iPon Hírek

Alien: Isolation - a hosszúságra nem lesz panasz

Dátum | 2014. 06. 18.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ha egy stúdió úgy dönt, hogy a mai DLC-kkel és sokszor szükségtelenül odaragasztott multiplayer módokkal tarkított játékvilágban egy kizárólag egyjátékos módra koncentráló anyagot ad ki, akkor elvárjuk, hogy azért a hosszúság rendben legyen. Gary Napper, az új Alien játék vezető tervezője elmondta, valószínűleg nem lesz a hosszra komolyabb panaszunk, ugyanis körülbelül 15 óráig fog tartani az Isolation. A készítők most épp azzal foglalkoznak, hogy valahogy kiegyensúlyozzák a nehézséget, illetve figyelembe vegyenek mindenféle játékstílust. Éppen ezért nem is lehet pontosan megmondani, meddig tart végigvinni az Alien: Isolationt, hiszen az teljesen az adott játékos hozzáállásától függ: "Vannak olyanok, akik akár órákat is tudnak majd haladni anélkül, hogy egyáltalán látnák az idegent, mert elég óvatosak, és elég ügyesen tudnak lopakodni. Ha semmi olyat nem tesznek, amivel felhívnák magukra a szörny figyelmét, akkor nem is fog odajönni. Ha nem robbantasz fel semmit, akkor az alien sem jelenik meg megnézni, hogy mi is történt." A játékidő attól is függ majd, mennyire foglalkozunk a felfedezéssel: "Egy hosszú történetet írtunk, ami folyamatosan bontakozik ki. Egyéb (nem alien) veszélyek is leselkedhetnek rád az űrállomáson. Az egész kicsit olyan, mint egy Metroidvania-játék, ahol a történet ugyan lineáris, de visszamehetsz felfedezni korábban már bejárt pályarészeket, összegyűjteni, amit esetleg ott felejtettél, és új pályarészeket megnyitni. Tehát lesz tennivaló bőven." Ha nem lenne ismerős, a Metroidvania kifejezést azokra a Castlevania-játékokra használták, melyek átvették éppen a fentebb elmondott felfedezős, nyitottabb jellegű világot, ahol bármikor visszamehettünk újabb titkokat feltárni - ilyen volt például a Symphony of the Night, az Aria of Sorrow és a Portrait of Ruin is. A Castlevania-sorozatot mindenesetre pont a Nintendo Metroid-sorozatából átvett elemekkel sikerült feltámasztani, így talán reménykedhetünk, hogy ennek szellemében végre készülhet egy jó Alien-játék is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. i2k010
2014.06.18. 17:33
Jól hangzik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. nedcoleman
2014.06.18. 19:28
jó is lesz....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Laci19
2014.06.18. 20:13
Alien single fps? Nostromo, Ripley lánya.. Te jó ég, mindig erről álmodtam! Ezért fogok erősebb gépet venni!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. mikej95
2014.06.18. 21:29
Csak ne olyan legyen, mint a Simon's Quest és a feladatok se merüljenek ki valami áttextúrázott, körökre osztott lapgyűjtögetésben(pl.: Outlast).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. KatonaKM
2014.06.19. 15:06
"Metroidvania kifejezést azokra a Castlevania-játékokra használták"
Érthető kifejezésmóddal egy szebb világért!

A nukleinprotoplazmát szekvenciálisan kohenizáljuk. Hogy laikusok is megértsék, érthetően elmagyarázom: Redefiniáljuk a nukleinprotoplazma biodiverzitikus anomáláit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. predike07
2014.06.19. 17:22
Kiváncsi vagyok hogyan oldják meg ezt az egész egy alien elől menekülös játékmentet.
Picit tartok tőle,bár az elgondolás nem rossz ,de egy normális fps lövöldének alien univerzumban jobban örültem volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!