iPon Cikkek

The Order 1886 - Megjelenés előtti próbakör

Dátum | 2014. 12. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Semmi nem tudja úgy felvidítani a szomorkás téli hétfő délelőttöt, mint amikor a Sonytól megérkezik egy letöltőkód a The Order: 1886 előzetes verziójához. Fél órával később már vidáman futtattam a játékot a PS4-emen, és ugyan szomorúan tapasztaltam, hogy mindössze 30-40 percnyi játékidőt tartogat a kipróbálható fél pálya, de legalább végre élesben láthattam, milyen is lesz az anyag, amiről eddig csak felemásan sikerült prezentációkat kaptunk különböző videojátékos rendezvényeken. Mivel a játék egyik legfontosabb ütőkártyája a grafikája, ezért úgy döntöttünk, hogy egy videoteszt keretében mutatjuk be tapasztalatainkat a The Order: 1886-tal. Mivel azonban az előzetes verzióról nem lehetett felvételt készíteni, a Sony által küldött hivatalos B-roll videót használtuk ugyanerről a pályáról.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. McDuff
2014.12.17. 10:16
Én értem mire akarnak kilukadni ezzel a sok filmes elemmel, át is jön, de QTE-ktől már hülyét kapok...anno emlékszem a Resi 4ben láttam először, borzasztó módon élveztem, főleg hogy ott az átvezető videókban is alkalmazták, nem dőlhettél hátra és majszolhattál popcorn közben. Azóta boldog boldogtalan beleteszi játékaiba és már kezd a torkomon akadni!
Csak hogy egy szemléltető példával éljek:
Jedy Knight széria, külön move list volt a menüben, nem kis gyakorlás kellett egy néhány látványos mozdulat elsajátításához, volt amelyikhez vagy 5 gombot kellett nyomni egyszerre!
Mára már nem kell erőlködni, QTE formájában megcsinálod különösebb probléma és erőlködés nélkül, de úgy vhogy nem érzed azt hogy "ez igen,apám,szépen csináltam!"
És ez az egész játék ilyennek tűnik egyenlőre...van aminek ez jól áll mert nem a játékmenet a lényeg (pl Beyond).
Szóval remélem akkor már legalább a történetre rágyúrnak hogy vmi vigyen előre. Meg addig remélem kijavítják ezt a bugot, hogy nem arra repül a golyó amerre áll a fegyver csöve, mert volt már egy Wanted játék
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. LechooEdy
2014.12.17. 12:09
Valóban döbbenetes ahogy kinéz, még az animációk is hellyel-közzel nem akadnak meg, a mozivásznas hatás tényleg jó ötlet. Viszont 18 ezret elkérni egy ténylegében interaktív filmért. Ez minden csak nem játék, a QTE már az agyamra megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. tookmindeg...
2014.12.17. 12:35
Extra szélesvászon nagyon gáz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. mikej95
2014.12.17. 12:40
Leesett az állam a graftól, aztán jöttek a szokásos trükkök: kötött haladás, zárt terek, QTE, szuper szélesvászon, trükkös kameraállások.


libastuff: A demó 40 perces volt, ez csak a bemutatóvideóból vágta össze InGen. Gondolom azért nem lehetett videót készíteni, hogy esetleges glitchvideók ne kerüljenek fel a netre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. InGen
2014.12.17. 12:40
Simán elképzelhető, hogy más pályán kevesebb lesz a QTE vagy az insta-fail rész, de azt feltételezné az ember, hogy a Sony egy olyan pályarészt küld át nekünk (illetve a sajtónak), ami nagyjából reprezentálja az egész játékot... és ugye a korábbi bemutatókban (pl. az E3-asban) még ennél is rosszabb volt a helyzet, ott szinte alig kapta meg az irányítást a játékos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. LechooEdy
2014.12.17. 15:58
Mi ebbe a szuper/extra szélesvászon? Ez mormális 2.35.1, vagy 2.40:1. A 16:9 nem számít szélesvásznúnak. Akkor volt még mikor az elterjedt formátum a 4:3 volt. Nekem ezzel semmi bajom nincsen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. mikej95 Lecho...
2014.12.17. 16:44
Ez nem 16:9, ez egy 16:9-es monitoron 21:9-ben futó játék. Van még 2 fekete csíkod úgy, hogy szélesvásznú monitoron tolod. Mint The Evil Within.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kiskoller
2014.12.17. 16:57
Ha jól sejtem ez pont olyan lesz, mint a Beyond: Two Souls.
Eszméletlen módon lekorlátozott játékmenet, szabadság, cserébe jó grafika.
Ahogy a videóban is elhangzott, a játék sikere a sztori minőségén fog állni v bukni. Pont mint egy film esetében.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.12.17. 17:13
Hááát, itt azért van egy teljesen és jól megvalósított, a Gearshez mérhető fedezékshooter-rész a játékmenetben, szóval inkább shooter, mint a Beyond, csak sok QTE-szekvenciával, és sok átvezetővel. De linearitás és a teljesen bekorlátozott pálya stimmel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pocla
2014.12.17. 23:04
És ezekért a csőjátékokért vesznek az emberek ps4et? Nagy exkluzívok, unchi 4 is csak grafikába lesz jobb max.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Stomi
2014.12.18. 09:29
Senkit sem az érdekel, hogy csőjáték-e vagy sem, hanem hogy milyen játékélményt kap cserébe.

Az egyik csőjátékot a mai napig mesterműnek tartják (Last of us) és már két konzolgenerációt hódított meg, míg a másik hatalmas szabadságot igérő openworld játék meg az év bukása lett (Assassin's Creed: Unity).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. diablo1989
2015.01.19. 17:04
Sziasztok ne haragudjatok de meg tudná valaki mondani hogy mi az a játék amit bevágnak a játék közbe ? kíváncsivá tett de sajnos nem találtam. A választ előre is köszönöm
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!