iPon Hírek

A Diabló 3 segítő karakterei

Dátum | 2011. 05. 18.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Blizzard közzétette az információkat a Diablo 3-ban található segítőtársakról. Az őket irányító rendszer lehetővé teszi, hogy a magányos játékosok úgy játszhassanak, mintha valódi játékosokkal együtt kalandoznának. Három nem játékos karakter létezik Kormac a templomos, Lyndon a gazfickó, és Eirena a bűvölő.

Kormac lándzsát használ és tankként funkcionál fő feladata a játékos megvédése a sebzésektől. Lyndon távolsági fegyvereket használ, Eirena pedig varázslatokat használ mind támadásra, mind a játékos karakter megerősítésére.

A hivatalos weblap szerint a Diablo 3 teljesen játszható magányosan is, bár az nem mindig a legbiztonságosabb megoldás. Az npc-k nem biztos, hogy mindig meg tudnak menteni a haláltól, de semmi nem árt ami a túlélési esélyeket javítja. Minden nem játékos karakternek saját fontos története van a játékban, amikről egyre többet megtudunk, ahogy harcolunk mellettük. Ezen kívül minden npc rendelkezik saját képességfával, ahova a játékos elköltheti a pontokat, amiket ezek a karakterek kapnak szintfejlődéskor. Egyszerre csak egy segítőnk lehet, ezért a játékosnak előre kell terveznie, hogy milyen képességekre lesz szüksége az adott feladat megoldásához.

Bár az npc-k fontosak, rendelkeznek saját képességekkel, felszereléssel, személyiséggel, és párbeszédekkel, de nem fogják a játékos helyett megoldani a problémákat, hiszen saját karakterünk a főhős.

Mike Morhaime szerint igyekeznek a Diablo 3-at még idén megjelentetni, béta teszt 2011 harmadik negyedévében várható.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

19. katai
2011.05.18. 20:08
Csak lehetne már vele játszani!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Taragas
2011.05.18. 20:37
Nekem csak annyi elvárásom van a segítőkkel kapcsolatban, hogy lehessen nekik egy-két parancsot kiadni, pl álj meg, kövess, hasonló. Ne automatikusan cselekedjen, mint a D2-ben. Vagyis cselekedhet, de fogadjon is szót.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. noPublicFG
2011.05.18. 21:07
...Diablo 3-at még idén megjelentetni...
Halljuk egy olyan cégtől, aminek a mottója: "when its done"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Terror
2011.05.18. 21:21
Már az is nagy advance lenne, ha nem döglene meg minden sarkon, ahogy tették azt a D2 segítői, vagy legalább ne lenne egy vagyon feltámasztani őket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Taragas
2011.05.18. 21:39
Remélem én is, hogy kapnak egy rendes tápot, mert ha pl full pénzen voltam a kettőbe, azt "véletlen" összejött a halál hellen , akkor nem csak fele nálam lévő pénz veszett oda, hanem a feltámasztás összege, ami hát 90+-os segítőnek a szintjén, nem egy kevés összeg volt, emlékeim szerint... Csomószor segítő nélkül rohangásztam, ha épp megpurcant, mert ahova mentem álltalában, ott kb 3 ütés volt a monsztáknak, hogy megfektessék. De ettől függetlenül tartom az előbbi állításomhoz magam, hogy írjanak már egy nyamvadt srciptet hozzá, hogy legalább alap parancsokra figyeljenek oda. Elviekbe ők erősködtek, hogy ez nem a második rész felújított változata. Tessék, itt a lehetőség bebizonyítani....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. mThom
2011.05.18. 22:46
Imádtam, mikor a segítők beszorultak a sarokba, és csak úgy meghaltak. Másik kedvencem az volt, mikor az agyoniskolázott a Uniqie szörnyet támadta előszeretettel, ami a bekapott sebzés miatt folyamatosan szórta a charged bolt-ot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. StevyXIX
2011.05.18. 23:45
Semmire nem volt jo D2-be a segítö, azt hiszem nekro még a hullàjàt se tudta hasznàlni itt se hiszem hogy sok értelme lesz multi lesz egyébként is a jàték lényege.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. stattila
2011.05.18. 23:52
Elég sokat játszottam Dió2-vel. A csicska néha hamar megadta magát, de 90%-ban nem volt vele probléma, még szinte figyelni sem kellett rá. A felélesztése sem egy vagyon magas szinten sem. 50k mindössze. Némely tárgy javítása több százezret is elvitt.

A pénzszerzés meg sosem volt probléma dió2-ben. 5-10 perc alatt százezreket lehet összeszedni.

Az utasítás kiosztás a csicskának szerintem színesítené a játékot. Meglátjuk a Blizzard ezt hogyan is látja.

StevyXIX
Attól, hogy Te semmire sem tudtad használni, még másoknak sikerülhetett. Nekem pl. sikerült, többféle karakterrel is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. kajosin6
2011.05.19. 00:48
Azért egy insightes merc egész hasznos volt mana szempontjából. vagy egy infinitys merc a lightingot hasznló kari mellett. tehát haszontalannak nem mondanám.
Viszont én is örülnék annak, hogyha lehetne utasításokat osztani neki, bár ha lenne noncombat módja és mindig úgy használnám, akkor gyakorlatilag ritkán halna meg, én meg élvezhetném a nem éppen elhanyagolható auráit a mercnek, lehet túl könnyű lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. exec79
2011.05.19. 03:10
dragon age féle tactics volna az igazi. Bár az már túl bonyolult az ilyen 2 gombos játékhoz...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. tankerjedi
2011.05.19. 09:18
Nagyon igénytelen, ahogy a kettőben meg volt oldva. Remélhetőleg annál jobban megerőltetik magukat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Taragas
2011.05.19. 10:00
Ocsabi: Csak Dukeot ne, mert akkor tényleg "when its don" lesz a játékból...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Huma
2011.05.19. 10:20
Az utsó olyan mint a Footman Warcraftból..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Benny
2011.05.19. 14:23
Azt olvastam, h hellen és nightmare-en már nem lesz értelmük, mert ugyanúgy elhalnak mint a Dio 2-ben. Ezzel is ösztönöznek a multira. Sajnálom mert aki multizni akar akkor is megy ha táp a merc. Monkom mellé azért jó lesz egy bűvölő.
Multiban nem lesz segítő, ami nem is baj.
Én innen szoktam informálódni:
http://diablo3.hu/
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. lorddiablo
2011.05.19. 15:01
Azért egy ethereal reaper's toll az act ii-es segítő kezében hellen is megállta a helyét. Összegezve: biztos nem halnak be nehezebb szinten sem, ha felszereljük őket a legjobb cuccokkal. Amúgy meg tényleg max. turisták lesznek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. False
2011.05.19. 15:52
egyre kevésbé tetszik ez a gamma, tudom hogy nem jön konzolra, de egyre butábbnak néz ki az egész pl healht meg mana orbok...lol, nem mintha az előző részhez agysebésznek kellett volna lenni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. StevyXIX
2011.05.19. 16:10
stattila:
Lényegében te is leírtad hogy nincs értelme vagy nem sok volt, csak lehet magadnak se vallottad be vagy szereted a gyengéket istápolni
Komolyabb helyeken lépésenként halálozott el, jó hogy neked hasznosak voltak nekem nem voltak még nekromantával se mert mint mondtam hulláját se lehetett használni.

Egyedül is helyt lehetett állni bárhol, egyetlen probléma az immunitások voltak (vagyis nekem, barbárral főleg mivel legtöbbet azzal játszottam) mikor jött az immunt to phycs meg mage boss amit csak méreggel lehetett megölni én pedig mérgezett lándzsával dobáltam barbárral nem amazonnal persze, úgyhogy gondolom itt se lesz fájó hiány a hench, de videó alapján legalább jól fejleszthető egy próbát biztosan meg fog érni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Enno
2011.05.19. 17:28
Azért kellett combat skillsben a Berserket bekérni

Nekem palám volt Vengeance-val meg Convictionnal maxolva szóval nem okozott semmi gondot , voltak charmok meg egyébb item bónuszok bőven hogy 1-2 ütésből bármi feküdjon hellben is a komolyabb bossokon kívűl , és nyugodtan szaladgálhattam egy magam segítő vagy más playerek nélkül is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. CyberPunk6...
2011.05.22. 08:32
StevyXIX:

fejezd már be a butaságokat. Azt írta, hogy 90%ban hasznos. Amúgy 100%ban hasznos, csak te nem tudtad kezelni, sok lifeleechel nem halt meg szinte soha, csak az irom maidentől egy két helyen.

A immun to phycs az immune to physical, ráadásul azt nem méreggel lehetett csak megölni, hanem bármilyen nem fizikai sebzéssel, erre a legjobb skill a bersherk volt, ami az összes sebzésedet mágikussá alakította, pont erre volt kitalálva. Ezek után nem is kérdés, hogy fogalmad sincs a diablo 2ről.

A merc alap dolog volt a lodban (onnantól lehetett cuccokat tenni rá), mert kaphatott insightot ami adott level 17 meditation aurat, vagy éppen az infinity ami conviction-t adott. Mellette adott az act2-es merc alapból holy freezt vagy mightot esetleg defenset a többi valóban haszontalan volt. Szóval totál baromság azt állítani, hogy nem volt haszna, ráadásul egy jól felszerelt csicska még jól is sebzett. A te necrod mellé vagy egy mightos (több sebzés a csontiknak), vagy egy holy freezes (lassítja az ellenfeleket), kezébe egy infinity amitől a csontik mindig találnak és a CE is sokkal többet sebez.


mielőtt pedig belémkötnél volt 99es blizzsorcom, 97 hammerpalam, 94es smiterem softcoreban és egy 96os és 94es sorcom hardcoreban. A diablo 2 merc az lod megjelenése után nem ajánlott, hanem közel kötelező lett. Hatalmas buff, amit baromság lett volna kihagyni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!