iPon Hírek

Aprók nagyban - 01.07.

Dátum | 2013. 01. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hangvezérlés a Dead Space 3-ban

Kooperatív móka és kinectes hangvezérlés kapja a főszerepet a Dead Space 3 legújabb előzetesében. A hangos utasítások nem csak megkönnyítik az életünket, de még akkor is segíthetnek, ha a partnerünk egy kicsit kezdő - legalábbis a video szerint.



Hamarosan itt az Assassin's Creed 3 következő DLC-je

A többjátékos módra koncentráló Battle Hardened csomag holnaptól, azaz január 8-tól lesz elérhető a az Xbox 360-tulajdonosok számára 800 MS pontért, míg PS3-ra egy nappal később érkezik, PC-re pedig 15-én. A szezonbérletesek számára természetesen ingyenes a DLC, amely három új karaktert és három új pályát tartalmaz. Előbbiek a Governor, a Highlander és a Coyote Man, utóbbiak között pedig megtaláljuk a trópusi Saint Pierre-t, a hangulatos St-Mathieu erődöt, és a Boston közelében található Charlestown felforgatott városkáját is.


Nem jön Wii U-ra a Crysis 3

A Crytek ügyvezetője, Cevat Yerli leszögezte, nem jön a Nintendo konzoljára a Crysis 3, ennek azonban nincs köze a hardver vélt vagy valós gyengeségez. Ez pusztán egy üzleti döntés az Electronic Arts és a Nintendo között. Yerli elmondta, ő szeretné látni a terméküket a Wii U-n, de végső soron nem tőle függ: ők nem tudják kiadni, az Electronic Arts pedig úgy látja, üzletileg nem lenne értelme a dolognak, így ezzel le is van zárva a téma.


Kicsinyített Föld készül a Minecraftban

A Lentebriesje néven futó ember úgy gondolta, hogy elkészíti az egész Földet Minecraftban 1:1500-as méretarányban. A cucc a WorldPainterrel készül, ami egy Minecrafttel működő pályagenerátor, ám emberünk némileg tovább lép, és igyekszik minden kontinenst földrajzilag a lehető legpontosabb méretarányban legyártani. A projekt a Planet Minecraft névra hallgat, és egészen döbbenetes képeket lehet látni belőle a hivatalos oldalon. Egyet mi is berakunk, ez például a La Manche csatorna:




Free to play címekben gondolkozik a Nintendo

Habár a Nintendo hardveresen mindig képes volt újítani, és a konkurenciától eltérő utat járni, mondhatjuk, hogy néhány innovációnak nehéz dolga akad, amikor be akar törni a japánokhoz. Ilyen a free to play modell is, melyet azonban Saturo Iwata elnök szerint fel fognak karolni a közeljövőben. A Nintendo legendás vezére elmondta, egyáltalán nem áll szándékában letiltani a platformon az ilyen címeket, de valószínűsíthetően nem a már bejáratott franchise-okon fognak kísérletezni - habár a New Super Mario Bros. 2 DLC-jével már belekósoltak a mikrotranzakciós fizetési modellbe. Iwata úgy véli, amennyiben valamelyik jövőbeli, teljesen új, már bejáratott közönség nélküli fejlesztésükről annak elkészítése közben kiderül, hogy jól működne a free to play metódussal, akkor annak nem fog az útjába állni - arra azonban ne számítsunk, hogy a Mario vagy a Pokémon ilyen lesz a jövőben. S ha már a Pokémonnál tartunk: holnap délben a Nintendo egy teljesen külön Direct adással jelentkezik, melyben legalább egy új játékot bejelentenek majd.


Mozgásban a Dead Trigger 2

Az nVidia rendesen odavágott a CES első (vagy inkább nulladik) napján a Tegra 4-bejelentéssel, illetve a saját kézikonzollal. A platform egyik húzóneve lehet a Dead Trigger 2, ami valószínűleg kihasználja majd az új SoC minden képességét, de azt is meg kell jegyezni, hogy ezek mellett például iOS-re is érkezik az anyag, feltételezhetően némi grafikai butítással. 



Több új játékon is dolgoznak az Asura's Wrath fejlesztői

A CyberConnect2 ügyvezetője, Hiroshi Matsuyama egy újévi köszöntőben említette meg, hogy cége több új játékon is dolgozik. Az tudjuk, hogy ügyködnek a JoJo’s Bizarre Adventure All-Star Battle-ön és a következő Naruto Shippuden-játékon, az Ultimate Ninja Stormon, de ezek mellett teljesen új címek is vannak a csőben. Mindez nem zárja ki, hogy esetleg folytatás készül a kissé beteg, de nagyon egyedi Asura's Wrath-hoz.


Új befektető állhat az InSane mögé

Guillermo del Toro körül ismét nagy az érdeklődés, főleg a Pacific Rim című filmje miatt, melyben egyébként feltűnik majd a Portalból megismert GLaDOS is. A rendező most egy interjúban elejtette, egy "nagyon nagy céggel" tárgyalnak az InSane megvalósításával kapcsolatban. Azt nem árulhatja el egyelőre, hogy melyikről van szó, csak annyit mondott, hogy az a bizonyos cég elég nagy érdeklődést mutatott a projekt iránt, és teljesen támogatja a rendező kreatív vízióját. Del Toro elmondta, a játék néhány részét át kell alakítaniuk illetve fel kell frissíteniük, hiszen menet közben jelentek már meg anyagok, melyekben az ő ötleteit valaki előbb megvalósította. A lényeg azonban változatlan marad: a cél egy olyan történetmesélés kialakítása, ami teljesen beszippant majd minket.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Robeast
2013.01.08. 11:05
Guillermo del Toro nyilatkozott egy interjún, hogy a GLaDOS hang csak egy poén volt, tisztelgés a Portal előtt, de a végső filmben/trailerben már nem ez lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!