőség van arra, hogy szabadon kószáljunk a városban, szimplán csak abuzálgatva egymást, és mivel sajnos a legtöbb játékos pontosan ezt is teszi, kicsit nehéz dűlőre jutni az ötös listákban elindítható versenysorozatokkal. Persze, amennyiben saját szervert csinálunk, és ahhoz csatlakoznak barátaink, úgy némileg egyszerűbben összejöhet a dolog, és ilyenkor saját magunknak is összeállíthatunk listákat, amellett, hogy felhasználhatjuk a fejlesztők által előre meghatározottakat is. Publikus hosztokon azonban a játék magától indítja el a listákat, és mire a többiek befejezik az ökörködést, már jelentős mennyiségű időt eltöltöttünk. Ráadásul érthetetlen módon az online versenyekből teljesen hiányoznak a rendőrök, ami pedig még egy extra mélységet jelenthetett volna a játékban.

Azt mindenesetre meg kell jegyezni, hogy az immár teljesen Burnoutosított NFS önmagában nézve egy elég jól sikerült anyag. Ugyan a megközelítés érdekes, hogy mindenféle történet nélkül, az autókat szabadon megszerezve, a kihívásokat teljesen ránk bízva arra ment rá a Criterion, hogy magunkat motiváljuk az előrehaladásban. Hogy ez mennyire fog működni, az már egyéntől függ: valakinek nem lesz eléggé kielégítő ez a rendszer, valaki pedig értékelni fogja, hogy végre valaki el mert szakadni a jól bejáratott szokásoktól. Mindemellett a grafika nagyszerű, a hangok elsőosztályúak, a licencelt számokra épülő soundtrackban pedig nem lehet hibát találni.

Ráadásul a versenyzés, a sebességérzet és az irányítás a Burnout legjobb pillanatait idézik vissza, azonban nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy ebből szinte minden elveszik, ha nem a konzolos verziók elé ülünk le. PC-n, legalábbis billentyűzetről, az irányítás lanyha, már-már kezelhetetlen, a játék pedig erősen optimalizálatlan.

Az új Need for Speed tehát még annyira sem "NFS", mint amennyire a széria utóbbi darabja voltak. Ettől függetlenül egy nagyon jó játék, még akkor is, ha valójában egy némileg átszervezett, újratextúrázott Bournout Paradise-ról beszélünk. Akadnak kisebb-nagyobb hibái, és nem tűnik annyira polírozottnak és átgondoltnak, mint az utóbbi Criterion-remekmű, így a pontozás sem mehet olyan magasra. De az kétségtelen, az idei év erős autósjáték-felhozatalában megállja a helyét, bár, ha 2012-ben csak egy autós anyagot szeretnél venni, akkor annak továbbra is a Forza Horizonnak kell lennie – még akkor is, ha egy erősen eltérő stílusban indul.

Platformok: Xbox 360, PlayStation 3, PS Vita, PC
Tesztplatform: Xbox 360
 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

64. MastR
2012.12.04. 08:23
PC-n akármivel próbáltam, kezelhetetlenek az autók. Hihetetlen, hogy 10 mp-ként kell nekimenni valaminek, mert vagy alulkormányzott az autó, vagy ha féket használok akkor meg túlkormányzott. A közlekedő autók elhelyezkedése meg még ki is emeli ezt, alig lehet úgy menni közöttük hogy ne a bevágott videót nézzem meg 100x (ami szintén idegesítő, nemtom minek kellett). A PC-s optimalizálásról meg csak annyit hogy stabil 60 fps, de ha pl lemegy 59-re akkor már durván beszaggat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. kroni1
2012.12.04. 08:34
Sok helyen nem értek egyet a cikk írójával. Sokaknak (köztük nekem is) pont azok a részek tetszettek legjobban amiket kritizál. Az NFS2 a maga idejében szerintem nagyon is jó volt, az Underground-okat minden haver komálta, nagyon sikeresek voltak a custom-tuning funkciók és a jó zenék miatt, az eredeti MW-t pedig én is imádtam az extra izgalmak miatt, annak ellenére h inkább szimulátorozok, és ez ugyebár egy full árkád game.. Ez az új MW kb. fél perc alatt felidegesített! Egyet értek az előttem szólóval: annyira szar az irányítása (mint valami 6 éves gyerekeknek szóló mario-kart játék) de tényleg, hogy 10 perc próbálkozás után ki is kapcsoltam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. Gyurkov
2012.12.04. 08:35
Ez nem NFS nemhogy Most Wanted. Az EA kinyírta a sorozatot, kétségtelen hogy rosszabbnál rosszabb darabok követik egymást...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. balikabo
2012.12.04. 08:42
Hát én kipróbáltam, igen warezről, de amint megtetszett volna rohantam volna a boldba érte, viszont egyetértek az előttem szólókhoz, 10-15 perc után úgy felidegesített hogy shift+del lett belőle. Az első része volt a kedvencem, de ez nagyon gyér lett, a látvány még csak csak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. LechooEdy
2012.12.04. 08:56
Jó irányíthatóság? Utána láttam, hogy Xbox volt a példány. PC-n egy rakat trágya az irányítás. És igen ez nem Most Wanted.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. Emberfej
2012.12.04. 09:05
Szerintem előző évek nfs-eikhez képest kifejezetten jól sikerült, igaz hogy kb minden billentyűt átállítottam de utána 10 perc alatt meglehetett szokni az irányítást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. YellowFlas...
2012.12.04. 09:58
kroni1 +1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. TheRealTsL
2012.12.04. 10:22
85%...
Metacritic user score (amire a sok rendkívül hozzáértő azt mondja, hogy figyelmen kívül hagyandó, mert csak lejáratás a haterektől.... aha okay) 4.4
Átlagoljuk a kettőt és ki is jön az a 60% körüli eredmény, amit én adnék neki. Ne hasonlítsuk a többi NFS-hez? Könyörgöm ebben a szériában jött ki, nem a Burnout-ban. Optimalizálás és irányítás katasztrofális. Pont egy autós játékban, ahol ez utóbbi lenne a legfontosabb, a tűrhető látvány nem menti meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. markangabo...
2012.12.04. 10:31
Underground volt az ami mély nyomot hagyott bennem. Az előző Most Wanted és a Prorshe unlashed is kellemes élmény volt, a tobbi NFS botrány, különösen a legujabbak... A konzolok meg teljesen tönkreteszik a PC-s játékokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. Chabe
2012.12.04. 10:37
Underground-os vonal volt a legjobb. Azóta csak egyre rosszabb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. Ihi
2012.12.04. 10:45
Játszott egyáltalán a játékkal, aki a tesztet írta? A pro részhez írtak közül talán egyedül a sebességérzet igaz, az is csak azért, mert nem lehet 200-zal cikázni a sávok között, ha nem akarsz crash cam-et. Illetve lehet, hogy XBOX-on ez a törésmodell jónak számít, az én szememben nem. Meg oda lehet normális irányítást is raktak, de akkor meg tényleg b*****k meg, PC-re is meg kéne csinálni normálisan. Egyébként meg katasztrofálisan rossz a játék, pedig én a Burnout Paradise-t is szerettem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. nedcoleman
2012.12.04. 10:54
InGen - Korrekt cikk - és bár félve olvastam el (mert mindenki folyamatosan lehúzza), de pozitívan csalódtam...

Kiegészíteném azzal, hogy a Burnout feeling visszajön az út szélén parkoló járgányoknál a hangos zenével is. Ha fülelünk akkor tudhatjuk, hogy a közelben egy használható kocsi van, mert dübörög belőle a zene (én az ingame zenét nem hallgatom, így könnyű hallani a parkoló autókat). Ez is egy az egyben Burnout ugye.

A rendőrös üldözésről pedig annyit, hogy egy bizonyos szint felett már nehéz tud lenni, és éppen ezért ügyesen kell játszani, nem tövig nyomott pedállal tolni és várni, hogy lemaradjanak. Kihasználni a terep adta lehetőségeket és van 1-2 nagyon jól használható búvóhely.
(Éppen ezért szerintem lassabb járgányokkal még szórakoztatóbb az üldözés, bár ezt embere válogatja).


Mégvalami, ha picit lemaradnak a rendőrök és nem látnak - s ha van közelben egy műhely hol áthaladva átfestik a járművünket - máris nyert ügyünk van, akár nyugodtan meg is állhatunk. Egyszerűen nem tudják, hogy új színt adtunk autónknak és lazán eltép mellettünk 10 rendőrautó.

Visszatérve az első mondatomhoz. Korrekt volt a felvezetésed és érdekes is egyben.
Sokan mondják azt, hogy ez nem Need For Speed.
-Ok, legyen,,,
De akkor mi az a Need For Speed?

Egy ARCADE autós játék - nem több, de annak ez a része szerintem egészen élvezetesre sikerült. Legalábbis pc-n biztosan. S nem tudom, hogy mennyire optimalizálatlan, nálam gond nélkül megy, bár igen erős vga-m van hozzá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. Riev
2012.12.04. 11:12
Csak én nem találom a manuális váltási lehetőséget, vagy egyáltalán nem is létezik ebben a részben? PC-s verzióval játszok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. trencsaa
2012.12.04. 11:23
bocs, hogy kifakadok, de az elso ket bekezdes minden szavat ertelenul olvastam, mert:
"szinte sosem volt két egyforma Need for Speed"
hogymi???! a 3-4 ugyanaz a jatek, csak tobb a kocsi, a palya( de mivel ugyanaz a ketto ezert a 3 palyai alapbol adottak tehat EGYFORMA), raadasul az osztott kepernyo miatt az utolso egygepen jatszhato nfs. A plusz autok betoltesevel zsenialis jatekok voltak! ha a sok vegigjatszott napot visszakapnam...

Az underground-ok is szinte megegyeznek, MW es Carbon is EGYFORMA, sot egymas folytatasa... ok, a carbonban este van...szoval lol. (felmerul bennem a kerdes, hogy a cikk iroja jatszott e ezekkel egyaltalan de legalabbis a maga idejukben... no, de ne szemelyeskedjunk!)

"A második rész egész egyszerűen egy szemét volt..." nem. sot, ha az se-t nezzuk es ha volt volt voodoo 2-d...

"mennyire csalódottak voltunk az Underground-részekkel kapcsolatban..." ejszakakon es nappalokon, napokon es heteken, vizsga es szorgalmi idoszakokon at jatszott veluk az egesz koli -mar ha eppen nem cs-ztunk. ti meg hol szocializalodtatok??? meg most is fejben vannak a drag palyak...

es ezt a mondatot inkabb nem is kommentelnem, csak pislogok es keresem az allam a legjobb nfs lehuzasan...
"ám számunkra a Most Wantednél érte el az egész a mélypontot. És nem azért, mert már „nem volt Need for Speed” többé, hanem egyszerűen azért, mert rossz játék volt."
csak annyit fuznek hozza, hogy most is fent van a gepemen... szornyu, hogy egy ennyire rossz (2005-os, lassan 8 eves) jatekot nincs szivem letorolni. ertem en, hogy izlesek es pofonok, de ezt:
[LINK]
is biztos csak puszira adtak...
csak erdekesseg keppen, ezek kozul egy kezemen megszamolom, hogy melyiket raknam fel ujra 2005-bol:
[LINK]

de biztosan en vagyok a szenilis ven hulye, mert vonzodom a regi fosokhoz... igaz, nalam a mafia 1 is a rendszerrel telepul...

de lehet, hogy csak azokat szeretem, amikben van otlet es elmeny.

meg valami. ez az elso jatekcikk itt, amit nem olvasok vegig.





 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. zforce
2012.12.04. 11:56
trencsaaokmindenben igazat adok neked

Csak hát más kor más nemzedék..valóban 2004-2005ös év volt az évtized legsikeresebb időszaka a pc-s játékok terén.Rengeteg ötlet,újítások,kreativitás.

8 év pedig 1 korszak a pc történetében.Ami régen jo volt az ma is +állja a helyét.

Ami pedig nem válik be az hamar eltűnik a feledés homályába :-) (off vége)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. AxoPy
2012.12.04. 12:10
zforce-ba picit belekötnék ha nem para:
az hogy 2004-2005 volt a legsikeresebb év azt én vitatom. amit alá tudok írni hogy minden évben kijön 1 mocsokjó játék SZERINTEM igen sajnos kb 1 évente, mondjuk most pont 3: dishonored, far cry 3, hitman:absolution kövezzetek meg, de szerintem mind3 az év játéka(max payne annyira nem jött be, nekem a 2 az isten mai napig)...a need for speed pedig, én először a 2 vel játszottam, ugye 2 pixel volt a játék négyzetcentinként, de az a kedvencem mai napig. az összeset kipróbáltam és nagyobbnál nagyobb kalap f*s az összes NFS!! nem tudom ez minek köszönhető, de mintha maga ellen dolgozna EA az új NFS-ek fejlesztésénél/fejlesztés erős szó, kontrolcé-kontrolvé+új cím->kiadni!/
és még annyit hogy ez a törésmodell mint írta előttem most nem látom ki, ez a törésmodell PC-n egyáltalán nem menő....anno 2008-ba !4 éve ! mikor kijött a bornout paradise city, szerintem egyet érthetünk hogy azóta is veretlen törésmodellben és ahogy nézem az is marad 1 darabig. ami elég szomorú tekintve, hogy 4 év alatt megint sokat fejlődött a technika, durvább hardver van mindenki gépében mint 4 éve, és mégis szarabb lett a minőség mint akkor ^^


 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. AxoPy
2012.12.04. 12:12
kijavítom magam, 2 hónap híján 5 éve jött ki a paradise city, ami egyébként szintén EA játék... -na eldugultam -
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. AgeOfVampi...
2012.12.04. 12:55
Szerintem az undergroundok nagyon is jók voltak a hibáik ellenére (optimalizálatlanság, pl.). Aztán az első MW úgy elvette a kedvem a NFS-től, hogy azóta nem volt több rész amit kipróbáltam volna. Most gondoltam újra esélyt adni a szériának, de úgy tűnik hiába
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. Yodamest
2012.12.04. 13:20
Hát igen az irányítás kicsit vesztett az árkádosságából, nem tudsz full gázzal halálos pontosan bevenni minden kanyart meg kikerülni mindenkit, ez ilyen lett, de szerintem meglehet szokni. Irányítani nyilván nem billentyűzettel kell, hanem minimum egy xbox360 gamepaddal, azzal azért jobb a helyzet.
Amúgy is érdemes beruházni, mert ma már szinte minden játékot FPS-eket kivéve érdemes és erősen ajánlott gamepaddal tolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. djgeg
2012.12.04. 13:28
JÓ KEZELHETŐSÉG???
Manuális váltó sincs, és jó a kezelhetőség????
20 perc után töröltem és Adtam el ezt a fost.
20 perc alatt nem volt képes felismerni a fél éves Logitech kontrollerem, majd beállítani se tudtam normálisan.
Ez csak megkoronázta hogy nem találtam a manuális váltót ---Google=NINCS.

KUKA
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. HeverAdam
2012.12.04. 13:30
Az értékelés Kontra részében: "Már-már túl agresszív rendőrök"! Már nem is hogy agresszívek hanem inkább túl kitartóak a jó édes ....-kat Nekem nagyon bejött ez a rész is Remélem nem hagyják abba a sorozatot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. djgeg
2012.12.04. 13:31
Automata váltó fék, kanyar, segtörlő aszisztens.... Olyan a nyomi konzolos FPS ezés, Célrásegítés... Ugyanolyan noob...
Ötéveseknek jó game lett nyomkodni a nyilakat!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. i2k010
2012.12.04. 13:32
85%????
Ne röhögtessetek már...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. kepi
2012.12.04. 13:41
kövezzetek meg, de szerintem az underground 2 óta nem jött ki normális nfs. ez az új most wanted, kerek perec burnout paradise filing. a kocsi felújítása, az új autók megszerzése... kipróbálni jó volt, de nem nagyon fogott meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. gab78
2012.12.04. 14:14
"nem túl tehetséges Black Box stúdió"

Az eredeti Most Wantedet is ők csinálták, úgyhogy ekkora baromságot nem kellene leírni. A gond az hogy évente kell sz.rni az új részeket és simán kiégnek a fejlesztők, csak rohanás az egész hogy össze legyen tákolva valami. Ami meg ezt az új MW-et illeti, max 40%-ot érdemel, az irányítás egy vicc, tipikus vér pistikés...

A Criterion kezében van a legrosszabb helyen az NFS, a Burnout is csak a showelemek miatt volt sikeres, mint versenyjáték 0!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Phantomstr...
2012.12.04. 14:25
Ez a cikk most elég pocsék lett. Nincs két egyforma NFS? A Hot Pursuit 2-ig bezárólag mindegyik vidékies pályákon, luxusverdákkal zajló arcade versenyzés volt. Voltak kisebb változások, mint került-e bele minimális tuning vagy voltak-e rendőrök, de az alap ettől ugyanaz.

Az NFS sorozat nálam az Underground első részével ért véget, de még az és a második része is szórakoztató volt. Az MW szintén, az még jobb lett, mint az U2. A Carban megjárta, a Shift pedig, mint autós játék, agyon veri az eredeti Most Wanted óta NFS néven megjelent összes játékot.

Erre 85%-ot adni? Rossz vicc. A valóság tényleg úgy 60 körül van.
A törés modell jó volna? Az öt éves Grid körberöhögi. Mennyit fizetett az EA a tesztért?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Stormrage
2012.12.04. 14:34
NFS3/4, Porsche, Underground 2, nekem ezek adtak a legjobban, Most Wanted (az eredeti) se volt rossz, bar az Underground 2-hoz kepest nem sok ujitast hozott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Heroes27
2012.12.04. 14:41
Szerintem az iPonos cikkek jók, minőségiek szoktak lenni. Na de ezt töröljétek le. Ezt szerintem részegen írták.

"mennyire csalódottak voltunk az Underground-részekkel kapcsolatban" - komolyan, és a vicc az, tudom, hogy Chocho is utálja, na de hatalmas sznobak kell lenni ahhoz, hogy ezeket a részeket valaki utálja. Szerintem akkor a komplett játékostársadalom ezzel nyomta. "Na meg ez: ám számunkra a Most Wantednél érte el az egész a mélypontot" - a legjobb nfs, ami valaha kijött.

És hát az értékelés, ami vicc kategória, de a tesztelő valamit elnézett. Nincs benne manuális váltó, nem bírtam elhinni.... Ez a játék egy erős 50%, de az is a grafika miatt. Ekkora szarral régen játszottam.

És szomorúan mondom én is, nem olvastam végig, kb az első oldalig bírtam.

Most ezzel beletapostatok a lelkembe, ilyet írni hogy a Most Wanted egyszerűen szar játék. Ez a csoda, meg amik kijöttek tized annyit nem érnek, mint az a 2005-ös játék, jah és főleg úgy, hogy grafikai rebootot is kapott ha jól tudom. Ilyet melyik NFS kapott? És persze év játéka volt. Most ez kb olyan szinten volt, hogyha a Star Wars 1313-nál beleírnátok a cikkbe, hogy a Outcast meg a Jedi Akademy egy szar volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Chocho
2012.12.04. 14:57
"komolyan, és a vicc az, tudom, hogy Chocho is utálja, na de hatalmas sznobak kell lenni ahhoz, hogy ezeket a részeket valaki utálja"

Sajnállak, ha azt hiszed, hogy az ízlés sznobizmus kérdése. A kettőnek egymáshoz semmi köze. Az Underground egyébként szerintem elég jó játék volt, egyedül a rendőröket hiányoltam belőle. Az Underground 2 már csalódás volt, a nagy világot nem sikerült megtölteni élettel. Ebben mi a sznobizmus? Nem, ne válaszolj, költői volt a kérdés.

"És hát az értékelés, ami vicc kategória, de a tesztelő valamit elnézett. Nincs benne manuális váltó, nem bírtam elhinni...."

Ez egy arcade agymenés. A Burnoutban sem emlékszem manuális váltóra.

"És szomorúan mondom én is, nem olvastam végig, kb az első oldalig bírtam."

Ehhez a mondatodhoz külön gratulálok!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. rastawicc
2012.12.04. 15:06
Öcsém, ez a te klaviatúrára erőszakolt agymenésed nagy poén!
Sokakat ébresztettél rá mekkora mázlid, hogy "monitor másik végén" ülsz.

A "cikk" alanyáról annyit, Burnout Haven.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Asagrim
2012.12.04. 16:10
Marha vicces, hogy mindenki a PC-s irányításért nyafog, amit én személy szerint meg tudtam szokni, de ha én említem azt hogy a GRID PC-s irányítása annyira szar, hogy a harmadik pályán túlra nem érek el, akkor én vagyok a béna ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. deviant93
2012.12.04. 16:22
kevés hibája van a játéknak, viszont a legnagyobb, hogy kb 10 órás a játékmenet, viszont addig lekötött. (Simulator Fan)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. AusWolf
2012.12.04. 16:47
Phantomstranger, Heroes27:

Tökéletesen egyetértek veletek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. gybalazs
2012.12.04. 16:49
Két dolgon kívül egyetértek abszolút egyetértek a cikk írójával (az NFS részekkel kapcsolatos bevezetőt kifejezetten megkönnyebbülve olvastam) Szerintem az Aventador kedvéért megérte felkúszni a ranglétrán. Kellemes járgány volt mind teljesítmény mind irányíthatóság szempontjából. Másrészt PC-n azért megszokható az irányítás feltéve hogy gamepaddal játszik az ember (ami szerintem alap legalább is az kellene hogy legyen) főleg ha ahogy az a leírásban is szerepel az ember kanyar előtt rápöccint a fékre hogy drifteljen a gép. Igen kell hozzá gyakorlat, de még így is jobban tetszik mint az eredeti MW vagy urambocsá a rossz emlékű Undercover irányítása, mert az a szánalmas csúszkálás ami abban ment az a legalja.
Szóval nem ez tényleg nem NFS. Valóban így van. Rengeteg fikázást olvastam mielőtt kipróbáltam a játékot, így nem is vártam tőle sokat. Az irányítás miatt én is majdnem letöröltem fél óra után, de a grafikája elég jó volt ahhoz hogy adjak még egy esélyt neki, egy kis idő múlva kitapasztaltam az irányítást és azóta 20+ játékóránál tartok.
Én azt mondom meghalt az NFS éljen az NFS
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. csab959
2012.12.04. 16:59
Ezt már nem nevezném NFS-nek. Nekem a PU nyújtotta a legnagyobb élményt, máig azt tartom a legjobb NFS résznek. Más autós játék nem is fogott meg úgy igazán, leszámítva a TDU-t amit talán többször végigjátszottam, mint a PU-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. nedcoleman
2012.12.04. 17:05
InGen - Nem a nitró az első, illetve a választás egyéni - opcionális.
Olyan sorrendben mész a pályákra amilyenben akarsz. Pont ezért lehet néhol előre gondolkodni, hogy a terepre szánt gumit "nyered" meg az autódra majd utána mehetsz föld útra vele - ha épp úgy tartja kedved. Nincs megszabva, hogy egyből a nitro legyen meg. A versenyek kiválasztásánál látod az adott pálya nyereményeit - úgy sakkozol ezzel ahogyan akarsz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Szefmester
2012.12.04. 18:20
Mi az hogy fair a rendőrök viselkedése? Az atommal a menekülés a parkból pályán akárhányszor elkerültem egy kerszteződés fel cooldown ideje alatt egyszer csak hipp-hopp ott termett 3 rendőr a kereszteződésben, olykor olyan későn hogy fékezni sem tudtam vagy elkerülni és egyből bele is rongyoltam.

Eleinte azt hittem hogy az összes autónak más és más pályákat készítettek... később tévedtem. Az Atommal és egy SUV-vel ugyanaz a pálya nem kicsit volt zavaró. Szóval van kb 50 pálya és ezek vannak leosztva a sok sok autóra.

Ezt ha Burnout néven adták volna ki, lehet nem adnak el belőle ennyit, de nem is lett volna ilyen kritikai bukta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Gergely198...
2012.12.04. 19:29
Ezt a cikket fordítottad az eredetiről, amiben az EA faszázza saját magát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. RoadRunner...
2012.12.04. 20:13
Ez nem NFS Most Wanted, hanem Burnout Paradise - Police Edition. Miért kell állandóan erőltetni azt a NFS címet, így talán jobban eladható? Még jó hogy nem vettem meg. Két kamera nézet ´oszt jóvan.....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. giornalist...
2012.12.04. 20:30
ebből a cikkből az derül ki, hogy ez egy jó játék. 85%? inkább 58%...

hogy milyen egy igazi NFS? ha valakinek ezt el kell magyarázni, akkor miért keresi rá a választ? ha az elmúlt 10 év legjobb autós PC-s játéka, a Most Wanted nem tetszett... ez meg igen... na mindegy, ízlések és pofonok, de ez bizony egy gyatra, unalmas, egy hétig sem lekötő játék.

ja, és már nincs BlackBox, halkan teszem hozzá...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Shinjiii
2012.12.04. 21:23
Nekem a NFS The Run annyira bejött, hogy máig azt várom, csak efelé hajoljon a legközelebbi mérce. Minimáis történet (hiszen valamiért mozgasson már előre a játék), izgalmas versenyek (még ha kiszámítható is), játékmenetbeli újdonságok (az interaktív játékok is nagy kedvenceim - Fahrenheit, Heavy Rain!!), és kiváló grafika kis gépigénnyel.

InGen, elmehetsz te a sunyiba, hogy ennyire alázod a sorozatot, neked a Porche kivételével egyik sem NFS így a cikket elolvasva...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Krend
2012.12.04. 21:26
A cikk írójának üzenem, hogy kihagyott pár helyről egy bizonyos karaktert
mégpedig ezt: '2'
Need for Speed: Most Wanted 2 - lekörözött körözöttek
Most Wanted 2-nél érte el az egész a mélypontot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Shinjiii
2012.12.04. 21:37
Így van Krend. : ) Nehogy megtévesszen akárkit is, melyik részről van szó. ^^ Az első MW király volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. SzAdamAndy
2012.12.04. 23:18
Én is Krend-nek adok igazat és Shinjiii-nek MW (az eggy nem a kettő)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. SzAdamAndy
2012.12.04. 23:24
giornalista neked is igazat adok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. jocek
2012.12.04. 23:37
Jó törés modell? FTW? TI UGYAN AZZAL A JÁTÉKKAL JÁTSZOTATTOK? Ez az NFS nagyobb szar lett mint a tavalyi. akárki akármit is mond. Ha elkapnak a rendőrök semmi szankció, ha felnin megyek az sem gond. Semmi sztori. Szavatosság, játszhatóság zéró, grafika jó, zenék hangok jók pont.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. gybalazs
2012.12.04. 23:45
Nem értem mért istenítitek annyira az első MW-t. Amikor kijött legalább annyira le lett húzva mint ez. Ott is ment hogy nem igazi NFS stb. Ráadásul annak is voltak bődületes hibái. Az első és legszembetűnőbb a sztori erőltetése. Emlékezzünk csak Razor ilyen beszólásaira hogy "first im gonna take your ride then im gonna take your girl" meg Cross keménykedésére amikor végighúzza a bömöst. Ne mondjátok már hogy ezt nem volt kínos végignézni. Úgy gondolom az ilyen szintű szemét egy játéknak sem hiányzik. A zsaruk ott voltak igazán unfairek. Az első játék volt amivel az idegeim és a hardverem megóvása miatt csalást használtam. Untam hogy a 320-al repesztő porschémat állva hagyja egy crown vic (azért az újban ez ilyen szintet nem ütött meg). Ha az első pár készenléti szinten nem ráztad le őket márpdeig az utolsó pályán ez pl lehetetlen volt jött a helikopter és esélyed sem volt elbújni, sokszor még alagutakban sem. Ezt például kifejezetten örültem hogy kihagyták. Akkor ott van még pl hogy az UG2 után elég karcsú volt a tuning. főleg a vizuális. Mert nem lehetett kombinálni a vinyleket. Volt egy réteg és kész. A különböző fan oldalakon (mint pl nfscars vagy nfs unlimited) meg lehet nézni ez mennyivel tette szegényesebbé a lehetőségeket. Az irányítás meg itt se volt szimuláció.
Nem azt mondom hogy rossz volt az játék, csak azt hogy annak is voltak durva hibái meg ennek is az sem felet meg a rajongói elvárásoknak meg ez sem. Kicsit ismétlődik a múlt.
Persze azon lehet szomorkodni hogy az EA lesilányította a szériát az éves kiadásokkal és végső elkeseredéséében egy másik franchise-t nevezett át NFS-re de én azt mondom hogy így legalább kaptunk egy élvezetes játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. TheRealTsL
2012.12.05. 08:49
#47: Amiből az idézeteket írtad, az a Carbon....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Heroes27 Choch...
2012.12.05. 14:31
Most ez komolyan, azért a viccelődésnek is van határa szerintem, vagy komolyan írod?

"Ez egy arcade agymenés. A Burnoutban sem emlékszem manuális váltóra." - az eddig összes NFS kivétel nélkül arcade agymenés, és 2012-ben szerintem nem hogy alapfelszereltség, de minimum, hogy berakja a marha állat A meg Y-ra a váltót nem? Minden egyes autós játékban csak beprogramozzák azt, hogy a szerencsétlen játékos maga váltson már, mert a fel le oldalra, vagy jelen esetben a Joy karját mozgatni monoton, és a játékélményt versenyről versenyre csak feldobja az a tudat, hogy magam váltok. Ebben a játékban ezt nem tudták megcsinálni. Azért ez mennyire primitív gondolkodásmódra vall, de tudom, én vagyok a hülye, én nem értem meg, a 12 évesnek és az idősebbek, akik ezen a szellemi szinten mozognak, nekik nem kell. Minek?
És nem emlékszel manuális váltóra, de ez kérlek NFS. Miért is kéne emlékezned rá?

"Ehhez a mondatodhoz külön gratulálok!" - gratulálhatsz nyugottan, abszolút nem zavar, sőt többször is ha lehet.

És komolyan, remélem még meg is dícséred őket, hogy nem raktak bele. édes istenem....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. gybalazs
2012.12.05. 22:58
Mért kell az élő fába is belekötni?

Egy dolgot idéztem. 0:28
[LINK]

De semmi sem változtat a tényen hogy az átvezetők ratyik voltak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Terror
2012.12.05. 23:33
Krend - miről beszéltek? A játék címében sehol nincs kettes. Pontosan ugyanazzal a címmel adták ki, mint a 2005-ös eresztésüket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. AgeOfVampi...
2012.12.05. 23:46
Ezt magyarázza már meg valaki az első most wanted förmedvényt hogy lehet jónak nevezni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. VAjZY
2012.12.06. 03:17
Én sokáig védtem az NFS-t, mert szerintem nem csinált rossz játékokat, bár én a Porsche-val kezdtem anno, mert előtte nem volt gépem, természetesen kipróbáltam az összeset (ezt kivéve, mivel ehhez sincs még gépem). A témáról sokan úgy beszélnek, mintha minden ember egyforma lenne és mindenkinek ugyanaz kéne bejöjjön egy NFS-ben. A más játékokkal való összehasonlítás pedig totál felesleges. Nos, az első mondatomhoz visszatérve, én, mint NFS fan, is kezdek letenni arról, hogy kapunk még valaha "igazi NFS-t", mert az író szavaival
élve tényleg már ez is csak Hollywood meg pont szerzés, reklám, szanaszét törni mindent. Egyre szánalmasabb módon hanyagolják el a játékot és már valóban nem több, mint egy kommersz "mindenévbenkötelezőkiadniegyet" játék.
A cikk elején lévő NFS kérdésről egyrészt elég érthetetlen módon (ízlés?) és túl szubjektíven írtál. Azért az Underground-okat ennyire lehúzni... Nem minősítek. De látom, nem csak én vagyok meglepett ezekkel a mondatokkal kapcsolatban. Végül szerintem az NFS nevet is félreértelmezed és az általad kedvencnek gondolthoz hasonlítod a többit. Szükség a sebességre. Ezt jelenti az NFS, nem többet! Szóval ha globálisan is nézzük egyben az összes részt, nem lehet ilyet mondani, hogy ez nem NFS, az meg az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Freeware
2012.12.06. 10:27
Hát a grafika az nem rossz, meg végre megint vannak vidéki utak. De ennyi. Autók nem nagyon törnek, ellenfelek csalnak. Frontálisnál az lenne a minimum, hogy ottmarad, nem megy tovább 2mp múlva. Ja, még lyukas kerekekkel is simán le lehet rázni a rendőröket, kész röhej. A vasút is szánalmas, 1-2 megálló van, pedig én imádok a síneken menni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. tixem
2012.12.06. 10:39
85%-ot ez a játék cska azért kapott mert nfs

60%-ot nem érdemel. Nem csak pc-n szar az irányítás, kormánnyal is katasztrófa. Történet nulla, motiváció nulla, változatosság nulla, a túl agresszív AI miatt nem izgalmas hanem idegesítő.

"Kis polírozás még ráfért volna": lol hát nem is kevés, sőt az egész játékot ki se kellett volna adni, annyira ráfért volna egy polírozás. Azt hittem a The Run a legrosszabb nfs ami valaha napvilágot látott, de az EA-nek sikerült negatív rekordot döntenie. Ez az év nem az Övék úgy néz ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Narval
2012.12.06. 17:25
Részemről messze messze a NFSU2 viszi a prímet, az irányítás még billentyűzettel is kiváló, pont annyira "engedékeny" amennyire kell ahhoz, hogy élmény legyen a játék. Az autókat úgy lehetett alakítgatni, ahogy nem szégyeltük, egyedül az bosszantott, hogy a vége felé gyakran előfordult, hogy egy korábbi pályán kellett visszafelé menni, kicsit ötlettelen :-(. Szerintem a legjobb játék a NFS sorozatból, 4x játszottam végig. Az egész NFS akkor kezdett hanyatlani, amikor behozták a rendőröket, na az egy nagyon elb.szott ötlet volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. jocek
2012.12.06. 23:46
56.

Az U2 előtt is voltak rendőrök
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Szefmester
2012.12.08. 14:49
Ki fogtok röhögni de nekem a régi Most wanted mellett tetszett az Undergorund 2, és úgy ahogy a Carbon is. Oké hogy a Porsche Unleashed visz mindent, de nekem a sokat kritizált ProStreet is tetszett. De ez nagyon nem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. totoka81
2012.12.16. 07:56
Eddig szerettem az NFS sorozatot, minden darab ott volt a polcomon (már nincs, mert idén eldatam a javát). De azt mondja meg valaki, hogy lehet egy autóverseny játékot fordulatszám-mérő nélkül kiadni!!?? Egy sport/verseny autónál sztem elég fontos. Már itt sántított nekem a játék... Néhány NFS rettenetbe (undercover és társai) belefutottam már, de RUN tette be a kulcsot nálam. Az már biztos csak akkor fogok még egyszer NFS szériát venni, ha előtte kiadnak egy demót és ki is próbáltam. Már sajnos nincs mögötte tartalom és minőség, hogy csak úgy vakon, kipróbálás nélkül, ki merjem adni az árát. Másik amit még nem értek, miért "kell" minden évben kiadni egyet (felet). Csináljon egy jót, átgondoltat, amivel 2-5évig eljátszik az ember (lásd Codemasters Grid, DiRT).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Cannapeace
2012.12.16. 18:09
XBOX360 vezérlővel zsír akinek van jogsija annak nem ajánlom! NFSU2 után ez tetszik a legjobban igaz bár nem olyan részletes mint az előd de pont ez a jó benne! Végre egy megoldás más ötletekkel "aki meg gagyizik az csináljon jobbat vagy adjon ötletet az EA-nak" de tényleg mást se olvasok itt a fórumban emberek valakinek valami ötlete vagy csak várjátok a csodát?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Heroes27
2012.12.16. 20:41
ezzel most nem lettél keményebb ügye tudod...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. DarthRoni
2012.12.18. 11:26
Hát első körben én nagyon nem értek egyet a cikk írójával. Pont hogy az első Most Wanted volt a csúcspontja az NFS történetének!! A grafikája még a mai napig is bőven elfogadható, a játékélmény k.rva jó, és nem tudok rosszat mondani...

Aztán jöttek az egyre sz@rabbak a carbonnal (bár ott az izomautók megjelenése jó pont volt, de a drift nevetséges volt) és azóta csak lefelé a lejtőn.

És pont hogy a RUN meg az új HOT PURSUIT még tetszett is, főleg az utóbbi, a zenék, a játékélmény megvolt nekem, de a többi tényleg förtelem.
És attól, hogy ez a csapat csinálta a bornout-ot, miért kell megcsinálni ugyanazt NFS-ben? semmi kreativitás nincs bennük vagy mivan??
Nagyon rossz irányba tartanak, de hát az ő bajuk.

Én boldogan megvagyok a régi Most Wanteddel és a Hot pursuit-okkal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Hunty39
2013.01.09. 14:26
NFS 3 Hot Pursuit, NFS udnerground 1-2, Shift 1-2 (ez utóbbik XBoxon) felejthetetlen perceket, órákat okozott. Imádtam autók díszítésével, tuningolásával pepecselni, irányítás is megállta a helyét.

A shift 2 óta viszont nem tudtak kiadni egy olyan programot ahol az autó nem egy jégen csúszkáló gyufás doboz lett vna. Annyira de annyira rossz h még az arcade stílust sem éri el. Sajnos
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. noPublicFG
2013.09.02. 12:30
Underground és első Most Wanted foreva!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!