iPon Cikkek

Sleeping Dogs – A kínai alvilág mélyén

Dátum | 2012. 08. 16.
Szerző | dragon83
Csoport | JÁTÉK

Vannak olyan műfajok, amelyek trónján már régóta egyetlen játék uralkodik. Ilyen az MMO-k esetében a World of Warcraft, vagy a nyílt világú, sandbox akciójátékoknál a Grand Theft Auto sorozat. Bár arról lehetne vitatkozni, hogy tényleg ezek-e a legjobbak a kategóriájukban, az kétségtelen, hogy eladásokban még egyiket sem sikerült lepipálnia a trónkövetelőknek. Közel egy évtizeddel ezelőtt épp az Activision próbálkozott ezzel, amikor útjára indította a True Crime szériát. A két részt megélő sorozat sajnos nem érte el célját, mert bár nem sikerültek rosszul az epizódok, meg sem közelítették a GTA-k kiforrottságát. A harmadik részt a 2009-es VGA díjátadó gálán jelentette be a kiadó, True Crime: Hong Kong néven. A program sokak figyelmét felkeltette, köszönhetően annak, hogy végre nem az unalomig ismert amerikai városok szerepeltek volna benne, hanem az ázsiai akciófilmekben gyakran feltűnő Hongkong. Nem véletlenül használtam feltételes módot az imént, hiszen a legújabb True Crime (legalábbis ezen a néven) sosem jelent meg, köszönhetően a hosszú fejlesztési időnek és az egekbe szökő költségeknek, amik miatt a kiadó 2011-ben elkaszálta a játékot. Már mindenki halottnak hitte a programot, amikor érkezett a nyugat felé sikeresen terjeszkedő japán óriáskiadó, a Square Enix, és felkarolta a fejlesztőket. Mivel sorozat nevét (True Crime) továbbra is az Activision birtokolta, a kiadó Sleeping Dogs-ra nevezte át a programot. Bár a megjelenésig tartó út teli volt nehézségekkel, utólag elmondhatjuk, hogy a fejlesztők meghálálták a beléjük vetett bizalmat, és egy rendkívül szórakoztató játékot adtak ki a kezük közül.

Téglának lenni egy bűnbandában nem leányálom
A Sleeping Dogs, ahogy a tucatnyi trailerből már bizonyára mindenki számára ismert, egy amerikából Hongkongba települt kínai rendőr, Wei Shen történetét meséli el, aki beépül a világ egyik legismertebb és legveszélyesebb bűnszövetkezetébe, a Triádok közé. A célja egyszerű: minél magasabbra kúszni a ranglétrán, hogy társaival lekapcsolhassák a szövetkezet egyik ágát, a Son on Yee-t. Ennek megvalósítása azonban hatalmas kihívást jelent hősünknek, hiszen beépült rendőrként bizony alaposan be kell piszkolnia a kezét, kénytelen részt venni a bandák tevékenységében, megszegve a törvényt, amire felesküdött. Ha kudarcot vall, csúnya véget ér Wei karrierje, hiszen a Triádok nem bánnak kesztyűs kézzel az árulókkal. Bár a sztori nem tekinthető túl eredetinek, hiszen filmekben rengeteg ilyet láttunk már (a Szigorúan piszkos ügyek című film pl. kötelező ebben a témában), a játékban nagyon jól működik, köszönhetően a remek karaktereknek és párbeszédeknek. Wei Shen őrlődik a két oldal között, egy idő után már rémálmok gyötrik azon tettei miatt, amiket kénytelen volt végrehajtani a cél érdekében. Ugyanakkor azt érdemes megjegyezni, hogy a Sleeping Dogs nem mindig veszi teljesen komolyan magát. Akárcsak egy jó kis hongkongi akciófilmben, itt is vannak irreális akciójelenetek, néha becsúszik egy-egy túljátszott dialógus is, ám emiatt egyáltalán nem csökken a játékélmény, sőt. Hangulatát tekintve a játék valahol félúton van a GTA túlzott komolysága és a Saints Row bugyutasága között, ami véleményünk szerint jól illik egy ilyen stílusú játékhoz.

Ami az atmoszférát illeti, a fejlesztők első osztályú munkát végeztek, és egy olyan Hongkongot hoztak létre, amiben egy percig sem fogunk unatkozni. Bár nem sikerült 100%-ban lemásolni a várost, a fontosabb nevezetességek szerepelnek a játékban, és a helyszín egyedi stílusát is át tudták ültetni a Sleeping Dogsba a készítők. Felhőkarcolókkal szegélyezett, kesze-kusza utcákon bolyonghatunk, ahol mindenfelé neon-fények villódznak, miközben helyi árusok kínálják eladásra (többnyire hamis) portékáikat. Az utóbbiaktól vásárolt ételek, italok egy rövid időre különféle bónuszokat nyújtanak, úgyhogy néha érdemes belekóstolni a kínai konyhába. Ha úgy tartja kedvünk, elvegyülhetünk egy utcai karneválban, vagy betévedhetünk egy klubba, netán harcművészeti terembe is, és persze a masszázsszalonok sem maradtak ki a játékból. Ha nem féltitek hősünk büszkeségét, még egy karaoke klubba is ellátogathattok, ahol Wei egy minijáték keretében megcsillogtathatja (csapnivaló) énektudását. Minijátékokból egyébként nincs annyi, mint amennyit a GTA sorozat tagjaiban megszokhattunk, de így sem fogunk unatkozni. Van kakasviadal, utcai autóversenyzés, illegális utcai harc, az említett karaoke, póker-mahjong, illetve a küldetések végrehajtásakor lehetőségünk lesz kódokat és zárakat feltörni, valamint poloskákat elhelyezni, amiket egy-egy logikai vagy ügyességi játék keretében tehetünk meg. Ezek egyike sem mondható túl nehéznek, de pár perc kikapcsolódásra tökéletesek a küldetések teljesítése közben.

Hatan egy ellen? Nem vagytok ti kicsit kevesen?
A Sleeping Dogs egyik legérdekesebb eleme a harcrendszer, ami a hasonló stílusú programok többségével ellentétben elsősorban a verekedésekre koncentrál. Kínai főhősről lévén szó, Wei Shen keni-vágja a kung fu-t (amit egy kis mixed martial arts-cal bolondítottak meg a fejlesztők), így talán nem meglepő, hogy elsősorban az öklünkre támaszkodva fogjuk lerendezni a nézeteltérésinket. A Batman: Arkham játékokban használt rendszerhez hasonlóan könnyedén tudunk egyszerre több ellenfél ellen is harcolni, és az animációk nagyon szépen kapcsolódnak egymásba. Bár nem olyan folyamatosak és letisztultak ezek, mint az említett Batman-ben, véleményem szerint sokkal látványosabbak, köszönhetően a különféle kung fu mozdulatoknak. A rendszer egyébként könnyen használható, a bal egérgombot lenyomva tudunk gyengébb kombókat összehozni, amiket egy brutális ütéssel/rúgással/dobással zárhatunk le, a jobb egérgomb pedig az ellentámadásra szolgál, amit akkor kell használnunk, amikor az ellenfél egy erős támadást indít (ilyenkor ő pirosan világít). Ez a mozdulat talán túlságosan is hatékony lett, mivel tulajdonképpen minden harcot meg lehet nyerni csak ezt használva, igaz ekkor megfosztjuk magunkat a harcrendszer szépségétől. Ami a további funkciókat illeti, az F billentyűvel megragadhatjuk az ellenfelet, akivel aztán kedvünkre „elszórakozhatunk”. Nekilökhetjük a többieknek, átdobhatjuk a vállunkon, még a falnak is nekifuthatunk vele.

Sokkal jobban tesszük azonban, ha ilyenkor inkább kihasználjuk a Sleeping Dogs új játékmechanikáját, aminek segítségével a környezetünkben lévő tárgyakat felhasználhatjuk harc közben. Ezek a tárgyak ilyenkor pirosan kezdenek világítani, nekünk pedig csak annyi a dolgunk, hogy odaráncigáljuk az ellenfelet, és megnyomjuk még egyszer az F gombot. Öröm nézni, ahogy hősünk beledobja a szemetes konténerbe a szerencsétlen bandatagot, vagy odanyomja a fejét egy ventillátorhoz. De vannak brutálisabb mozdulatok is, kihajíthatjuk őt az emeletről, ráereszthetünk egy felfüggesztett autómotort, a fejlesztők fantáziája nem ismert határokat. Az egyetlen hibája a rendszernek, hogy nagy ritkán nem érzékeli megfelelően a tárgyakat, amiket így nem tudunk használni. Ettől függetlenül, ha ügyesen használjuk a Sleeping Dogs harcrendszerét, akkor akciófilmeket megszégyenítő összecsapásokat produkálhatunk a játékban.

Természetesen annak ellenére, hogy a közelharc a domináns a programban, azért helyet kapott benne a tűzharc is, igaz első fegyverünket körülbelül a történet felénél fogjuk csak megkapni. A játék e része csak egy újdonságot mutat fel, nevezetesen azt, amikor úgy tudunk előugrani a fedezékünkből, hogy közben bekapcsolódik az időlassítás. Aki látott már John Woo filmet, az tudja, milyen jól néz ki egy ilyen mozdulat.

Menjünk, versenyezzünk egy jót!
A harcrendszerhez hasonlóan nem kellett csalódnunk a testreszabhatóság és a karakterfejlesztés esetében sem. Előbbihez különféle boltokat kell meglátogatnunk, ahol elkölthetjük a pénzünket különféle ruhákra és kiegészítőkre. Érdekesség, hogy néhány szerepjátékhoz hasonlóan itt is bónuszt kapunk akkor, ha egy bizonyos típusú ruhából egy egész csomagot viselünk (felső, nadrág, cipő). A ruhák viselését viszont az úgynevezett „Face” szintünkhöz köti a Sleeping Dogs (ez igaz az autóvásárlásra is). Ezt a tulajdonságunkat akkor tudjuk növelni, ha jól harcolunk, és bizony ez nem mindig olyan egyszerű. De érdemes összekapnunk magunkat, mert alacsony Face szinttel hiába látjuk a boltban a menő dzsekiket, nem viselhetjük őket.

Ami a karakterfejlesztést illeti, ezt több részre osztották fel a fejlesztők, ami azt jelenti, hogy külön-külön bővíthetjük a zsaru, triád és közelharci képességeinket. Annak érdekében, hogy ezekhez tapasztalati pontot gyűjtsünk, különféle dolgokra kell odafigyelnünk a küldetések végrehajtása során. Például zsaru XP gyűjtéséhez nem szabad kárt okoznunk a környezetben és a civilekben. Triád XP-t pedig akkor kapunk, ha minél durvábban helyben hagyjuk az ellenfeleket harc közben. Emellett természetesen vannak olyan missziók is, amik kifejezetten vagy az egyik, vagy a másik tapasztalati pontot adják. Végül, ami a közelharci fejlesztést illeti, ehhez meg kell találnunk a városban régi kung fu mesterünk ellopott jáde szobrait, és visszavinni azokat neki. Ezt követően mindig választhatunk egy új mozdulatot.
 

Szívesen írnánk a Sleeping Dogs többjátékos módjáról is, de sajnos nincs neki olyan. Pedig nem vettük volna rossz néven, ha netán kooperatív küldetések, vagy szimpla egymás ellen történő harcok keretében néhány barátunkkal együtt merülhettünk volna el a játékban. Ugyanakkor, bár hagyományos multi nincs a programban, van egy közösségi eleme, amit a Social Hub részen keresztül érhetünk el. Itt láthatjuk, hogy rengeteg feladat van a játékban, amiket teljesíteni lehet. Ezek nagyon sokfélék, köztük olyanokkal, mint például egy adott távolságra történő ugratás, koccanás nélküli vezetés, a versenyek és küldetések minél gyorsabb teljesítése és a többi.  Az eredményünket ezt követően összehasonlítja a játék a barátainkéval, akikkel ilyen módon tudunk versenyezni. Még arra is van lehetőségünk, hogy kihívást intézzünk feléjük, próbálják csak megdönteni a mi rekordunkat. Nem mondjuk, hogy ez helyettesíti az igazi multit, de azért jól kidolgozták a fejlesztők a program közösségi részét.

Egy kis délutáni motorozás, esőben. Nincs is ennél jobb.
Ezzel el is érkeztünk a Sleeping Dogs technikai megvalósításához, ami egy kicsit vegyes képet mutat, még ha a pozitívumok szerencsére túlsúlyban vannak is. Annak ellenére, hogy a fejlesztők égre-földre esküdöztek, hogy egy nagyon jó PC-s portot kapunk, ezt sajnos csak részben tudták megvalósítani. A legnagyobb hiányosság az irányítás terén tapasztalható, aminek színvonala valahol félúton van a számítógép és a konzol között. A program valami rejtélyes okból kifolyólag például nem támogatta a mi Logitech Rumblepad 2-es gamepadunkat, valószínűleg inkább az Xbox 360 kontrollerrel van jóban. Ebből kifolyólag kénytelenek voltunk csak az egér-billentyűzet kombót használni, ami többnyire jól is működött. De azért akad pár negatívum, például nem lehet minden billentyűt átkonfigurálni, az egérmutató is csak néhány menüben működik, és a kamera is hajlamos picit megzavarodni, amikor valamilyen járművet vezetünk. Nem mondhatnák, hogy ez komolyan befolyásolta volna a játékélményt, de kellett egy kis idő, amíg megszoktuk ezt a pár bakit. A látvány megvalósítása már jobban sikerült, természetesen figyelembe véve, hogy mégiscsak egy konzolról átírt programról van szó. Alap esetben a textúrák kicsit mosottak a játékban, ám már az első naptól elérhetővé vált egy hivatalos HD textúra csomag a Sleeping Dogs-hoz, amit telepítve máris jobban fest a monitorunkon Hongkong szmogos, esős városa. A PC-s verzió így már komoly előnyre tesz szert a konzolos társaival szemben, főleg ha még azt is hozzávesszük, hogy a jól kinéző eső és egyéb DirectX 11-es effektek is csak ezen a platformon érhetőek el. A karaktermodellek esetében látszik, hogy inkább a főbb szereplőkre helyezték a hangsúlyt a fejlesztők, mert azok szépen festenek, szemben az utcán lófráló emberekkel, akik nem kaptak túl részletes modelleket. A szinkronhangokra is jellemző ez a kettősség, hiszen a főszereplőknek komoly színészek (Lucy Liu, Emma Stone, Tom Wilkinson, Will Yun Lee, Edison Chen) adták a hangukat, viszont az NPC-k hangjai már nem ilyen színvonalasak. A zenei felhozatallal viszont nincs gond. Természetesen járművekben ülve lehetőségünk van zenét és rádióműsorokat hallgatni, amik között találhatunk keleti és nyugati darabokat is. Az élethűséget szem előtt tartva a fejlesztők számos kínai nyelvű számot és reklámot is beleraktak a játékba, amikből természetesen egy kukkot sem értettünk, de ettől csak még hangulatosabb lett a Sleeping Dogs.

Wei a gyengébbik nem képviselőivel is tud bánni
Nem mondhatnánk, hogy meglepetést okozott számunkra a United Front Games játéka, hiszen titkon mindig is reméltük, hogy egy kiváló programot kapunk kézhez a megjelenést követően. Sokan talán csak legyintenek a játékra, hiszen nem akkora húzónévről van szó, mint a GTA, vagy akár a Saints Row, ám a nyílt világú játékok, és az ázsiai akciófilmek szerelmeseinek szinte kötelező legalább egy próba erejéig elindítani a játékot. Bár minden egyes elemében akad olyan rész, ami nem teljesen polírozott, ebben az esetben tökéletesen igaz az, hogy a játék egésze több, mint a részek összessége. Az irányítás még nem 100-as, de a harcrendszer látványos, izgalmas és könnyű beletanulni a kezelésbe. A grafikától sem esik le az állunk, de PC-n egy multiplatform sandbox játék esetében nem igazán várhatunk többet, ráadásul, ami sokkal-sokkal fontosabb, az egész játékból csak úgy árad a kiváló hangulat. A fejlesztők hosszútávon számolnak a játékkal, hiszen fél évre elegendő DLC-t terveznek hozzá, reméljük azoknál sem adnak alább a színvonalból.


Platformok: PC, PlayStation 3, Xbox 360
Tesztelt platform: PC

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

39. csoresz2
2012.08.16. 11:26
5.oldal: "az egész játékból csak úgy árad a kiváló hangulatot."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. dragon83
2012.08.16. 12:01
Köszi, javítottam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Skorbut
2012.08.16. 13:18
GTA < Elder Scrolls
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. VagasiFeri
2012.08.16. 13:21
Elder Scrolls<CS 1.6
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. dragon83
2012.08.16. 13:30
E=mc^2
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Heroes27
2012.08.16. 13:37
Jó teszt, le a kalappal! A játékot meg pótolni kell minnél hamarabb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Gyurkov
2012.08.16. 14:05
Grand Theft Auto V a lényeg, a többi csak körítés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Zoe01
2012.08.16. 14:50
Bár sokat sajnos még nem tudtam vele játszani, annyi biztos, hogy baromi hangulatos lett.

GTA-kat (talán a Vice City kivételével) soha nem tudtam megszerteni, ez viszont a SR3 mellett nagy kedvencem lesz/lett.

Egy gamepad viszont tényleg szükséges a normális irányításhoz, mert bill. + egér kombóval elég nehézkes játszani.

Ja, és még valami: ez a játék nem GTA, nem egy klón - ettől falra tudnék mászni amúgy...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. KENKILL
2012.08.16. 15:46
#8: Én attól tudnék falra mászni, hogy manapság negatív pontnak számít ha egy játékban nincs multiplayer. Mi a halálnak egy sandbox játékba? GTA-t is biztos a multiért szerették az emberek. Jaj mégse? Na ugye... Ráadásul az egész cikkből az jön le, hogy a játékban a sztori és a hangulat a lényeg, akkor meg kit érdekel a multi. Érdekes Skyrim-nál senki nem sírt hogy nincs pedig lassan már RPG-kben is tendencia lesz (Mass Effect), ez sem különbség. Sandbox játékokba fölösleges sztem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. benczeb90
2012.08.16. 15:54
CS 1.6 < donuts
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Zoe01
2012.08.16. 16:02
KENKILL: egyetértek, szerintem is felesleges.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. HUFEUR
2012.08.17. 12:09
Multi tényleg hülyeség, az maradjon csak FPS játékoknak meg olyan játékoknak amikbe jól meglehet csinálni, inkább a coop-ot kéne erőltetni, persze azt sem minden játékba, pl. egy Heavy Rainbe elég furcsa lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. i2k010
2012.08.17. 16:03
Amúgy az irányítást épp ma fogják javítani az 1.3-as STEAM patchben.

Multi-erőltetését én is gyűlölöm.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Csiki1991
2012.08.19. 11:49
PC-re ez mikor jon?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Gatee
2012.08.19. 13:40
@Csiki1991
"-Az irányítás PC-s változata hagy kívánnivalót maga után"
"Platformok: PC, PlayStation 3, Xbox 360
Tesztelt platform: PC"

Elég lett volna csak az utolsó 2 sort elolvasni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Csiki1991
2012.08.19. 14:00
Elolvastam, viszont sehol nem talalom neten... latatlanban pedig nem veszek jatekot... csoro diak vagyok...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. gyigyo
2012.08.19. 20:38
Hát láttam már szebb sandbox játékot konzolon.. ahhoz képest hogy új lehetett volna szebb is...

na de mindegy azért a játék jó volt... sokkal jobb volt mint a gta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. snooke
2012.08.19. 21:19
Szerintem pc az irányítás brutál szar, még patch után is, abszolút játszhatatlan a lövöldözős résznél. Meg kell, hogy mondjam el vagyok keseredve, hogy mostanában olyan banális hibákkal tudnak elrontani egy amúgy nem rossz játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Lacroix
2012.08.20. 00:36
Sandboxokba a co-op multiplayer szerintem eléggé passzolna. Sokat lehet ökörködni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. MastR
2012.08.20. 22:01
Kis trollkodás
Főcím: "és már kész is az év egyik meglepetése"
Zárás: "Nem mondhatnánk, hogy meglepetést okozott számunkra"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. dragon83
2012.08.21. 07:52
MastR, fogalmazzunk úgy, hogy számomra nem volt meglepetés, de nagyon sok helyen olvastam, hogy mások már akkor leírták a játékot, mielőtt megjelent volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. grafika95
2012.08.22. 01:15
Egyáltalán nem lett az az érzésem játék közbe, hogy ez GTA koppintás.
És szerintem mindenki másnak is, aki az ilyen stílusú játékokra azt mondja "GTA copy" az csak azért mondja, mert kb az a legismertebb ebben a MŰFAJBAN !
De emberek -.-" az FPS játékokra, meg mondjuk azt hogy "Counter Strike copy" ? -.-

Bill irányítással szerintem semmi gond, hamar rá áll az ember keze. (Leszámítva a lövöldözést, de még az sem olyan vészes.) Iszonyat feelinges a verekedés. Esküszöm fél órát pislogán nélkül ott lehet űlni, mikor egy fight-klubban 6 menetben méreted magad össze nem EGY hanem sokszor 10-15 ellenféllel és az már nem semmi. Valahogy azok a "tankemberek" midnig kifognak rajtam, de a sok kombó, és rúgás amiket meg lehet tanulni fejlődés után, segít Az edzőtermes küldit csináljátok !!! 1 szobor +1 combó

Már vagy 3 napja játszok, egyátalán nem hiányzik a multi. Coop meg -hát nemtudom. A verekedős résznél tuti lenne, de azért az ennél több macera. Legalább 9/10-es játék. A GTA-t se tenném magasabba, csak az majdnem 2x ennyibe került mikor újonnan kijött...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Neoteric
2012.08.22. 10:01
[youtube]OU7xKZF-_0w[/youtube]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Neoteric
2012.08.22. 10:02
SLEEPING DOGS :: HD GAMEPLAY WITH HIGH RESOLUTION TEXTURE PACK
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Hattori_Ha...
2012.08.22. 19:33
" De emberek -.-" az FPS játékokra, meg mondjuk azt hogy "Counter Strike copy" ? -.- "
Na ezen jót röhögtem......fiatal vagy még nagyon
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. grafika95
2012.08.23. 14:07
Hattori_Hanso
Valóban nem vagyok egy vén kutya...
Gondolom arra céloztál, hogy volt már jóval előtte fps játék. a "Cs" példát azért hoztam, mert jó ideig az volt a legnépszerűbb a műfajban, mint ebben a GTA.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Hattori_Ha...
2012.08.23. 14:59
Számodra biztos az volt a legnépszerűbb, viszont nekünk -és most téged idézlek- vén kutyáknak nem volt az. Igaz én nem is gúnynak szántam, hogy jót röhögtem rajta....ezen gondolkozz el!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. tomchee
2012.08.25. 20:15
Hattori
Nah látod neked meg más számított népszerűnek. Akkor most mi röhögjünk jót rajtad? ... ezen gondolkozz el! ... lol -.-"

Off vége:
Most úgy a játék felénél járok de nálam bőven veri a GTA 4-t. Sokkal szerethetőbbek a karakterek és történet is jobban össze van rakva.
GTA 4-et végig sem tudtam játszani annyira nem kötött le (pedig a Vice City és a San Andreas örök favorit ként él a szívemben).
Azt kell h mondjam, h a sleeping dogs-al szépet alkottak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Hattori_Ha...
2012.08.26. 20:38
tomchee
Én nem a srácon röhögtem, hanem amit írt és mellé nem személyeskedtem, ellentétben vele és veled....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. tomchee
2012.08.27. 03:35
Bocsánatot kérek, akkor ez esetben javítom magam ... ˘˘

-Mi röhögünk azon amiket írsz. Nem rajtad, csak az irományodon-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Zoli191
2012.08.27. 07:04
Saját videó a játékról

http://www.youtube.com/watch?v=fYBUklGu-z8
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Hattori_Ha...
2012.08.27. 08:29
Ne beszélj többes számban! Viszont a mostani írásod sokkal röhelyesebb mint grafika95 írása volt....kb. egy 10 éves gyerek szintjét ütötted meg vele
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. DogTheDog Zoli1...
2012.08.27. 08:43
Nem rossz video,egesz jo effektek voltak a vagasok atvezetesere.Nem tunt tul neheznek a lovoldozes sem.
Viszont a karate tigris igen jol birja,mikor bordan verik husvago barddal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. tomchee
2012.08.27. 10:07
Hattori:
Jólvan



Gyerekek csak nekem kezd el néha randomra vibrálni benne az árnyék? Csak, mert lassacskán epilepsziás rohamot kapok tőle. Egy game restart megoldja de azért elég irritáló egy hosszabb küldetés közben nem igazán tehetem meg
(GTS 450 és 301.42)

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Freeware
2012.08.29. 18:14
a GTA-hoz viszonyítva nagyon gagyi az autók viselkedése. A motorcsónak is röhej. Maradok a Gta4 TBOGT-nál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. grafika95
2012.08.31. 17:09
Freeware én is éreztem, hogy furcsa az autó irányítása, de csak meg kell szokni...
Ha játszottál a Saints Row c. játékkal, akkor tudod h ez semmi Abban inkább gyalogoltam, csak ne kelljen kocsiba ülni.

tomchee nekem nem az árnyék, hanem a csillogós fény effekttel van ilyen problémám. Néha kap 1 képet, és ami csillogna kicsit, az kb világít Legutóbb az egyik lakásban alig láttam valamit *_* de én úgy oldottam meg, hogy full sreen -off aztán újra -on... Akkor megjavul, és nem kell újra indítani.

hattori a kor "megítélése" sztem legalább annyira személyeskedés, mint tomchee irománya.

Én semmit se szántam sértésnek, a vén kutya kifejezést sem. Csak az én gyerekkoromban a warcrafton kívül más annyira elterjedt többjátékos játék nem volt.
És persze az összes IT kuckóban azt bújtuk szabadidőnkben... és még most is látom néha, hogy ahol én 6-7 éve játszottam a haverokkal, most is ugyan úgy megy a "CS 1.6" És azért az már valami. Legalább akkora alkotás, mint a GTA (bár én nem játszottam rongyosra sem a vice city-t sem a san adreas-t...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Freeware
2012.09.03. 11:06
Nem rossz játék, de a vezetés továbbra is idegesítő. Meg ez a rengeteg karate. Kéne valami jó fegyver cheat de nincs, csak trainerek teli vírussal. Legyen már meg az új gta, akkor nem kéne ilyen pótlékokkal játszani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tomchee grafi...
2012.09.04. 16:08
kösz ez a fullscreen -off -on ez bevált
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. noPublicFG
2012.09.21. 23:05
szerintem mostanában ez az egyik legélvezetesebb játék. Főleg a parkour részek, és a versenyek nekem olyan nagyot dobtak a hangulaton, mint a csuda
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!