iPon Hírek

Aprók nagyban - 02.19.

Dátum | 2013. 02. 19.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Felhős PlayStation-domaineket regisztrált a Sony Egy nappal a PlayStation Meeting előtt tűntek fel olyan domain címek, melyek arra utalhatnak, mihez is fog kezdeni a Sony a tavaly 380 millió dollárért felvásárolt Gaikai-jal. Ezek a PlayStation-Cloud.com, a PlayStation-Cloud.org és a PS-Cloud.net címek. Holnap valószínűleg minden kiderül. Randy Pitchford nem érti, mi történt a Colonial Marines-szal, de utána néz Úgy tűnik, a Gearbox elnökét, Randy Pitchfordot meglepetésként érte, hogy az internet szembesíteni próbálja a ténnyel, hogy az Aliens: Colonial Marines demózott változata ezerszer jobban nézett ki, és más játékélményt mutatott, mint a végleges verzió. Az úriember mindenesetre megígérte, utána néznek a dolognak, hiszen sok részvényes kérdésére kell választ adniuk, sok információt kell feldolgozniuk, és sok mindent kell megbeszélniük a közönséggel. Reneszánsz környezetben játszódott volna a BioShock Infinite Az Irrational Games felhasználói élményért felelős vezetője, Bill Gardner elárulta, amikor hosszú évekkel ezelőtt elkezdték fejleszteni a játékot, és ő volt a vezető designer, valami egészen más irányba indultak. Gardner ugyanis azt szerette volna, hogy a játék a reneszánsz időszakban helyezkedjen el, ám nem sokkal később megjelent az Assassin's Creed II, így végül elvetették ezt az ötletet. Gardner egyébként elmondta, a fejlesztés során annyi tartalmat vágtak ki a BioShock Infinite-ből, hogy abból öt-hat teljes játékot össze lehetett volna rakni. Megjegyezte, ez ugyan mindig fájdalmat okoz a fejlesztőknek, hiszen olyan, mintha a saját gyermeküktől kellene megszabadulniuk, azonban kizárólag a végtermék minőségét kell szem előtt tartaniuk: a közönséget ugyanis nem fogja érdekelni, mit vágtak ki, ezért hosszabb távon a készítőknek sem kellene ezzel törődnie. Ezzel párhuzamosan pedig az ígéreteknek megfelelően megérkezett az az előzetes, aminek kedvcsinálójával tegnap mi is jelentkeztünk. Ezzel még párhuzamosabban pedig aranylemezre került a játék. Ken Levine elárulta, mind a Microsoft, mind pedig a Sony elfogadta a mesterpéldányt, így az mehet sokszorosításra, hogy március 26-ig eljusson az anyag a boltokba.
Új Assassin's Creed bejelentés jöhet? Több külföldi magazin jelezti, hogy meghívót kapott a Ubisofofttól egy Assassin's Creeddel kapcsolatos sajtóeseményre. Azt egyelőre nem tudni, hogy egy új epizódot jelentenek be, vagy esetleg csak egy DLC-ről rántják le a leplet. Az mindenesetre biztos, hogy a 2014-es üzleti évben új Assassin's Creed érkezik, teljesen új főhőssel, és egy teljesen másik történelmi időszakban. A legfrissebb pletykák egyébként Brazíliát emlegetik, mint lehetséges helyszínt. Négy percnyi Gears of War multiplayer Ugyan éppen kirobbanni készül a megjelenés előtt egy hónappal kiszivárgó Gears of War: Judgment körüli botrány, ez ne akadályozzon meg minket abban, hogy négy percnyni többjátékos mókát bemutató videóval győződjünk meg az anyag minőségéről.
Novemberben BlizzCon 2013 A Blizzard a mai napon küldte szét sajtóközleményét, mely tudatja velünk, hogy november 8-9-ig rendezi meg a BlizzCon 2013-at. A cég rendezvényén a megszokott programokat találjuk majd: előadások, bemutatók, a legfrissebb Blizzard-játékok, cosplay, és vélhetően valami népszerűbb együttes is befigyel majd a végére. Rendőrök keresték fel az Xbox 720-szivárogtatót A SuperDaE twitteres néven futó felhasználótól számos információ érkezett a következő Xboxszal kapcsolatban, így például ő állította azt is, hogy a játékok állandó internetkapcsolatot követelnek majd, illetve, hogy minden konzolhoz kötelezően használni kell majd a Kinectet. Ezen kívül nem elhanyagolható tény, hogy egy fejlesztői kitet is feltett Ebayre, melyen az aukció éppen ma járt le, a nyertes ajánlat pedig 50 ezer ausztrál dollár. Nos, ezt az úriember Twitteren azt állítja, hogy egy FBI ügynök és 7-8 rendőr jelent meg ma a lakásán, akik elég sűrűn emlegették a Microsoft és az eBay neveket. Ha igaz a történet, akkor meg kell hagyni, egyáltalán nem meglepő. Megjött az Assassin’s Creed 3: Tyranny of King Washington A DLC-vel együtt kissé hosszú lett a játék címe, de ez legyen a legkisebb bajunk. A Tyranny of King Washington egy érdekes alternatív történelembe enged betekintést, ahol George Washingtonból nem elnök, hanem egy rettegett zsarnok vált, aki őrült módszerekkel igyekszik uralni népét.
Nagyon készül a következő generációra a Naughty Dog A stúdió elnöke, Christophe Balestra elárulta, a Naughty Dog már nagyon készül a következő generációra, és ezúttal nem fognak olyan hibákat elkövetni, mint a PS2-ről PS3-ra történő átálláskor. Ezúttal jobban felkészültek, és sokkal több idejük van tanulmányozni a rendszert, és kialakítani a megfelelő munkafolyamatokat. Ezen munkafolyamatok egy része egyébként már most is készen áll az új konzolokra, hiszen Balestra elmondta, például a grafikai elemeket már most is jóval nagyobb felbontásban gyártják le, mint ahogy azokat a PS3-as játékokban használják. Ráadásul a PS2-PS3 átmenetet az is nehezítette, hogy a PlayStation 2-n a stúdió egy saját programozási nyelvet készített: ez volt a GOOL (game object oriented list), amit aztán a PS3-on teljesen ki kellett dobniuk. Ezzel párhuzamosan azért a dolguk egyszerűbbé is vált, hiszen csatlakoztak azokhoz a fejlesztőkhöz, akik "hagyományosabb" eszközökkel dolgoznak, és meg tudták osztani egymással a tudásuk egy részét. Ettől függetlenül brutálisan nehéz időszak volt ez, emlékszik vissza az elnök. Quantic Dream a PlayStation Meetingen A NeoGAF fórumozóinak mindig figyelő szemei kiszúrták, hogy a Quantic Dream társalapítója, Guillaume de Fondaumière New Yorkba utazott, éppen időben ahhoz, hogy megjelenhessen a holnapi PlayStation Meetingen, ahol remélhetőleg bemutatkozik a PlayStation 4. Érdemes megjegyezni, hogy ezzel párhuzamosan újra feltöltötték a stúdió Kara techdemóját a PlayStation Youtube-csatornájára. Az nyílt titok, hogy a Quantic Dream több projekten is dolgozik egyszerre, s nem olyan régen regisztrált egy domaint, mely állítólagosan egy PS4-es, a Singularity munkacímen futó játékhoz kapcsolódik. Elképzelhető tehát, hogy a Quantic Dream egy PS4-es nyitójátékkal készül.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. TheRealTsL
2013.02.20. 01:14
"a fejlesztés során annyi tartalmat vágtak ki a BioShock Infinite-ből, hogy abból öt-hat teljes játékot össze lehetett volna rakni."
Ez ugye eddig teljesen ismeretlen dolog...
Fizetős DLC-ben visszajön úgyis a fele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Kobest
2013.02.20. 09:19
Randy Pitchford nem érti, de utánanéz? Egy nagy túrót, tudta végig, és vigyorogva mesélte a lószart a játékról, hogy ilyen-olyan jó lesz. A Duke Nukem Forevernél még elhittem neki, hogy visszatérnek a gyökerekhez, meg tudják, mitől lett jó a Duke3D, de hogy ugyanezt előadják az Aliensnél is? Annak a szőke srácnak, aki írta a játék történetét, is volt pofája azt mondani, hogy "olyat csinálunk a játék történetmesélésében, amit még senki más nem látott."

@TheRealTsl: Esély van rá, de remélem, hogy kivétel lesz a Bioshock Infinite az arcátlan DLC-k tekintetében. Az, hogy elég sok tartalmat kivágnak a játékokból az nem új, Gabe Newell szerint a végleleg játék (ha jól emlékszem) csak 30-40 százalékban hasonlít az eredeti ötletekre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Kobest
2013.02.20. 09:20
Mármint végleges játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. 5hR3kY
2013.02.20. 13:35
Kobest: Mire ez a nagy felháborodás? Tényleg olyat csináltak a játék történetmesélésében amit még senki nem látott! Viszont azt sehol mondta hogy pozitív értelemben fog megtörténni a dolog!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2013.02.20. 13:44
Ott a pont!
Grafikai és egyéb bugokat sajnos viszont már láttunk

Szóval a sztori na az tényleg ütős lett
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!