iPon Cikkek

Psychonauts – a lökött mentalisták játéka

Dátum | 2009. 08. 05.
Szerző | dragon83
Csoport | JÁTÉK

Visszatekintő cikksorozatunk mellett egy újabb rovatot indítunk el az iPonon, melyben olyan régebbi játékokat szeretnénk bemutatni nektek, melyekről aktualitásuk, vagy kiemelkedő minőségük miatt érdemes egy-egy cikk erejéig megemlékezni. Első áldozatunk, a Double Fine fejlesztette Psychonauts méltán nevezhető a játékfejlesztők rémálmának, na nem azért, mert olyan gyatra alkotás lenne, épp ellenkezőleg. A program több mint egy tucat díjat zsebelt be a különböző játékmagazinoktól, és az értékelések is túlnyomórészt 90% körül mozogtak, ennek ellenére gyalázatosan kevés fogyott belőle. Teljes áru szoftverként kevesebb, mint 100.000 példány lelt gazdára a Psychonauts-ból, és bár az elmúlt években a csökkentett árkategóriában ennél jobban teljesített a program, összességében alapos buktáról beszélhetünk.

Tim Schafer újra „támad”

Aki veterán kalandjátékos, annak biztosan nem ismeretlen a belcímben olvasható úriember neve, hiszen Tim Schafer azon fejlesztők közé tartozik, akik a nem kevésbé híres Ron Gilbert keze alá dolgozva megalkották a legendás Monkey Island játékokat (legalábbis az első kettő részt), de elévülhetetlen érdemei vannak a Maniac Mansion: Day of the Tentacle, a Full Throotle és a Grim Fandango című klasszikusok megalkotásában is. Miután 2000 januárjában elhagyta a LucasArts-ot, Double Fine néven saját stúdiót hozott létre, majd társaival nekiállt a Psychonauts című alkotás fejlesztésének.

Raz és a mindig bamba Dougen hamar összebarátkoznak
A 2005 végén megjelent programban egy Razputin nevű, erős mentális képességekkel rendelkező kisfiú kalandját kísérhetjük nyomon, aki nyarát egy olyan táborban tölti, ahova a hozzá hasonló különleges lányokat, fiúkat passzolják le a szüleik pár hétre. Természetesen nem kosárfonást tanítanak itt a nebulóknak, hiszen már a táborvezetők sem átlagos tanárok. Sokkal inkább tűnnek elfuserált titkosügynököknek, akik egyfajta mentalista szupercsapatként küzdenek a gonosz ellen, nyáron pedig a gyerekeket tanítják képességeik használatára. Raz (ahogy a barátai szólítják hősünket) ennek a csapatnak szeretne mindenáron a tagja lenni, ezért nagy hévvel veti bele magát a feladatokba, melyeket a tanárok adnak neki. Lelkesedése csak még nagyobb lesz, amint kiderül, hogy valami nagyon nincs rendben a tábor körül, hiszen furcsábbnál furcsább események követik egymást, melyek többek közt egy agyakat eltávolító fogorvoshoz, egy halakkal benépesített nagyvároshoz és egy molotov-koktélokat dobáló tejesemberhez vezetnek. Igen, a játék pontosan olyan beteg, mint amennyire azt az utolsó mondat sejteti.

Úgy tűnik a tejesember épp az elmegyógyintézet felgyújtásán fáradozik
 

Egy kis akció, egy kis kaland és jó sok ugra-bugra

A Psychonauts stílusát nem lehet egykönnyen behatárolni, mert bár alapvetően egy platformjátékról beszélünk, de speciális képességeinket használva jó adag akcióban is részünk lesz, emellett pedig nem maradt ki belőle a kalandjátékokra jellemző tárgykeresgélés és a logikai feladványok megoldása sem. A játék elején még csak a tábor területén fogunk bóklászni, de már itt megkezdhetjük gyűjtögető életmódunkat, hiszen a föld tele van olyan speciális fémekkel, melyeket fizetőeszközként használhatunk, és különleges eszközöket vásárolhatunk belőlük. Leginkább a játék első felében érdemes minden darabot felszedni ezekből, ugyanis később, ha már minden szükséges felszerelést megvásároltunk, már felesleges foglalkozni velük. Ám nem csak ezekre a fémekre vadászhatunk, hanem arra a tizenhat speciális tárgyra is, amelyek a tábor területén vannak elrejtve. Ezek megtalálásához a legutolsó zugot is át kell kutatnunk, és ha valaki mindet meg akarja valaki szerezni, bizony alaposan fel kell kötnie a gatyáját. A fentiek mellett figyeljünk oda az elszórtan fellelhető Psi-kártyákra, és az azokból készíthető Psi Challenge Markerekre is, hiszen minél többet gyűjtünk össze belőlük, annál gyorsabban emelkedik a rangunk, ami a képességeink erősségét befolyásolja.

Levitációs gömbünket ejtőernyőnek is használhatjuk
A gyűjtögetős feladatok persze csak pihentetésképpen szolgálnak, ha igazi mókára vágyunk, arra az emberi agy lesz a megfelelő hely. Nem olvastátok rosszul, tudniillik a játék legnagyobb részét a szereplők elméjében bolyongva fogjuk eltölteni. Egy kis ajtóval nyitunk majd utat a karakterek tudatába, amelyek legtöbbször nem a rendezett elme mintapéldányai. A feladatunk mindig az lesz, hogy a legkülönfélébb módszerekkel megoldjuk „áldozatunk” mentális problémáit. A változatosságra abszolút nem lehet panaszunk, hiszen minden személyiség más-más látványvilágot képvisel, és a feladatok sem egy kaptafára készültek. Elsőként egy háborús veterán (egyik oktatónk) elméjébe foguk látogatást tenni, nem csoda, hogy rögtön a második világháborúba csöppenünk, ahol többek közt aknák között kell ugrálnunk, akadálypályán kell átkelnünk és egy repülőgépből is ki kell majd vetnünk magunkat (ejtőernyő nélkül természetesen). Az egyes helyszíneken rengeteg utalást találunk különféle mesékre, filmekre, színházi alkotásokra, de természetesen ezeket is alaposan a fejük tetejére állították a fejlesztők. Összecsapunk például az operaház fantomjával, Alice módjára üldözni fogjuk a fehér nyulat, és lehetőségünk lesz King Kongot is játszani (akit mondanom sem kell, mi személyesítünk majd meg). A nagy rohanásban itt is érdemes odafigyelni az összeszedhető dolgokra, hiszen a mindenfelé megtalálható lebegő ábrák (figments), a mentális pókhálók (mental cobwebs) és a mentális széfek (mental vaults) gyűjtögetése révén extra tartalmakat nyithatunk meg (művészi képek, karakterek története), illetve növelhetjük a rangunkat.

Raz, kövesd a fehér nyulat!
 

Ha már egy mentális fenegyereket irányítunk a játékban, nézzük meg milyen erőknek parancsol a mi Uri Gellerünk. Ahogy egyre több cserkészjelvényt varrnak fel Raz táskájára, úgy egyre több képességet használhat. A platform részeknél nagy hasznát fogjuk venni a levitációnak, aminek segítségével a nagyobb távolságokat hidalhatjuk át, a telekinézissel pedig kedvünk szerint dobálhatjuk a tárgyakat. A láthatatlanság képességét azt hiszem nem kell megmagyarázni, a látnoki képességet (clairvoyance) viszont talán igen. Ennek segítségével képesek vagyunk annak a szemével látni, akinek valamilyen felszerelését a kezünkben tartjuk, ezzel legtöbbször logikai feladványokat oldhatunk majd meg. Természetesen nem mindig lesznek ilyen békés feladataink, mivel egy idegen elmében barangolva sokszor fogunk cenzorokba botlani, akiknek az a feladatuk, hogy az idegen behatolókat (tehát minket) eltakarítsák a környékükről. Ellenük (meg persze a játék főellenségei ellen) lesz hatásos a lövészet (marksmenship) és a pirokinézis képessége. Előbbivel az elménk erejével tudunk lövéseket leadni, utóbbival pedig lángra lobbanthatjuk akár ellenfeleinket, akár valamelyik tereptárgyat. Végezetül a pajzsot használva megvédhetjük magunkat mindenféle támadástól, a zavarás (confusion) segítségével pedig olyan gránátokat dobhatunk az ellenfélre, melyek rövid időre elkábítják őket.

Velem van az Erő!
A stílus maga az ember (?)

A képeket nézegetve gondolom már mindenkinek feltűnt, hogy nem csak a játékban szerepelnek elmebetegek, de vélhetően a látványvilág megteremtésében is részt vett pár. A fejlesztők sutba dobták a realizmust, és olyan ábrázolást alkalmaztak, amelyet nem sok játékban láttunk. Az egyes személyek mintha csak karikatúrák lennének, teljesen torz testekkel és eltúlzott méretarányokkal. De nem csak az emberi karakterekre jellemző ez a fajta megjelenítés, hanem az ellenfelekre és főellenségekre is. Kedvenceim a biztonsági őr elméjében élő titkosügynökök voltak, akik megpróbáltak beolvadni a környezetükbe, ám ez teljes káoszt eredményezett: a vízvezeték szerelőknek álcázott ügynökök a saját fejüket pumpálták a WC-pumpákkal, a mesterlövészek a puska rossz felét tartották a szemükhöz, a „gyászoló özvegyek” gitározásra használtak a növényeket és a többi. Akármilyen nevetségesen is hangzik, ezek így jelentek meg a játékban, mintegy újabb bizonyítékaként annak, hogy a játékfejlesztőknél alaposan elgurult az a bizonyos gyógyszer.

...a játék grafikusai azóta is a helyi elmegyógyintézet vendéglátását élvezik.

Akkor sem kell csalódnunk a játékban, ha az audió részt vesszük górcső alá, hiszen a programhoz írt zenék jól illenek az egyes helyszínekhez, elmékhez. Ugyanez a helyzet a karakterek hangjaival, melyekben nem igazán találhatunk kivetnivalót. Külön kiemelném a két leglököttebb karaktert, a vén Craller ügynököt és a dilis fogorvost, Lobotót, ők rendelkeztek a legbetegebb személyiségekkel.


A játék trailere

Nem egyszerű - még mai szemmel sem - fogást találni a Psychonauts-on, hiszen Tim Schafer és csapata egy végtelenül humoros, elborult játékot hozott össze, melynek minden percét élvezni fogja az erre a stílusra fogékony játékos. Természetesen mai szemmel nézve a grafika már szögletesnek számít, de a színgazdag látványvilág és egyedi dizájn ezt kiválóan egyensúlyozza. Kicsit érződik a programon, hogy eredetileg kontrollerre szabták az irányítást, így a célzást kicsit szokni kell, valamint a szűk helyeken megbolonduló kamera kezelése is zavaró lehet néha, de összességében nem véletlenül estek térdre a játék előtt a kritikusok, hiszen minden megvolt benne, ami egy jó játékhoz kell: érdekes sztori, egyedi karakterek és látványvilág, jól átgondolt játékmenet, és persze humor, ami a csövön kifért. Tim Schafer korábbi játékaihoz hasonlóan tehát ezúttal sem hazudtolta meg önmagát, mint ahogy vélhetően következő művében, a Brütal Legendben sem fogja, bízzunk benne, hogy a kritikai elismerés mellett ezúttal az üzleti siker is kijut neki.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

31. Blade0012
2009.08.05. 11:10
VISSZA A CIKKHEZ

Ez a régebbi játékok bemutatása ugye nem fogja az újabbak odébbtolását eredményezni? Azaz még várhatok egy FUEL cikkre? Vagy egy Watchmenre, Tunnel Rats-re esetleg Transformers 2-re? Vagy Bionic Commando pc verzió?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Svindler
2009.08.05. 11:27
Igazából friss kínálat nem nagyon van, augusztus rémesen vérszegény lesz, ezért indítottuk el most ezt a sorozatot is (lesz még más is). A friss játékokat sorozatos, visszatekintő, stb. cikkek miatt nem szoktuk eltolni, de bevallom Tunnel Rats és Transformers 2 cikk nincs tervbe véve, és talán a Bionic Commando se volt akkora, hogy újrateszteljük a PC-s változatot a konzolos cikk mellé, de az még előfordulhat. Watchmenes lesz, ha hazaér a kolléga a nyaralásból
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. jadam92
2009.08.05. 11:39
ez nagyon gagyijáték : < :/ hogy mernek egy ilyet ki adni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. YuGabe
2009.08.05. 11:39
Ez a világ egyik legjobb játéka. Kár, hogy kevés példányszámban fogyott, ezért nem tudják folytatni. Legendááás.

jadam92: ezt komolyan gondoltad? Csak mert az a hozzászólás nem a játékot minősíti, hanem téged.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. vagabor
2009.08.05. 11:57
jadam92-től már megszokhattuk az értelmes hozzászólásokat. Neked inkább javasolnám hogy úgy 20 éves korod felé kommentelj addigra talán érettebb gondolataid lesznek.
Ez a játék amúgy az egyik legjobb. Játékélményből 10/10 nálam, nagyon szórakoztató.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Zoe01
2009.08.05. 12:14
Máig az egyik legnagyobb kedvencem. Ha akarnék se tudnék fogást találni rajta, egyszerűen tökéletes! A platform elemek, a történet, az elborult karakterek (jó értelemben persze), a humor, egy szóval: minden. Nagyságát egyedül a Beyond Good and Evil-hez tudnám hasonlítani.
Tim Schafer meg a Zisten!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Blade0012
2009.08.05. 13:02
"Amúgy szerintem ezerszer inkább ilyen régi klasszikusokról írjatok, mint az 50-60%-os tucatjátékokról. "

Köszönjük Emese...amúgy meg tök igazad van, minek írni az újakról, ha vannak négy-öt éves játékok is amik jobbak lettek? Milyen kár, h az emberek jóval nagyobb részét ezek a tucatjátékok érdeklik...

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. YuGabe
2009.08.05. 13:03
adventure.ipon.hu-t akarunk, nem akarunk több tucatjátékot!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. davidka555...
2009.08.05. 13:24
Nekem nem tetszett.
Inkább már akkor a Rayman 3. Azt élveztem is. Ezt meg kb 1 óráig bírtam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. YuGabe
2009.08.05. 14:12
Természetesen angoltudás szükségeltetne hozzá, hogy normálisan élvezze az ember. A magyarítás meg sosem adja át a hangulatot, akármennyire akar "igényes" is lenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Zoe01
2009.08.05. 15:06
Blade0012: szóval te azt mondod, hogy az embereket jobban érdeklik az olyan játékok, amik olyan borzalmasak lettek, hogy még említésre sem méltóak? Hát persze...

Mert nálam az 50-60%-os játékok abba a kategóriába tartoznak.

De tudod igazad van, a mai játékosok többsége, úgyis a gagyit válassza, az ilyen gyöngyszemekkel meg a kutya sem játszik, max az a kevés nem tucatjátékos, akik talán még értékelik az egyediséget is...

Emese out.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. YuGabe
2009.08.05. 16:11
Én nem is értem ezeket az embereket, akik anélkül fikáznak egy játékot, hogy ki sem próbálják. VAGY ugye "1 óráig bírtam".
Én játszottam a mai okkal is, amiket ti annyira bírtok. Crysis, Halo 3, Half-Life XY. Mind egy nagy darab , semmi említésreméltó dologgal. Menjetek és tudjátok, mit csináljatok a monitor előtt ezekkel a csilivili ***okkal.
Igenis menjen a "Best Games Noone Played" cikksorozat iPon! Következő lehet a Beyond Good and Evil.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Blade0012
2009.08.05. 17:00
nedcolman: kölközd le ám a tudodkidet...

zoe: igen azt moíndom, mert ez az igazság...mit gondolsz miért vezeti az eladási listákat a Transformers meg a Harry Potter 6? Mert annyira egyediek lennének? Az említésre sem méltó meg erős túlzás...pár száz játék már mögöttem van, de csak párat neveznék ilyennek. Mellesleg mi az már h tucatjátékos? Ennyire lenézel mindenkit aki nem a te ízlésed szerint játszik? Szóval ha én inkább leülök codozni mint h a te agyonistenített kalandjaiddal játszanék akkor már tucatjátékos vagyok? Az egyediség meg no comment...a Damnation is elég egyedi volt és mégis egy trágya lett. Amúgy meg szerintem nem kellene csodálkozni azon, h a Psychonauts ekkora bukás lett, aki nem hallott a játékról és ránéz az üzletben a tartójára, azt hiszi egy kisgyerekeknek gyártott izé és megveszi helyette a Hófehérkét mert az olcsóbb...

YuGabe: nagyon intelligens vagy, h az alapján misősítesz vkit, h mivel játszik...de megsúgom, a Half-Life kettő nagyon sokak szerint minden idők legjobb FPS-e...ezt azzal fikázni, h említésre sem méltó nagyon gáz. A Crysis meg talán még most is a legszebb játék a piacon...neked az említésre sem méltó? (hogy milyen dögunalmas az már más kérdés)? Grat...

"Best Games Noone Played"...érted is amit írsz? :-/
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. davidka555...
2009.08.05. 17:11
"Én nem is értem ezeket az embereket, akik anélkül fikáznak egy játékot, hogy ki sem próbálják. VAGY ugye "1 óráig bírtam"."

Igen 1 óráig bírtam de hol látsz te fikázást a részemről? Annyit írtam, hogy nekem nem tetszett. Szeretem az ilyen ugri-bugri játékokat azért is említettem a Rayman 3-at. Az nagyon vicces volt meg izgalmas is. Prince of Persia részek is jók. Beyond Good and Evil isten játék. De ez a noname Psychonauts nem nevezhető jó játéknak. Szerintem bűn rossz és ez a véleményem. ha nem tetszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. YuGabe
2009.08.05. 17:36
Tetszik, hogy a hsz-ekből kiolvasható egyesek életkora és intelligenciaszintje.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Zoe01
2009.08.05. 17:47
Blade0012: hát látom te aztán nem adod meg magad egykönnyen.

Először is: Látom komoly problémáid vannak a szövegértelmezéssel. Amikor azt mondtam, hogy "max az a kevés nem tucatjátékos, akik talán még értékelik az egyediséget is" - azzal csak arra próbáltam rávilágítani, hogy azok a játékok, melyek valamilyen oknál fogva kiemelkednek a többi - már ezerszer látott formulát használó - játékok közül, általában (mint pl. a cikk tárgya) kevésbé sikeresek üzletileg, annak ellenére, hogy a sajtó az egekbe emeli őket, persze vannak kivételek, de azért nem az a jellemző.

Azzal meg, hogy azt írtam,hogy "tucatjátékos", egyáltalán nem mondtam, hogy lenéznék egy embert is amiatt, hogy nekik más az ízlésük. A "Tucat" szóval csak azt szerettem volna a tudtodra adni, hogy azon játékokban (pl. az általad mondott Transformers és Harry Potter 6 is), melyekben csak minimális innováció fedezhető fel (tehát általában ugyanarra a sémára épülnek) ebbe a kategóriába sorolandó, és ezeket a címeket - annak ellenére, hogy a kritikusok nagy része a porig alázza - viszik mint a cukrot. Ezért tucatjátékok. Csak egy egyszerű példával élve: vegyük csak MO "büszkeséges", sokak által nagyon szeretett Barátok közt tv sorozatát. Sokan nézik? Naná! Egyedi, eddig sehol nem látott dolgokról szól,vagy az egy kicsit is komolyabb ízléssel ellátott közönségnek is ajánlható? NO WAY....

Nyugodtan menyél csak vissza Codozni, ha neked az kell, nem fog senki sem leszólni érte.

Ja, és még valami: ha a Psychonauts-t valaki a külseje alapján ítéli meg, és CSAk azért szólja le, na arra tényleg azt mondanám, hogy TUCATJÁTÉKOS...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. davidka555...
2009.08.05. 17:49
YuGabe:

Neked látszik tisztán az életkorod. A 10 évesek szokták azt, hogy ha valaki nem ért velük egyet valamiben akkor elkezdenek személyeskedni.
Mi a francért nem lehet elfogadni azt, hogy valaki szerint hulladék a játék? Nem kell, hogy minden játék mindenkinek tetsszen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. YuGabe
2009.08.05. 18:39
davidka: El lehet. És ti miért nem bírjátok elfogadni akkor azt, hogy én meg a többi játékot tekintem szemétnek (lásd például amiket már írtam, főképp az FPS-eket)? Magad ellen beszéltél. Főleg, hogy amit leírtál, pontosan rád is jellemző, bár fel nem fogtad.


A lényeg: a Psychonauts a világ egyik legjobb kaland- és platformjátéka nagyon sok játékos nézőpontjából. Laikusok kíméljenek (ez most pont nem davidkanak szól), tehát aki nem érti mit beszél, inkább menjen játsszon a többi, általa kedvesnek vélt játékkal. Én inkább a játék egyediségét, történetét és maradandóságát tartom szem előtt, nem az adrenalinrohamokat és a kommerszséget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Adriján
2009.08.05. 19:34
Na itt vagyok én is!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Blade0012
2009.08.05. 19:48
zoe: mikor szóltam valamit a gyöngyszemed külsejére? És ha hiszed ha nem sikerült felfognom amit írtál, de sajnálom, a tucatjátékos kifejezéssel még nem találkoztam, és akkor is úgy jön le, h szerinted az a tucatjátékos, aki nem korlátozódik a full egyedi játékokra...ezesetben szinte mindeki az...

YuGabe: visszevehetnél az arcodból és befejezhetnéd a flamet is..."biztos vicces gyerek vagy..."bááá, hol poénkodtam? És én nem értem mit beszélek....(talán a smiley zavar? megnyugtatlak, nem az összes nevetést takar)
ökörség...szvsz a "Best Games Noone Played" annyit tesz, h legjobb játékok, amiket senki sem játszott...javíts ki ha tévednék...

Adriján: látom te meg még az élő fába is bele akarsz kötni...attól h neked a HL 2 nem zseinális cucc, még mások szerint igen és nem egy helyen emlegtik "best fps ever"-nek...és nem, nem zug helyeken, keress rá bárhol...

"...nem teljesítmény-minőség arányban"...kit érdekel? Nem az optimalizáltságról volt szó...

A Vegas 2 meg egy taktikai fps, valami klisé sztorival és monoton játékmenettel...hadd ne follyunk már ilyenbe bele, mert akkor jön Pistike h szerintem meg a ez meg az a legjobb...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. dragon83
2009.08.05. 20:30
Hóóó, srácok, hátrébb az agyarakkal. Nagyon örülök, hogy ennyire pörög a topik, de nem egymás fikázásával foglalkozzatok. Tartsuk már tiszteletben egymás véleményét, de ha lehet az a vélemény ne annyi legyen, hogy "hö, szar a Psychonauts". Lehet, hogy egyeseknek nem tetszik (ehhez mindenkinek joga van), de attól még nem szar, sőt. Nem hiába kapott annyi díjat. De ugyanez vonatkozik a másik oldalra is, ne szóljuk le a Half Life-okat meg CoD-okat, mert nem hiába tartják őket nagyon jó FPS-eknek, de ettől még lehet, hogy valakinek nem tetszenek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Syro
2009.08.05. 21:17
Adriján : "szépis gyors is és azt pakolsz fel a karakteredre amit a rangod elérhetővé tesz + mp lehetőség"

Ne haragudj, de rangja a van
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Adriján
2009.08.05. 21:53
//Off: Abba kötök bele amibe akarok tee..... penge
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Syro
2009.08.05. 22:42
Off :

Adriján : Semmi gond
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. YuGabe
2009.08.05. 22:55
Igen, valaki kipörgette 100%-ra. Eddig asszem háromszor vittem végig (kábé évente egyszer), legutoljára pedig nekiálltam megkeresni az összes figmentet is. Hát, amikor megtaláltam az utolsót (a spanyol pályán volt, a bikaviadaloson), akkor azért megkönnyebbültem végre
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Svindler
2009.08.06. 11:02
Hát itt aztán sok keresztbe beszélés volt. Maradjunk a témánál kérem, a topik egymásnak esős részei kapnak egy kis moderálást. Mindenkinek joga van a saját véleményéhez, de tartsa tiszteletben másokét is. Ha mind ugyanazt gondolnánk, akkor aztán tényleg tucatjáték lenne minden egy idő után
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zoe01
2009.08.06. 13:10
Adriján: Szerintem is a Milkman-es pálya volt az egyik legjobb, bár nem volt egyszerű az a rész. Főleg mivel ugye be kell szerezned bizonyos tárgyakat (telefon, virág, stb.), hogy bejuthass egy-egy területre, aztán ott tényleg végig kellett kutatnod az összes házat, hogy rátalálj mindenre. De amikor a végén sikerült kiszabadítanod a tejescsávót az hatalmas volt. Elkezdte dobálni a tejesüvegeket (pontosabban a molotov-koktélokat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Adriján
2009.08.07. 09:55
Milkman-es pályával egyetlen bajom az hogy akárhányszor végviszem, 1 helyen mindig elakadok, ott ahol a sniperrel kell rohangálni. Mindig elfelejtem, hogy oda pajzs is kéne, hogy ne lyukasszanak k..i
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Zelbacsi
2009.08.07. 11:58
Hát mondjuk meg is értem, melóztak vele rengeteget, mindenki azt mondta, fúúú ez istenkirály lett, gyerekek, ez az, szép volt!

Aztán meg senkinek sem kell......

Sok kedvük lehet ezek után új játékot csinálni a "nagyérdemű"-nek ....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Gigabyte
2009.09.15. 16:16
1
1
1
1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Gigabyte
2009.09.15. 16:16
1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!