iPon Hírek

A gagyipiacra tart a Panasonic

Dátum | 2009. 07. 09.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A Panasonic Corp.

, a fogyasztói elektronikai cikkek legnagyobb gyártója nagyobb részesedést akar szerezni a fejlődő és a feltörekvő országok piacán, ám termékkínálata egyelőre túl drága az itteni árérzékeny vásárlóknak. A vállalat ezért azt tervezi, hogy 50 dolláros tévéket, 100 dolláros légkondicionálókat és 200 dolláros mosógépeket fejleszt ki, amelyek egyrészt szerényebb tudásúak lesznek több száz vagy ezer dolláros társaiknál, másrészt képességeiket hozzáigazítják az egyes helyi piacok igényeihez. A japán nagyvállalat vezetőinek a Nokia példája lebeghet a szeme előtt, amely évekkel ezelőtt elkezdett egyszerű, olcsó telefonokat gyártani, amelyekkel meghódította a szegényebb országok vásárlóit. A Panasonic arra számít, hogy 2013-ra a feltörekvő országok lesznek a fő tengerentúli piacai, megelőzve az USA-t és Európát. Ezeken azonban a kisebb helyi márkák gyártóival kell versenyeznie, amelyek megtanulták, hogyan érhetnek el profitot olcsó - pestiesen szólva sokszor gagyinak minősíthető - termékeiken.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. ossyni
2009.07.09. 23:48
VISSZA A HIRHEZ

érdekes elgondolás...

csak legyen gagyi mellett minőségi is mert akkor meg a fejlett országok(ahol van zseton a zsebben) fognak lelépni.

Ezt a tendenciát én a sonynál tapasztalom évek óta egyre lentebb teszi a mércét és igencsak alapszinten mozog a háztartási termékei
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!