iPon Hírek

13 millióan játszottak a Destinyvel

Dátum | 2014. 12. 23.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az év vége előtt a Bungie összefoglalta kicsit, mennyire is volt sikeres a Destiny. Nos, ha röviden akarjuk összefoglalni, akkor a válasz: nagyon. Ha kicsit hosszabban, akkor 13 millióan játszottak vele, ezek a játékosok pedig majdnem 23 millió karaktert készítettek és összesen 872 404 449 órát öltek bele a Destiny-be. A raidekre is rákapott a nép: az alapjátékkal érkező Vault of Glass főgonoszát 2,4 milliószor nyomták le, az új kiegészítővel érkező Crota's End utolsó bosszát pedig egyelőre 769-szer, de abból egyszer teljesen egyedül sikerült teljesítenie a kihívást egy srácnak - erről ide is teszünk egy videót nektek, amit lentebb megtekinthettek. A játék tehát ilyen szempontból sikeres, nem csoda, hogy a Bungie továbbra is gőzerővel dolgozik a franchise-on. Jelenleg több, mint 500 fejlesztő megy be a stúdióhoz a munkába, hogy vagy az első Destiny bővítésén, vagy annak folytatásán dolgozzon. Azt továbbra sem árulta el sem a Bungie, sem az Activision, hogy a Destiny pontosan hány példányban kelt el.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

20. Fratello
2014.12.23. 15:43
No és ez az 500 fejlesztő mikor fogja javítani a:
- Chat hiányát
- Trade hiányát
- Totál nevetséges és jelen formájában érdektelen "sztorit"
- Valami épkézláb ellenfél-bemutatást,
- Neadj' isten a játékba integrált grimoire-t
- Random loot-rendszert
- Értelmetlen és irreális matchmaking-megkötéseket
- Az ellenfelek fegyvereit varázslatos módon nem lehet felvenni és használni, még pályán belül se (érdekes pedig mindről részletes technikai leírás van a grimoire-ban)
- Dögunalmas, bullet-sponge bossok (Valami raid-szerű mechanika ide is, esetleg? Ne abból álljanak a strike-ok hogy van egymillió HP-ja a dögnek úgyhogy lődd, de mivel Isten lőszere se lenne elég erre, érdekes módon valahogy mindíg jön a bosshoz erősítés, ami lőszert dob)

Elsőre kb. ennyi, nem csodálom hogy már "tervezik" a Destiny 2-őt, ezt a borzalmat csak egy nulláról való újraírás mentheti meg (ja, és rendkívül hitelesnek tűnnek a statisztikák, érdekes mikor én néha belépek csak kongó ürességet tapasztalok a játékban, dehát biztos csak rosszkor...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Norrbi
2014.12.23. 17:36
Hogy mennyire unalmas már a síró-vinnyogós "semmi se jó nekem" megnyilvánulásokkal találkozni minden alkalommal, amkor a Destiny szóba kerül.

Nekem sem létfontosságú a játék, és van hiba is biztos, de azért összetenném a kezemet, ha sikerülne ilyen játékot programoznom, nem hogy fikázzam folyton mennyire szar.

Biztosan hiteles adatok, nagyon sok embert látok játszani, és mindenki elégedetlenkedik, mégis naponta 10 órát játszák. Ügyesek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Whysper Frate...
2014.12.23. 20:01
Nyugi Én megértelek. Kint az angol ismerősök is kemény mag kb. ugyan ezekre panaszkodtak és abba is hagyta mind a 20. Nem sírás csak sok a kiforratlan dolog benne amit hiányolnak alapból azok akik már hasonló rendszerű játékkal játszottak előtte .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. chiller
2014.12.23. 20:34
A marketingeseknek bekattant rendesen ez az 500

- 500 millió dolcsiba került a játék
- 500 játékóránál is több tartalom van benne
- 500 fejlesztőnél is több dolgozik rajta

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Fratello Whysp...
2014.12.23. 23:02
Hamarosan kijön a Planetside 2 konzolra és annyi lesz a Destiny-nek, nem lesz értelme szenvedni vele...

Fura a dolog, mert én maximális bizalmat szavaztam a Destiny-nek, játszottam a bétával, amiből annyi derült ki, hogy a lövöldözés rendben van, a többi dolog... hááát van mit finomítani rajta. Utána mikor kijött a "végleges" játék derült ki hogy nemhogy semmi nem változott a béta óta, de az összkép egyenesen elborzasztó... Olyasmi történhetett mint a TESO esetében: odaadták egy MMO fejlesztését egy olyan csapatnak, akiknek nemhogy lövése sincs arról mi fán terem az, de a fáradtságot se voltak hajlandóak venni hogy legalább az alapoknak utánanézzenek, és ez nagyon gáz, illetve hosszútávon kinyírja a dolgot.

Ami külön dühítő a Destiny esetében az az, hogy bizonyos dolgokat semmiféle DLC már nem fog tudni javítani (illetve csak iszonyú nyögvenyelős módon): Szarul lett a világ bemutatva (=sehogy), szar lett a sztori (akkora ótvaros fos katyvasz hogy ennél még a semmi is jobb lenne), szarul lettek az ellenfelek bemutatva (illetve sehogy, majd belebotlasz egyenként mindbe' azt' örüljél hogy lőheted őket)... Ez fényévekre van bármiféle, még "MMO-nak látszó" dologtól is...

Két apróság, ami szerintem jól összefoglalja a dolgokat:

Destiny Review (Angry Joe)

Destiny patch notes discussion
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Andos
2014.12.24. 01:38
Sokkal többen játszanának, ha arra a platformra is kiadnák amire való!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Fratello Andos
2014.12.24. 11:11
Ez tök így van, PC-seknek jó az ilyen félkész szar játék is, beérik ennyivel, hálisten Mi Konzolosok ennél sokkal igényesebbek vagyunk...

(CSAK VICCELEK!!!)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. mikej95 Frate...
2014.12.24. 12:53
OFF
Ha elterjed az Ubifos gyakorlata akkor PC-n és konzolon is tömeg gyártott, "félkész szart" kapunk, 0 kreativitással, minden "AAA" cím esetében.

ON
Ez gyakorlatilag a Halo szellemi örököse. Szinte minden hibájával és sok újítással, annyira azért nem rossz. A konzolosok majd eldöntik, hogy ez jobb vagy a Planetside 2, csak ne a diehard Halo fanok hangja győzzön.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. wishformor... Frate...
2014.12.24. 17:40
Ne viccel mar, ez egy console game, megis hogy akarnal chatelni controllerrel?
PC-vel kellene jatszanod, ha ilyen magasra teszed a lecet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. errorcode0...
2014.12.25. 01:05
Majd megoldja a nyomorult konzolosa kontrollerrel, én inkább azt tettem volna bele, a voip-ot meg tiltom míg fut a játék. Szokja csak, ez való neki meg a unity, ha már fizetett érte...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Whysper Frate...
2014.12.25. 09:54
PC-sek kb 1 hónapig tolták volna csak ,hogy mi lesz....de De két barátom játszott kint Angliába vele. Napi szinten követtem ,de kb. mondogattam is magamban ,hogy Hála az égnek,hogy nem jelent meg PC-re így nem vettem meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Fratello wishf...
2014.12.25. 12:21
Azt rebesgetik hogy kitaláltak valami új hardvert, valami kíbord, (szlengben talán billenytúzet-nek hívják?), és állítólag ha összedugod valami "júeszbí" lyukkal a consolon, akkor lehet ún. "gépelni" dolgokat (nem tudom, én nem értek az ilyen dolgokhoz, consolom van).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Fratello mikej...
2014.12.25. 12:25
Az a röhej hogy a lehető legrosszabb szellemi örökös lett: Sehol sincs valami Halo-szintű sztori, NPC-k, világ, nade az ellenfélmodellek, járművek, fegyverek, na azok viszont 90% Halo-származékok... Magyarán hangyafa...lunyi melót nem tettek a tartalomba, csak kiadták a designereknek hogy "gyerekek csicsázzátok fel, jó lesz a consoleparasztnak"...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. i2k010
2014.12.25. 15:11
Milyen gyorsan munkanélküli lesz az az 500 fejlesztő, te jó ég...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Konigstige...
2014.12.25. 17:42
Sokkal érdekesebb lenne az aktív játékosok száma, akik mondjuk napi szinten játszanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. ndave92 Frate...
2014.12.26. 08:20
Totally agreed. Kár, hogy nem akarják észrevenni a dolgokat és csak tovább tolják ezt a "k*rva jók vagyunk" marketing bullshitet.
Sok órát beleöltem, de kiábrándultam belőle, pedig nagy potenciál volt benne. Elk*rták, ennyi. A lóvéság a zsebben, innentől kezdve miért kellene bármit is csinálniuk? Majd a 2. részt lehet, hogy kicsit jobbra csinálják, de azért ismét ki kell adni tizenezreket. Tudod mikor...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kiskoller
2014.12.27. 15:24
"Hamarosan kijön a Planetside 2 konzolra és annyi lesz a Destiny-nek, nem lesz értelme szenvedni vele..."

Még PC-n is szenvedés a Planetside 2, pedig 2 éve jelent meg. Szerinted mennyire lesz frankó konzolon?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. YellowFlas...
2014.12.27. 20:08
13 millió embert sajnálok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Zolti77
2014.12.28. 15:28
Értem én hogy 13 milla ember játszott vele de ez ugye konzol akkor mennyien vették meg???? jah pont annyian ahányan játszottak vele, ha meg nem akkor ezek szerint a számokban benne van az alfa béta minden féle teszter csak hogy jól mutasson a statisztika

(szépek ezek a számok jó sok azaz lófaszt..... 37-38 óra /karakter az átlag azt hiszem ettől többet toltam a farming szimulátorral pedig az nagyon "szar" ehhez képest )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. oce
2014.12.29. 18:16
PC release-el ez a szám vajon most mennyi lenne ?
Segítek: jóval több.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!