iPon Hírek

Aprók nagyban - 02.28.

Dátum | 2013. 02. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Miért nem jön Wii U-ra az új Castlevania? A Castlevania: Lords of Shadow 2 érkezik PC-re, PS3 és Xbox 360-ra, a Wii U tulajdonosok azonban szomorúan vették tudomásul, hogy a Nintendo gépére nem. Felmerül tehát a jogos kérdés: miért? A választ pedig a producer, Dave Cox szállítja, aki szerint egyszerűen az emberi erőforrás hiányára vezethető vissza a dolog. A Wii U-s port elkészítéséhez még legalább 20 emberre lenne szükségük, erre azonban nincsen pénzük, a többi változatról pedig nem szeretnének elvonni munkaerőt. Assassin's Creed 4: Black Flag - megerősítve A Ubisoft hivatalosan is megerősítette, hogy ez lesz a következő Assassin's Creed, de többet nem mondott. Mindenesetre az általunk a tegnapi aprókban közölt kiszivárgott infók vélhetően igazak lesznek. A játék még idén megjelenik PC-re, PS3-ra (60 percnyi extra tartalommal), Xbox 360-ra és a Wii U-ra, a teljes leleplezést pedig jövő héten várhatjuk. Addig is, itt van a végleges dobozfotó:

Kétszer 4 magos CPU-t kaphat az Xbox 720 A VGLeaks egy brutális méretű elemzést közölt a következő Xbox központi processzoráról, melyben részletesen kivesézik a CPU felépítését, működését, utasításkészleteit, cache memóriáit, végrehajtóit, és gyakorlatilag mindent, amit tudni érdemes. Arra is részletes választ kapunk, hogy a hírek szerint 1,6GHz-en futó új CPU miért lesz mégis jóval gyorsabb, mint a 3,2GHz-es processzor az Xbox 360-ban. Úgy tűnik, hogy a Microsoft kétszer 4 magos modulra osztotta a processzort, és minden mag egy szál végrehajtására képes, X86-64 utasításkészlettel, természetesen. Akit érdekel minden részlet, erre tessék.

Új fejlesztői naplón a God of War: Ascension Az új fejlesztői naplóban azt tekinthetjük meg, miként jött létre Empusa, a görög mitológia félistennője. Valószínűleg meggyűlik majd vele a bajunk, mert nem úgy néz ki, mint akit nagyon érdekelnek a fizikai törvényei.
Unreal Engine 4-gyel fejleszthet a Lionhead Egy, azóta már eltávolított álláshirdetésben a Lionhead olyan szakembereket, többek között audio designert is keresett, akiknek feladata lesz az Unreal Engine 4 különböző moduljaival dolgozni. Feltételezhető, hogy a stúdió már a következő Xboxra fejleszt egy újgenerációs játékot, de ezen a ponton még természetesen semmi nincs megerősítve. PS3-ra jön a Gran Turismo 6 Michael Denny a Sony Worldwide Studiostól elmondta, a Gran Turismo 6 még mindig PS3-ra készül. Ezt azzal kapcsolatban említette meg egyébként, hogy egy kérdésre válaszolva elmondta, a Sony jelenlegi konzoljában még sok élet van, korántsem kell kidobni azért, mert bejelentették a negyedik generációt. Az úriember olyan anyagokat említett, mint a The Last of Us, a Beyond: Two Souls, az új Assassin's Creed és a Grand Theft Auto V, valamint a Gran Turismo 6. Ha viszont még a PS3-ra érkezik a Polyphony Digital évek óta fejlesztett játéka, akkor feltételezhető, hogy még idén, a PlayStation 4 piacra kerülése előtt megérkezhet. Legalábbis, így lenne logikus. The Last of Us - a fertőzöttek A játékban az ellenségeink a fertőzöttek lesznek, amihez az ötletet a Naughty Dog egy BBC dokumentumfilmből merítette. Ez a műsor a gombás fertőzésekről szólt, a stúdió pedig ennek egy durvább verzióját képzelte el, ami szépen végigszalad az emberiségen. Sok koncepción mentek át, mire kialakult a fertőzöttek végleges kinézete: volt olyan időszak, amikor szinte idegeneknek néztek ki, később visszatért az emberközelibb alak. A hangok fontos szerepet játszanak majd, ugyanis a fertőzöttek úgy észlelik a hangokat, mint egy "detektor", így nem elég, ha sötétben vagyunk, csendesnek is kell lennünk a túléléshez.
Nem egy magányos toronyban készült a PlayStation 4 A PlayStation 4 bejelentése után a fejlesztők és a Sony tartottak egy kerekasztal-beszélgetést, ahol számos érdekes dolog kiderült. Például az, hogy a stúdiók nagyon elégedettek a konzollal, és sok beleszólásuk volt annak fejlesztésébe. A Guerilla Games társalapítója, Herman Hulst elárulta, a PS4 rendszertervezője, Mark Cerny többször is meglátogatta a stúdiót, hogy együtt beszéljék át, mire is lenne szükség. Mindennel kapcsolatban adhattak visszajelzést, egészen mélyen elmerülve a rendszerben. "Ezt a konzolt már nem egy magányos toronyban tervezték Tokióban, mint a PS3-at. Megosztották velünk a dolgokat, és persze ebbe a körbe tartozott még a Naughty Dog, a Sony San Diego és több más stúdió is. Együtt építettük a gépet." - mondta Hulst. Szerinte, ha majd élőben látjuk a PlayStation 4-es launch játékokat, egyértelművé válik, hogy sokkal nagyobb ugrást tudnak végrehajtani grafikában, mint a PS2-PS3 váltáskor, egyszerűen azért, mert sokkal barátságosabb a rendszer. Még a kontrollerbe is beleszólhattak: a DriveClub-ot fejlesztő Evolution Studios például jobb analóg karokat és ravaszokat kért az új irányítóra. A sok visszajelzés eredménye a teljesen új DualShock 4, ami szerintük nem csak kinézetben, de funkcióiban is egy új kort hoz el. Miért ment át indie-be a Double Fine? Nos, Tim Schafer, a stúdió főnöke úgy írta le a helyzetet, mint amikor egy kisgyerek a medence szélén ül, és azon gondolkozik, hogy beleugrik, de az túl hidegnek tűnik. Aztán jön az iskola rosszfiúja, és belelöki. Valójában már régóta akartak kisebb játékokat készíteni, de ahogy a fentebb említett példa jól mutatja, nehéz megtenni a váltást az AAA-játékokról, ha nincs kényszer. Ráadásul, amíg blockbuster anyagokat készítettek, addig minden erőforrásukat abba kellett ölniük. Egyébként, Schafer a fenti példánál maradva elmondta, hogy jelen esetben a rosszfiú az Electronic Arts volt, aki lelőtte a Brütal Legend folytatását, ezzel nagyon nehéz pénzügyi helyzetben hagyva a Double Fine-t. A stúdió úgy maradt életben, hogy elkezdett kisebb játékok készíteni, mint például a Stacking és a Costume Quest, valamint régebbi címeket is elkezdtek portolni, majd pedig a Kickstarterhez fordultak. "Amikor egy nagy rakéta elejére vagy ragasztva, nincs túl sok beleszólásod a dolgokba. Érdekes menet, az biztos, de igazából nem te irányítod a dolgokat. Éppen ezért alapítottam saját céget annak idején. Sokáig a LucasArts alatt dolgoztam, és habár sok dolgot megtehettem, mégis éreztem, hogy felülről azért irányítanak. Persze most sem én irányítok mindent, van számos tehetséges egyén a csapatunkban, akik mind felelősek valamiért, de a fontos, hogy mi vezetjük a saját sorsunkat." - fejezte be Schafer.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. mtrx220
2013.03.01. 08:22
noh, ezaz. épp erre számitottam. ez megmenti az amd-t, nem kell a pc-re szánt procikkal szenvedniük. nem azt mondom, hogy szar az amd, de konzolban a procijaik sokkal jobbak lesznek mint pc-ben. ott kihasználhatók, pc-n csak csetlik botlik. azért én nem vonulnék ki a pc proci piacról sem, az a veszteség még vállalható kell legyen. főleg a várható 50millió eladott x/ps fényében
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Stormrage
2013.03.01. 10:15
igazabol pc-be se lenne rossz az AMD, ha nem szarna az FPU-kra magasrol, igazabol leginkabb ezert verzik el sok alkalmazas alatt, mig az intel ebben kurvaeros, AMD ugy gondolta, hogy erre folosleges energiat fektetni, hat nem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Stormrage
2013.03.01. 10:20
edit: jajdejo, dupla post, remelem majd 1x a felhasznalo a sajat postjat fogja tudni torolni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. MrFox
2013.03.01. 10:45
VG Leaks... Ennyire nem olvassák a szájtjukat, hogy hazudni kell egy új XSUX720 cpu-t?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. HUFEUR
2013.03.01. 18:19
Jobban örülnék, ha GT6 már PS4-re jönne. Igaz, hogy 1-2 évig még úgysem veszem meg, de annyival jobban nézhetne ki azon, illetve egy elég jó launch cím lenne, biztos sokan vennének az miatt is majd PS4-et.
PS3-ra sem annyira ronda a GT5, de azért rendesen vissza kellett fogniuk magukat a készítőknek, egy PS4-es GT6-ban megnézhetnénk milyen lett volna a GT5 ha erősebb a PS3.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!