iPon Hírek

A Metro 2033 is támogatja a DX11-et

Dátum | 2010. 02. 18.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

Persze nem nehéz párhuzamot vonni motor szempontjából a S.T.A.L.K.E.R.-rel, hiszen a 4A Games alapítói olyan emberek, akik a GSC Game World-öt még a Shadow of Chernobyl megjelenése előtt hagyták ott, de még aktívan részt vettek az azt meghajtó X-ray motor fejlesztésében. Azóta persze eltelt jó néhány év, de az innovációra való hajlamot úgy látszik megőrizték az új cégben is. Ennek hála a márciusban megjelenő Metro 2033 az nVidia és a THQ bejelentése szerint ki is aknázza majd a DX11 lehetőségeit.

„A mérnökeink szorosan együttdolgoztak a 4A Games-szel, biztosítandó, hogy a Metro 2033 kihasználja a DX11-es hardverek előnyeit” – mondta Tony Tamasi az nVidiától. „ A 4A motor az egyik legfejlettebb amivel valaha dolgoztunk, és DX11 módban a Metro 2033 egyértelműen 2010 egyik legszebb játéka lesz. Kombináljátok ezt az nVidia 3D Vision technológiájával és a PhysX-szel és felejthetetlen élményben lesz részetek.” Persze ez a kis önpolírozás kellett a végére, hiszen egy olyan cég ajánlgat DX11-re játékot, akinek még nincs kártyája hozzá, de ha minden jól megy a Metro érkezésére talán már lesz.


Hogy a kiadó ne csak a levegőbe beszéljen, kidobtak pár screenshotot is, a berakotton kívül a többit a a Flickr-en találjátok, katt ide értük. Tesszelált emberkék mindenhol, szerintünk elég meggyőzőre sikerültek a képek, mi a véleményetek?

A Metro 2033 március 19-én jelenik meg PC-re és Xbox 360-ra. Chocho kolléga tűkön ül, és immár a hardveresek is alig várják, hogy megnyúzzanak pár VGA-t.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. ByrDer
2010.02.18. 11:02
Ez egy fasza játék lesz, ezt nem nehéz megjósolni. Nem egy idióta klisékkel teli, robbanásokra meg szemfényvesztésre kihegyezett nyugati játék, hanem lesz igazi sztori, eredeti helyszín és téma, és több mint valószínű hogy nem ilyen DLC miatt megnyírbált féljáték lesz.

Sőt még a PC-re is gondolnak. Nagyon remélem, hogy nem okoznak csalódást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Kange
2010.02.18. 11:57
Nem találom a többi kép linkjét...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Svindler
2010.02.18. 12:25
Nem tudom miért tűnt el a link, de javítottam, jó nézelődést
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Caboose
2010.02.18. 12:57
Az Nvidia-nál semmi önkritika nincs? Dumálgatni a dx11-ről össze vissza úgy, hogy semmit nem tettek még le az asztalra kicsit ironikus, nem? Egyébként várom a játékot. (csak tudnám miért nem vártam meg a dx11-es kártyákat)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Horusz
2010.02.18. 13:23
nvidia és dx11?

mi ez, oximoron?

amúgy az nvidia továbbra is elmehet a francba a korlátozott technológiái miatt, remélem óriási buktákat visel majd el, és feljön mellé az ati
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. ByrDer
2010.02.18. 14:18
Az a baj hogy az ati már rég feljött mellé, és kb fél éve csak az vesz nvidia kártyát akinek jó vmi olcsó régi cucc, vagy egyszerűen tájékozatlan / buta fanboy (gts 250 felett egyik nv kártya se rúg labdába a hd 5xxx-ekkel szemben ár/érték, de még abszolút adatokban is, ha játék-gépről van szó.)

Ezért is olyan drágák most az atik (persze nvidiához képest még így is fair áruk van.) és sajnos épkézláb nvidia lépés nélkül drágák is maradnak, mert még nagyon sokára lesz olyan vga-juk ami árban és teljesítményben a csúcskategória alatti szegmensekben versenyezhetne (ahol az eladások jelentős többsége zajlik.)

Szóval részemről nem szurkolok NV ellen, hanem inkább azért szurkolok hogy hozzanak már össze pár versenyképes árut és felejtség el a zárt szabványokat, mert amúgy a vesztükbe rohannak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2010.02.18. 14:59
Caboose: miért neked nvidiád van? Mert a dx10.1-es Atik gyakorlatilag dx11 kompatibilisek hw szinten.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Amacs
2010.02.18. 16:02
ti komolyan ilyen fogyatékosok vagytok, hogy mindenütt csak ezt tudjátok megvitatni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Vardar
2010.02.18. 18:39
Március 19 valami csoda dátum? Supreme Commander 2, C'n'C 4, minden ilyenkor jelenik meg...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Horusz
2010.02.18. 20:33
rigor: gyakorlatilag NEM.

a hardveres tesszelációhoz és a shader model 5-höz nélkülözhetetlen a dx11-es hardver.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. mitvegyek
2010.02.18. 20:42
Mert a dx10.1-es Atik gyakorlatilag dx11 kompatibilisek hw szinten
Ez biztos? Tessalátorral biztos nem. Shader alapú szűrésekkel esetleg, global illuminationt sem láttam még igazi játékban. Mi lehet még? dx10.1 eddig csak beetetés volt szerintem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Svindler mitve...
2010.02.18. 21:06
Azért a Gather4 és a rendes AA Deferred renderingnél pl sokminden csak nem beetetés.
Lásd pl sebességnövekedés HawX, Battleforge, Stormrise, Stalker, stb.-ben
Vagy szebb árnyékok Stalkerben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Caboose
2010.02.20. 17:31
Rigor: Dehogy van Nvidia-m. A dx10.1 bevallom őszintén eszembe se jutott amikor a hsz-t írtam... Meg annyira nem is vagyok otthon ezekben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2010.05.06. 23:51
Hát ez az, hogy elméletben! na emiatt hányok sugárban a k**va ati driver support miatt. Mert az oké hogy kihozzák az okosat, meg az izmosat, aztán sok évvel később se lesz ló***sz se ami támogatja. Ja specifikációk meg demók meg izommérés. Na elmennek a **!@*&;@*%%%-ba a hogy még mindig nem csináltak dx10 alá normális forve AA ne adj isten edge AA supportot. Hát vicc. Ja tudja. papíron. Papíron nekem is 35 cm a **** csak a hőmérséklet épp most nem támogatja. Oké hát vicc az amit elvárok a kártyámtól, nem is mindig a legszebb, node legalább nem szaggat!!! aztán meg úgyis ha jó a játék, akkor a hangulat magával ragad és akkor ronda is lehet. Nade mégis bosszantó hogy az ati gyakorlatilag hülyére vesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!