iPon Hírek

Apple és Panasonic: a legmegbízhatóbbak

Dátum | 2008. 12. 17.
Szerző | Gabriel
Csoport | IT VILÁG

Legalábbis a RESCUECOM frissiben kiadott felmérése szerint, amelyet arra alapoztak, hogy melyik cégtől hányszor kellett - természetesen figyelembe véve az illető cég piaci részesedését az arányok terén - telefonos terméktámogatást kérniük a vásárlóiknak.

Ezen a téren toronymagasan vezet az Apple a maga 700 pontjával, amit annak köszönhet, hogy január és október között hozzájuk érkezett be a legkevesebb segélykérő hívás. A Panasonic már jóval kevesebbet, mindössze 489-et ért el, ám ez még így is kiemelkedőnek tekinthető, mivel annak ellenére, hogy a ToughBookjaik a piac egy elég jelentős hányadát meghódították, ez mégsem járt együtt a segélykérések számának arányos növekedésével.

A megbízhatóság terén nagy hagyományokkal rendelkező Lenovo lett a harmadik a maga 393 pontjával, negyedik és ötödik pedig - némi meglepetést okozva - a Toshiba és a HP, maguk mögé utasítva a Dellt - amelynek a pontszámát így már nem is tették közzé. Kisebb neveket a RESCUECOM nem vett fel a listára, de állítja, hogy azok általában még lejjebb kerültek, akárcsak a márkafüggetlen gyártók PC-i.

Az ilyen jelentésekkel azonban van egy kis gond - nevezetesen az, hogy bár általános mutatónak jók, azt nem veszik figyelembe, hogy a vásárlók nem feltétlenül telefonon kérnek segítséget. Az Apple például kétségkívül sokat köszönhet a forgalmazó hálózatának, ahová az emberek személyesen is betérhetnek a problémáikkal - ami pedig sokszor célravezetőbb is, mint a telefonos magyarázgatás.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások