iPon Hírek

A Conduit fejlesztőinek új játéka: Gladiator AD

Dátum | 2009. 05. 26.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A High Voltage bemutatta legújabb Wii exkluzív címét, a Gladitor AD-t, ami "új értelmet ad a verekedős játékstílus fogalmának Wii-n". A fejlesztés már jó néhány hónapja tart, a megjelenést 2010 első negyedévére datálják.


A fejlesztő, aki már a Conduit-et is úttörőnek állította be FPS fronton a Nintendo konzolján, most talán még magabiztosabb. "A játéknak páratlan lesz a grafikája, lenyűgöző a zenéje és jól használhatjuk benne stratégiai érzékünket is. Ehez ismerős környezet és intuitív irányítás párosul majd." - nyilatkozta a design rendező, David Pellas.

A Gladiator AD brutális és intenzív lesz, de lesznek benne stratégiai és RPG elemek is, úgy mint komoly történet, melyet a játékos döntései befolyásolnak, és karakter beállítási lehetőség. Az irányítható harcosoknak komoly háttértörténete, harc stílusa és motivációi lesznek, a csaták pedig visszaadják majd a kor jellegzetességeit és durvaságát.


"A játék brutálisan erőszakos lesz, de nem egy Mortal Kombat." - tette hozzá Pellas. "Nem lesznek benne gerinc aprító kivégzések csak a móka kedvéért. Hiteles lesz és nem nevetséges! Természetesen azért lesznek benne kivégző mozdulatok, amik nem nyújtanak majd túl szép látványt..."


A kamera a váll fölött lesz majd, a két Wii kontroller pedig a jobb és bal kezünket fogja szimbolizálni. Lesznek könnyű és erős ütések, attól függően, hogy milyen gyorsan akarunk ütni, speciális támadások és közönség gerjesztő brutális manőver sorozatok is. Ezeknél a kamera lelassul majd, és egy kicsit moziszerű stílusban nézhetjük végig a támadást.


A védekezésben a blokkolás (block) mellet helyet kap az elhajolás (dodge) is, és persze az ellenfél is téveszthet (miss). A blokkolás alapjáraton csak részlegesen véd meg a támadásoktól (azaz a sebzés egy részét megkapjuk), de ha ügyesen mozgatjuk az analóg kart, akkor összehozhatunk tökéletes blokkokat is, amelyek nem csak hogy teljes védelmet nyújtanak, de vissza is verhetik a támadást (reactive block).

A High Voltage úgy írja le a harcot, mint a Bushido Blade és a Fight Night kersztezését. "Itt nem lesz helye gomb gyilkolászásnak." A Wii MotionPlus támogatott lesz, bár azzal kissé más lesz majd harcolni. Muliplayerrel kapcsolatosan még csak az osztott képernyős módról hallottunk, de a HV dolgozik azon, hogy kicsit felturbózza az élményt...

A stúdió másik játéka, a Conduit ma jelenik meg, majd kiderül, hogy mennyire írja be magát az FPS történelembe, mi bizakodunk.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. MassKilla
2009.05.26. 18:23
VISSZA A HIRHEZ

fúúj de gusztustalan a grafikája!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Magrathea
2009.05.26. 18:37
A Wii nem egy erőgép, ahhoz viszonyítva jó...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. gebana
2009.05.26. 19:42
bazee, komolyan megijedtem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!