iPon Hírek

A SOE hosszú távú tervei a PlanetSide 2-vel

Dátum | 2012. 12. 01.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A SOE-nél tudnak nagyot álmodni, a stúdió feje, John Smedley körvonalazta hosszú távú terveiket az MMOFPS-re nézve. Lelki szemeik előtt új kontinensek és rengeteg minden más lebeg, ugyanis 2025-ig szeretnék futtatni a játékot.


"Vannak játékaink, amik több mint 13 évig futottak, így amikor a PlanetSide 2-t készítettük, nem azt néztük, hogy milyen lesz 2012-ben. 2025-ig szeretnénk vinni. Van egy nagyszabású 3 éves tervünk. A közeljövőben szeretnénk is megosztani, mert ez nem csak egy vízió, hanem konkrét ötletek, hogy mik lennének még jók a játékba."

"Figyelni fogunk a játékosok visszajelzéseire és az alapján fogunk változtatni. Szerintem óriási ötleteink vannak, de nekik is támadhatnak nagyon jók! Egy valamit szeretnék tisztázni, ez csak néhány ötlet, a csapatnak tonnányi van még!"

A Smedley által megosztott néhány ötlet a sok közül tehát:
 

Ti mire vágytok a PlanetSide 2-ben? Mi kell ahhoz, hogy évekre odaragasszon titeket a játék?

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

23. Bzsolt
2012.12.01. 13:28
Már eddig is nagyon jó, de ezeket az ötleteket elnézve még jobb lehet
Ha tényleg beraknak idegen inváziót az nagyon nagy lenne. Bár már így is "túl nagy" a játék.
Hívtam pár cs-s, meg cod-os ismerőst jöjjenek ők is, próbálják ki, csináljunk egy elit squadot, de nem igazán tetszik nekik az első kérdés az volt, hogy mikor lesz már vége a meccsnek, pályát szeretnének váltani lol... a másik bajuk, hogy túl nagy a pálya, sokkal kisebbhez vannak szokva. Sajnos 10 perc után permanensen kijelentették, hogy ez nem az ő játékuk. A két legsújaosabb indok hogy nem lehet a kést dobni és egy szúrásból megölni az ellenfelet, a másik hogy túl nagy a mapp, és nem tudják megjegyezni, betanulni... lol. És fel voltak háborodva, hogy hiába lövik a tankot(pisztollyal) az nem sérül... na mindegy

A játék zseniális lett, szórakoztató tele ötletekkel, csak kell egy kis idő, mire mindent megért/megtanul benne az ember mire való. Igazi háborús szimulátor.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. tomchee
2012.12.01. 13:52
Ingyen sör.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. kiskoller
2012.12.01. 13:52
A kis csaták szerelmeseinek idálisak a BIO Lab / tech plant / amp station harcok, amikor már bennt vagy magában a bázisban. Egyik este egy 4 órás Bio Lab ostormban vettem részt, eleinte a VS-é volt a hely, mi TR elkezdtük ezerrel támadni, majd az NC lecsapott ránk és megszerezte a bázist, utána órákig őket támadtuk. Ebben a csatában főleg közelharc volt, 3 checkpoint, 4 generátor, jó sok kicsi szoba. Végig reflex sight-os fegyverrel játszottam, nem kellett távcső sem.

Én szeretnék egy Linux portot természetesen, meg változást a stratégiai részben. Tegnap este a klánmmal nekiálltuk visszafolgalni Amerish-t az NC-től, VC-nek meg nekünk TR-nak is csak a Warpgate volt meg. 2 óra múlva már miénk volt a kontines nagy része, aztán kilogoltam. Reggel benéztem, újra NC-é az egész. Pár óra alatt meg lehet hódítanie gy egész kontinenst. Nekem ez túl gyors. Szeretném ha egy bázis megszerzése és brtoklása nem pár perces öröm lenne.
Ehhez fel kéne turbózni a védelmi részt, okosabban kell elhelyezni az épületeket, hogy egy maroknyi ember is könnyen védhessen több ember ellen.
A tech plantnál ezt pl jól megoldották.

Emelett a nyersanyagok rendszere elég értelmetlen, nekem mindig minden maxon van.

Amúgy jó kis játék ez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Emberfej
2012.12.01. 13:58
Hát így jár aki codosokat hív egy ilyen játékba Battlefieldesek hozzá vannak szokva a nagyobb terekhez.

Szerintem egyelőre a stabilitást kéne fokozni és ha az megvan akkor jöhetnek új ötleteket, ma is volt egy "kis" összejövetel egy központ ostromához ahol egyből kifagyott amikor több százan egyszerre berohantak a bázisra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. kiskoller Ember...
2012.12.01. 14:40
Most nem is dolgoznak máson, csak bugvadászat, optimalizálás meg stabilizálás megy.
Az első content patch sztem 3-4 hónap múlva se fog kijönni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. LechooEdy
2012.12.01. 15:44
Bugmentesítésre, optimalizálásra, elsősorban ezekre. Az ötlet jó és a játék is az lenne, de még BF3 után is elveszek a pályákon, kell egy normális kezelőfelület amit lehet használni. A térképet elő lehet hívni de csak a menüből, miért nem lehet ingame zoomolni a minimapen?
Ha valaki már túl magas szintű nehéz lelőni, ne legyen már kiegyensúlyozatlan a játék.
Ha a kontinenseket összekötő dologot megcsinálják, elég durva lesz! Ezrek - ezrek ellen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. kiskoller Lecho...
2012.12.01. 16:25
sztem pont hogy nem kiegyensúlyozattlan. A HA alap fegyvere a legjobb fegyver közelharcban a TR-nál. A fegyverek sidegrade-ek. Egy magas szintű játékos kap +10% hp-t, gyorsabban regenerál, ki van pimpelve a járgánya (igen, tank vs tank vagy repcsi vs repcsinél a magas szintű tényleg nyer) de inftantrynál ez egyáltalán nem jellemző. Olyan alacsony a TTK, hogy 1 headshot meg egykét golyó a mellbe és már halott vagy, itt édesmindegy hogy van egy medkit-et, vagy C4-ed, vagy tudsz e 3-al több rakétát hordani. Egy kimaxolt nanoweave armor mennyi hp-t ad? +15%? Plusz 1 golyó.

A fejlődéssel nemleszel jobb, de képes leszel egyes specializált dolgot elvégezni. Pl egy felturbozótt sundererrel át tudsz törni a pajzsokon, egy skyguard-al felszerelt lighting repcsiket tud leszedni, egy c4-es HA tankokat tud leszedni, stb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Chif52
2012.12.01. 18:33
az ötlet nagyon jó, de belekötnék az NPC-be... az lenne jó ha a pályán tartózkodható max játékos NPC lenne és így mindig tele lene az adott pálya (mind a 3).Mikor valaki belép akkor kicserélődik egy NPC-vel és megjelenne ugyanazon a területen mint az NPC vagy egy bázisnál újra. =)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Chif52
2012.12.01. 18:33
az ötlet nagyon jó, de belekötnék az NPC-be... az lenne jó ha a pályán tartózkodható max játékos NPC lenne és így mindig tele lene az adott pálya (mind a 3).Mikor valaki belép akkor kicserélődik egy NPC-vel és megjelenne ugyanazon a területen mint az NPC vagy egy bázisnál újra. =)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. XtNz
2012.12.01. 20:16
ennek brutális a gépigénye, azon javítsanak és talán játszok vele
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Trolltaxi
2012.12.01. 20:17
Most is megkérdem, cikk, ismertető nem lesz? Legalább itt?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. raiden
2012.12.02. 14:19
Pár napja kezdtem el játszani ezzel a játékkal... Nagyon tetszik meg minden, meg örülök hogy f2p, az már csak hab volta tortán, hogy nem pay to win - állítólag.

Hát dehogyisnem. Kipróbáltam mind3 faction 5-8-as rank-ig. Számtalanszor volt olyan, hogy amíg én beletúrok valakibe hátulról fél tárat, addig ő megfordul 1 burst, és szia, meghaltam. Sniperrel vagyok - szal megvan a távolság - erre a csávókám LA vagy HA cuccban kidurrant 4 golyóból, úgy hogy 2 talált. és mondom mégegyszer, sniper voltam, nem fél méterrre lövöldöztünk DD

Képességként lehet fejleszteni a norecoil-t!!

Helikoptereknél a rakétákhoz van "lock" (célzó) funkció... alapból meg teperd neki a kis gyári machinegunnal. Ahhoz hogy alapfegyóval leszedj akármit, elég jól kell tudni irányítani a repcsiket, viszont aki rakétát vesz, tud lockolni, oszt jónapot, tizedannyi skill elég, és kb biztos a siker.

Ahogy észrevettem fragenként kapsz 1 pontot, amiből tudsz fejleszteni, vagy fegyót venni. a fegyók 250-től 1000 pontba kerülnek. 250-ért kb ostobaság fegyót venni... fejleszteni a jobb dolgokat lépcsőkben lehet. 1 pont az 1. és 1000 pont az utolsó, átlagban. én két nap alatt 180 pontot gyűjtöttem, szal... aki elkölti fegyóra a tanulópontjait, az sose fog jutni sehova... tehát vegyél pénzért fegyót...

és ami igazán bosszantó, hogy az alapfelszertség, ami mindenütt kizárólag 1, az az EGY fegyó, semmi más választék nincs. Tankokon, heliken, katonákon, mindenen 1 alap fegyó van, és semmi más.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Parragi
2012.12.02. 16:25
Nincs helikopter a játékban. Mellesleg a "lock-rakéta" ellen tudsz venni elterelő rakétát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Trolltaxi
2012.12.02. 18:33
A fegyó, az nekem egy olyan szó, aminek hallatára csúnya dolgokat tudnék elkövetni... sokszor... sokáig...

@raiden: nem írtad, hogy mennyire próbáltad csapatban a játékot, vagy ez a 3x 5-8 szint mind szólózó, esetleg randomsquad élmény volt. Ez a játék olyan, mint a szex, társaságban az igazi. Okosan játszva a játékot, és nem az egyéni k/d-t nézve nyílik ki igazán a perspektíva... Fogalmazz meg célokat, ültess egy 40 fős platoont tankokba és zavard őket az ellenség arcába! Nézd, ahogy átrongyolnak mindenen! Hallgasd teamspeaken, hogy másik 39 ember jól érzi magát!

Ezek után tökmindegy, hogy az ellenségeden többrétegű-e a páncél (ami kimaxolva adhat mondjuk 20% bónuszt), vagy épp jobban tudta a célkeresztet a fejeden tartani, mert kb. 10%-al kisebb volt a visszarúgása.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Parragi
2012.12.02. 21:59
Trolltaxinak igaza van. Keress/szervezz egy normális társaságot. Onnantól kezdve nem lesz "unbalanced". Ez olyan mintha Starcraft 2-ben egy A egységet összeeresztenél egy B egységgel. Lehet, hogy az egyik simán legyőzi 1v1-ben a másikat, de nem erről szól a dolog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Bzsolt
2012.12.03. 00:05
Raiden: amit leírtál szólózgatva kb igaz is. Én light warriorra gyúrtam rá, bár álltalában squadban, és nagy csapattal megyek, mégis külön a többiektől. Álltalában elöl és felül
Egyébként a snipereket imádom kiszedni. kivettem azt a haszontalan 250 pontos fegyvert, tettem rá 6x-os optikát, heavy lőszert bele, és visszarúgás csillapítást. Namármost felrepülök egy torony tetejére, és a snipereket jó messziről 2-3 lövésből úgy kiszedem, hogy öröm nézni D
A snipernek van a legkevesebb hp-ja a játékban, jóformán egy tüsszentésbe belehal, de ezért kap cloakot. tudod fejleszteni a képességeidet potom pontért, 10-20-ért már egész jó. Lősz egyet, majd láthatatlanul elsétálsz és egy másik pontból lősz mégegyet. ha egyhelyben megállsz nyílt célpont vagy, homlokodon a célkereszttel.
Apropó, ha valakit meglősz, az látja hogy honnét jön a lövés. és ha sniperrel nem találod fejbe, akkor 3-4-5 lövés is kellhet testbe ahhoz, hogy megfeküdjön. Tehát célozz fejre 1 lövés 1 halál Egyébként ez minden fegyverre igaz, bármivel ha fejbelövöd az ellent, akár pisztoly, shotgun, rifle... az meghal.
Nem játszok túl sokat, csak meló után pár órát, de így is 1 hét alatt rank 15, és egy egész jól karakter. fegyver, páncél, köcöllékek felfejlesztve.

A fizetős részét nézve a dolognak meg annyit, hogy mindent ami statot ad azt kiveheted ingyen. Ha viszont nincs kedved várni amíg összejön a pont fizethetsz is érte... és CSAK pénzért olyan extrákat kaphatsz, ami nincs kihatással a játékra pl.: kinézet, színezék, más sisak, kinézet stb... Tehát ha jól játszol 1-3 hét alatt kimaxolhatsz egy karaktert. És mindezt ingyen ) szuper
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. balikabo
2012.12.03. 08:58
Hát mi tesómmal kipróbáltuk, elég bughalmaz még a kicsike, az elképzelés nem rossz de a kivitelezés siralmas.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Trolltaxi
2012.12.03. 11:51
Mit értesz bughalmaz alatt?

Soknapi játék alatt 2x volt olyan, hogy villódzott a képernyő, egyszer meg sikerült valahogy 60 fokban jobbra dőlve nézni a tájat (de ez is elmúlt miután beszálltam-kiszálltam egy járműből). Emellett volt néhány szerverleállás. Ja, ha veszek valamit station cash-ből akkor csak a következő loginkor jelenik meg. Ennyi bőven belefér.

A "siralmas kivitelezés" azért elég sommás megállapítás így érvek nélkül...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim Troll...
2012.12.03. 14:24
Egyéni véleményt nem kell megérvelni.

Én most telepítem, már csak kíváncsiságból, hogy mennyire igaz a magas gépigény, nameg hogy megnézzem mennyivel másabb egy sima multinál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Parragi
2012.12.03. 15:22
"Egyéni véleményt nem kell megérvelni."

Ezen most jót nevettem. Már miért ne kéne? Különben mit sem ér a véleménye, ha nem mondja el miért gondolja úgy, ahogy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kiskoller
2012.12.03. 19:35
"Számtalanszor volt olyan, hogy amíg én beletúrok valakibe hátulról fél tárat, addig ő megfordul 1 burst, és szia, meghaltam"

Ő tud célozni, te meg nem. Akármelyik fegyverrel többet lősz 5 golyónál már a fél világba szórod a municiót.

"Sniperrel vagyok - szal megvan a távolság - erre a csávókám LA vagy HA cuccban kidurrant 4 golyóból"

Alapvetően a játékban alacsony a TTK. Bárki meghal pár gyolóból, te meg főleg infiltratorként. Minden kaszt vehet optikát vagy visszarúgás csillapítót, mindezt cert-ből, amit xp után kapsz.
Station cashből csak új fegyvereket kapsz. Normál lőfegyverekből mindegyik sidegrade. Vehetsz bolt-os snipert ami 5 golyós tárral van felszerelve, és lövésenként kell újra felhúznod, cserébe elmegy a lövedék 300 méterre, vagy vehetsz félautomatát, stb stb. Én HA-ként vettem egy lassabban lövő, kisebb táras, kevesebb visszarúgással rendelkező fegyvert pénzért, gondoltam jobb. Hát nem. 100-200 méterre könnyebb vele lőni, de ha közelharcról van szó a gyári fegyvert használom a nagyobb firerate miatt.
Tankok, repcsik, rakéták esetében tényleg jobb az aki költ rá. Egyszer. Mert miután megvan a fegyver, nincs már javulási lehetőség station cashből. Ez repcsinél érezhető, ahol nagoyn hiányzik a rakéta (nem az amiről te beszélsz hanem a rocketpod) a HA-ról hiányzik az AA rakéta, és a tankokról ugyancsak az AA rakéta.

Ezeket megkapod egy másik játék árának feléből. És ezekkel csupán más feladatot tudsz végrehajtani mint az alap fegyverrel. Mert ha rádosz egy lightningra egy skyguardot akkor hullani fognak a repülők, de ha egy lepkefing gyalogos vagy egy másik tank a közelebe ér te csak bámulsz mert nincs mivel lőni rájuk.

Az upgrade-ek lépcsőzetesek. Eleinte kaps +10% hp-t 10 certért. Utána az utolsó lépcsőfok +3% hp 1000 certért. Az csak arra jó hogy elköltsd 3 év múlva a közel végtelen cert-edet.

Én 1 hete játszok, vagyok BR20 és kb minden megvan amit akarok a HA-hoz. A két fegyverem szinte kimaxolva, a ruhám természetesen nem. 1 másodperccel később kezd el regenerálni a pajzsom mint annak, aki 2 évig reggel este játszik. Nah üsse kavics. Ha én lepem meg őt úgy is könnyen kinyírom.

A játéknak megvannak a hibái, de a gazdasági rendszere nem tartozik közéjük.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. hegyitaho
2012.12.04. 21:35
ahhoz képest h fps nagyon laggos. ami egy mmorpgnél belefér latency az itt nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kiskoller
2012.12.04. 22:36
első heteken egy mmo mindig laggol. Ha nem prime time ban játszok nem érzékelek semmi lag-ot, prime time ban kifagyhatok, meg durván spike-ol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!