iPon Hírek

2024-ben is lesz World of Warcraft

Dátum | 2014. 11. 03.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Blizzard MMORPG-je nem megy sehová, főleg most, hogy a Titan kódnéven fejlesztett projektet teljesen leállította a stúdió. A játék idén 10 éves, de a vezető tervező Ion Hazzikostas elmondása szerint nem csak hogy 2020-ban is futni még a World of Warcraft, de mindenképpen meglesz a 20. évforduló is - ami tehát azt jelenti, hogy még 2024-ben is raidelni fogunk. "Azt még nem tudom megmondani, hogy milyen lesz a 20. évfordulónk, de az biztos, hogy lesz. Efelől semmi kétségem nincs. A Blizzard folyamatosan dolgozik az éppen következő kiegészítőn, miközben felületesen már felvázolja a csapat, hogy miről fog szólni az azután következő expanzió" - mondta Hazzikostas. Az úriember szerint nincs semmi oka a Blizzardnak arra, hogy készítsen egy "második részt", a játék ugyanis folyamatosan fejlődik. "Egyértelmű, hogy ez már nem ugyanaz a játék, mint tíz éve. Az engine teljesen más, a grafika is, és jelentősen megváltoztak az alapvető játékmechanizmusok és a harc is. A World of Warcraft folyamatosan fejlődött, és reagált a felmerülő problémákra, valamint a játékosok igényeire". A rendkívül sikeres MMORPG új kiegészítője, a Warlords of Draenor november 13-án jelenik meg, az utóbbi hetekben pedig ismét növekedésnek indult a játék előfizetői tábora. Elképzelhető, hogy tényleg velünk lesz a World of Warcraft még a jövő évtizedben is?
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

45. BReal
2014.11.03. 15:03
Merész kijelentés, de ha tartják a színvonalat, nem érdekel, ha ezzel a játékkal öregszem meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. m76
2014.11.03. 15:34
Nem tervezi, persze hogy nem amíg van elég előfizető, hogy nyereséget termeljen addig persze, hogy nem tervezik. De ha negatívba billen a mérleg úgy fogják lelőni mintha sose lett volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. carrast
2014.11.03. 15:42
Tényleg az egyik legjobb játék ami valaha készült, csak hát öregszik a játék is meg mi is vele együtt legszebb gamer élményeimet neki köszönhetem az tény!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. BReal m76
2014.11.03. 15:53
10 éve megy a játék. A leghűségesebb játékosok ott vannak még most is. És amíg minőségi tartalmat adnak hozzá a játékhoz, valahogy úgy érzem, ott is lesznek. Jöhet itt LotRO, TESO, SWTOR, Wildstar és társaik, egyszerűen esélyük sincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. s_erno
2014.11.03. 15:55
Huh azért az még nagyon messze van, addig a Maya naptár szerint megint be fog következni egy-két világvége...
A színvonal..ehhh nem tudom. Tény, hogy sok dolog javult, ugyanakkor sok dolog talán túl egyszerű lett mostanára:
-reforge-ot minek kellett kivenni?,
-stat squish rendben, kell még finomítani de nem akkora gond,
egyes class-ok nagyon leegyszerűsödtek, stb...
Én is nagyon várom a WoD-ot de valahogy nem tudom, már megint orkok?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. Resike m76
2014.11.03. 16:02
Lelőni? Hát te hülye vagy. Maxium átrakták ingyenesbe és 10 dollárért vehetsz majd bele kacatokat és még többet is fognak vele keresni mint az előfizetéses modellel.

Szerinted mennyi pénz buktak a Titán leállításával? Mégis megtették, csupán mert nem hozta az várt elvárást.

Jelenleg kb 14.000 milló dollárnál állnak a részvény értékek.

http://investor.activision.com/results.cfm
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. weri BReal
2014.11.03. 16:03
En szemely szerint nem nevezem a wotlk utani kiegeket minosegnek. Nem latok benne mar semmi ujat, csak mindig ugyan az mas-mas nevekkel es kesz. A sztori meg kb. jo de jatekelmenybe ugyan az mint eddig volt. Ennyi ido alatt azert mar cserelhettek volna grafikus motort is valami sokkal jobbra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. diceman
2014.11.03. 16:13
wotlk-ig jatszottam - szep elmeny volt de a cata már sok lett volna egy vanilla jatekos szamara.

"reagált a felmerülő problémákra, valamint a játékosok igényeire"

inkabb azt mondanam reagalt a felhasznaloi bazisban bekovetkezett valtozasra es a Blizzard igenyeire.
ettol fuggetlenul le a kalappal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.11.03. 16:19
Nem tudtam hogy most egymás intelektuális képességei a téma. Úgy látszik tényleg hülye vagyok.

Egyébként meg én nem láttam olyan mmo-t ami előfizetésesként megbukott aztán paytowin formátumban siekres lett volna. Ami egyszer kifújt az kifújt.

Persze tény, hogy még olyan MMO-t se láttam ami 10 percnél tovább lekötött volna. Biztos hülye vagyok hozzájuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. asdsa Resik...
2014.11.03. 16:21
Hogy keresnének jobban az item shopos dologgal? Előfizetős rendszerben egy felhasználótól havonta jön a 10 dollár, item shoposnál meg mondjuk átlag fél évente tudnak kicsikarni annyit. És a kiegekről még nem is beszéltem. Nem sokan veszik az item shopos dolgokat, ha csak gyönyörű kalapokat, meg köpenyeke lehet kapni. Akkor veszik rendesen, ha kell a fejlesztéshez vagy tudsz belőle játékbeli pénzt csinálni. (pay2win)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. BReal weri
2014.11.03. 16:25
Ezt a grafikus motor kérdéskört sose értem. Mármint egyfelől igen, az alapokat cseréljék le, oké. Másfelől meg ha megnézed, milyen volt vanillában, BC-ben, eléggé egyértelmű a textúrák, árnyékok, varázslatok minőségének javulása. Az, hogy úgy néz ki, ahogy (rajzolt, rajzfilmszerű grafika) sokat minőségileg nem tudna hozzáadni egy újabb motor, szerintem. Ehhez a típusú játékhoz ez a stílusú grafika szerintem tökéletes.
Engem mindig csak a PvE tartalom érdekelt, az mindig nagyon jól sikerült, Cataclysmet kivéve talán, de ott viszont a legjobb 5 fős tartalmat kaptuk, ami valamennyire kárpótolt a kevésbé tetsző raidekért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Zabalint m76
2014.11.03. 16:35
Hát nem tudom, nemrég kipróbáltam az Everquestet, mert anno nem engedhettem volna meg magamnak (1999-ben indult), mostanra meg F2P lett, azt kell mondjam, volt, hogy csak nagyon ritkán találkoztam más játékosokkal. Mégsem lőtték le, pedig van Everquest 2 is.

Nem MMORPG, de Blizzard, a Diablo 2 is van még Battle Neten.

Szóval én elhiszem, hogy 2024-ben is lesz még WoW, legfeljebb a szerverek száma lesz sokkal kevesebb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Resike m76
2014.11.03. 16:36
Nem bántásból írtam. Egyébként ha megnézed a Hearthstone-t vagy a készülőben lévő Heroes of the Storm-ot, már alapból nem az előfizetéses rendszerbe vannak és mégis sikeresek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Resike asdsa
2014.11.03. 16:41
Ebben nem vagyok biztos, például ha visszadobnák a Naxx 40-es lootokat 10 dollárokért szerintem eléggé rámozdulna a nép. De szinte bármilyen jól kinéző item setért is kiadna pár játékos ennyit. Elég nehéz megmondani ezt, de szerintem már jelenleg is elég jól keresnek az extra szolgáltatásokból (character transfer, faction change, character boost, name change, petek, mountok stb)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Zabalint asdsa
2014.11.03. 16:42
Kivéve ha a már pangóvá vált játékban már alig akad, aki hajlandó lenne előfizetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. xcomman
2014.11.03. 16:44
Nem tudom milyen minosegi tartalomrol beszeltek, icc utan volt valamilyen kieg egyaltalan? Vagy csak en szeretnem elfelejteni ezeket, foleg az utolsot a fu.ck shui szigettel?

Ne legyen felreertes, voltak pozitiv valtoztatasok, de az attunementeket surgosen visszaraknam. Az lfr-be meg nem nerfelt bossokat raknek be aztan akkor nem 2 hetig tartana egy kontent es esetleg csak az ertelmesebb reteggel talalkoznek lfr-be. Nem azokkal akik 1 wipe utan kilepnek... Bar az lfr meg a wipe egyutt mar onmagaban is rohejes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. BReal
2014.11.03. 16:48
De aki raid finderbe jár, az milyen minőségi tartalmat vár a játéktól? Akinek az LFR a szintje, az persze, hogy gyorsan végez vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Morte
2014.11.03. 17:10
asdsa: Az ingame shoppal működő F2P játékok hatalmas bevételi forrást jelentenek az üzemeltetőknek, nem véletlen, hogy manapság ez az üzleti modell terjedt el. Jó példa erre a World of Tanks sikere. Rengeteg MMO-t ez mentett meg a haláltól, a Lotro, a TERA vagy a Rift is így menekült meg és vált sokkal jövedelmezőbb bevételi forrássá, mint azelőtt. Sok játékos valóban nem vásárol semmit, vagy csak kisebb dolgokat, de van egy réteg, amelynek tagjai elképesztő összegeket tudnak elkölteni, és ez bővel elég arra, hogy nemcsak hogy eltartsa, de fel is virágoztassa ezeket a játékokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. ThePoweR
2014.11.03. 17:14
Engem nem a grafika zavar hanem maga a stílus. A cinematic-ban tök jól néz ki, hogy nem ilyen mesés szar. Persze a játék sosem fog úgy kinézni mint egy CGI videó, de ha nem mesés lenne sokkal jobb lenne a hangulat. Legalábbis nekem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. djgeg
2014.11.03. 18:55
"Persze a játék sosem fog úgy kinézni mint egy CGI videó" Na mert miért nem? 10 év múlva már hozható lesz az a szint bőven...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Ereshkigal
2014.11.03. 19:00
Inkább játszom 10 másik MMO-val, vagy tucat más játékkal az elkövetkezendő 10 évben, mint hogy leragadjak ennél az egynél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Kerty djgeg
2014.11.03. 19:19
Az, hogy sosem fog így kinézni játék az tényleg túlzás, mert kitudja, de 10 év múlva szerintem kizárt, hogy ilyen szint legyen. Nem azért mert teknikailag lehetetlen, hanem mert az egész iparág haszonlesővé vált. Ahol lehet tojnak az emberre -és fejlődésre- csak legyen pénz. Példának okáért a múltkori 8gigás videókártya ügy. Csak azért mert lusták a programozók... Na az ilyen dolgok miatt nem lesz ez mindennapos 10 éven belül
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. toxca91 BReal
2014.11.03. 19:29
A színvonal lich king vége óta a béka feneke alatt van (ott hagytam abba)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. BReal
2014.11.03. 19:30
Milyen szempontból? PvE szempontból kifejezetten jó a játék. Engem meg csak ez érdekel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. tomchee
2014.11.03. 19:34
Addigra már csak 2 gomb lesz a WoWban. 1. amivel oda megy a karaktered, meg a 2. amivel támad
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. crowly
2014.11.03. 23:28
Engine cseréseknek: nem kell cserélni. Hasonlítsd össze mennyit fejlődött vanilla óta.
Túl egyszerűsödőknek: hasonlítsd össze mennyivel összetettebb és érdekesebb mechanizmusok vannak mint 10 éve.
Megint orkoknak: Pandáriában az utolsó raid tieren kívül nem voltak kifejezetten orkok, inkább pandák és moguk, illetve WoD-ban sem csak azok lesznek.

Persze én sem bánnám ha még többet fejlődne, de más ennyit sem tesz le az asztalra. Egyszer elkészített szép játékok vannak amik sajnos nem fejlődnek sehová, míg végül elnéptelenednek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Resike Kerty
2014.11.04. 01:37
Elég valószínűtlen, egy ilyen szintű videó egy framejének a lerenderelése is 2-3 napig tart még ha több ütős gép is dolgozik rajta.

Amúgy érdemes belekukkolni a Blizzaros job opening-ekben:

http://us.blizzard.com/en-us/company/careers/directory.html#region=Global

Azért lehet érezni, hogy nem 1-2 évre terveznek semmit sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. jurganov tomch...
2014.11.04. 07:05
igeeeeen

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. 5hR3kY
2014.11.04. 08:27
Mivel jó eséllyel nem szűnik meg 2024-ig sem a TV Shop, sem a nyugdíjasoknak tartott termékbemutatók, így tényleg meglehet hogy addig lesz még WoW is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Stomi crowl...
2014.11.04. 09:40
Kedvencem, amikor valaki benyögi, hogy "mert az új talentfa is milyen leegyszerűsített lett"

Ilyenkor jöhet a facepalm, hogy valaki már megint okoskodni akarna úgy, hogy láthatóan már régóta köze sincs a játékhoz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. reednow
2014.11.04. 10:54
A játékból anyagi hasznot húzók miért is hagynának fel a játék üzemeltetésével? Erről majd úgyis a játékosok döntenek.

Ezzel a grafikus motorral 2020-ig nem hiszem, hogy továbbra is lenyűgözik majd a kíváncsiskodókat vagy az újabb játékos nemzedéket.

(Pl. nagy siker volt a Diablo 2, de nem hiszem, hogy 6 év múlva hajlandó lennék leülni napokat játszani vele...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. xcomman BReal
2014.11.04. 11:04
Akkor mashogy mondom. Megnezel egy netes taktikat es, ha koveted a dolgot akkor papirforma szerint le is megy a boss akar elsore is (pl garrosh... aki endgame boss). Nincs egy pici random faktor sem ami izgalmassa tenne. Az, hogy sokat hibazhatsz mar megint mas teszta. Ezt inkabb nem ecsetelem tovabb. A problema az, hogy kitolnak egy uj raidet es par het alatt lemegy. Utana mi lesz? Megy a siras a forumon es a jatek abban az iranyban fog haladni, mert a sok ruszubol tobb van mint abbol aki esetleg picit kuzdeni probalna vagy beilleszkedne egy barati raidelos guildbe ami talan egy mmo lenyege. Most felelotlenul is tehetsz meg dolgokat. Regen, ha fasz voltal idovel az egesz szerver ismert aztan mehettel isten hirevel, mert a kutya nem vitt el sehova.

Az egesz atcsapott egy eszetlen farmolasba es nincs erteke a megszerzett itemeknek (tegyuk fel, hogy van, ha mar idot pazarolsz ra). Nem kell megszenvedned semmiert, csak ugy az oledbe hullik. Csapkodjal bekakat, upgradeld az epicet, tolja le x millio dailyt es meg sorolhatnam. Csinald meg 10000x ugyanazt. Ezzel van teli a faszom. Egy harc legyen nehez, gyakoroljuk hetekig es utana becsulni fogom azt ami onnan kiesik.

Mind1, szerintem kifejtettem a gondjaimat a jatekkal kapcsolatban, de sok ertelme amugy sincs. Remelem a wod valamit visszahoz a regi idokbol, masnem a hangulatot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Vazul267
2014.11.04. 11:24
Lel.
2024 amikor a Call of Duty Advanced Warfare 3 már ősréginek számit, és a World of Warcraft még mindig elfut egy ezer éves gépen is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. wishformor...
2014.11.04. 11:33
@Stomi
Vegulis mar talentfanak nehezen hivhatjuk, mert a fa strukturat ugy ahogy van elvesztette. es igen egyszerusodott, kb 3 lepessel van a faszeg kategoria felett, mert 15 szintenkent valaszthatsz 1 et a 3 bol, Ezt viccnek is rossz telentfanak nevezni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Kerty Resik...
2014.11.04. 11:56
Csak a videójáték a motor segítségével pik-pak felállítja a jelenetet, nem minden pixelt rak a helyére "saját kézzel". Volt szerencsém figyelemmel kísérni egy ilyesmi videó projekt készítését. Tudom mi meló van vele. De, hidd el, meg lehet majd csinálni. A probléma ott van, hogy szöges ellentéte lenne annak amit a mai ipar képvisel. Majd minden évben kapunk itt-ott pár megahertzet meg 1-2 gigabájt memória ide meg oda, meg pár magot, ahogy eddig is történt és mindenki tovább csámcsog az éves codon meg AC-n
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Resike Kerty
2014.11.04. 12:26
Szerintem ezeket a videókat már alapból valami motor alól animálják, mivel eléggé valószínűtlen hogy frame-ről frame-re kézzel mozgatnák a hajszálakat is egyenként.

Pl itt van Chen:

https://www.youtube.com/watch?v=PlSEsGynvYg&t=18m23s
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. s_erno
2014.11.04. 12:45
@xcomman
Az mmo-k mindig is a farmolásról szóltak, aki ennyi idő után nincs evvel tisztában az valahogy nagyon nincs képben a dolgokkal.
Nincs értéke a megszerzett itemeknek? Itt nem igazán értem mire gondolsz. A heroic/mythic gear nagyságrendekkel erősebb, mint az lfr változat. Hogy a legendary cloakért meg egyeseknek nem kellett annyit farmolni? Na és, kit érdekel? Aki raidelt annak már régóta megvolt és pláne nem érdekelte, és legalább egyszerűbb volt altokat, új embereket bevenni a csapatba.
"A problema az, hogy kitolnak egy uj raidet es par het alatt lemegy."
Az elite réteg akik pár hét alatt végignyomják a normal módot az csak egy nagyon elenyésző része a játékosoknak, a többsége azért elég sokáig el szokott lenni vele.
Végül nem tudom melyik szerveren, guildben vagy, de azért többnyire ha hülye vagy akkor mindenütt előbb vagy utóbb szépen megszabadulnak tőled.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.11.04. 14:10
Hát tölts le valami skin addont, ami rajzolgat neked oda ágakat, ha ennyire vizuálisan akarod megközelíteni a "talentfa" kérdését (egyébként igen, nem a megszokott talentfa kinézete van, de így mindenki érti mire gondoltam).

Egyébként nem is tudom ilyenkor mit feltételezzek, de van egy érzésem, hogy amikor a régi 20millió talentes buildeket hiányolja valaki, akkor konkrétan azt az illúziót sírja vissza, hogy az illető anno valódi szakértelemmel tudta elosztogatni rajta a pontjait és még VÉLETLENÜL sem nézte meg a neten a séma talenteket. Egyébként is, aki egy kicsit is tapasztaltabb WoW-os, az tudja, hogy az "én úgy születtem, hogy értek a classomhoz" sztorik mindig is városi legendák voltak, mert valójában akinek volt egy kis rátermettsége (meg esze), az szépen utánaolvasott és az alapján optimalizált.

Ez az optimalizálás a talentfa esetében régebben annyit jelentett, hogy szintlépéskor rábaszta az utolsó pontot és csókolom, többet ki se kellett nyitnia, mert pve helyzetre szinte minden spec esetében EGY helyes út volt csak. Ez komoly mélységet adott a gameplaynek valóban.

Most kevesebb a választási lehetőség és nem kell 5/5 pontra kirakni egy spellt sem, de igenis érezhető rajta, hogy a Blizzard nagyon törekedett arra, hogy azért ne legyen egyértelmű a választás, ne adj isten 1-2 esetben meg teljesen szituációfüggő legyen, hogy adott tierben melyik a jó / jobb talent.

Vagyis megtörtént az a szerencsétlen helyzet, ami által bugyutává vált a játék, hogy a playereknek a minden boss előtti cigi/pisi/kaki afk helyett nem árt már rápillantani néha a talentjeire és elgondolkozni azon, hogy talán az adott bossra a másik spell valóban jobb választás lenne.

Borzasztó...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. s_erno
2014.11.04. 15:26
@Stomi
Annyit tennék hozzá, hogy sajna nem minden class esetében sikerült megtalálni az egyensúlyt az egy szinten lévő talentek között (pl. rogue nál), de amúgy teljesen egyetértek. A régi fában maximum annyi volt a variáció, hogy azt az 1-2 filler pontot több helyre tehetted, de ha volt egy dps-t befolyásoló talent azt kötelezően ki kellett maxolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. retal79 xcomm...
2014.11.04. 17:14
Ha ilyen egyszerű lenne akkor mindenki a legnehezebb HC raidben ölné két hét alatt a bossokat. A raidek nehézségét pont az adja, hogy hibázhatsz. Az, hogy végigvered a raid finderben a riadet, az nem azt jelenti, hogy végigjátszottad a játékot a legnagyobb nehézségen. Raid finderben csak raid finder loot esik az öledbe. Pont amiatt olyan népszerű a WoW, mert sokféle nehézsége van, mindenki megtalálhatja a magának valót, a casual éppúgy, mint a HC. Ráadásul így a casual elkezdheti könnyű fokozaton és ha megszereti, nyitva áll előtte a fejlődés lehetősége.

Gondolj bele, a játékok hőskorában arról szólt egy játék, hogy volt 5 életed meg 3 "continue"-d, és azzal kellett tudni végigjátszani. Egy platformjátékot mondjuk végig lehetett játszani 3 óra alatt, ha nem haltál meg, de mire odáig eljutottál, heteket vagy hónapokat eltöltöttél vele. Erről szól a WoW "nagyban".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Silverstin...
2014.11.04. 20:49
2008 óta folyamatosan játszom, hol kisebb, hol nagyobb szünetekkel, most éppen egy 9 hónapos szünet után tértem vissza, és ugyanúgy élvezem a játékot, mint ezelőtt. Elég megnézni, hogy WotLK óta mennyit fejlődött a játék, aki akkor látta utoljára, rá sem ismerne, el lenne veszve, és az azóta belepakolt tartalmat pótolnia nem kis idő lenne.

A guildben már mindenki tűkön ülve várja a WoD-t, talán még jobb lesz - történetmesélés/vezetés szempontjából, mint a MoP, pedig ez sem volt gyenge.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. jurganov Stomi
2014.11.05. 09:04
haha, ez jó volt. te találtad ki vagy olvastad valahol?

persze igazad van, ez az új rendszer, ahol kb véletlenszerűen pakolgatsz pontokat, mert annyira mindegy, ez jó...akartam még írni, de úgy érzem teljesen mindegy, te nem az az ember vagy aki szereti a bonyolult megoldásokat.

http://www.wowhead.com/talent#zow

http://calculators.iradei.eu/talents/warlock.htm

azért érzed a kettő között a különbséget.

de nem csak a talent, az egész játék is egyszerű lett, mintha retardoknak fejlesztenék..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. BReal
2014.11.05. 09:47
Jurganov, mi azt mondjuk, hogy csak abban van különbség, hogy míg régen sok tucat pontot osztottál el egy guide alapján, így sok tucatszor kellett kattintani az egérrel, addig most 100-as szintig összesen ezt 7-szer kell megcsinálni. Ráadásul amennyire emlékszem, azokat a talenteket nem is nagyon kellett váltogatni akár boss harconként is. Illetve azt se értem, ha ennyire egyszerű, miért nem ütötte mindenki pl a legutóbbi contentet végig HC-n?
Na de mindegy, van, aki szerint egyszerűbb lett a játék, van aki szerint max. egyszerűbbnek tűnik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.11.05. 11:45
"persze igazad van, ez az új rendszer, ahol kb véletlenszerűen pakolgatsz pontokat, mert annyira mindegy, ez jó...akartam még írni, de úgy érzem teljesen mindegy, te nem az az ember vagy aki szereti a bonyolult megoldásokat."

Kérlek emeld ki azt a részt, amiben ezt írtam, hogy mindegy hova rakja a pontokat.

Komolyan el se olvastad amit írtam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. retal79 jurga...
2014.11.05. 17:29
Mégegyszer kérdezem én is: ezek szerint minden retard már HC-ban végigölt mindent? Te is megöltél már HC-ban mindent? Annyi, hogy fokozatok vannak. Ha neked elég a raid finder, és utána azt mondod, hogy ennyi volt, könnyű szar a játék, az a te bajod. Egyébként én nem játszom már három éve, de nem értem, miért kell minden ex-wowosnak szapulnia a játékot, amivel éveket szórakozott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!