iPon Hírek

A Criterion nem vész el, csak átalakul

Dátum | 2013. 09. 16.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Burnout szériáról és a legújabb Need for Speed játékokról ismert, sokak által kedvelt brit fejlesztőcsapat, a 15-fősre redukált Criterion nem fog több versenyjátékot készíteni. A Need for Speed szériáról a továbbiakban a svéd a Ghost Games fog gondoskodni, ők készítik az idei Need for Speed: Rivalst is, még a Criterionosok segítségével. Alex Ward, az EA tulajdonában lévő csapat kreatív rendezője Twitteren közzétette, hogy társulásuk eredményeképp alakult meg a Ghost UK, amely vele és a megmaradt Criterionosokkal együtt új helyszínről dolgozik egy új darabon. "Egy kis csapat, amelyben mindenki elsősorban a játékmenetre összpontosít jobb, mint 140 ember. Ez volt az érzésünk már évek óta" - írta Ward, aki a Twitteres reakciókra a következő választ adta: "Nincs ok a szomorúságra. Az egész a mi döntésünk volt. A kis csapatok sokkal többre jutnak manapság." Az EA-val történt társulásról a következőket mondta: "Szerencsések vagyunk, hogy egy olyan nagy szervezet részei lehetünk, amely befektet az új címekbe és támogatja őket. Tényleg nem ők a "gonosz birodalom"." "Még mindig létezünk. Mi döntöttünk úgy, hogy nem csinálunk több NFS játékot. Nem aggaszt minket a dolog, az NFS jó kezekben van. Az egész arról szól, hogy nagyszerű játékokat készítsünk. Minden pozitív." Már áprilisban tudni lehetett, hogy a Criterion szakít a versenyjátékokkal. Amin most dolgoznak, az nem Burnout, Road Rash és nem is Black lesz. A 2011-es Burnout Crash volt a széria utolsó darabja, melyet a Burnout Paradise előzött meg 2008-ban. Az utóbbi években a Criterion számos Need for Speed játékot készített, köztük volt a 2012-es NFS: Most Wanted és a 2010-es kitűnő NFS: Hot Pursuit is. A Black című FPS-ük 2006-ban jelent meg PS2-re és Xbox-ra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. jocek
2013.09.16. 16:11
Az utóbbi években a Criterion számos Need for Speed játékot készített, köztük volt a 2012-es NFS: Most Wanted és a 2010-es kitűnő NFS: Hot Pursuit is.

Most nem tudom eldönteni hogy, ironikusan kell érteni a kitűnő a hot pursuit-et vagy a cikk író tényleg így gondolja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Kirrr
2013.09.16. 17:14
Mesélj kérlek mi volt benne olyan borzasztó? A tuning giccsparádé és a kamu szimulátorok után végre tényleg nfs-t kaptunk a pénzünkért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2013.09.16. 19:14
Hot Pursuit nekem se jött be, talán amiatt, hogy lassan már autós játékban is elvárok egy minimálistörténetet. Idősebb vagyok, nem fog meg a céltalan null-sztori körverseny...

A Black játékuk mekkora volt öcsém, mai napig megállja a helyét szerintem, PC-n nagyot tarolt volna egy multival.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. zsolt200
2013.09.16. 19:56
Inkább Black 2-t meg 3-at csináltak volna NFS helyett. Az tényleg jó volt. Ps2-n olyan volt mint pc-n az első Crysis. (Nem arra gondolok hogy ugyanúgy néztek ki, hanem hogy a legszebb játék.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. jocek Kirrr
2013.09.16. 21:44
Személy szerint valahogy a kamuszimulátor jobban lekötött mint a 4 defektes keréken történő száguldás (MW2012) vagy a driftelés nélkül bevehetetlen kanyarok (HP2010) de ízlések és pofonok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2013.09.17. 07:46
Most nem emlékszem, de a Bulletproof vagy bulletstorm... tököm tudja mi a címe (lehet nem is bullet a szó benne) készült nem olyan rég egy elvileg Black alapjaira fektetett folytatás, csak nem sült el jól. Egy kalap szar lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester
2013.09.17. 15:40
Engem még a sokak szemében hatalmasat bukó ProStreet is jobban bejött mint az új MW, vagy a HP2010, netán a RUN, vagy előzetesben a Rivals.

Könnyen lehet hogy hamarabb fog elkapni a nosztalgia és újra felrakom a PS-t mint hogy felkerüljön a gépre egy új NFS (akár törve akár eredetiben).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2013.09.18. 08:12
PS2-es ProStreet-et próbáltam még anno, de az egy kalap szar volt. A többi változatát nem láttam...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!