iPon Hírek

Aprók nagyban - 02.26.

Dátum | 2013. 02. 26.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Valami újjal készül a Blizzard A Blizzard több külföldi magazinnak is küldött meghívót a PAX East-en tartott eseményére, ahol valami újat jelentenek be és mutatnak meg. A meghívó szerint egy teljesen új projektről van szó, ami nem egy folytatás, nem kiegészítő, és nem is a következő MMO. Elképzelhető, hogy végre mozgásban is megtekinthetjük majd a Blizzard All-Stars-t? Egyjátékos God of War: Ascension előzetes Még az egyjátékos demó előtt kiadott nekünk egy előzetest a Sony, hogy megfelelően fel legyünk készítve. Európában, ha minden igaz, már holnap napközben leránthatjuk a cuccot a PSN-ről.
Idén is QuakeCon Augusztus 1-4. között rendezik meg a 2013-as QuakeCon-t, a Hilton Anatole Hotelben, Dallasban. Ez lesz sorban a 18. alkalom, és amellett, hogy az id Software majd elvileg bemutat számunkra egy-két érdekes dolgot, itt tartják meg Észak-Amerika legnagyobb olyan LAN partyját, ahova mindenki a saját gépével érkezik. Sony: tisztában vagyunk a használt játékok problémájával Úgy tűnik, a PlayStation 4-gyel kapcsolatban újra és újra előkerül a használt játékok témája, annak ellenére, hogy Shuhei Yoshida már elárulta, a konzol nem fogja blokkolni azokat. Michael Denny a Sony Worldwide Studiostól nem tett sokat hozzá a dologhoz: "Ez egy nagyon fontos kérdés, ezért nem csodálom, hogy újra és újra előkerül. Az emberek kíváncsiak rá, mi is a pontos álláspontunk. Tisztában vagyunk vele, hogy a játékosok mit szeretnének, és tisztában vagyunk azzal is, milyen problémákkal néz szembe ezzel kapcsolatban a játékipar. Viszont nincs több bejelentenivalóm, azzal együtt, hogy elismerem, hogy ez egy kiemelten fontos kérdés, és persze helyesen fogunk cselekedni." Crysis és az Ocolus Rift Nathan Andrews, aki a Half-Life 2-höz is elkészítette az Ocolus Rift-modot, most megcsinálta ugyanezt a Cryishez. Sőt, a Crysis Warshoz és a CryEngine 3-hoz is egyébként.
Hosszú lesz a LEGO City Undercover Habár a Traveller’s Tales Fusion Wii U-s sandbox játéka még meg sem jelent, máris arról kérdezték őket, hogy tervez-e a stúdió DLC-ket későbbre. Loz Doyle producer elmondta, a játékban alapból annyi jármű, karakter és küldetés kap helyet, annyi tartalmat zsúfolnak bele, hogy nehéz azon gondolkozniuk, milyen DLC-t kellene készíteni hozzá. Körülbelül 40-50 óra játékidőre számíthatunk, ha 100%-ra akarjuk teljesíteni az anyagot, így, habár nem zárják ki a DLC-ket, nem hiszik, hogy bárki a kevés tartalom miatt panaszkodna. "Először San Francisco területén főként a küldetésekre és a sztorira fogsz koncentrálni, de ahogy egyre több képességet szerzel, úgy egyre több, korábban elzárt lehetőséghez férhetsz majd hozzá. Ez mindenkit a felfedezésre, és a játékmechanikák jobb kihasználására fog ösztökélni." - fejezte be Doyle. Így bérel fel és rúg ki a Valve Továbbra is terjengenek a meg nem erősített pletykák, melyek szerint a Valve 25 munkatársától vált meg a hónap elején, akik között ott volt Jeri Ellisworth hardvertervező, és Jason Holtman, az egyik üzleti vezető. Azt továbbra sem tudjuk, hogy a kirúgásról szóló hírek igazak-e, viszont Yanis Varoufakis, a stúdió közgazdász szakértője legalább elárulta, hogyan is vesz fel új embereket a nagy cégektől eléggé eltérően működő Valve. Elmondta, a dolog nagyon egyszerű: történik egy beszélgetés akárhol; a folyosón, a konferenciateremben, teljesen mindegy, és ha ennek a beszélgetésnek az az eredménye, hogy felmerül az igény egy új munkatársra, vagy éppen többre, akkor továbblépnek. Körbeküldenek egy e-mailt a kollégák között, alakítanak egy kisebb csapatot az ideális jelöltek megtalálására, és elkezdik a keresést, anélkül, hogy bármilyen felsőbb vezetővel tárgyalniuk kellene erről - egyszerűen azért, mert nincsenek is felsőbb vezetők, nincs hierarchia. Ezt követően először Skype-on keresztül interjúznak a kiszemeltekkel, majd, ha ez sikeres volt, akkor behívják őket egy élő beszélgetésre. Ebben szintén részt vehet bárki a cégből, aki érintett. De mi a helyzet akkor, ha ki kell rúgni valaki? "Néha megtörténik, láttam én is megtörténni, és sosem szép látvány. Először is megpróbálunk megfelelően kommunikálni az illetővel, ha az alulteljesít, vagy úgy látszik, hogy nem tud beilleszkedni a cégbe." - kezdte Varoufakis, majd hozzátette: sokszor nem azért nem illeszkedik valaki, mert nem eléggé produktív, vagy mert nem jó ember, hanem azért, mert nem tud megfelelően működni egy főnököktől mentes környezetben. Miután a munkatársakkal és az adott illetővel és többször átbeszélték a dolgot, és továbbra is úgy látszik, hogy nincs más megoldás, akkor felajánlanak neki egy szép kis búcsúcsomagot, és útjára engedik, általában mindenféle kölcsönös utálat nélkül. Élő GoldenEye 64 paródia A legendás GoldenEye 64 többjátékos módját parodizálják ki az alábbi élőszereplős videóban. Ha ismerted a játékot, akkor egyszerűen zseniális, ha nem, azért akkor is vicces.
Nem fontos, hogy néz ki a PlayStation 4... ...az a fontos, amit csinál. Legalábbis a PlayStation UK nagyfőnöke, Fergal Gara így gondolja, és szerinte ezért nem volt nagy probléma, hogy nem mutatták meg a gépet. "Sokkal fontosabb, hogy mire képes ez az átkozott cucc. Lehet a legcsicsásabb fekete, zöld vagy lila műanyagdoboz a világon, de igazából senkit nem érdekel." - adta válaszul a sok kritikus hangra, melyek szerint hiba volt a PS4-et a gép megmutatása nélkül leleplezni. Maga Larry Hryb, alias Major Nelson is így gondolja egyébként, se ennek Twitteren hangot is adott a Sony konferenciája után. PC-re és okostelefonra hasonlító konzolt akart a Ubisoft És meg is kapták a Sonytól, árulta el Yves Guillemot. "Mivel már egy ideje az iparban vagyunk, általában az történik, hogy a konzolgyártók minket is megkérdeznek, mielőtt véglegesítik egy konzol specifikációit." - mondta a Ubisoft ügyvezetője, aki a Sonynak azt javasolta, a következő PlayStationnek jobban rá kell mennie a közösségi élményekre, és mindent tudnia kell, amit egy PC-nek. A mobilok területéről pedig azt akarták, hogy a rövidtávú játék is kényelmes és lehetséges legyen, sőt, gyakorlatilag bárhonnan lehessen játszani. Persze a grafika is nagyon fontos: Guillemot azt hozta fel példának, hogy a realisztikusabban kinéző és viselkedő NPC-k például sokkal inkább lehetővé teszik a beleélést a játék világába.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!