iPon Hírek

A SWTOR az EA legnagyobb projektje

Dátum | 2010. 03. 11.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A BioWare MMO szerepjátéka az eddigi legdrágább projekt, amibe az Electronic Arts fennállása óta befektetett, tudhattuk meg a kiadó pénzügyi fejesétől, Eric Browntól. Elmondása szerint egy átlagos, dobozban is kiadásra kerülő játék úgy 30 millió dollárba kerül az EA-nál, de a BioWare műve ezt jelentősen meghaladja.

Dromund Kaas
Összehasonlításképpen, a Blizzard a 2004-ben kiadott World of Warcraftot körülbelül 100 millió dollárból fejlesztette ki (vagy még többől). Egészen biztos, hogy a kiegészítőket se bagóból hozzák ki és a folyamatos támogatás sem elhanyagolandó, DE: máig 100 millió dollár körüli HAVI bevételeket produkál az előfizetésekből. Az Electronic Arts hasonló sikereket vár a Star Wars: The Old Republictól is.

"Az MMOk hatalmas vállalkozások" - jegyezte meg Brown. A SWTOR várhatóan 2011 tavaszán jelenik meg.

A KOTOR rajongók bizonyára még emlékeznek Tarisra...
                         

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. oddman
2010.03.11. 11:59
Nekem eléggé gyengének tűnik a SWTOR grafikája, ennél már 2006-2007 környékén is sokkal szebb grafikájú játékok jelentek meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Syro
2010.03.11. 12:09
lehet hogy ők a játék élményre hajtanak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Caboose
2010.03.11. 12:16
oddman: És szerinted az MMO-knál a grafika számít? Ezért játszik olyan "kevés" ember a WoW-al...
Egyébként szerintem nem meglepő ez a hír... személy szerint nagyon várom
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Jety
2010.03.11. 13:04
Csak ne legyen fizetős mint wow...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. wittmannge... Jety
2010.03.11. 15:54
Ha nem lenne fizetős szerinted befektetné az EA azt a rakás pénzt?

Nyilván nekik a céljuk az hogy megtérüljön a befektetésük, amire szerintem jó esélyük is van, aztán meglátjuk mi lesz belőle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. gomba001
2010.03.11. 15:54
100% hogy fizetős lesz! csak figyelemesen kellene olvasni!

"DE: máig 100 millió dollár körüli HAVI bevételeket produkál az előfizetésekből (wow). Az Electronic Arts hasonló sikereket vár a Star Wars: The Old Republictól is."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. oddman
2010.03.11. 15:56
Caboose: Szerintem igen is számít a grafika. Én nemrég játszottam végig a „The Witcher” című játékot, ami ha jól tudom 2007-es és gyönyörű grafikája és nagyon jól kidolgozott története volt. Hasonló minőségű grafikával kellene legalább előrukkolni, ha a készítők azt akarják, hogy sok előfizetőjük legyen. Azzal én is egyetértek, hogy a jó történet a legfontosabb, de ha a körítés gyenge, akkor nem lesz sikeres a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. gomba001
2010.03.11. 15:58
amikor kiadták a wowot, grafikai szempontbol már akkor gyenge volt a körítés, és mégis...

mmo választásnál a grafika szerintem az utolsó szempontok közé sorolható
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. wittmannge... oddma...
2010.03.11. 19:36
oddman
Azért azt ne feledd, hogy most egy mmo-rol van szó, egy olyan motor kell alá ami képes cirka 50-100 player megjelenítésére a mai gépek viszonylag széles spektrumán. Ezért nem nagyon lehet single player játékokhoz hasonlítani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Peterku
2010.03.11. 19:54
Meseszerű, rajzfilmszerű grafikához nem kell nagy részletesség vagy élethűség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Stormrage
2010.03.11. 22:46
ilyen játékoknál amúgy se a grafika a lényeg, sokkal inkább a játékélmény amelyet sok más emberrel együtt eltöltött idő ad..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!