iPon Cikkek

Sniper: Ghost Warrior - Egy töltény, egy élet

Dátum | 2010. 07. 13.
Szerző | Daks
Csoport | JÁTÉK

Távolság 350 méter, páratartalom 75%, pulzus 80/60, déli szél fúj, mozgás nincs. Az AS50 ravasza finoman kattan, és a gyilkos lövedék útjára indul. Az esőerdő fáit tucatjaival hagyják el a megriadt madarak, a milícia katonáinak tekintetébe egy pillanat alatt félelem költözik, a fegyver hangját talán még a kikötőben is hallották. Az idő megszűnt létezni. Senki nem mozdul, a levelek sem rezzennek, csak egy félig lerágott szivar hullik lassan a föld felé. Tango down. A dagadék magatehetetlenül roskad bele a sárba, arccal lefelé, mint azok a tízezrek, akiket az elmúlt években végeztetett ki a törvény és a rend magasztos szavai mögé rejtőzve. Ideje menni. Az őrök meglátták, ahogy a távcsövemen megcsillant a napfény, felállok, elkezdek rohanni, de már ezer Kalasnyikov szegeződik rám a távolból. A golyók sorra csapódnak be mellém, a fák kérgei belerobbannak az arcomba, halk süvítések kísérnek, hátra nézni nem szabad, futni kell, ahogyan csak a lábam bírja. T mínusz 2 a csapat érkezéséig, este egy finom whiskey társaságában kipihenem az egészet, büszkén mesélve mindenkinek a történetet, miközben gyönyörű nők lógnak majd a nyakamon, szerelmes szavakat suttogva a fülembe. Már hallom a bakancsdobogásokat, futás közben elszórok néhány gránátot, hátha szerencsém lesz. A helikopter hirtelen hatalmas robajjal jelenik meg a kanyonban, M16-os választűz kezdődik, még néhány lépés, elrugaszkodom, becsukott szemmel vetődöm a zöld vasmadár felé, s érzem, ahogy egy erős férfikéz elkapja a karomat, majd beránt a fedélzetre. A tizedes volt az. Sosem örültem még ennyire a ronda pofájának.

Hivatás, életérzés
A first person shooterek a virágkorukat élik, sorra jönnek ki a második világháborús, Vietnámos, meg közel-keleti címek, szárnyal a Battlefield és a Call of Duty, igazi mesterlövészes játékkal viszont ritkán találkozunk. A kemény harcok után vágyunk már arra, hogy csak mi legyünk, meg a jéghideg fém, négykézláb másszunk a mocsokban, több száz méterről célozzuk be az áldozatainkat, rejtőzködjünk és taktikázzunk. A Sniper: Ghost Warrior ezt az űrt hivatott betölteni, a játékot azonban megelőzte a kiadásért felelős City Interactive rossz híre, mely valljuk be, nem az a cég, ami a minőségi, igényes játékairól híres. Általában összehánynak valami szemetet, ami aztán két hónap múlva a 990 Ft-os kosárban végzi, most azonban kellemeset csalódtunk bennük. Na nem, mintha jó játékot csináltak volna, a Sniper közel sem lett szupersztár, de el lehet tölteni vele néhány órát, és már ez is valami.

Az olaj, minden háború kirobbantója
A játék története a messzi Isla Trueno szigetére kalauzol el minket. A kicsiny Dél-amerikai országot egy megalomániás diktátor uralma alatt a korrupció, az olaj és a pénz irányítja. Szabályok nélküli világ ez, ahol könyörtelenül kivégeznek mindenkit, aki egyetlen rossz szóval is meri illetni a rendszert. Teljes kilátástalanságban élnek itt az emberek, mindent esőerdő borít, a városok fejletlenek és koszosak, rendes infrastruktúra nem létezik, a legtöbben pedig még kórházat sem láttak. Itt nincsen értéke az életnek, etnikai tisztogatás folyik, a halottakat tömegsírokba temetik, vagy egyszerűen kidobják a folyópartra, a krokodilok úgyis eltakarítják őket mind egy szálig. A lázadók segítésére érkezünk mi a helyszínre: az Amerikai Hadsereg Delta Force csapatának tagjaként újra békét kell hoznunk az országba, leszámolva a milícia minden kulcsemberével, és persze magával az őrült diktátorral is. A feladat nem hangzik könnyűnek, trópusi klíma és végeláthatatlan dzsungel nehezíti a dolgunkat. Be kell hatolnunk a mocsok legmélyebb bugyraiba, hűséges fegyverünk azonban mindig velünk lesz, hogy biztosítsa túlélésünket ezekben a kegyetlen órákban.

A Sniper: Ghost Warrior cselekményei több történeti szálon futnak, egyes részeknél egy bokorban megbúvó, csendben támadó mesterlövészt kell alakítanunk, míg máskor az akció és a gépfegyver kapja a főszerepet. Előbbinél hosszas előkészületek előzik meg a tényleges munkát, legtöbbször késsel vagy hangtompítós pisztollyal el kell tennünk láb alól a környéken járőröző katonákat, hegyet kell másznunk, és fedezéket kell keresnünk, míg utóbbinál igazi rohamosztagosként szemtől-szembeni összecsapásokra számíthatunk. Ez a kettősség viszonylag kellemes oldala a játéknak, hiszen bár az őserdei helyszínek egyhangúvá teszik a kalandokat, a változatos feladatok miatt mégsem fullad unalomba az egész. Nem ritkán több száz méterről kell leszednünk a tiszteket, át kell osonnunk egy alvó táboron, túszokat kell mentenünk, gépágyúval kell megállítanunk egy egész sereget, míg máskor motorcsónakkal kell menekülnünk, vagy a sarokba szorított csapattársainknak kell segítenünk. Az adrenalinnal tehát nincsen gond, csak a történetvezetés, és a kivitelezés az, ami miatt kénytelenek vagyunk lehúzni a játékot. A sztori nem mindig tiszta, csak kapjuk a parancsokat, menetelünk és lövünk, de hogy mit miért csinálunk, és pontosan mi is lesz a történet vége, azt nem látjuk. Ezt egy kis jó indulattal még meg is tudnánk bocsátani, de a technikai részleteken már kibuktunk, a Sniper: Ghost Warrior a modern játékkészítés megerőszakolása, logikátlan megoldásokkal, és elavult rendszerrel.

Bumm, telitalálat
Az ellenfelek mesterséges intelligenciája csapnivaló, több kilométerről kiszúrnak, ha kidugjuk a fejünket a bokorból, míg máskor egy fal túloldalán lövöldözünk, és ők ránk sem hederítnek, mintha olyan mindennapi dolog lenne a városi puskaropogás. A dologért egy piszok rosszul működő láthatósági rendszer tehető felelőssé, a képernyő alján ugyanis van egy csík, mely azt jelzi, hogy mennyire vagyunk észrevehetőek, sikerült-e elbújnunk az ellenség szeme elől. A bokrok védelmet biztosítanak, ha viszont nincsen semmi olyan akadály, vagy tereptárgy köztünk, és az ellenfelek között, ami eltakarna, akkor simán kiszúrnak, még akkor is, ha a fűben hasalunk, teljesen beleolvadva a hegyoldal látképébe. A teszt során többször volt velünk olyan, hogy irreális távolságból vettek észre a katonák, vagy egy nagy, nyakig érő bozótos mögül lőttek, de úgy, hogy csak kitalálni tudtuk, hogy hol lehetnek. S ez nem csak a keményebb nehézségi szinten van így, easy módban is szuper agresszív az összes ellenfelünk, ilyenkor pedig csak az menti meg az életünket, hogy a távcsőbe belenézve, lágy vörös kiemelést kap mindenki. Egy kis csalás tehát nekünk is jár, a gép viszont gátlástalanul uralkodik felettünk. Valami buta bug ráadásul még nevetségessé is teszi az egészet, nem ritka ugyanis, hogy a katonák nem arra néznek, mint amerre lőnek. A távcsőbe belenézve látjuk, ahogy tőlünk elfordulva a semmit támadják, a golyók viszont minket sebeznek, de volt egy rész, amikor nem lőtt ránk senki, mégis ment le az életünk.

Rossz társaság
Az Xbox 360-as verzióban viszonylag kevés bug fordult elő, ezért jobban játszható, a PC-s kiadás hibáit viszont még sokáig sorolhatnánk. Számítógépen a csirkék valamiféle csapkodó denevérszörnnyé változnak, ha lelőjük őket, a társunk nem mozdul meg, amikor követnünk kéne őt, de a karakterünk is sűrűn kiesik a pályáról, vagy beleolvad egy sziklába, ahonnan aztán csak öngyilkossággal szabadulhat. Érdekesség, hogy fejlövéseknél néha van egy bejátszás, melynek köszönhetően láthatjuk, ahogyan a golyó lassított felvételben kiszáll a fegyverünkből, majd belecsapódik az áldozatba. A dolog nagyon jópofa, az escape gomb megnyomásával viszont a golyó hirtelen eltűnik, mintha ki sem lőttük volna, de előfordul olyan is, hogy az ellenfelek elfelejtenek támadni, és lazán sétálgathatunk köztük anélkül, hogy bajunk esne. Rettenetes, ennyi hibát régen láttunk egy játékban!

Legalább fegyverekkel bőven el vagyunk látva, minden küldetés elején több száz töltényt kapunk, hogy még csak véletlenül se fogyjunk ki. Összesen négy mesterlövész puska érhető el, van AS50, MSG90, SR25 valamint SVD Dragunov, és bár nagyon nem különböznek egymástól, azért jó dolog, hogy van választék. A csipákon kívül persze akad még dobókés, pisztoly, több gránát, illetve gépfegyver is a játékban, verekedni viszont nem lehet, ha közel kerülünk valakihez, akkor ahelyett, hogy lesóznánk neki egyet a puskatussal, muszáj telepumpálnunk a testét. A játékélményt ráadásul nem csak a rengeteg technikai hiba és ordító hiányosság rontja le, hanem a rendezés is. Mindig a legizgalmasabb részeknél kapunk átvezetőt, volt például egy kikötős rész, melyben fejvesztve kellett menekülnünk a milícia elől, mi átrohantunk a pályán, sorra nyomtuk magunkba az életet visszatöltő fájdalomcsillapítókat, majd váltott a kép, és következett egy scriptelt jelenet. A főhősünket eltalálták, de páran odaszaladtak hozzá, és a grabancánál fogva elhúzták a csónakig, míg ő egyetlen kispisztollyal, félig ájultan elkezdett lövöldözni, leszedve még utoljára egy-két ellenfelet. Az ilyen dolgok miatt sokszor úgy érezzük, hogy csak nézői, és nem résztvevői vagyunk az eseményeknek, ami bizony nagyon nem esik jól.

Szellemharcos akcióban
Meglepő, de a látvány nagyon kellemes, sőt meg merjük kockáztatni, hogy a Sniper: Ghost Warrior kifejezetten szép grafikával rendelkezik. A játékot a Call of Juarez: Bound in Bloodot, és a valamikor ősszel megjelenő Dead Islandet is hajtó Chrome Engine 4.0 mozgatja, a trópusi világ pedig kifejezetten a kedvére van. A táj nagyon szépen ki lett dolgozva, az utolsó fűszálig tökéletes a teljes növényzet, és bár nem egy Crysis csoda, mely megelevenedik előttünk, így is nagyon elégedettek vagyunk. Egy-két hiba azonban itt is akad, az árnyékok rettenetesen kockásak, az eső öklömnyi cseppekként robban szét a talajra érve, a környezet nagyon steril, egy levél sem hullik le a fáról, amikor átlövünk rajta, a helikopter rotorja pedig meg se lengeti az ágakat. Ezek felett még szemet hunynánk, a hangok viszont botrányosan rosszak lettek. A szinkronszínészek nem is látták a játékot, sokszor nem is arról beszélnek, ami éppen történik, a játék elején például volt egy rész, amikor két jeep közeledtéről számolnak be nekünk rádión, majd látjuk, ahogy egy hummer és egy kamion érkezik, egyszerűen botrányos, hogy még erre sem figyeltek. A zene átlagosnak mondható, vannak feszültségkeltő és nyugisabb dallamok is, nem mindig megfelelő adagolásban, de amúgy nincsen gond velük.

A csapattársak megvannak, de hol az ellenség?
A végigjátszás nehézségi szinttől függően 10-12 óra környékén mozog, ami bőven elég a Sniper: Ghost Warriorból, a legjobban pedig az jár, aki a multiplayer módot ki sem próbálja. Nincs egy Modern Warfare 2 hangulata, az biztos, kemperek küzdenek egymás ellen, az nyer, aki hamarabb észreveszi a susnyásban hasaló másikat, semmi taktika nem kell hozzá. Az osztályok között sincsen nagyon különbség, csak az élet, és a sebesség az, amivel variáltak egy kicsit a készítők, rendes játékmódok híján pedig dög unalmas az egész, semmire sem jó. Az achievementek kipörgetésére azért megteszi, egyjátékos módban jár pont az epizódok teljesítéséért, a fejlövésekért, a különböző fegyverek használatáért, sőt még a madarak és kábelek lelövöldözgetéséért is, míg multiplayerben kilóra kell gyilkolni az embereket, és már jön is az ajándék.

Playstation 3-as verzió  nem készült a játékból, pedig a Chrome Engine ezt lehetővé  tette volna, jó hír viszont, hogy az ára egyáltalán nincsen elszállva. Az Xbox 360-as változat 9990 forintról indult a hazai forgalmazásért felelős cdv-seven m jóvoltából, míg a magyar nyelvű felirattal ellátott PC-s kiadás csak 4990 forint, ami már tényleg a megfizethető kategóriába tartozik.

Csend és nyugalom
Az alacsonyabb kezdőár azonban szinte kötelező, hiszen csak közepes játék lett a Sniper: Ghost Warrior, messze alulmúlta mindazt, amit ki lehetett volna hozni belőle. A Dél-amerikai országot sanyargató diktátor története lapos és fantáziátlan, a cselekmények nem adnak elég izgalmakat, az egyetlen fordulat pedig klisés és kiszámítható volt. A látvány rendben van, viszont ez kevés ahhoz, hogy megmentse a játékot. A rengeteg hibának, átgondolatlan megoldásnak, és bugnak köszönhetően oda a jó játékélmény, pedig alapvetően nem rossz dolog virtuálisan sárban-koszban kúszni, és a gépfegyveres, pergősebb részek miatt sem lennénk kiakadva, ha játszhatóbb lenne az egész, vagy csak kevesebbet szívatna minket. A hezitálóknak azt tanácsoljuk, hogy várjanak meg egy javítást, és egy kisebb árcsökkentést a vásárlással, aki viszont a mesterlövészet megszállottja, és nem is akad fenn néhány hibán, az bátran megveheti a játékot, egynek jó.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

28. nightmare1...
2010.07.13. 12:39
Nekik minden játékukban így viselkednek az ellenfelek, szóval ezen szerintem már nem nagyon kell meglepődni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Sarkadi
2010.07.13. 12:50
City,ez a baj! :-/

Amúgy talán ez az eddigi legtűrhetőbb City-s játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. gymarco
2010.07.13. 13:48
Hááát....én nem adnék 7 pontot a grafikának...
Próbáltam maximum beállításokon....és PRO-ként sem említeném "a szép grafikát"
De a teszt negyon jó lett.
THX
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Bee-Beep
2010.07.13. 13:51
Messze a legszórakoztatóbb Citys játék, amit valaha láttam.
A "Bullet Time"-ot nagyon élveztem. Úgy emlékszem a Sniper Elitben láttam ilyet először.
Hajrá City!
(talán elindultak a fejlődés rögös útján)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. XtreemX
2010.07.13. 14:09
Szvsz nagyon gyenge game.. az ötlet jó és a látvány is de a megvalósítás nevetséges. Easy-be 300 méterről miközben mozdulatlanul hasalok a nagy bozótosban és kiszúr az ellenfél ráadásul a szutyok kis ak-jával olyan messziről el is talál.. egy vicc az egész játék...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. jester
2010.07.13. 14:26
Nekem annyira rosszul esett hogy egy játékot amiben rengeteg lehetőség van így elcseszni... hát vérzik a szívem nagyon gyenge lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. raymckurt
2010.07.13. 14:29
Nem lehet verekedni és ólommal kell pumpálni az ellent közelről is? Ezt kérem javítani mert az E gomb megnyomásával le lehet zúzni ököllel az ellenfeleket..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. graywolf_4...
2010.07.13. 14:32
érdekes játéknak hangzik bár ez a sok bug

XtreemX:
Hatásos lőtávolsága 800 m, de ha 1500 m-en véletlenül eltaláljuk a célszemélyt, még mindig halálos lehet.[LINK] ha érdekel valakit
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. XtreemX
2010.07.13. 16:19
graywolf_47: Légyszi találj már el 300 méterről vele mindenféle célzó vagy lézer vagy segédeszköz nélkül... lőttem már ak-val és 100 méterre levő nagy célkeresztet is alig találtam el,nemhogy 300 méterre valamit ami ráadásul sokkal kissebb...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. neo7
2010.07.13. 16:47
Teljesen mindegy hogy halálos-e vagy sem nem azon van a hangsúly,hanem azon amit leírtak előttem is hogy fekszek terepruhában mozdulatlanul és kiszúrnak a bokorban ráadásul 5 golyóból 4-el el is találnak.Na ez a röhej!
Pedig szerintem is sok potenciál lenne egy hasonló játékban,ennek ellenére ezt is majdnem végigvittem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. graywolf_4...
2010.07.13. 16:47
a célzásról nem volt szó elő odáig de célpöcökkel aki meg is csinálja, de ha már 300 méteröl észrevett akkor van elég jó szeme hozzá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Caine
2010.07.13. 16:52
"Számítógépen a csirkék valamiféle csapkodó denevérszörnnyé változnak, ha lelőjük őket, a társunk nem mozdul meg, amikor követnünk kéne őt, de a karakterünk is sűrűn kiesik a pályáról, vagy beleolvad egy sziklába, ahonnan aztán csak öngyilkossággal szabadulhat.
előfordul olyan is, hogy az ellenfelek elfelejtenek támadni, és lazán sétálgathatunk köztük anélkül, hogy bajunk esne."

hát én egyikkel se találkoztam ezek közül

"verekedni viszont nem lehet"

de lehet, már előttem is írták

"A végigjátszás nehézségi szinttől függően 10-12 óra környékén mozog, ami bőven elég a Sniper: Ghost Warriorból"

én sokat bénáztam de nekem 6 óra lett, haveromnak 3 óra

és a kettős játékmenetet nem említeném a pro-nál, ugyanis a géppisztolyokal nem lehet lőni, hiába célzol be bármit egy tár kell mire eltalálja, csak rambozni lehet szinte, semmi értelme az egésznek, ezt az egyet utáltam benne

én lelőek 300 méterről, csak hozzad az ak-47et

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. axe
2010.07.13. 16:56
Szerintem jó játék lett, le tudott kötni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. thspo
2010.07.13. 19:00
nem játszok nagyon mostanában, főleg a sok műanyag gagyi miatt ami kijön, de ez volt talán az egyik a mostanság megjelentek között ami mondjuk sacc/kb 1 órán át le tudott kötni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Silverstin...
2010.07.13. 22:05
Szerintem mehet freddyD-nek, RPCJS-be való.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. MrPrise
2010.07.13. 22:46
Nekem a kedvencem az a pálya volt ahol el kellett jutni a helikopterig és egy domb tetején volt felállítva a géppuska, ami teljesen meglepő módon a falu (értsd pár ház) felé volt fordítva, mintha nekünk készítették volna ki, hogy ha menekülni kell, akkor le tudjuk vele lőni a minket üldözőket ;-) Ott volt olyan hogy leguggoltam, néhányan odajöttek mellém és megálltak, sőt még a falu felé is fordultak, nekem háttal. lol
A játékban a legidegesítőbb dolog szerintem is az, hogy tök mindegy mennyire kúszol hason, a terepszínű álcában, akkor is el fognak találni, de ám mindenki aki a környéken van.
A golyókövetés látványos (már a Sniper Elite-ben is az volt), főleg poén amikor egy lövéssel két ellent is leterítünk.
Az is életszerű, hogy ki vannak készítve a mesterlövész fegyverek itt-ott, előre.
Egyébként nemcsak verekedni lehet, hanem késünk is van benne.
Kár érte, megörültem neki, mert a Sniper Elite-t szerettem.
Ennek ellenére egy ideig el lehet vele szórakozni, főleg ha türelmes az ember és nem megy fel hamar a vérnyomása a bugok miatt ;-)
A rambós részeket szerintem is kihagyhatták volna. Ha már egyszer sniper játék akkor ne akarjon cod lenni.
Azt nem értem honnan van ennek a city interactive-nak pénze pl a Chrome Engine-re? Amennyire tudom minden játékuk szemét, tehát túl sok pénzt nem nagyon termel nekik.
Ill. ha már van pénzük rá, akkor miért nincs pénzük normálisan megcsinálni egy játékot? Gondolok itt a QA-ra főleg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. rootshaper
2010.07.14. 13:15
ez a game csak addig erdekelt, meg meg nem tudtam, hogy a City interactive fejleszti... ugyan mar. kutyabol nem lesz szalonna, ezek a szart akarjak mindigis rank tukmalni penzert. teljesen felesleges volt rola kb. irni is, majd par ev mulva a Rossz PC Jatekok blogon esetleg egy cikket vagy videot megerdemel, de itt az ipon-on ilyen hulladekokkal foglalkozni, teljesen felesleges... tul joszivuek voltatok vele, ez a jatek egy kalap szar, mar ezerszer megbantam, hogy egyaltalan kiprobaltam haveromnal. ot meg persze hatszor korberohogtem, hogy TE EZERT PENZT ADTAL OCSEM???

ha fizetnenek, akkor se kellene.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Kuraudo
2010.07.14. 13:49
10k egy ilyen bugos játékért? 10-11k-ért mindenki által várt játékot rendelek elő és még a posta is ingyenes...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. nedcoleman
2010.07.14. 14:13
Szerintem a legtűrhetőbb City-s játék a Code of Honour 3 volt...
Az kétezeré' megérte.

De ezt elq'ták
NEM KICSIT, NAGYON!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. maverick13
2010.07.14. 15:57
OFF

pulzus 80/60...

Jól van.

OFF
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2010.07.14. 18:10
mi van ebbe? 60 az alap, de neki most nagyon megy
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Raphouse
2010.07.15. 10:09
amikor elinditottam a játékot mondom fasza lesz milyen szép játék és ezzel nincs is gond.de ezek a durva bugok hogy nem arra néz az ellenfél amerre engem lö de nekem megy le az életem.történet egy az egybe lopott elemekböl épitkezik (cod/battlefied:bc)de persze rosszul kivitelezve.aki többször végig akarja tolni ezt a játékot majd észreveszi hogy dejavu érzése van egyes helyszineken például egy toronyban ami kétszer ugyanazzal a beszélő papagájjal megspékelve kicsit átalakitva, további bugok -azon kívül amiket a kedves cikkíró leírt - hogy az ellen beszélget egymással és lelövöm mindkettöt a beszélgetés még folyatatódik pár másodpercig, de nálam a legidegesítőbb bug az amikor el akarok menni a küldetéshez de csak egy bizonyos úton enged másfele nem mehetsz mert képzeletbeli fal megállít...

De a vége nagyon nagy poén:romos épületek,sziklák között mászkálva kinyirod az őrőket és felkerülsz egy helyre ahol belátod az egész terepet tele emberrel, és ki kell nyírni fönököt és aztán jön az ending vide...jah nem csak ennyi vége is..gondolom ott a city interaktív "team"-nek letelt a munkaidö és mentek haza codozni...

értékelésem: 4/10
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Raphouse
2010.07.15. 10:11
SPOILER

a játék befejezö másodpercei annak aki nem bírta ki végig:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-IdtxuYcXw
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. hmisi
2010.07.15. 10:30
Első páylán hogy kell úgy leszedni a katonákat a laktanyánál hogy ne legyen mission failed? Van hogy a riasztó beindul ha nem hall meg valaki 1 lövésre, de máskor riasztó nélkül hopp és buktam a küldit.
Szép a játék, én még nem találkoztam nagy buggokal, de w7 x64 nálam nincs hang és nem tok a menübe belépni, de xp sp3 x86 meg minden jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Sycra
2010.07.18. 14:00
Hulladék játék.... Battlefield Bad Company 2 100000x jobb ott a sniper is jobb mint itt. Nem kap semmi segéd pontot rá kell jönni mi mennyi hol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. johndoe83
2010.07.22. 23:40
XtreemX: 1000 méterről el lehet találni egy normál méretű embert AK-val. Ezek szerint te elég béna lehetsz, már bocs. Nem úgy kell lőni mint a filmekben, hogy a derekadhoz fogod. Nem sok mindent fogsz eltalálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. martin0345
2010.09.14. 14:45
nem tudom hogy vagytok vele, de a címből ítélve mesterlövészről van szó. Javítsatok ki ha tévedek, de egy mesterlövész az nem a géppuskáról szól! (az olajfúró torony). a játék egy kalap sz.r
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tobias88
2010.10.07. 13:19
johndoe83:
Erre egy Jedi lovag nem képes!
Az ak nagyon félrehord + 1000 métert a golyó amit kilősz belőle úgy 1,5 másodperc alatt teszi meg, azzalatt meg akár merre mozoghat + van szél is és röppálya!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!