iPon Hírek

Aprók nagyban - 01.28.

Dátum | 2013. 01. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Tomb Raider - multiplayer és más Noah Hughes, a játék kreatív igazgatója elárulta, nagyon szereti a Nintendo gépeit, főként azt, hogy a játékok kezelőfelületét és irányítását folyamatosan új szintre emelik. Ez pedig lehetővé teszi, hogy a játéktervezők kreatívak lehessenek, a termék pedig szórakoztatóbbá válhasson. Ettől függetlenül a Tomb Raider nem jön Wii U-ra, s ennek oka egyszerű: míg a PC-és és konzolos verziókkal igyekeznek hasonló élményt elérni, a Wii U megköveteli, hogy valami egyedit vigyenek a játékmenetbe és irányításba. Erre azonban már nem lenne idejük, egy elkapkodott, fantáziátlan valamit pedig nem akartak kiadni. Ezzel párhuzamosan pedig érkezett egy előzetes a játék multiplayer részéből.
Túlélhette volna a THQ, ha... ...ha hamarabb köszönt be a digitális terjesztés kora. Legalábbis így gondolja Jason Rubin, a kiadó elnöke, aki elmondta, a közeli jövőben a digitális terjesztés és az alternatív üzleti modellek több pénzt hagynak majd a kiadóknál és a fejlesztőknél. Ezek alapján pedig valószínűsíti, hogy pár év múlva a THQ már túlélhette volna, a nagyobb kiadók pedig még több profithoz juthatnak majd. Rubin szerint a Clearlake-kel tervezett, végül soha meg nem kötött megállapodás ezt a pár évet adta volna meg a kiadónak. Zárt bétába lépett a Warface A Crytek játéka belépett a zárt bétatesztelés időszakába, így a stúdió szükségét érezte, hogy ezt egy előzetessel nyomatékosítsa is bennünk. A korábbi trailerekkel ellentétben most nincs dubstep-veszély.
Csúszhat a Homefront 2 megjelenése Nick Button-Brown a Crytektől elárulta, a legfontosabb indok, amiért a Crytek meg szerette volna venni a THQ-tól a Homefront 2-t, hogy egyszerűen nagyon jónak tűnik a játék. Ráadásul, előfordulhatott volna az a lehetőség is, ha nem lett volna vevő, akkor az egész játék mehetett volna a kukába - így azonban be tudták biztosítani, hogy a csapat be tudja fejezni, amit elkezdett - a Crytek végre rendelkezik irányítással a cím felett. A Crytek angliai stúdiója szívét-lelkét belerakja a projektbe, és elég jól haladnak. Ettől függetlenül lehetséges, hogy az eddig be sem jelentett 2015-ös megjelenési dátum kicsit csúszhat, egy másik dátumra, amit Button-Brown szintén nem árult el. Elmondása szerint a cél egyértelmű: a lehető legjobb terméket akarják lerakni az asztalra. Hamarosan megjelenik a Hitman HD Trilogy Február 1-jén jelenik meg a Hitman HD Trilogy PS3-on és Xbox 360-on, mely tartalmazza a Hitman: Sniper Challenge-t is, számos más extrával együtt.
Jótt tett a Sony és a Nintendo részvényeinek a kínai pletyka Már beszámoltunk róla, hogy elképzelhető, a közeli jövőben Kína feloldja a játékkonzolokra vonatkozó tilalmat. A pletyka hallatára a Sony részvényárfolyama 9,1%-kal emelkedett, így a cég papírjai 2012 áprilisa óta nem látott magasságba emelkedtek. A Nintendo kevésbé ugyan, de szintén erősödött: 3,4%-kal, így a december 7-i eredmény szintjére került. Dolgozz Te is a Remedynél! A finn fejlesztőcsapatnak láthatóan nagyon szüksége van a munkaerőre, most ugyanis készítettek egy videót, kifejezetten a potenciális kollégák becsábítására. Belenézhetünk kicsit a stúdió belsejébe, megtapasztalhatjuk a légkört.
Launch traileren a Dead Space 3 Take Down the Terror címen jelent meg a Dead Space 3 launch trailere, mely Európába február 8-án érkezik. Menet közben pedig elég szép botrány robbant ki, amikor egy kiszivárgott kép alapján egyértelművé vált, hogy a fejlesztők a játék craftolós részét felturbózzák mikrotranzakciós fizetési lehetőséggel. A hardcore rajongók azonnal nekiálltak ostorozni a Visceral csapatát, így John Calhounnak neki kellett állnia tüzet oltani. Elmondása szerint a Dead Space 3-ban minden a nyersanyagokról fog szólni, a kredites rendszert teljesen eltörölték. Sok játékos azonban, főleg az újabbak, a mobilos közegből érkeznek, ők pedig hozzá vannak szokva, hogy mikrotranzakciókkal gyakorlatilag bármit megvehetnek. Calhoun elmondta, így ha valaki meg akar takarítani egy kis időt, és nem akarja összeszedni az összes nyersanyagot egy-egy fejlesztéshez, akkor meg is veheti azt. A keményvonalas játékosoknak - és szerinte ide tartozik a fejlesztőcsapat is - azonban lehetőségük van mindent megszerezni a klasszikus úton, hosszabb távon semmilyen hátrány nem éri őket.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. kray
2013.01.29. 08:15
Nem úgy volt, hogy nem lesz multi a Tomb Raiderben, hogy ne kelljen erre is koncentrálniuk?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. magerg
2013.01.29. 09:35
Dead Space 3 üzleti modell:
Fizetsz egy játékért, amiről kiderül hogy unalmas, repetitív részek vannak benne. Ezért fizetsz, hogy átugord az unalmas részeket. Esetleg ha nehéz, veszel valami tápos ingém cuccot (gyakorlatilag fizetős cheat).
Ehhez mennyire hülyének kell már lenni? Nóóórmális?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!