iPon Hírek

A Warhammer Online legnagyobb hibái

Dátum | 2009. 09. 17.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Jeff Hickman, a játék producere összegezte észrevételeit saját játékával kapcsolatosan. A tavaly elstartolt havidíjas MMORPG hibáiról az Austini Játékfejlesztői Konferencián osztotta meg gondolatait, mintegy tanácsként a többi fejlesztőnek.

"Az elmúlt év nagyon érdekes volt a Warhammer számára" - vallotta be. Három dolog volt, ami érezhetően árnyékot vetett az MMO-ra, ezek pedig, hogy a játék túl könnyű, nem adtak elég okot a játékosoknak, hogy szocializálódjanak és végül az elrontott gazdasági modell.


"Nagy különbség van a könnyű játék és a könnyű irányítás között" - emelte ki. "Viszont a Warhammer PVE része a játék elején túlságosan egyszerű. Szimplán nem villanyoz fel. A játék ettől nagyon nagy károkat szenvedett." A második dolog, hogy olyannyira szóló barát lett, hogy szinte egyáltalán nem ad okot arra, hogy az emberek közösségeket alakítsanak ki. A fejlesztők rengeteg eszközt építettek be a játékba, ami a csapatformálást segíti elő, de mindhiába, ha a játék nem igényli azokat. Ez részben visszavezethető arra, hogy a játék túl könnyű.

A harmadik nagy hiba pedig a gazdaság. Nagyon nagy hatással volt rá az, hogy nem akarták, hogy a játékot ellepjék az arany farmerek. Kontrollált inflációt próbáltak kialakítani, de a sok erőfeszítéssel végül eljutottak odáig, hogy egyszerűen elvesztette a jelentőségét az egész. Pedig a gazdaság szintén egy olyan dolog lehetett volna, ami összehozza az embereket. Ennek a kijavításán dolgoznak jelenleg, hogy a koreai belövésre már jól összeálljon.

A sok rossz után azért beszélt egy kicsit a bevált dolgokról is. Az egyik legnagyobb sikert a publikus küldetések jelentették, amikkel szabadon csatlakozhatunk csapatokhoz, akik éppen azokat csinálják.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!