iPon Hírek

Alienware: 64 bit kell, a 32 már kimerült

Dátum | 2008. 05. 16.
Szerző | Gabriel
Csoport | IT VILÁG

Váratlan és kemény kritikával illette a nagynevű játék-PC-gyártó az ipar vezető hatalmait. Marc Diana állítása szerint ugyanis a jelenlegi, 32-bites környezetben a gépek már elérték a lehetőségeik felső határát és egyszerűen nincs hova tovább fejleszteni őket.


Rámutatott, hogy a problémát nem orvosolják az egyre több magos, gyorsabbnál gyorsabb chipek sem. Egyszerűen 64-bit KELL, anélkül nincs jövő, az iparnak tehát tovább kell lépnie és ebben az irányban fejlesztenie - már csak azért is, mert a jelenleg elérhető 64-bites rendszerek illesztőprogram-támogatása egyszerűen pocsék.

A 64-bit pedig azért lenne különösen fontos, mert memória terén lehetővé tenné a jelenlegi 4GB-es felső határ áttörését (a 32-bites rendszerek 4GB-nál több memóriát nem támogatnak). Rámutatott arra is, hogy legalábbis egyelőre a nagy teljesítményű DDR3-as memóriák sem tekinthetőek alternatívának, mivel aránytalanul drágábbak az általuk ténylegesen nyújtott teljesítmény-többletnél, és talán fél év múlva állnak majd be egy elfogadható árszintre.

Szerintük tehát a játék-PC-k teljesítményének további fejlesztése terén a 64-bites ugrásnak egyszerűen nincs alternatívája, és minél előbb ébrednek rá erre az ipar illetékesei, annál hamarabb lehetne tenni valamit a konzolok játék-PC-k előli rohamosa térhódítása ellen.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. benkó
2008.05.16. 17:39
Nevetséges hogy ez még mindig téma. Ezt már az Intel Itaniumnál kellett volna, akkor úgy ment volna a váltás mint 16=>32bit esetében.

A Vista a superfetch miatt használja el a memória felét ha 16 gigát raksz bele akkor is. Aki kikapcsolja a virtuális memóriát az így jár.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. benkó
2008.05.19. 15:20
A terra az földanya bazz!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!