iPon Hírek

Acer: túlmelegedés miatt notebook-visszahívás

Dátum | 2009. 10. 12.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | NOTEBOOK

A notebook piacon már számos esetben történtek visszahívások, amelyekre tűzveszélyes akkumulátorok, hibás GPU vagy lapkakészlet, illetve hibás tervezés és túlmelegedés miatt volt szükség. A legfrissebb ilyen kellemetlenséggel most az Acer tulajoknak kell szembenézniük: a gyártó weblapján hivatalos közlemény formájában tájékoztatja a vásárlókat a probléma okáról, valamint az érintett modellek pontos listájáról.

A világ harmadik legnagyobb PC gyártó vállalata most néhány, az Aspire családba tartozó noteszgép esetében rendelt el visszahívásokat. A szóban forgó notebookok szeptember 15-e előtt készültek, így az ennél frissebb termékek esetében semmi félnivalójuk nincs a felhasználóknak. A hivatalos indok szerint a probléma a mikrofon kábellel kapcsolatos: amennyiben a noteszgép billentyűzet alatt elhelyezkedő csuklótámasz részének bal oldalát erős, folyamatos nyomás éri, a kábel túlhevülhet, így stabilitásbeli problémák jelentkeznek, plusz a ház bizonyos részei is eldeformálódhatnak a melegedés miatt. A hibajelenségről bővebb információt nem osztott meg a gyártó.

Az alábbi modelleknél van szükség ellenőrzésre és esetleges javításra:

Arról, hogy a birtokunkban lévő notebookot érinti-e a hibajelenség, a gyártó oldalán található kis űrlap segítségével tudunk megbizonyosodni. A gyártó az érintett noteszgépek pontos számával kapcsolatban sem adott egyelőre információkat.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. gylovag
2009.10.12. 17:06
VISSZA A HIRHEZ

De legalább megoldják, szóval dicséretes igyekezet. Nekem is Acer lapitopim van, bár az Extensa.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. norman81
2009.10.12. 17:14
Hozzáállás jeles!!! Nekem is egy Acer Aspire 5100 van a birtokomban!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. triebllasz...
2009.10.12. 20:14
Acerék hozzáállása tényleg jó. Nekem júniusi 3810T-m van. (Megjegyzem, eddig teljesen elégedett vagyok a lapival.) Elvileg 2 napon belül jön a telefon, futár viszi-futár hozza a masinát... Meglátjuk!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szedah
2009.10.12. 21:13
Nekem egy Aspire 3044-em van, nem egy mai darab, de teljesen hibátlan a gép. Ha majd lecserélem tuti Acer-re fogom. Meglepő, hogy egy cég, akinek jól megy a szekere, mégminig figyel a vásárlóira. Talán ezért megy jól nekik, meg mert minőséget gyártanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Crater
2009.10.12. 23:59
Nagyon szép és nagyon jó, én 3 acerrel rendelkezem ebből 1 volt szervizeltetve, mindössze annyi probléma, hogy biztos legyetek benne, hogy lesz egy teljes reinstall mert az kötelező. :S

De a legjobb márka a legjobb garanciával, van dell,msi,fuji laptop még a család MINDET szervizeltetni kellett és borzasztó, cipelgetni telefonálgatni mikor lesz meg rá kell fizetni stbstb. Acernál telefon, futár jön kész van sms aztán telefon futár hozza. Ebben 5*
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. ooooobi
2009.10.13. 14:45
triebllaszlo : én is beleesek sajna, hogy intézted, a boltal vagy a hivatalos szevízzel kell felvenni a kapcsolatot?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. triebllasz...
2009.10.13. 15:16
ooooobi: A cikkben levő "megbizonyosodni" linkre kattintva a gyártó honlapján játszottam végig mindent. Egyszerű angolsággal van megírva, könnyű végigmenni. Ott adtam meg az elérhetőségeket, stb... Sok szerencsét! Egyébként engem még nem hívtak föl, de (még) optimista vagyok!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. malvoisen
2009.10.14. 17:50
Beszéltem az Ec-co Kft-vel (hivatalos márkaszervíz), ők még nem tudnak semmit arról, hogy miként néz ki a visszahívás. A két napos visszajelzést nekem is ígérték, letelt.

Ajánlom az Acer call center hívogatását.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. ooooobi
2009.10.21. 23:38
Valakit visszahívtak már az acertől, vagy fölösleges várni rá?
Hivjam az ec-co-t?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!