iPon Hírek

A jövő héten bemutatják az Unreal 4 motort

Dátum | 2012. 02. 28.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az Epic Games bejelentette, hogy a jövő héten fogja bemutatni San Franciscóban az legújabb Unreal motort a Game Developers Conference-en. A következő generációs játéktechnológiát, az Unreal Engine 4-et a cég jövőbeli partnerei és ügyfelei fogják megtekinteni a kiállítás ideje alatt.

A tavalyi GDC-n az Epic az Unreal Engine 3 high-end tech demóját, a Samaritant mutatta be, amely, a cég egyik főnökének, Mark Reinnek szavaival élve "gyönyörű látomást mutat be arról, amire képesnek kell lennünk a segítségével". A demót a "hardvergyártóknak szóló szerelmes levélnek" nevező igazgató, aki igazi romantikus lélek lehet, elmondta, hogy a legizgalmasabb az egészben megérteni, hogy az Unreal motor hogyan működik az iPhone-tól kezdve a legtáposabb PC-ig mindenen, és hogyan demonstrálja, hogy milyenek lesznek a következő generációs játékok.

Mike Capps, az Epic elnöke múlt évben már elmondta, hogy reméli, hogy a cége által fejlesztett technológiák befolyással lesznek a következő generációs nagy otthoni konzolok fejlesztésére.

Már nagyon várjuk az új demót. Kapcsolódó cikkünkben megtekinthetitek a régit.
 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. shaddam
2012.02.28. 09:51
Lesz-e olyan nyáladzva hitetlenkedés mint a 2004-es e3-on az előző motorra?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Yrkon
2012.02.28. 10:02
Hmm, a Fallout 4-hez tudnám értékelni a motort (bár már a régebbivel se lenne rossz)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. irdatlanno...
2012.02.28. 11:12
Hát majd kiderül
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kiskoller
2012.02.28. 11:29
Ha ennyire kompatibilis a dolgokkal remélem az U4-es játékok OpenGL-t fognak használni és így lehet Linuxon is játszani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Heroes27
2012.02.28. 12:31
nagyon kicsi arra az esély sajnos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Ragnarr
2012.02.28. 13:58
Szerintem a Samaritanhoz kepes mar nem lesz nagy elorelepes, az mar majdnem Unreal 4-es motor volt, legalabbis tartalmazta a fo funkciokat. En sose szerettem az Unreal engient, mindig is a Source/Cry-engienek jottek be igazan, azokkal sokkal valosaghubb jatekokat lehetett kesziteni. De talan a U4-mas lesz az elodokhoz kepest, meglatjuk ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Ragnarr
2012.02.28. 14:00
Jah OpenGl-t szerintem el lehet felejteni a jatekokban, Carmak is bevalotta hogy nagy a lemaradas dx-hez kepest, es o volt az utolso aki hasznalta
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. DogTheDog
2012.02.28. 19:09
Volt nemreg egy kivalo konferencia,DICE neven(minden ev elejen van).Itt tartott eloadast a zsenialis Tim Sweeney.Elmondasa szerint a Samaritan demonak 2.5 terraFLOPS-ra volt szuksege,hogy 30 FpS mellett fusson fullHD felbontason.Velemenye szerint a mar elfogadhato minosegu realizmus elerheto megkozelitoleg 5000 terraFLOPS kapacitassal.
Ez KB 2-2.5 ezerszer nagyobb mint a jelenlegi top jatekos PC-k teljesitmenye.
(Az XBox360 pedig a hihetetlen 0.25 terraFLOPS-os alomhatart kopogtatja)
Szoval az a szerelmeslevel inkabb lefitymalo ultimatum volt az egyebkent is ellenszenves Mark Reintol.
Az UE4 mar szinte kesz van,es egy ideje mar tesztelik kulonfele eszkozokon,Sweeney elmondasa szerint nem nevezheti meg mindet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Skorbut
2012.02.28. 20:21
Ezt próbálják belerakni a motorba (Geomeric Enlighten - már évek óta mutogatják a GDC-ken):
http://www.youtube.com/watch?v=nLZU-JC6Hqc
Valamikor tavaly nyáron csatlakoztak az Unreal Engine Integrated Partners Program-hoz, de itt van egy hivatalos bejelentés a Geomeric részéről.
http://www.geomerics.com/news/geomerics_ipp.html
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kiskoller
2012.02.28. 22:13
Ezzel nem értek egyet. A mi világunk folytonos, a számítógép meg diszkrét. Tehát a már elfogadható minőség és az icipicit roszabb között már nagyságrendű különbség lesz a számítások terén. Ahogy növeled a részletességet, ugrásszerüen növekszik a számításhoz szükséges erő is. Tehát nem igazán lehet belőni 5000 TeraFLOPS-ra a dolgot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!