iPon Hírek

A Titanfallhoz vertikális gondolkodás szükséges

Dátum | 2013. 09. 30.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Abbie Heppe, a Titanfall közösségi managere szerint ha a játékot úgy játsszuk, mint a szokásos sík terepes shootert, akkor komoly nehézségeink lesznek. Egy interjúban el is magyarázta, miért: a Respawn belső játéktesztje során érdekes játékstílusokat fedeztek fel; röviden összefoglalva arról van szó, hogy az emberek legtöbbje úgy játszott, mintha Call of Duty-zna. "Véletlenszerűen összeválogatott játékosokkal is végzünk belső teszteket, így tőlük is kapunk visszajelzést a játék elemeinek használhatóságával kapcsolatban. Mivel dolgoztam a játékon, ismerem az ikonok jelentését, tudom, mi miért történik, de vajon az átlag játékos, aki elkezd játszani érteni fogja-e, hogy mi mit jelent? Pl. mit kell tenni abban az esetben, ha valaki a Titán hátán van." "Még mindig figyelni szoktam a játékosokat, és még mindig úgy játszanak, mintha ez nem egy vertikális shooter lenne. Bejönnek, fedezékbe vonulnak, előjönnek, hogy lelőjenek valakit, aztán futnak tovább a következő fedezékig. Amikor mi játszunk, mi rögtön a tetőkön és a falakon vagyunk, és őrülten rohangászunk. Egy kicsit be kell törni az embereket, és utána már lehet látni, hogy felpattannak egy falra és rájönnek, hogy végig lehet futni rajta, és a meccs végére már ugyanolyan őrülten rohangásznak, mint ahogy mi." "Még akkor is, ha elmondja nekik az ember, hogy mit kéne csinálni, akkor is ki kell próbálniuk, hogy rájöjjenek, hogy tényleg megtehetik. Azt gondolhatnánk, hogy miután látták az előzetest és a játékmenetet bemutató videókat tudni fogják, de nem így van, az egész arról szól, hogyan lehet megtörni a beidegződéseket, amelyek szerint az emberek játszanak."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

16. LGx
2013.09.30. 18:37
jónak tűnik!
mondjuk aki Descentezett sokat, annak annyira nem furcsa, hogy nem csak 4 irány van
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. DogTheDog
2013.09.30. 18:42
Eleg utos kis video volt ez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. F1reGhosT
2013.09.30. 18:51
Vagy prototype :-)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Flegeton
2013.09.30. 21:33
annak idején a Giants (meg még volt pár) volt ilyen "vertikális gondolkodás"os,... csak ott nem úgy adták elő mint a spanyol viaszt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. martinhw
2013.10.01. 01:38
Tényleg jónak tűnik +1 LGx-nek A Descent egy igazi csoda volt anno.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. peti198706...
2013.10.01. 05:53
Shingeki no Kyojin játék menet Már ennél elavultabb nem is lehetne
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. 2rok
2013.10.01. 08:14
Szóval azt mondják, hogy ha nyílt terepen futkosok és ugrándozok az jobb mintha fedezék mögül leszedegetem a nyílt terepen futkosókat ? Ez utoljára a Q3-nak jött be, mert ott hajszál pontosan oda lőtt a fegyver ahova céloztam és a lövésnek nem volt fizikája (esése, szórása stb).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Lacroix
2013.10.01. 11:41
Sok modern military shooteres játékos már lassan fertőnek számít? Hát senki nem játszott ilyenekkel, hogy Tribes, Unreal, Quake, Halo, Duke Nukem?
Szégyen az ipar mit nevelt a játékosokból...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Lazahunter
2013.10.01. 12:07
Lacroix - 2013-10-01 11:41:23

Ez inkább csak egy vicces marketingfogás ... úgy akarják ábrázolni a játékot, mintha ilyen aztán nem létezett volna eddig a piacon, mintha most újat és egyedit alkottak volna ... vertikális shooter ... ahamm ... nekem inkább úgy tűnik, hogy ők nem játszottak elég játékkal az évek során, ha nekik (és szerintük nekünk) újdonság a háztetőkön való ugrálás és a falon futás
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Humbuk
2013.10.01. 13:07
Szóval "feltalálták" az UT és a Planetside keverékét... Ahm.. mi van még?

Azonban, hogy objektív is legyek: Szerintem egész pofás lett, szívesen kipróbálnám! Tetszett a videó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Devio
2013.10.01. 16:07
Hangulatos a videó. Lehet próba lesz belőle.

Pici félig off: Ennyit a hűdenagygigamega óriási Mechwarrior Online-ról. Gyakorlatilag 3x verte agyon a fent látott videó robotos megvalósítás a MWO egészét. SG fórumon leugattak, hogy kimertem jelenteni, hogy úgy szar ahogy van és olyan hiányosságokkal küzd mint az állat. Arról nem is beszélve, hogy az a grafika 2013-ban semmi. ( nem a grafika a lényeg nekem. Csak akkor mutasson a játék olyat, hogy ne a grafikára figyeljek. Lásd Carmageddon ) A fenti videóban kb összesen 1.5 percnyi robot harc sokkal jobb volt minden téren. Ehez hasonló szintű MW-t eltudnék képzelni. Kúrva jó ahogy beszállnak a robotokba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Swarczi
2013.10.01. 21:29
Én annó láttam az első Mechwarrioros vidiket(táalán 2010 környékén? vagy hamarabb?) akkoriban a grafika jó volt, és ha l emlékszem a fejlesztők azt hangoztatták, hogy offline játék lesz. Azóta elszállt az idő, a graf nem lett szebb, ráadásul az előzetes vidik alapján a MWO kicsit sem vonzó számomra. Ellenben engem a Titanfal ezzel a vidivel megvett kilóra, végre nem egy agyatlan(nak) tűnő multi fps
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. waresz Devio
2013.10.01. 22:33
Végre egy kis UT filling. Halálosan untam a realisztikusnak csúfolt egyéb lövöldözőst.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. raiden LGx
2013.10.02. 15:17
Eszembe nem jutott volna a descent, de most, hogy mondod, marhára igazad van! D de rágen játszottam már vele
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Rigor
2013.10.02. 19:57
TPS lövöldének meg ott volt az Inversion - abban is több szerepet kapott a több irányban gondolkodás mint ez a kis ugra bugra. De a legjobb ebben a témában a mai napig a descent Nyomtuk is sokat hálózatban, jól meg lehetett lepni felülről oldalról, alulról meg mindenféle váratlan szögekből a hagyományos fps-hez szokott játékosokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Dosi
2013.10.03. 07:27
jah waresz, nekem is az UT(99/2k4) jutott eszembe ott sem csak vertikálisan gondolkodott ez ember, annak nagyon gyors volt a játékmenete
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!