iPon Hírek

Aprók nagyban - 02.05.

Dátum | 2013. 02. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Modern Warfare 3 részletek egy észak-koreai propaganda videoban Érdekes videoval állt elő az észak-koreai propaganda hálózat, az Uriminzokkiri. A LiveLeak által megszerzett, majd kiszivárogtatott klip hátterében a We are the world dallamai szólnak, és egy fiatal srácot láthatunk benne, amint épp olyan dolgokról álmodik, melyet az országnak véghez kell vinnie, vagy már véghez vitt, mint például egy rakéta fellövése az űrbe. Később láthatunk pár jelenetet a Modern Warfare 3-ból, mely New Yorkot mutatja romokban, majd a szöveg a LiveLeak fordítása szerint olyasmit mond, hogy "valahol az Egyesült Államokban már fekete füst száll felfelé, és az őrület fészkét felgyújtotta a tűz, amit saját maga indított el". Végül az utolsó mondat szerint "az álom biztosan valóra válik." Mindez pár nappal azelőtt, hogy állítólag Észak-Korea atomfegyveres kísérleteket fog végrehajtani.
CGI előzetesen a Neverwinter Friss, ropogós renderelt előzetessel jelentkeztek a Neverwinter fejlesztői, melyben egy szép kislány harcol egy nagy és kifejezetten barátságtalan döggel. Ha minden igaz, további három rész jön majd ebből a videoból.
Nem túl sikeres az új DmC A Capcom visszavágta a DmC - Devil May Cry eladásaira vonatkozó előrejelzéseit. Eddig körülbelül 1 millió példány ment el a játékból, a korábbi tervek szerint azonban 2 milliót terveztek eladni márciusig. Most ezt 800 ezer példánnyal visszább vették, így már csak 1,2 milliót terveznek elsózni belőle. Habár az eladási számok nem tartalmazzák a PC-s verziót, a játék még Japánban sem túl sikeres: az Xbox 360-as változat nem került be a TOP 20-ba, a PS3-asból pedig 110 ezer darab kelt el eddig. Ezzel tehát valószínűleg a DmC lesz a Ninja Theory zsinórban harmadik játéka, ami semmi profitot nem fog hozni. Júniusban jelenik meg az Ouya A Kickstarteren indult androidos konzol 99 dolláros áron fog megjelenni júniusban, a támogatók viszont már most megkapták a példányaikat. Az Ouya ügyvezetője, Julie Uhrman elárulta, a masinához 49,99 dollárba fog kerülni egy extra kontroller, ennek az árát tehát már nem mérik olyan barátságosan. Van még jövője a Dead Space-nek A játék producere, John Calhoun úgy véli, nagy jövő előtt áll még a Dead Space, és sok történetet el akar még mesélni a csapat, azonban azt egyelőre nem tudja ő sem, hogy ezekben mennyi szerepe lesz az eddigi részek főhősének, Isaacnek. Vagy lehet, hogy tudja, de nem akarja elárulni. Azokra a kritikákra ugyanakkor válaszolt, melyek szerint a Dead Space 3 túlságosan akciódús lett, szerinte ugyanis a játékban az akciójelenetek és a horrorisztikus, feszültséggel teli részek aránya hasonlít a korábban tapasztaltakhoz. Ami viszont változott, hogy Isaac ezúttal sokkal járatosabb a tűzharcban, és fedezékbe tud bújni. Erre a producer szerint azért volt szükség, mert új, emberi ellenfelek kerültek a harmadik részbe, akik ezek nélkül simán lenyomták volna főhősünket. Camelot Unchained - új, robosztus MMO készül A Mythic egykori vezetője, Mark Jacobs elmondta, az új stúdiója egy MMO-n dolgozik, mellyel márciusban a Kickstarterre lépnek. Az anyag a Camelot Unchained névre hallgat, és három fő dolog áll majd a középpontban: a Realm vs. Realm harc, a játékosok saját házának felépítése, és egy igazi, játékosok által uralt gazdasági rendszer. A játékban három frakció küzd majd az uralomért egy olyan világban, ami erősen emlékeztet a Camelot-legendákból és a hasonló európai mítoszokból megismert miliőre. Jacobs szerint akad egy kicsi, de eléggé fanatikus réteg, amely kifejezetten kedveli az ilyen stílusú játékokat, azonban hasonlót egy nagy kiadó sosem vállalna be, ezért kell a Kickstarterre menniük.
A Darksiders, a Vigil és a Crytek története A Crytek ügyvezetője, Cevat Yerli elárulta, hatalmas megdöbbenésként érte, hogy a THQ aukcióján senki nem licitált a Vigil Gamesre. Korábban úgy gondolta, ez nem lehetséges, végül azonban ők sem tettek fel rá pénzt, mert túl sok ismeretlen volt az egyenletben. Később azonban felhívta David Adams-t, a Vigil alapítóját és vezetőjét, és a telefonos beszélgetés alapján nagyon szimpatikus lett neki: "Jó benyomást tett rám, úgy tűnt, tényleg nagyon törődik azzal, amit csinál, igazán rajong a munkájáért, és összetartja a csapatot, amivel dolgozik." Így végül Yerli repülőre ült, és egy olyan ajánlatot tett Adamsnek, amire ő sem számított. Össze akarta rakni a Vigil csapatát újra, Crytek USA név alatt, és ugyan Adams pénteken azt mondta a brigádnak, hogy az az utolsó munkanapjuk, vasárnapra mindenkit összehívott egy megbeszélésre. Yerli elárulta, akkor azt gondolta, ha mindenki eljön, az megmutatja, hogy tényleg bíznak Adamsben, mint vezetőben. Végül mindenki eljött, és a csapat egyetértett abban, hogy együtt szeretnének dolgozni a továbbiakban is. Yerli minden további nélkül eldöntötte, hogy megalapítják a Crytek USA-t. A Darksiders azonban nem kellett nekik, az ugyanis nem illik bele a Crytek portfoliójába, hosszú távú terveibe. Yerli elmondta, ez nem azt jelenti, hogy megmondták a csapatnak, min kell dolgozniuk, sőt: Adams és a csapat dönti el, azt követően, hogy megismerik a Crytekkel érkező technikai lehetőségeket, illetve azt a típusú közönséget, amit a stúdió eddig tipikusan kiszolgált. Tom Hall is a Kickstarterre megy Tom Hall, az id Software egykori társalapítója, és olyan legendás játékok tervezője, mint a Commander Keen-sorozat, vagy az Anachronox, most éppen a Kickstarterre ment. A projektje azonban tulajdonképpen nem játék, hanem egy Worlds of Wander névre hallgató eszköz, melynek segítségével olyan platformjátékok készíthetők, melyeket valószínűleg nagyon szeretnek azok, akiknek annak idején a Commander Keen is bejött. Habár ez a fő projekt, azért ők is kiadnak vele egy játékot, hogy tudjuk, mire számíthatunk az eszköztől: ez a Secret Spaceship Club névre hallgat. Tom Hall 400 ezer dollárt szeretne összekalapozni, reméljük ezúttal sikerül is neki - a korábban már beindított régivonalas szerepjátéka ugyanis, melyet Brenda Romeroval készített volna, csúnyán csődöt mondott. Részletes elemzésen a következő Xbox GPU-ja Lassan minden apró részlet kiszivárog a következő Xbox hardveréről, melyben a legfontosabb rész persze ezúttal is a GPU lesz. A VGLeaks egy több oldalas elemzésben tárja elénk a következő generációs konzol grafikus egységének képességeit, kezdve annak felépítéséről, a végrehajtókig, a raszterezőig, a cache memóriákon keresztül az összes kis apróságig. Az oldal megjegyzi, felépítésében jelentősen eltér a GPU a jelenlegi konzolok által használt architektúrától, és persze teljes mértékben támogatja a DirectX 11-et. Fontos részlet többek között, hogy az Xbox 360 EDRAM-ját lecserélik 32MB ESRAM-ra, mely ugyan nem a GPU-ban kap helyet, viszont nagyon gyors elérésű. A teljes leírás olvasható a VGLeaks oldalán, alant pedig az összegző táblázat tekinthető meg. Ez alapján azt mondanánk, hogy egy kicsit átdolgozott HD8750-essel lehet dolgunk.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!