iPon Hírek

2018 elején, felturbózva jön PC-re a Final Fantasy XV

Dátum | 2017. 08. 21.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

A Square Enix az Nvidia Gamescomos sajtótájékoztatóján jelentette be, hogy jövő év elején érkezik PC-re a Final Fantasy XV. A Windows 10 áruháza mellett Originen és Steamen is meg lehet majd venni (valószínűleg lesznek dobozos változatok is). A játék alapból tartalmazni fog minden ingyenes és szezonbérletes DLC-t.
Nem véletlen persze, hogy az Nvidia műsorán lett bejelentve a PC-s változat: alapból támogatni fogja a GeForce Experience felvételi és megosztási lehetőségeit, és az Anselt is, így csodás screenshotokat hozhatunk majd létre, akár 360 fokosakat is, VR headsetekhez. Ha bírjuk vassal, akár 8K-ig állíthatjuk majd a felbontást (magas felbontású textúrapakk is lesz a játékban), és természetesen a HDR támogatás sem hiányzik, ami dicséretes, mert konzolon a már megjelent címek közül, ebben az egyik leglátványosabb a HDR.
A GameWorksből is használ sok dolgot a PC-s FF XV, hogy még szebb aljnövényzet, haj, tűz és füst szimulációt tudjon futtatni, és az árnyékok is realisztikusabbak lesznek. Kíváncsiak lettünk volna, hogy mi az ajánlott konfiguráció a grafikailag kicsit megturbózott FF XV esetében, de egyelőre még nem árulta el a Square Enix. Valószínűleg combos gép kell majd alá, ha azt szeretnénk, hogy 4K-ban normális sebességet mutasson fel. (Screenshotokkal vigyázat, a teljes 4K-s változatok elég nagyok!)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. Szefmester
2017.08.21. 16:58
Erektálás, elcsöppenés, pánik szerű kétségbeesés...

Bitang jól néznek ki a képek. Öröm hogy a teljes játék jön egybe, plusz jönnek a szépséges kis extra látványjavítók az alapból pofás játékhoz. Végül a döbbenet, hogy ehhez a jelenlegi gépem kevés lesz... VGA és monitor ügyileg tuti... (DELL S2418HN így hirtelenjében... de vannak tulajdonságai amik rosszabbak mint a mostanim.. de a fs és a HDR javítana...)

Egy okkal kevesebb a ps4pro megvételére.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. croix
2017.08.21. 18:26
nvidia gameworks and vr works... kössz de nem... bármi ami ilyen nvidia zárt middleware-re épül, az csak és kizárólag gf-on fog elviselhetően futni, de még azokon sem lesz csodás az élmény pont azért mert a programozók nem látnak a middleware működése mögé hogy jobban tudjanak optimalizálni... amd is csinál gyártóspec cuccokat a radeonokhoz, de azoknak javarész létezik független adaptációja is dx12-re vagy vulkan-ra, nemhiába jobbak sokkal a konzolportok ami azokra jön és nem nvidia áll mögötte

félreértés ne essék, nem trollkodás, csak szimpla ténymegállapítás akart lenni ez az egész
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Svindler croix
2017.08.21. 18:35
Mondjuk a GameWorks opciók a legtöbb játékban pont ez miatt külön ki is kapcsolhatóak, és ez valsz azok nélkül is jól fog kinézni a PS4-es változatból kiindulva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2017.08.21. 18:40
gyanítom hogy sajna sokkal rosszabbul fog kinézni gameworks nélkül, ilyen populáris cím esetén kinézném az nvidia-ból hogy annyi mindent ültettessen át a saját middleware-jeire, hogy radeonokon meg se közelítse a geforce-os látványt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. B_Real croix
2017.08.21. 18:44
Azért ez nem teljesen igaz, ha pl. megnézed, hogy RX480-on már megjelenésekor jobban futott a Batman: AK, mint 1060-on. De igen, általában ez a zárt rendszer szánalmas.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Svindler B_Rea...
2017.08.21. 18:47
De ha jól emlékszem ott a Radeonoknál nem is lehetett minden GW ficsőrt bekapcsolni. GW nélkül meg máig gyorsabbak Batmanben szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ThePoweR
2017.08.21. 18:53
https://developer.nvidia.com/gameworks-source-github

Egy része már elérhető githubon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. noPublicFG
2017.08.21. 19:12
Tegye fel a kezét az összes ember, akinek 4k monitora van!
Senki?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2017.08.21. 19:24
én még csak 1 éve vettem meg az első fullhd-s monitorom ^^; amúgy sincs igazán látható különbség fullhd és 4k között azonos távon és képernyő méreten
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester noPub...
2017.08.21. 20:11
A tv-m (40" ) 4k-s és szoktam monitorként használni.. ez számít? A monitorom csak fHD 21,5"....

Engem inkább a 8k tulajok aránya érdekelne...

Ok, örülök hogy felkészülnek rá, de valahogy kétlem hogy olyan klasszikussá válna a XV mint mondjuk a VII amit még a mai napig is elővesznek az emberek játszani...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Kerub88 Szefm...
2017.08.21. 23:53
Az mindig jó, ha egy játékot úgy terveznek, hogy belekalkulálják az élettartartamot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester Kerub...
2017.08.22. 07:33
100%-ig egyet értek ezzel a nézettel. De ez a 8k olyan mértékű előre tervezés hogy csak na. Mintha a VII PC-s verzióba nem csak a software render meg a 640*480 lett volna opció hanem a 1024*768 és 1920*1080 is.

Ps emulátoron lehet látványosan érzékelni a grafikai javulást az alaphoz képest. Az ismétlődő textúrák a tereptárgyakon sűrűbbek és élesebbek... Magasabb LoD és persze a felbontás és élsimítás áldásai.

Egy hosszú életre felkészített címnél inkább ilyesmikkel tudnak segíteni. Ha pl egy mostani gépen retrózva a far cry sokkal távolabb jelenítené meg a részletes textúrákat és modelleket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!