iPon Hírek

Aprók nagyban - 02.12.

Dátum | 2013. 02. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Neverwinter: bemutatkozik a Mount Hotenow Minden további kommentár nélkül, egy elég szép kis előzetest kapott a Neverwinter, így lehetőségünk van megtekinteni a Mount Hotenow területet.
Csalódottak a Rayman: Legends fejlesztői Michael Ancel és a Ubisoft Montpellier munkatársai rettentően csalódottak. Az utóbbi pár hónapban ugyanis hosszú órákat dolgoztak, alig látták a családjaikat, mindezt azért, hogy időre elkészüljenek a Wii U-ra megjelenő Rayman: Legends-szel. A Ubisoft azonban úgy döntött, elhalasztja a megjelenést egészen szeptemberig, hogy a játék egyszerre jelenhessen meg Xbox 360-on és PlayStation 3-on is. A fejlesztők felháborodása érthető: ha előre tudták volna, hogy még ennyi idejük lesz, nem kellett volna ennyi mindent feláldozniuk az életükből. Hogy kiábrándultságukat demonstrálják, fotózkodtak egy sort egy tábla előtt, melyre az van írva: "Adják ki a Raymant, támogassák a Ubi Montpelliert".

Új fejes érkezett az Xbox tévés részlegéhez A Channel5 digitális terjesztésért felelős főnöke a Microsoft-féle Soho Productionshöz igazolt, mint executive producer, ahol a "2-way TV experiences" néven futó programot fogja vezetni. "Nagyszerű lehetőség, hogy csatlakozhatok a Soho Productionshöz és az Xboxhoz, hogy megpróbáljuk átalakítani a kínált tartalmakat a közönség változó tartalomfogyasztási igényeihez mérten." - nyilatkozta a hölgy. "A Soho Productions ebben az élen jár, és már tavaly a Kinect Sesame Street TV-vel megmutatta, hogy eltökélt az innovációk mellett." Heti akciók indulnak a Steamen A Valve-féle Steam már így is számos rendszeres akcióval büszkélkedhet, most azonban heti akciókat vezetnek be. Az első körben a következő játékokra csaphatunk le, igen-igen kedvezményes áron: FlatOut – £1.24, Steel Storm: Burning Retribution – £1.99, Alpha Prime – 75p, Karateka – £3.49. Ken Levine ismét ideges A BioShock Infinite vezető tervezőjét nagyon sok dolog idegesíti mostanában, legutóbb például az, hogy először politikai, majd vallási állásfoglalásokat láttak bele a játékába - még a közeli hozzátartozói is. Most éppen azon kapta fel a vizet, hogy az újságok a játékból kidobott multiplayerre fogják az Infinite csúszását, sőt, néhányan már problémás fejlesztési időszakot is vízionáltak. Levine szerint semmi ilyesmiről nincs szó, és nagyon frusztráló a csapatnak ezekről olvasni. Egyrészt, mert ők sosem mondták hivatalosan, hogy lesz multiplayer, ám sajnos mégis kiszivárgott, hogy dolgoztak rajta. Végül persze kidobták, de ez semmivel nem lassította jobban a fejlesztést, mint az összes többi dolog, amit menet közben kidobtak, vagy megváltoztattak. Ez egyszerűen csak egy ilyen folyamat, és Levine szerencsésnek gondolja az Irrationalt, hogy mindezt megtehetik. Elmondása szerint a többjátékos móddal egyébként a fejlesztés korai szakaszában foglalkoztak, de már akkor érezték, hogy sosem fogja azt a minőséget képviselni, mint az anyag többi része, ezért azonnal a kukában landolt. God of War: Ascension - a motion capture Mindig örömmel tekintünk be egy-egy játék fejlesztése mögé, főleg, ha olyan érdekes dolgokat láthatunk, mint a motion capture. A Sony frissen kiadott videója ezen kívül még a hangok rögzítésébe is betekintést enged, így megfelelően informáltak lehetünk a márciusi megjelenés előtt.
Fallout: New Vegas 2-t csinálna az Obsidian Az Obsidian ügyvezetője, Feargus Urquhart elárulta, szívesen csinálnának egy New Vegas 2-t, pontosabban, egy Fallout-folytatást, ha arra kerülne sor. Valójában már ötleteik is vannak a projektre, és elmondása szerint valahogy úgy kezdenének neki, hogy egy nagyobb ugrást hajtanának végre ahhoz képest, amit a Bethesda csinálna az alapjátékkal. Amolyan Fallout 1-2-es ugrást, Urquhart szerint. Mindenképpen a nyugati parton tartanák a történetet, ők ugyanis oda valósiak, szemben a Bethesdával, akik a keleti parton tevékenykednek. A legendás designer szerint Los Angeles például optimális helyszín lenne, visszahozhatnák például a Fallout 1-ből a Boneyardot. "Szinte egyfajta Walking Dead - Fallout összeolvadás lehetne, hiszen ezen a területen nagyon erős a sugárzás." The Witcher 3: jobbnak kell lennie, mint a Skyrimnek és a Dragon Age-nek "Néhány dolgot meg tudsz oldani pr-rel, de ennek is vannak határai. Stabil támogatás és pénzügyi háttér nélkül - amit reményeink szerint meg tudunk szerezni a megfelelő kapcsolatokkal - nem lehet olyan eladási adatokat produkálni, mint a konkurenseink tették például a Skyrimmel és a Dragon Age-dzsel." - kezdte Michal Nowakowski, a CD Projekt RED üzletfejlesztési vezetője. Mindezt annak ellenére, hogy úgy érzik, a The Witcher-sorozat minőségben nem marad el sokkal a fentebb említett címektől - persze azt ő is elismeri, hogy sokat kell még tanulniuk. "Amit tudok, hogy biztosan képesek vagyunk elkészíteni egy olyan címet, ami minimum olyan minőségű, mint ezek, de a célunk természetesen az, hogy jobbat tegyünk le az asztalra. Mindig is ambíciózus módon álltunk hozzá a fejlesztéshez."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Shinjiii
2013.02.13. 08:13
Skyrim annak köszönheti a sikerét, hogy szarrá lehet moddolni. A Witchermeg ennek hiányában is klassz volt, jó lesz az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kray
2013.02.13. 08:24
Az obsidian nagyon ráállt arra, hogy ezt is szeretne, meg azt is szeretne Remélem, hogy amit szeretne az olyan minőségben is fog elkészülni

Érdekes ez a Witcher hír egyébként. Ha jól tudom a srácok így is nagyon elégedettek voltak az eladásokkal, bár kétségtelen, hogy nagyon megérdemelnék a profitot, mert rendkívül szimpatikus üzletpolitikát alkalmaznak és a minőségre sem lehet panasz.
Manapság ki készít játékot DRM nélkül?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Yrkon
2013.02.13. 08:57
Fearug Urquhart for President!

Nem mondom, a Fallout 3 is jó volt, de a New Vegas még jobb! Jó lenne mihamarabb nekilátniuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Lacroix
2013.02.13. 12:35
Milyen kis cuki a CD Projekt RED. Dragon age meg skyrim. Skyrim hosszú életű és kapós a workshop miatt, a dragon age meg... tényleg az miért is jó?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. HUFEUR
2013.02.13. 18:33
Shinjiiii:

Konzolon egyáltalán nem lehet moddolni a Skyrim-ot (meg semmi mást), és mégis jól fogyott (PC-hez képest több, mint négyszer annyi eladás konzolon), szóval azért ez nem teljesen igaz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!