iPon Cikkek

X-blades: akár jó is lehetett volna

Dátum | 2009. 02. 12.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK


Nem lehetne azt mondani, hogy a PC-sek el lennének kényeztetve hack’n’slash játékokkal, ráadásul ha jön is valami, akkor az az esetek nagy részében egy konzolport, ami eléggé megkésve érkezik az eredeti platformos kiadás után. Ezért is lehetnek érdekesek az olyan alkotások, mint a mai nap témája, az X-blades, mely vérbeli multiplatformosként egyszerre teszi tiszteletét minden erősebb gépen (PC, PS3, X-box 360).

A tekinteteket vonzó kincsvadász

Mikor hónapokkal ezelőtt megláttam az első képeket a játékról, rögtön arra gondoltam, hogy valaki itt nagyon irigyli a Heavenly Sword-ot (PS3), és megpróbál valami hasonlót lerakni az asztalra, csak animésebbre véve a stílust, legalábbis a karakterek tekintetében. Adva van a meglehetősen lengén öltözött főszereplőnk, Ayumi, aki kincsvadászként keresi meg a napi betevőre valót. Indításkor megcsodálhatjuk, ahogy a nem túl logikusra sikerült bevezető filmben épp egy kristálykoponyától próbál megszabadulni, majd némi akció után szert tesz egy térképre, mely egy ősi templomot ábrázol. A legenda szerint egy isten azon a helyen zárta el minden erejét egy varázstárgyba, ez pedig bőven elég indok arra, hogy egy év kutatás után belépjünk a kapukon…

Vágjunk bele!

Miután megkapjuk az irányítást, rögtön némi oktatófázis veszi kezdetét, ahol megtanulhatjuk a játék kezelésének legfontosabb elemeit. Mindezt akár magyarul is, mert egy-két apró kihagyás kivételével minden feliratot lefordítottak a játékban. Bár ne tették volna, néhol olyan mondatszerkezetek vannak, hogy az ember sírni tudna, ráadásul van, hogy tartalmilag nem egyezik a szöveg az angollal. Aggódni azért nem kell, ha valaki nem beszél valamilyen idegen nyelvet, attól még bőven végig tudja játszani vele a játékot, mert nagyrészt emészthető az egész, csak lehetett volna sokkal jobb is. Visszatérve az oktatásra, minden cselekményhez két gombot rendelhetünk természetesen. Egyet a billentyűzeten, egyet pedig az esetlegesen meglévő gamepadon. Itt derül ki, hogy a PC-s változatot, ahogy az várható volt, az X-box 360-asról írták át. Ahogy minden menüben, itt is lelkesen ajánlgatja majd nekünk az A, B, X, Y gombok nyomogatását, és nem a spacebar felettiekre gondol.

Első varázslataink egyike - A tűzgolyó
Eleinte semmi gond nincs az irányítással, viszonylag egyszerű, a játék pedig villámgyors iramot diktál, miközben megtanít néhány alapszabályt, hogy minek mivel érdemes nekiesni. A repertoárunk két kardunkból, két pisztolyunkból és megvásárolható varázslatainkból áll. Ahhoz, hogy ezekhez hozzáférjünk, lelkeket kell gyűjtenünk, amik szinte minden szétverhető dologban ott vannak, ám a legtöbbet egy-egy ellenfél padlóra küldése után lehet beszerezni. Ha már eléggel rendelkezünk, és kiváltunk egy új képességet, akkor azt betárazhatjuk gyorsbillentyűkhöz – és itt kezdődnek a problémák. Kettőt még viszonylag könnyű kezelni, ám négynél már nehéz kényelmesen elhelyezni őket. Az alapbeállítás szerinti Y és C billentyűk használata elég nehézkes, akadályoz a mozgásban. Ezen kívül bár a legtöbb helyen elég lesz a beállítható négyféle mágia használata, lesz, ahol ennél több kell, és csata közben kell váltogatni, ami eléggé frusztráló. Tehát attól függetlenül, hogy meg lehet szokni az irányítást, a játék szinte sikít egy gamepadért (bár az utolsó problémát az sem oldja meg).

A helyszín

A templom több kisebb területre van felosztva, mi pedig ezeken megyünk végig eléggé lineárisan. Ha valahol elágazás lesz, akkor az egyik út lezárásával úgyis jelzi nekünk a gép, hogy merre tovább. Egy-egy helyszínről akkor tudunk átmenni a következőre, ha az aktuálisat teljesen kipucoljuk. A jobb alsó sarokban található csík segít annak megfejtésében, hogy ez mikorra várható. Ha főellenféllel állunk szemben, akkor annak az életerejét mutatja, míg egyéb esetekben az összes szörnyét egybevéve. A probléma itt mindössze annyi, hogy van ahol a készítők nem bírtak mértéket tartani, és túlzásba vitték ennek a növelését. Márpedig rémesen monotonná válik, ha ugyanazokat kell ütnünk nagyon sokáig, hogy továbbléphessünk. A játékidő szinten tartásához inkább több terület kellett volna, kevesebb ellenféllel.

Nem tudunk továbbmenni új területre, ha még ellenfél van az adott helyen
A környezet maga egyébként meglepően jól néz ki, csak sajnos elég repetitív, annak köszönhetően, hogy az egész történet a templomon belül játszódik. Ettől függetlenül néhány helyszín egész hangulatosra sikerült, ám komoly változatosságra nem lehet számítani. A grafika nem kiemelkedő, ám úgy gondolom, hozza azt a szintet, ami ahhoz kell, hogy egy ilyen játék élvezhető legyen. Ennek a közepes szintnek köszönhetően nem is kell erőmű alá, szinte bármilyen ma kapható gépen csak úgy száguldozik a játék, kivétel a filmek alatt, amik a rossz tömörítésnek hála néha beakadnak… (a legrosszabb gép, amin próbáltuk, egy kisebb X2-es volt egy 8600GT-vel). Ellenfeleinkre ugyanaz igaz, ami a környezetre is: lehetne belőlük kicsit többféle, meg némelyik elég ronda, de úgy átlagban hozzák a szintet.

Néhol egész látványos helyekre is betehetjük a lábunkat
A sötét oldal

Viszont itt visszakanyarodnék megint az irányításhoz, csak most már bevonva a szörnyek mozgását is, ugyanis ez az egyik leggyengébb láncszem a játékban. Futkározni és kaszabolni nagyon jól lehet, ám az ugrások elég sutára sikerültek, Ayumi inkább felfelé szeret repülni, mint előre, és a komolyabb varázslatokat mind-mind csak a földön hajlandó elsütni. Ez egy földrengésnél nem probléma, de van olyan, ami nagyon hasznos lenne a levegőben. Ezen még csak-csak túlteszi magát az ember, de a velünk szemben állók gyenge IQ-ján már sokkal nehezebb túllépni. Általában háromféleképpen viselkednek: vagy csak jönnek felénk és ütnek, mindegy, mi van, vagy (főellenfeleknél) előre leprogramozott módon viselkednek, vagy teljesen véletlenszerűen rohangálnak. Ez utóbbi olyan ellenfélnél tud igazán frusztráló lenni, ami át tud menni a falakon, vagy ami szimplán túl gyorsan mozog, és körbetáncol minket hatszor, mire pislantunk egyet. Ugyanilyen végletesek a boss-harcok is. Van amelyik teljes káosz és csak idegesítő, míg van ahol voltak jó ötleteik a fejlesztőknek, és egész jó taktikák használatára kényszerítenek minket. Itt csak annyi gond szokott lenni, amire már hivatkoztam, hogy túl sok életerőt kap az ellenfél, és bár már tudjuk, mit kell csinálni, azt fogjuk csinálni naaaagyon sokáig.

A másik óriási hiba az egyensúly hiánya fegyverarzenálunkban. Hiába tehetünk szert rengeteg képességre, ha ezeknek majd fele használhatatlan, csak egy kipróbálás erejéig fogjuk berakni. Ráadásul ha ez nem lenne elég, még az is csak nehezen kitalálható, hogy hol mit érdemes használni, ugyanis körülbelül addig tart a logika, hogy elementálok ellen az ellentétes mágiát kell használni. Szerencsére a játék rendelkezik egy bestiáriummal, amit itt nemes egyszerűséggel „kis szörnyhatározó”-nak hívnak, és sokszor ad tippeket arra, hogy mit kéne használnunk, akkor is, ha kikerekedik a szemünk, hogy miért pont azt. Ha pedig innen sem tudjuk meg, mit kéne tenni, akkor marad a hosszú próbálkozás. Itt bejön egy újabb hiba: pengéinket felvértezhetjük ideiglenesen különböző elemek plusz sebzésével, mint például tűz vagy elektromosság. Ám néhány ellenfelet ez egyszerűen nem hat meg, hiába pont azzal lehet sebezni, magára se veszi. Így maradnak a varázslatok, amiket a játék igen jelentős hányadában fogunk használni.

Jégvirágok
Ezek szerencsére egész jól néznek ki, hangulatos őket használni. Mint már írtam, újakra úgy tehetünk szert, hogy lelkeket gyűjtve, megfelelő mennyiség elérése után vásárolgathatunk. Sajnos eléggé össze-vissza vannak az áraik, úgyhogy először érdemes a hasznosnak tűnőkre lecsapni (ráadásul a játék elején egy-egy pályán pár száz lelket gyűjthetünk be, míg a végén milliókat). Összesen kétszer találhatunk a játékban olyan tekercset, amivel a következő vásárlásunk féláron történhet. Az sem tragédia, ha nem vesszük észre őket, mert nélkülük is meg lehet szerezni mindent a fináléra, de adott helyen ha gyorsabban jutunk hozzá egy spellhez, az sokat segíthet. Lelkekből fejleszthetjük még Ayumi néhány képességét, pisztolyainak lövésfajtáit (amiből négy lesz a játék végére), valamint ha megszorulunk, vásárolhatunk életenergiát és „düh”-öt. Ez utóbbi mana helyett van, úgy generálódik, hogy ütjük ellenfeleinket, ha elég van belőle, akkor elsüthetjük varázslatainkat.

Hát igen... vannak a játékban a mieinknél nagyobb pengék is
Fejlődni a lelkeken kívül még rúnatöredékekkel tudunk. Hármat-hármat kell összegyűjtenünk ahhoz, hogy szintet lépjenek fegyvereink, miáltal erősebbek lesznek, és új kombinációkat tesznek elérhetővé. Minden terület végén van egy összefoglalás, hogy mi mindent találtunk meg az adott helyen, így láthatjuk, ha elhagytunk egyet, és visszamehetünk. Erre itt-ott egyébként is lehet, hogy szükségünk lesz, lelkek gyűjtése céljából. Egyébként minden töredékfajtából 9 kell a maximális szint eléréséhez, és normál fokozaton 12-t szórtak el a templomban, így ha véletlenül kihagyunk egyet, akkor sem kell összetörnünk, lesz még alkalmunk másikat szerezni.

A minőség hullámvasútja

Kalandozásainkat egyébként hangulatos és az eddigiek fényében meglepő módon változatos zenék teszik élvezetesebbé. A hanghatások inkább az átlagos szintet hozzák (még akkor is, ha van köztük pár elég pocsék, a nagy részük megfelel). Beszéd nem lesz sok, arról körülbelül ugyanez mondható el. Ayumi néha be-beszólogat ellenfeleinek, próbálván lazára venni a figurát, ami néha megmosolyogtatóra sikerül.

Ilyenkor nincsenek Ayuminak megjegyzései, pedig épp lennének mire
Bár a történet, de főleg a történetvezetés nem erőssége a játéknak, azért nem szeretném senki örömét sem elrontani azzal, hogy elárulok részleteket, csak két tippet adnék. Az egyik, hogy ha nehezen követhetőnek érzünk egy átvezető animációt, akkor a főmenü „napló” menüpontjában némi szöveg is olvasható hozzá, amivel talán a helyükre kerülnek a dolgok. A másik, hogy a játéknak két végződése is lehet, egy jó és egy rossz, ám apró utalás sincs arra, hogy mit kéne tennünk ahhoz, hogy a pozitív végkimenetelt nézhessük végig. Segítek: ne vegyünk meg egyetlen sötét varázslatot sem.

Ha egyszer kivégezzük a játékot, ami úgy ~10 óra alatt lehetséges, akkor megnyílik előttünk a legnehezebb fokozat, és új játék indításával még plusz ruhák közül is válogathatunk, melyek rendelkeznek valami extra képességgel az alap ruhán kívül (ám cserébe szépen beöltözik tőlük Ayumi). Igazából ezt elég kevés indoknak tartom ahhoz, hogy az ember újrajátssza az X-blades-et, mert messze nem olyan jó. Konzolon a trófea/érem rendszer még annyit dob a játékon, hogy elkezdhetjük összeszedni őket, ha szeretnénk, bár némelyik elég nehézre sikerült (pl. érintetlenül menj át hat helyszínen).

Ha Ayumi tudná mi vár rá a következő oldalon biztosan ugrana
A játék DVD-jét megpakolták pár extrával is, például egy zenés videóval és egy hivatalos bemutatóval. Bár sokan gondolnák, hogy jó lesz kedvcsinálónak, én nem javasolnám megnézésüket, mert csak az átvezető animációkból vannak összevágva, és szinte mindent megmutatnak előre. A háttérképek mappában azonban mindenki megtalálhatja a számára megfelelő felbontású képen pózoló Ayumit, és ha úgy érzi, ez szerelem első látásra (még akkor is, ha szegény néha elég bambán tud nézni), akkor egy gyűjtői változat beszerzésével egy bábu tulajdonosa is lehet (klikk ide a tartalmához).

Értékelés

Igazából hiszek benne, hogy az X-blades lehetett volna egy egész jó kis játék is, de nem lett. A grafika, a hangok, és úgy-ahogy a fejlődésrendszer is rendben van, ám a monotonitás, az ellenfelek és a sok apró, ám annál bosszantóbb logikátlanság és hiba beárnyékolja az egészet. Vannak dolgok, amik annyira ordítanak, hogy nehéz elhinni, hogy senki sem vette észre a csapatban. Némi plusz idővel, és a kezdetekben egy sokkal jobban átgondolt tervvel (no meg némi plusz változatossággal) ez egy isteni játék lett volna, amiben a sok „agykikapcs” rész mellett elfért volna pár logikai feladvány is. Így viszont csak a stílus rajongóinak érdemes próbálkozni vele, főleg a kezdeti magas nyitóár miatt. Egyébként aki ilyesmire vágyik, és még nem vitte végig, annak inkább a Devil May Cry 4-et ajánlanám a közelmúlt terméséből, bár igaz ott a főszereplőknél nem volt szempont, hogy dekoratívak legyenek. Ayuminak pedig sok sikert kívánok a következő részhez (ha lesz)!

Svindler

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

24. Svindler
2009.02.12. 09:22
VISSZA A CIKKHEZ
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Tirexi
2009.02.12. 14:15
Gameplay-em: http://www.youtube.com/watch?v=NchOnL0TF8M
(kijátszva)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. pidzse
2009.02.12. 16:06
Nekem megvan ez a játék és nagyon tetszik is jol lehet benne gyilkolászni persze nem egy unrealtournament de nagyon jo töltsétek le megéri,vagyis vegyétek meg .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Blade0012
2009.02.12. 16:20
Egyetértek a cikkíróval, nem lett nagy eresztés, unalomból végigjátszottam, de rá nem tudnám magam venni, hogy ezt megtegyem mégegszer. Kegyetlen monotonná válik nagyjából a felétől, raadásul a bossok überbénák...már azt hittem tökön döföm magam, amikor az egyik elementált, amit csak fény varázslatokkal lehetett leszedni, a fénykardra és fénypisztolyra alapból nem reagált semmit csak a dühzabáló fénylabdára és maximális dühből 3 lehet kilőni, amik leszedtek vagy 5%-nyit hp-jéből, kis szörny semmi feltöltésre és minden támadás után öt percig álltam míg megjelent egy kristály...és nem csak egy-két ilyen hely van. Nekem a graf sem igazán jött be, tök átlagos textúrák 2 tonna hdr-el, néha már a szemem égett amikor rásütött a nap a csajra és ha közben használsz valami fényvarázslatot akkor kész...már csak a napszemüveg segít. Jó persze jól optimalizált, de ilyen grafnál ez nem akkora dicsőség. GTX260 melett átlag 180 fps-el repeszt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Szeg007
2009.02.12. 21:51
Nevetséges ez a játék! Most akkor gyerekeknek akarnak egy játékos hack and slasht eladni, vagy felnöteknek szánták ezt? Mert a kilogo csöcsökröl, és seggekröl az utobbira saccolnék, mig a babaarcrol, az elöbbire. Netántán pedofiloknak szánták ezt a ? Könyörgöm ha már minden áron beraknak egy csajt akkor ne egy babapiskotát rakjanak be hanem valmi agresszort, mint például a Heavenly Sword föhösnöjét, vagy ha gyerekeknek szánják a produktumot akkor rakják bele Sonic-ot, vagy Super Máriot, de ne ezt a manga förmedvényt ami se nem lány, se nem nö hanem valami torrzszülöt ami csak valami aberrált agyszüleménye lehet.

Röviden: nem elég hogy a játékmenet unalmas és még a karaktertöl is hányingerem volt igy 2. szint után uninstal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Adriján
2009.02.12. 23:22
De ez legalább nem egy divatjáték mint a Mirror's Edge...
Nekem pl bejött a játék és 2x is rászántam magam, hogy végigvigyem.

Amúgy hack & slash... nem akarod tudni mit jelent magyarul vagy szimpla hülyeségből irod hogy nem tudod melyik korosztálynak készült a játék?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Svindler
2009.02.12. 23:35
Mitől is válik divatjátékká a Mirror's Edge?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. miszterhen...
2009.02.13. 02:21
A Devil May Cry jut eszembe róla de gondolom az jobb ennél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Tirexi
2009.02.13. 06:40
Svindler:
Azért mert beharangozták hogy "überbrutálistencsászárgame" lesz aztán 4 óra alatt ki lehet vinni Normál-on.

Am én megvettem eredetiben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Svindler
2009.02.13. 10:57
Dettó és nem bántam meg. Marketing nélkül meg legtöbb játék elsüllyed a névtelenségben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Blade0012
2009.02.13. 15:01
Höh...a Mirrors Edge akkor volt divatjáték amikor az Assassins Creed...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Szeg007
2009.02.13. 16:14
Mirrrors Edge az egy rétegjáték, elég csak az eladási listákra vetni egy pillantást. Ha létezik olyan hogy divatjáték akkor az a WoW, vagy a Sims...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Adriján
2009.02.13. 21:20
Hát Assassin's Creed sem lett 1 nagy durranás... agyonreklámozták és gyakorlatilag végig ugyanazt kellett csinálni és semmi változatosság, monoton az egész, alig vártam hogy végre a végére érjek.. (a grafika és a futkározás-ugrálás volt egyedül jó benne).

Am divatjáték alatt azt értem, hogy mindenki azon lovagol és "játszunk vele mer mindenki más is azzal játszik..(és ez persze menő)" Jah am wow és sims is ugyanakkora kacat mint a Mirrors Edge
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Blade0012
2009.02.13. 22:57
Nekem az Assa igenis tetszett/tetszik és igenis nagy durranás, az egy dolog, hogy a mellékküldik úgy hasonlítanak egymásra mint két tojás, de a játéknak nem ez a lényege. Egyszerű játékidő meghosszabbító húzás, s ha képes lennél ezen túllátni, akár szórakoztatni is tudna.
Mirrors Edge meg egyáltalán nem kacat ...de ha már így lehordod, legalább okot is mondhatnál, újod, hogy ilyen , olyan , közben azt sem tudod miért...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Adriján
2009.02.16. 01:17
"Assa"?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Blade0012
2009.02.16. 09:56
Ehmm...az Assa az Assassins Creed-et hivatott rövidíteni, nem a bérgyilkost...azt hittem átmegy a szűrőn...
Először is: nem kell izomkolosszus a kimaxolásához, sőt még az ajánlott gépogény sem. Egyik ismerősömnek egy egymagos 3 GHz-es P4, 1 gb ram és egy HD2600xt mellett magas felbontásban, high beállításokkal ment dx10-ben döccenőmentesen.
Az egy dolog hogy nem a változatossága miatt lett híres, és már le is írtam, hogy a mellékküldik elég ötlettelenek, viszont van benne más is. Harcrendszer, bérgyilkosságok, önmagában a városban való ide-oda járkálás...nekem ezek megértek két végigjátszást, de ha neked ez nem elég, ok, nem vagyunk egyformák...de a vége...hát nem tom mi a problémád...jó ott egy to be continued , viszont így is megpróbálták feldobni egy fordulattal, és szentem sikerült is....
Forradalmi? Mondj még egy ilyen vagy csak hozzá hasonló játékot!

Mirrors Edge: megint ízlések és pofonok...nekem ez a merész, kirívó színválasztós nagyon bejött, egy sajátos hangulatot kölcsönöz az egésznek...de az hogy vmi fehér, már ízléstelen is?
De ha az nem tetszik,, hogy vmi szürreális, akkor nem értem minek játszol? Ez alapján a játékok 90%-át valszeg lehordod. És pozitívumok? Pörgős játékmenet, egyedi graf és hangulat, ötletes küldetések (igaz túl kevés van), maga a mozgás és a belső nézet megoldása (az irányítással sincs semmi baj, nem értem min problémázol), time trialok...nem elég?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Adriján
2009.02.16. 17:18
Assassins Creed azaz ~"Bérgyilkosok vallása" így nyers fordításban.. és értem hogy a játékot akartad rövidíteni.. csak hangzott az Assa ezér kötöttem bele..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Blade0012
2009.02.16. 18:59
Nem a bérgyilkosság forradalmi (még szép hogy nem) hanem az egész megvalósítása...ugye Hitman-nel teljesen felesleges hasonlítgatni, a PoP meg...na az persze egyértelmű hogy az Ubisoft átmentett belőle nem is keveset, de a végeredmény teljesen más...most összehasonlítani lehet a kettőt ilyen meg olyan tényezők alapján (hozzátenném a harcrendszerhez, hogy igen tele volt kombókkal és ha a játéknak bármilyen téren volt egy nagy hibája, akkor az az ebből eredő rengeteg bug...persze ezt nem hozom fel hibának, a játék zseniális lett, viszont az ottani harcrendszer a pörgősséget vette irányba -sikeresen- megspékelve a kismillió kombókkal, addig az AC szinte már művészi harcmozdulatai jóval inkább eyecandy jelleget öltöttek...sajnos, de ez a korral jár, minden kezd elcasualosodni...éppen ezért az AC beli harc nem kicsit lett látványosabb, mint vmi hollywood-i film harcjelenetei...a 2 idősík ugye itt is jelen van, csak jóval másabb funkcióval, graf egyértelmű, mozgás ugye korból adódóan jóval részôetesebb az AC-nál, 2 befejezés itt is ott is -ha azt a pár extra infót vehetjük alternatívnak a bérgyilkosunknál-, a helyigény meg no comment. Nem is tom ezt minek írtam le, végül is még így is azt tartom, hogy az AC a maga nemében forradalmibb mint a PoP (a kettő ég és föld, még ha van is egymáshoz közük), ugye ott volt előte a SoT, és igen tudom, nem kevés újítés került a WW-be, de akkor sem durrant akkorát, mint elődje...forradalmi...ezt így nézhetjük több szemszögből, de mi az ha nem az AC? Nincs olyan játék, amihez igazán hozzá lehetne hasonlítani azaz hozott vmi egészen eredetit szinte minden téren a játéknak...na én ilyesmire merem azt mondani, hogy fütyfürüttyyy, ez aztán a forradalmi...

Gépigény: igen, 100%, hogy a géppel van a hiba. Amúgy ha hiszed ha nem, az én előző konfigom is egy 3 Ghz-es P4, 7600gt és 3gb ram volt, és ezen a játék kínkeserves volt és ha hiszed ha nem azon a konfigon maxon futott dx10-ben...és nekem is átva maradt a aszám, hogy egy szinglimagos milyen tisztán képes futtatni, annak ellenére, hogy az ajánlott gépigény duplamagosat követelne...szentem friisítsd a vga drivert, pucold ki a windowst és futtass le vmi spywareirtót, ezen a gépn nem hiszem el hogy nem tudom akadásmentesen tolni...

Na akkor a Time Trialt is védjem meg...a szánalmas "next-gen" TR-eket inkább fel se hozd szégyen a sorozatra nézve miket akarnak rásózni a játékosokra. Kit érdekel? Engem pl...és vannak ezzel még így. Vagy húsz-harmincc órával meghosszabbította játékidőt számomra. És a igen, a kettő nagyon nem ugyanaz. De mind1 nincs kedvem már írni, ez hatalmas lapáttal rátesz az egészre, nemcsak offlijne játék létezik...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Adriján
2009.02.16. 19:49
Hát pedig minden egy az egyben átlett mentve pop-ból az ac-be..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Blade0012
2009.02.16. 20:34
Jéééé, már hogy lehetne egy az egyben átmentve, ha a mozgás és a harc is másképp lett megoldva...söt a harc már az alapjaiban eltér...
Bug: azok, amikből van bőven...rosszul ugrik neki az ellennek, rossz helyre üt...rakd fel és meglátod...e ha 8 végigjátszás után sem vettél észre egyet sem, akkor valami mással van a gond...ez ilyen kombó-rendszereknek szinte a velejárója, föleg ha ilyen összetett mint a WW-ben...
Mi hollywood szintű? Talán azok a counter-csapások amiket mondjuk vmelyik Pengéből nézhetsz vissza...
Gépigény: aha, az se gáz, hogy a GRID többet foglal mint az AC. X-Blade talán szép? Az ócsak kidolgozatla textúráilval? Ráadásul az egyes mapok akár ikrek is lehetnének, nem csoda hogy keveset foglal...FC1, na ne...2004! Az már messze elmúlt, ennyi idő múltán ne csodálkozz a helyigényen. FC2 meg tényleg keveset foglal és nem semmi annyi mindent beletömöríteni vmivel több mint 3 gigába, de azt se felejtsd el, hogy az AC hatalmas terekkel, városokkal, egy egész királysággal rendelkezik, amit hatalmas tömegek járnak be, és a Scimitar engine sem akármi.

"amúgy annak örülök hogy eleve dx9es kártyán nálad ment dx10en az assassins creed
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Adriján
2009.02.16. 20:51
Figy játszassz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Blade0012
2009.02.16. 22:07
Tudod, mit nem érdemes veled vitatkozni, ez már kezdd átmenni gyerekes sárdobálásba...iagzad van, az AC egy kicsicsázott PoP, igazad van, nem tdok játszani, igazad van, hülye vagyok és nem látom mi van a képernyőn, biztos az Ubisoft is készített nekem egy külön bugosabb verziót, és biztos álmodtam a ugyanezeket visszajelzéseket másoktól...sőt még a google-t is álmodom, ahol ezekre rá lehet keresni...
A konfgról csak annyit, hogy olvasd el rendesen...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Adriján
2009.02.16. 22:54
Hát akkor nekem a bugmentes verzió van meg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Svindler
2009.02.17. 01:32
Hú mi van itt O.O
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!