iPon Cikkek

The Chronicles of Spellborn - Kihalt világ

Dátum | 2010. 04. 26.
Szerző | Leon121
Csoport | JÁTÉK

A 2008 őszén megjelent The Chronicles of Spellborn (a továbbiakban: Spellborn) eredetileg havidíjas MMORPG-nek indult, ám a fejlesztő holland Spellborn International 2009 nyarán csődbe ment. Innentől a kiadó Acclaim amellett döntött, hogy a játék szervereit fenntartják, amíg kidolgoznak egy mikrotranzakciós megoldást, addig azonban teljesen ingyen játszható a játék, minden megkötés nélkül. Mindössze egyetlen apróság veti árnyékát a játékosok számára tulajdonképpen kedvező történetre: a kiadó innentől mindenféle támogatást megszüntetett a játékkal kapcsolatban, így nincsenek se GM-ek, se patchek, minden maradt úgy, ahogy 2009 nyarán hagyták. Azóta sincs semmi új hír a játék honlapján, a 2010-re tervezett újraindításról egyelőre semmi hivatalos információ nem látott napvilágot. Hogy érdemes-e egy félbehagyott fejlesztésű játékot kipróbálni - erre próbálunk most választ adni.

Egy különös világ vár
A Spellborn minden ízében egyedi játék, ezt rögtön megérezzük, mikor első karakterünket hozzuk létre. A két választható faj (ember és a félig ember-félig démon daevi) első blikkre elég kevésnek tűnik - és valóban az. Bár alaposan kidolgozták háttértörténetüket, játékmenetbeli eltérést nagyítóval sem találni közöttük. Első ránézésre a három választható kaszt is kevésnek tűnik, különösen annak fényében, hogy teljesen alap kasztokról van szó: harcos, mágiahasználó és tolvaj  áll rendelkezésre. A játékban azonban meglehetősen hamar, ötödik szinten 3-3 lehetőség közül választhatunk, az így kialakuló kilenc kaszt pedig máris elfogadhatóbb mennyiség.

Az Adept főleg fegyvertelen harcra szakosodott, támadó jellegű harcos. Fő ereje a változtatható harcállásokban rejlik, amiknek köszönhetően valamilyen előnyért cserébe másról lemond (például nagyobb közelharci sebzésért cserébe távolsági fegyverek számára sebezhetőbbé válik). A Blood warrior a helyi tank: a sok védekező képessége mellett támadásban kevésbé jeleskedik. Különlegességét a testét fedő sebek adják, melyeket "aktiválhat", amitől az Adepthez hasonlóan pozitív-negatív hatások alá kerülhet. A Wrathguard ősi szellemeknek adja át testét a harc idejére. A csapat fő vezetője, az aktiválható címerei (crest) a parti tagjaira is auraként hatnak, kedvező tulajdonságokkal ruházva fel őket.

A mágusok első tagja, az Ancestral mage talán a leginkább szólóbarát kaszt, köszönhetően a sokféle idézhető kísérőjének. Ezek az avatarok a direkt harc mellett buffokat adhatnak, lassíthatják az ellenfelet, vagy akár gyógyíthatják a barátokat. A Rune mage ezzel szemben a közvetlen pusztítás mestere. A testére tetovált mágikus rúnák aktiválásával egy-egy képességet, varázslattípust erősíthet fel, mindig a helyzetnek megfelelően. A Void seer áll legközelebb a klasszikus gyógyító szerepéhez, ám nála is inkább a védekezés, a társak erősítése a fő jellemző, míg támadó mágiái inkább az ellenfél ellehetetlenítését, gyengítését célozzák.

A tolvajok közül a Death Hand a mérgek használója. Támadásai az eleve nagy sebzés mellett gyengeséget, lassú életvesztést okozhatnak, de akár le is béníthatják vagy lassíthatják az áldozatot. A Skinshifter az álcásás nagymestere, ideiglenesen többféle élőlény alakját felveheti bónusz tulajdonságokért. A csatában alkalmazkodik ellenfeléhez, annak gyengeségeit fordítja saját előnyére. A Trickster fürge, ügyes harcos, aki gyors csapásai mellett kisebb bombákat, gránátokat vet be ellenfelei legyőzésére.

A legelső helyszín

Karakterünk külsejének rendkívül részletes kialakítása után még hátravan a legérdekesebb rész: avatárunk kezdő felszerelésének összeállítása. A "kezdő" szó becsapós, mert ez a felszerelés akár a legmagasabb szintig is velünk maradhat, a Spellbornban ugyanis nem a ruha teszi az embert, hanem a ruhában hordott pecsétek. Ezeket bármikor ki is vehetjük, és áttehetjük másik ruhába/fegyverbe, így egymástól függetlenül tudjuk kezelni a kinézetünket és a statisztikáinkat. Ezért aztán nagyon gondoljuk meg, milyen felszerelésben szeretnénk indulni, itt már első szinten is lehetünk irtózatosan tápos kinézetűek. Ráadásul a ruházat kialakítása is igen részletes, köszönhetően annak, hogy akár külön beállíthatjuk a jobb és bal oldalunkon hordott vállasokat, kesztyűket, alkarvédőket, vagy csípővédőket, emellett pedig minden ruhadarabot egyénileg színezhetünk.

Az induló felszerelés sokáig társunk lesz
Akció és stratégia

A felszerelésünk tulajdonságai a más játékokban megszokottnál jóval kisebb szerepet kapnak, köszönhetően a harcrendszernek, ami többet épít a játékos stratégiai érzékére és ügyességére, mint a ránk aggatott tárgyak tulajdonságaira. A harcrendszer lelke egy forgó tárcsa, aminek egy-egy oldala egy teljes skillbart tartalmaz. A tárcsának több szintje van, és minden skill használatakor az egész tárcsa automatikusan továbbfordul a következő szintre, majd ha a legfelső szintre ért, visszaugrik az elejére. Erre a forgó tárcsára kell úgy kipakolnunk a képességeinket, hogy azok egymás után minél jobban kiegészítsék egymást, és lehetőleg ne kelljen az egyes skillek újratöltődésére várni tehetetlenül. Mondok egy példát, talán úgy érthetőbb lesz: a tárcsa első szintjének első helyére olyan képességet rakunk, ami csökkenti az ellenfél morálját (erre még visszatérünk), a második szint első helyére pedig olyan támadást, ami annál többet sebez, minél nagyobb a mi morálunk az ellenféléhez képest. Elsütjük az első sáv első skilljét, ettől csökken az ellenfél morálja; a tárcsa továbbgördül a következő sávra, ahol az első skillt elsütve jó nagyot sebzünk a nálunk jóval kevésbé lelkes ellenfélre. De megtehetjük azt is, hogy az első sáv második helyére bepakolunk egy olyan képességet, amivel egy ideig minden varázslat elsütése gyógyít minket, majd a második sáv második helyére egy területre ható varázslatot rakunk, így egyszerre gyógyulunk mi, és sebződik az ellenfél. Ezt még tovább bonyolíthatja magasabb szinteken a kombók bevezetése: nyitó képességgel kezdünk, majd kombópontokat szerzünk a megfelelő skillek használatával, végül a meglévő pontok elsütésével zárhatjuk a láncot.

Minél magasabb szintűek vagyunk, annál több sávot, és egy sávon belül annál több helyet kapunk. A skilleket csatán kívül bármikor cserélhetjük, így van időnk kikísérletezni a lehető legjobb taktikákat, vagy akár egy-egy várható helyzetre is előre felkészülhetünk. Az elérhető skillek tárháza magasabb szinteken egyre bővül egy-egy újabb adaggal, amik közül mi kiválaszthatjuk (megvásárolhatjuk) a nekünk tetszőket (nem kapjuk meg mindet rögtön). A skillek típusai, tulajdonságai leginkább egy gyűjtögetős kártyajátékra emlékeztetnek, mert a sebzés mellett/helyett sokszor idéznek elő valamilyen körülményt (pl. égést, sántulást), vagy éppen valamely körülmény meglétét igénylik. Befolyással van rájuk emellett három állapotunk is: a fizikumunk (mozgási sebességet határozza meg), a morálunk (a sebzés nagyságát befolyásolja), és a koncentrációnk (a támadás és a tárcsaforgás sebessége függ tőle). Sok képesség épül például arra, hogy az ellenfélnél nagyobb legyen a morálunk. A taktika kidolgozásánál ezeket, és az újratöltődési időket kell figyelembe venni úgy, hogy lehetőleg minden váratlan helyzetre legyen valamilyen válaszunk. Fontos még megjegyezni, hogy nincs külön kiírva a skillek sebzése, így akár az alacsonyabb szintűeket is használhatjuk később is. A konkrét sebzés nagyságát a három alaptulajdonság (Test, Elme, Fókusz) befolyásolja, amelyeket szintlépéskor fejleszthetünk.

Forgó tárcsa működés közben (alul középen)

A skillek kombinálása, és a tárcsára pakolása adja a harcrendszer taktikus elemét, azok elsütése pedig az ügyességet igénylő részét. A karakterünk ugyanis arra üt, lő, vagy varázsol, amerre nézünk, nincs automatikus célrafordulás, vagy kényelmes számnyomogatás. Az egér bal gombjával az éppen kijelölt képességet használjuk, míg magával az egérrel becélozhatjuk az ellenfelet. Ahogy számunkra nincs automatikus célzás, úgy az ellenfél sem néz folyamatosan felénk, ha ügyesek vagyunk, el tudunk ugrani támadásai elől, és akár oldalba is kaphatjuk a társát. Sok ellenfél ugyanis (főleg a humanoidok) csapatban támadnak, és kifejezetten okosan együttműködnek, nem állnak egy helyben bambán várva, hogy leöljük őket. Ha a közelükbe kerülünk, először csak fenyegetően előveszik fegyverüket, majd egymást kiegészítve támadnak és körbevesznek, vagy ha olyan a helyzet, hát elmenekülnek. Összességében tehát igen intenzív harcokra számíthatunk, ami a taktika kidolgozásával együtt azt eredményezi, hogy sokkal többet számít a játékos szellemi képessége és ügyessége, mint a legtöbb konkurens programban. Egyszerre késztet gondolkozásra, és gyors, ügyes mozgásra ez a rendszer, aminek köszönhetően az egyszerűbb harcok sem fulladnak unalmas gombnyomogatásba.

A skillek mellett a harci repertoárunk részét képezik még az ún. Body slotok. Ezekre a helyekre pakolhatjuk a kasztfüggő különleges használati "tárgyakat", mint a Rune mage rúnáit, a Trickster bombáit, vagy a Blood warrior sebeit. Ezeket a trainerünktől vehetjük, és a skillbartól függetlenül használható képességeket adnak.

A Spellborn harc- és fejlődésrendszere egy képen
A halál kezelésére kitalált módszer sikeresen éri el, hogy féljünk a veszteségtől, de ne okozzon frusztrációt egy rosszul sikerült támadás. Karakterünk ugyanis a hagyományos szintlépés mellett úgynevezett "Személyi Tapasztalati Szintet" is gyűjt, összesen legfeljebb öt fokozaton keresztül. Minden fokozat egyre erősödő bónuszokat ad a harcértékeinkhez - viszont halál esetén veszítünk egy szintet. Így aztán ha szeretnénk élvezni a jól megszokott bónuszokat, akkor alaposan meg kell terveznünk, mit próbálunk meg, és mit kerülünk inkább ki.

A küldetések sajnos már kevésbé sikerültek egyedire, a feladatok többnyire a megszokott elemekre épülnek: menjünk el valahova, öljük meg ezt, hozzunk el valamit, vagy épp keressünk meg valakit. Ez különösen az első órákban hajlik kifejezetten unalmas, egyforma szörnyöldöklésbe, de szerencsére később azért javul valamit a helyzet. A fejlődéshez a missziók kihagyhatatlanok, mert a szörnyölésből idővel jelentősen kevesebb tapasztalati pontot szerzünk, ráadásul a történetmesélés erős részét képezi a játékélménynek. Némelyik küldetésnél alternatívák közül választhatunk (például rögtön a játék elején eldönthetjük, hogy virágot vagy vaddisznószívet adjon-e egy hősszerelmes a választottjának), illetve 9. szint után (ami itt cirka 10 óra játékot is jelenthet) el kell döntenünk, melyik nagy házhoz csatlakozunk a rendelkezésre álló öt közül. Ez hosszabb távon is befolyásolja az elérhető küldetéseket, illetve a PvP-t is meghatározza, ugyanis saját házunk tagjait nem támadhatjuk meg. Ha a PvP-szerveren játszunk, akkor ez erre kijelölt területeken viszont bármely más ház tagjainak nekieshetünk, akárcsak az arénákban. Ez utóbbiak csapat alapú mészárlások helyszínei, ahol pontokat szerezve vásárolhatunk különleges kinézetű felszereléseket.

Kézművesség is helyet kapott a játékban, azonban meglehetősen szegényes kivitelben. A szörnyektől szerzett és a világból begyűjtött nyersanyagokat egy recept kíséretében kizárólag egy erre szakosodott mesterembernél állíthatjuk össze. De ugyanez a kézműves szükséges ahhoz, hogy a humanoid ellenfelektől zsákmányolt törött tárgyakat megjavítsa, hogy azután használhassuk is őket. Teljesen ép állapotban nem fogunk felszerelést szerezni másoktól, a szörnyféléktől pedig kizárólag nyersanyagot és hulladékot zsákmányolhatunk.

Ez nem a kézművesek játéka

Lehangolóan gyönyörű

Ha röviden kellene jellemezni a Spellborn világát, azt mondhatnánk: misztikus-melankolikus. Misztikus, mert szokatlan lények borítják be, áthatja a mágia, és még az égboltot is csak a hatalmas kőszikla-plafon résein keresztül látjuk. A világ ugyanis egy szétrobbant őskontinens maradványaiból áll, melyek között a közlekedés hatalmas léghajó-féleségekkel történik. Melankolikus, mert mindezt nagyrészt barnás-vöröses színekkel jeleníti meg a program, ezzel hozva megfelelő lelkiállapotba a játékost. A játék alatt dolgozó, erősen módosított Unreal motor technológiailag már nem tartozik a legfejlettebbek közé az itt-ott kissé mosottas textúráival és erősen stilizált karaktermodelljeivel, az összhatás azonban mégis hangulatos. Látszik, hogy sok apró részletre odafigyeltek, és kellemes összhang húzódik végig a területeken. Ami viszont ráteszi a koronát az egész hangulatra, az a zene, és a hanghatások. A programban felcsendülő dallamokért az a Jesper Kyd felel, akit mi játékosok jól ismerhetünk (Hitman, Assassin's Creed, Gears of War, stb.), és ezúttal is mesteri munkát végzett. A zenék inkább csak a háttérben szólnak, sokszor alig lehet észrevenni őket, de a kissé borongós hangulatot tökéletesen támasztják alá. A harci hanghatások nem érdemelnek különösebb említést: korrektek, de nem túl emlékezetesek. Annál inkább ki kell emelni a környezeti zajokat, zörejeket, amik viszont rengeteget tesznek hozzá az élményhez. Nemegyszer azon kaptam magam, hogy feltekert hangerővel sétálgatok az erdőben, és hallgatom az állatok zörejeit, a szél zúgását a fák között, és a tenger messzi moraját... Vagy éppen egy bányarendszer mélyén a baljós csöndet időnként megtörő, azonosítatlan kopogásokat is ugyanúgy lehetne említeni, mint a városok mágikus hümmögéssel átitatott hangjait. Egyszerűen hihetetlen munkát végeztek, rengeteget ad a hangulathoz ez az igényes körítés.

Tipikus helyszín: köd, misztikum, mélység
Sajnos technológiai szempontból közel sem ennyire rózsás a helyzet: sokan panaszkodnak irreális belassulásra (főleg a Radeonokat nem szereti a program), és a tesztgépen (Core2Duo E6400@3GHz, 4GB RAM, HD4850 512MB) sem volt éppen hibátlan a futás, főleg a városokban. Windows 7 alatt már az indulással is gondok lehetnek, ráadásul a hivatalos oldalról letölthető telepítő a második file-nál nem volt hajlandó továbbmenni, így alternatív helyekről kellett letölteni - és ez sem egyedi eset. Ugyanígy nem lehet figyelmen kívül hagyni az irreálisan hosszú töltési időket sem, főleg a játék indulásakor. Itt látszik meg leginkább, hogy mit jelent a támogatás hiánya, ezeket a problémákat ugyanis egy havidíjas, de akár egy mikrotranzakciós játéknak sem lehetne elnézni, itt azonban legfeljebb kényszeredetten szívhatjuk a fogunkat, ha valamelyik problémával találkozunk.

Ráadásul még ennél is nagyobb gond a játékos közösség - pontosabban annak hiánya. Volt, hogy egy órát is el tudtam úgy játszani, hogy ne találkozzak egyetlen játékossal sem, se a világban, se chaten. Lehet, hogy nem sikerült még megtalálnom a legnépesebb zónát - de ha a világ fővárosában se találkozok senkivel, az már csak jelent valamit. Nem vicc, a két kezemen meg tudnám számolni, az első tíz órában hány játékossal találkoztam. Az ilyen szintű kihaltság ugyan tulajdonképpen jót tesz a borongós hangulatnak, a játékélménynek viszont semmi esetre sem. Ráadásul mindez már az összevont, európai-amerikai szerveren történt... Vannak elméletek, miszerint a játékosok az ígért újraindításra várnak, és akkor majd nagyobb lesz az élet, de éppenséggel fizetős korában se halmozták el az érdeklődők a szervereket - ez a különlegesség ára...

Mert a Chronicles of Spellborn bizony igazán különleges játék. Az egyedi hangulata, a zseniális harc- és fejlődésrendszere miatt a műfaj iránt érdeklődőknek mindenképp ajánlott legalább kipróbálniuk, ilyet máshol nem láthatnak. Ha sikerül 1-2 társat beszervezni magunk mellé, akkor akár jól is szórakozhatunk - ellenkező esetben a játék kihaltsága, a kezdeti küldetések kifejezett ötlettelensége azonban nem valószínű, hogy meg fogja tartani az egyszeri próbálkozót.

Ha sikerült felkelteni az érdeklődést, akkor irány a hivatalos honlap!

The Chronicles of Spellborn: You have died?

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

15. uristen
2010.04.26. 07:13
Úristen! Mi ez?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. iteq47
2010.04.26. 07:54
sztem annyira nem borzasztó de azt néve h nem fejlesztik, megfontolandó, én pl néha fejlődő mmoba is sajnálom ütni az időt persze csak ha rámjön
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. dragon83
2010.04.26. 08:39
Ööö...nem értem a reakciót? Mi az, hogy "Úristen, mi ez?" Vagy itt valami poén van ami nekem nem jön le? Csak mert a játék nem indokolja ezt a megközelítést.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Leon121
2010.04.26. 08:45
Pár kiegészítés még.
Mint írtam, a hivatalos oldalról nem sikerült letöltenem, és ezzel nem voltam egyedül (valószínűleg náluk van valami gond). Helyette lehet más forrásokat keresni, én pl. innen szedtem: 1 2 3. Innen viszonylag gyorsan leért.

Ezután már csak regisztrálni kell a hivatalos honlapon. Ehhez először is kell egy Acclaim-es azonosító, majd ha ez megvan, még a játék honlapján külön rá kell nyomni a regisztrálásra (egy kattintás), és csak azután tudtok belépni a játékba.


A játék egyedi hangulata engem teljesen magával ragadott, de a játékélmény annyira azért nem szórakoztató, mint egy offline, szóló RPG-ben, így gyakorlatilag teljesen egyedül játszani sajnos nem az igazi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. uristen
2010.04.26. 09:25
2. oldalon lévő kép borzasztó, úgy néz ki rajta a karakter, mint egy ördögűző. Leginkább ez váltotta belőlem ki ezt a reakciót. Meghogy GM, Admin hiány, nincs fejlesztés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Menthix
2010.04.26. 09:34
Emlékszem, milyen sokat vártam a játékra! Írták folyton a honlapjukon, hogy már ingyenes, de még nem lehetett regisztrálni, de hosszú várakozás után végül csak sikerült
Számomra nagyon jó élmény volt a játék. Már sajnos nem emlékszem hányas szintig jutottam, talán 27-29. Az egyetlen ok, ami miatt abbahagytam, hogy nagyon hosszú volt 1-1 töltési idő. Belebololndultam mire zónából zónába jutottam...
A harcrendszer tényleg fantasztikus és nagyon egyedivé teszi az élményt. Az aréna valami óriási buli! 2v2, illetve 3v3 harcokat vívtam, de meg kell mondjam, hihetetlen izgalmas.
A questek nem unalmasak, olyannyira nem, hogy még visszamenőleg is csinálgattam őket, pl. a tehenészés ritka mókás volt
A wanted missziókat érdemes többen megpróbálni, de megéri.
Ha összejönne pár ember a játékra, ajánlom a pvp szerót és talán...talán még föl is raknám újra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Th3Ac3
2010.04.26. 14:25
Én még akkor játszottam vele amikor ingyenes lett és még voltak rajta. De nagyon monoton lett az egész játék, minden igen lassú benne, a szintlépés kész kínzás, és még a ruhák se adnak alapból bónuszt, amiatt annyira nem is motivált a fejlődés. A küldetéseket csak nagy-nehezen tudtam megcsinálni, lévén jóformán oda se találtam, meg kellett 30 q egy szintlépéshez pedig csak 10es voltam... Szóval ott is hagytam az egészet, úgy gondoltam ennyi időt nem ölök bele. A harcrendszeren kívül semmi nagy újdonság nincs benne (kivéve az Ati-s bugok). Csak türelmeseknek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Stormrage
2010.04.26. 15:53
eléggé wow klón
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Svindler Storm...
2010.04.26. 17:26
Ha ezt komolyan gondoltad akkor a WoW-on kívül te még nem igazán láttál MMO-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ájPon
2010.04.26. 17:28
"eléggé wow klón"
Há' persze!
Minden MMORPG egy WoW klón, még ami a WoW előtt jelent meg, az is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Avisto
2010.04.26. 18:30
Én ezt először a bétája idején próbáltam ki (vagy amikor megjelent fene se emlékszik már). Akkoriban elég komoly tömeg volt azon a szerveren. Maga a játék nekem kifejezetten szimpatikus volt, csak sajna senkit sem ismertem és a tömegek ellenére egyedül toltam. Akkor 7es szintig lehetett ingyen fejlődni, utána csak ha csengeti az ember a havidíjat. Két kari után abbahagytam. Aztán jött egy hírlevél hogy 10es szintig ingyenes aztán teljesen ingyenes lett. Gondoltam kipróbálom megint. Leszedtem, telepítem belépek, erre kihalt minden. jóformán egy teremtett lelket nem láttam (mondjuk lehet magasabb szintű helyeken más lett volna a helyzet) szóval elég hamar eltávolítottam a gépemről.
Összességében nekem tetszett volna ha van kikkel tolni, de egyedül hamar unalmas lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Leon121
2010.04.26. 20:11
Alvisto: Magasabb szinteken sem lett jobb a helyzet, sőt. A játék fővárosában (!) örültem, ha félóránként egy, azaz 1 ember már szembejött velem. Félelmetesen kihalt játék, és mivel kihalt, nem is nagyon játszik vele senki, amitől csak még kihaltabb lesz.

Talán az újraindulásnál megjelenik az élet. Nemhivatalos infók szerint (értsd: fórumon olvastam) Ázsiában már tesztelik a mikrotranzakciós változatot. Talán ha hozzánk is eljut, akkor kicsit népszerűbb lesz. Mert jelenlegi állapotánál azért minden hibája ellenére többet érdemelne ez a "wow klón".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Menthix
2010.04.26. 20:51
Fantasztikusan kifejtette Stormrage, hogy WOW KLÓN!!
Az ilyet bannolni kéne a netrőől
Semelyik porcikájában sem hasonlít a wowra!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Stormrage
2010.04.28. 08:29
Látom elég nagy felocsúdást váltott ki a "WoWk lón" hozzászólásom, dehát ez van, engem számos elemében WoW-ra emlékeztet, design-ban is nagyon hasonló még a játékban lévő gombok is...

másrészt más rpg-t is ismerek, csak wow-al különösen sok hasonlóságot véltem felfedezni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Menthix
2010.04.29. 11:26
Jesszus...NO COMMENT inkább...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!