iPon Hírek

A zombik kiszagolnak, bárhol is legyél!

Dátum | 2012. 07. 10.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Terminal Reality frissen bejelentett 'The Walking Dead'-es lövöldözős játékában a zombik képesek lesznek nyomon követni titeket, bárhol is legyetek. Ahogy a tévésorozatban, úgy a játékban is figyelmesek lesznek a gyanús fegyvertűzre, hangokra és szagokra. A Walkerek tisztában vannak vele, hogy csak az emberek képesek fegyvert viselni, szóval az ösztön elindítja őket, ha tüzelést hallanak.
 
"Más hangok is odavonzzák őket, így annak, aki a zombi apokalipszisben mászkál, tisztában kell lennie azzal, mennyi és milyen hangot hallat, bárhol is legyen. Úgy alkotjuk meg a Walkereinket, hogy ugyanúgy reagáljanak. A játékban, ha óvatosan be kell surranni egy-egy veszélyes helyre, beleütközhettek néhány zombiba. Viszont ha egyből tüzelő puskával a kezdetekben rontotok előre, sokkal nagyobb tömeggel kell megbirkóznotok és könnyen lerohanhatnak" - mondta el Angel Gonzalez kreatív főnök.
 
Ha ez nem lenne elég, akkor a Terminal Reality most olyasmivel is próbálkozik, amivel eddig elég kevés játék: a szagokkal.
 
"A Walkerek képesek megkülönböztetni az élőket a holtaktól szag alapján. Az emberek egy olyan illatot bocsátanak ki, amit ők képesek követni, és ha sokáig állunk egy helyben (mondjuk egy polc előtt, utánpótlás után keresgélve), egyre nagyobb lesz az illat rádiusza. Álldogálj sokáig és az utcán mászkáló, ebéd után kajtató Walker megérzi, hogy a boltban álldogálsz. A célunk az volt, hogy pont olyan élő(holta)k legyenek a Walkerek, mint a sorozatban. Látnak, éreznek és hallanak. Addig nem állnak meg, míg meg nem találnak."
 
Az FPS várhatóan 2013-ban jön PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Mukedli89
2012.07.10. 13:28
"képesek lesznek nyomon követni titeket, bárhol is legyetek"...Ezt már a City-s Ghost Warrior is tudta, 1 lövés és rádzúdult a fél pálya, nehogy itt is hasonló téma legyen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. mikej95
2012.07.10. 14:09
Mukedli89: Valahogy nekem is az ugrott be. De még a CoD 1-ben is nagy mágus volt az AI.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. 1928thomps...
2012.07.10. 15:36
Ha ez fps akkor az a walking dead episode 3 és az első kettő mien stílusú játék? Mert csak most hallok ezekről először.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Magrathea
2012.07.10. 15:48
1928thompson: Ajánljuk figyelmedbe korábbi hírünket!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kihaennem
2012.07.10. 16:25
ez egy játék, 01010111000 nak nincsen szaga semmi értelem "szagot" használni egy játékban ahol nem létezik szag, illetve ha a játékos nem képe azt érezni akkor mi a franc értelme van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mekkora gyökérség már
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2012.07.10. 17:05
Max akkor lenne értelme szagot használni egy játékban ha a játékos is érezné valami módon, és nem valami idióta vizuális megjelenítéssel láttatnák vele...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. DeyLath
2012.07.10. 17:28
Ha olyasmi lesz, mint a Day-Z Mod az Arma2-ben, akkor igéretes is lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. magerg
2012.07.11. 08:42
Ez a kiszagolós zombi történet az, amikor Marketing Józsi megpróbálja elmondani, hogy működik a játék? Valójában csak ha bizonyos ideig egy zónában tartózkodsz, spawnol rád a játék néhány zombit.

Na, azért remélem nem ilyen lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!