iPon Hírek

A PS3-as Mass Effect jobb, mint az Xboxos

Dátum | 2012. 12. 06.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Aki a Mass Effect első részét, vagy az egész trilógiát PlayStation 3-ra vásárolja meg, az jobb verziókhoz jut, mint az Xbox 360-asok – állítja Ryan Warden, aki már nyolc hosszú éve a Mass Effect széria producere a BioWare-nél.

"Az Edge of Reality-vel társultunk, amely egy külsős csapat, akikkel már sok korábbi projekten dolgoztunk együtt" – írta Warden a PS Blogon. "Az Edge of Reality nagyon jól ismeri a PS3 működését, ezért gondoltuk úgy, hogy tökéletes választás. A Mass Effect 2-őn és 3-on végzett munkáink miatt volt egy kis előnyünk, de meg akartuk tartani az eredeti ME hangulatát és külsejét, a klasszikus élményt."

"Különböző beállításokat végeztünk az audio motoron és a memóriakezelésen. Áthoztunk néhány megvilágítási és látványeffektet a második és harmadik részből, és kombináltuk az eredeti ME rendszerekkel. Lényegében olyan volt, mintha a Wu Tang Clant kihívtuk volna egy rap csatára... és bejött."

"Nagyon sokat tudtunk javítani a teljesítményen, a textúrák betöltésének problémáin, ugyanakkor képesek voltunk megőrizni a Mass Effect univerzum bevezető részének klasszikus kinézetet. Nagyon büszke vagyok a Mass Effect Trilogy-t PS3-ra átdolgozó csapat munkájára, és már alig várom, hogy a játékosok is láthassák. Remélem élvezni fogják a sorozatot."

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

15. Gyurkov
2012.12.06. 14:49
Kár hogy a PS karja kinyírja a TPS / FPS játékokat... legalábbis ami az irányítást illeti.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Preno
2012.12.06. 16:38
Gyurkov:

hülyeség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. vivanto
2012.12.06. 17:47
Bánom is, hogy ugyanez nem érhető el PC-re. Nem hinném, hogy bonyolultabb lenne kicserélni a motort, mint a GoldSRC -> Source konverzió volt a HL1 idején, elvégre a második rész eleve az ME3 motorjával ment PS3-ra. Márpedig az ME2 megvilágítása nem kevés kívánnivalót hagy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. lightplaye...
2012.12.06. 19:37
Minden tök szuper, csak a végét szúrtátok el, srácok!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. 5hR3kY
2012.12.07. 10:09
Gyurkov: Amíg nem veszed a fáradtságot, és nem tanulsz meg kontrollerrel játszani, addig inkább ne nyilatkozz, mert addig csak bődületes baromságokat fogsz összehordani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. kisoe
2012.12.07. 11:07
5hR3kY: Nem mond feltétlenül baromságot, mert ha másik irányítóhoz szokott, akkor lehetnek gondjai a kezeléssel.
Én 98-óta használok DS-t, ezért nekem is használhatatlan pl. az x360 joy. De az is felfoghatatlan számomra, hogyan lehet fps/tps-t irányítani billentyű+egér párossal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. piter
2012.12.07. 13:51
kisoe nagyon konnyen!Ha focirol beszelunk akkor controller ha fps akkor johet a bill meg az eger!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Preno
2012.12.07. 14:02
piter: Úgy a könnyebb, de ezt nem jelenti azt, hogy controllerrel játszhatatlan.
Ha valaki x hétig joystickkal játszik, akkor hozzá fog szokni, és egyik játéktípus sem fog gondot okozni neki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. shaddam
2012.12.08. 11:47
A nagy szakmai bullshitek helyett inkább adták volna ki az összes dlc-t a trilógiához. Szerintem olyan ember veszi meg így, akinek teljes egészében kimaradt a sorozat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. m76
2012.12.08. 21:54
Mindent lehet mindennel játszani, de pl ki akarna műbránerrel játszani hokijátékot?

Ahol a pontos célzás fontos ott csakis egér jöhet szóba. Minden mással csak szenvedés a játék. Nem véletlenül pakolják tele auto-aim-al a konzolos shootereket. Én csak azt nem értem miért nem adják meg a lehetőséget, hogy ha akarok akkor billentyűzet és egér párossal játszak konzolon is, hiszen a hardver lehetővé teszi csak támogatni kéne játék szinten.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kiskoller m76
2012.12.08. 22:55
Csak egy kis réteg használna konzolhoz egért meg billt, a nagy átlag kanapéból tévé elött játszik.

Ellenben egy egér-bill irányítás megalkotás nagyon is komplex feladat, nem hiába szúrják el jópár fps-ben. Nomármost hatalmas fejlesztés kis célközönségért nem épp a legokosabb dolog...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. lestyanrob...
2012.12.08. 23:53
kiskoller: "Ellenben egy egér-bill irányítás megalkotás nagyon is komplex feladat, nem hiába szúrják el jópár fps-ben."
Ezt nehéz elképzelni. Kifejtenéd bővebben?
(Kontrollerrel be kell hangolni a gyorsulást-lassulást, valamint a tengely helyzetéhez hozzá kell rendelni egy kényelmes mozgási sebességet, míg egérnél pontosan annyit mozdul el a nézet, amennyivel arrébb lett húzva, itt csak az érzékenységet kell állítani + látószög, de semmi finomítás normális esetben. Szerintem. De gondolom nem csak légből kapott, amit mondtál.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Gyurkov
2012.12.09. 08:34
Vannak játékok, amiben a PS kar remekel, ilyenek például a verekedős címek (mert a d-pad tökéletes), de az analóg és a triggerek XBOX fronton sokkal jobbak. Ahol pedig mindkét platform elvérzik, arra ott van a PC, egy jól megírt FPS gépen a legjobb szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR
2012.12.09. 15:07
m76:

Az auto-aim-et ki is lehet kapcsolni, és szinte mindenki ki is szokta kapcsolni (kivéve akik minden játékot super easy-n játszanak).
Igaz, hogy PC-n könnyebb pontosan célozni, de amúgy sem kell mm pontosan célozni, arra meg a joystick is tökéletes.
Évekig PC-n toltam az FPS-eket, de aztán váltottam konzolra, és elején tényleg nagyon bénáztam, de egy percig sem hiányzott az egér meg a billentyűzet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. nattila77
2012.12.10. 19:27
m67: és ki akarna excelre való eszközzel játszani?

esetleg elmesélheted, mi az ideológia amögött, hogy az aim assist konzolon is kikapcsolható? (ha épp van egyáltalán)

azért nincs bill+egér a konzolhoz, mert 1.) sokan kényelmesen, kanapéról játszanak 2.) így mindenki egyenlő esélyekkel indul fpsekben (pl)

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!