iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.07.

Dátum | 2013. 03. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Támogatja a Windows Store-t az új Unity A népszerű Unity Engine legújabb, 4.2-es verziója már támogatja a Windows Store-ba fejlesztést, így mind Windows 8-as, mint pedig Windows RT-s alkalmazások készíthetők vele. A Unity blog egyelőre megjegyzi, hogy a funckió még nem végleges, így előfordulhatnak optimalizációs hibák. Launch traileren a Gears of War: Judgment Ütős zene, és Baird stílusa dominálja a Gears of War: Judgment launch trailerét, mely, nos, egészen gearses. Ennél többet nem is kell mondani róla.
Sok játékkal készül a Take-Two A Wedbush Transformational Technologies Conference-en beszélt egy kicsit a kiadó ügyvezetője, Karl Slatoff. Elmondása szerint a cég számára rendkívül fontos cím a Red Dead, a Mafia, a Borderlands, az L.A. Noire és a Max Payne is. Úgy véli, a cég számára 2014 hatalmas év lesz, legalábbis pénzügyi szempontból, hiszen 2013 végén érkezik a Grand Theft Auto V. Hogy mi lesz utána? Nos, Slatoff szerint nem kell aggódni, a kiadó ugyanis "tetemes mennyiségű új fejlesztést tart a csőben", melyekről a következő hónapokban fogunk hallani. Kojima több időt kap a GDC 2013-on Örömhír: Hideo Kojima mester előadási idejét kibővítették a 2013-as Game Developers Conference-en. Kojima eredetileg csak az új FOX Engine-t mutatta volna be, így azonban lehetősége adódik arra is, hogy prezentáljon valamit a Metal Gear Solid: Ground Zeroesból. A hosszú névvel ellátott "Photorealism through the eyes of a ‘Fox’ – The core of Metal Gear Solid: Ground Zeroes" előadás a korábbi 60 perc helyett 90 percig pörög majd, és Kojima mellett ott lesz a projekt technikai igazgatója, Junji Tago, a bevilágításért felelős jóember, Masayuki Suzuki, valamint a renderek művészeti vezetője, Hideki Sasaki. Az első Call of Juarez: Gunslinger előzetes Elméletileg teljes egészében március 14-én rántják majd le a leplet a Call of Juarez: Gunslingerről, a Techland azonban már most úgy érezte, szükségünk van egy kis kedvcsinálóra. Nos, nem halunk bele, az tény. A teaser a játék főhősét, Sulis Greavest mutatja be, amint épp teszi a dolgát a vadnyugaton.
Fokozódik a Dead Space 4 helyzet A történetünk ugyebár ott kezdődik, hogy a VideoGamer egy névtelen forrásra hivatkozva megszellőztette, hogy a szerény eladások miatt az Electronic Arts törölte a Dead Space 4 fejlesztését. Később kiderült, hogy ez nem igaz, menet közben azonban eldurvult a helyzet, mikor az EA-fejes Peter Moore is reagált a dologra, nem épp kedves hangnemben. "Sztenderd, felületes webes újságírásról van szó, amit a minél több kattintás, és így a minél több reklámbevétel elérése vezérel. Fabrikálnak egy sztorit egy névtelen forrással, reggel kirakják, hozzárakják az EA nevét, és még bedobják a közönségkedvenc mikrotranzakciókat is, majd megpihennek, és nézik, hogyan hoz mindez bevételt." - nyilatkozta Moore, majd hozzátette, mindez egyértelműen a VideoGamernek szólt, és nem a közösségi visszajelzéseknek, melyekből amúgy is rengeteget kapnak egy nap, és folyamatosan tanulnak belőlük. A dologra persze a VideoGamer is reagált: a magazin képviselője elmondta, hétfőn, a sztori lehozása előtt kapcsolatba léptek az EA-vel, hogy megerősítsék az információkat, ám azt a választ kapták, hogy várjanak keddig. Végül csak egy semmitmondó "nem kommentálunk pletykákra és spekulációkra" választ kaptak, amit jellemzően a kiadók akkor küldenek, amikor el akarnak kerülni egy kérdést. Végül a VideoGamer a forrás és a birtokában lévő információk ellenőrzése után, jóhiszeműen hozta le a hírt, és nem értik, hogy az Electronic Arts miért nem adott nekik választ, mikor volt idejük arra, hogy reagáljanak, akár még a hír megjelenése után is. A dolog különösen annak fényében furcsa, hogy a kiadó ezzel párhuzamosan mind a GameSpotnak, mind pedig a Gamasutrának is megerősítette, hogy a hír hamis, és nem törölték a Dead Space 4-et. Akkor miért nem tudták ezt elküldeni a VideoGamernek is? Dalt énekelnek a BioShock Infinite színészei A BioShock Infinite két főszereplőjét, Bookert és Elizabeth-et Troy Baker és Courtnee Draper alakítja. Pontosabban ők adják a karakterek hangját. Ez eddig rendben is van, ám ennél érdekesebb, hogy a két színész egy dalt is felénekelt a fejlesztés alatt, melynek címe Will the Circle Be Unbroken, és egyelőre egy kis részletet kapunk belőle - a teljes verzió majd a hivatalos soundtrackkel jön. Magát a soundtracket egyébként Gary Schyman írta, aki a korábbi epizódok zenéiért is felelős volt. A BioShock Infinite a hónap végén jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Lelőtték Gore Verbinski játékát Valószínűleg senki nem emlékszik már arra, hogy a neves filmrendező egykor bejelentett egy játékot, mely a Matter névre hallgatott, és Kinectre készült. A fejlesztés gyakorlati részét a Blink Wink végezte, ám a bejelentés óta gyakorlatilag semmit nem lehetett hallani az egészről. Most a Microsoft Studios röviden tudatta a világgal, hogy már nem foglalkoznak a címmel. Hogy miért nem? Nos, ennek kiderítéséhez már a NeoGAF fórumozóira volt szükség: úgy tűnik, hogy a projekt az elejétől fogva el volt átkozva, nem volt igazán ötletük arra, milyen játékot is készítsenek, így végül tavaly a stúdió alkalmazottainak tetemes része távozott. Taktikusabb lesz a harc a The Witcher 3-ban A játék marketinges főnöke, Michał Platkow-Gilewski jó sokat beszélt arról, milyennek is tervezik a harcot a következő Witcher-játékban. Elmondása szerint ugyanis eddig - habár próbálkoztak - nem sikerült elérniük azt a hatást, ahogy Geralt harcol a könyvekben. Pedig ez lenne a céljuk. "Amit el szerettünk volna érni a harccal a The Witcherben, az az, hogy megmutassuk Geralt hogyan használja a kardot. A főhős a kardok igazi mestere, és leginkább akkor van elemében, amikor több, egyszerre akár öt-hat ellenféllel is megküzdhet." - mondta Platkow-Gilewski, majd hozzátette, ezt nem sikerült rendesen megvalósítani a második részben. Sok rajongó úgy érezte ugyanis, hogy a harc túlságosan árkádos lett, és a hozzá tartozó szabályok sem voltak elég komolyak. A harmadikban azonban az a cél, hogy ezt az egészet elvigyék a taktikusabb irányba, s így azt az érzést adják a játékosnak, hogy ő irányítja a teljes harcteret. Nem ez lesz azonban az egyetlen fontos újdonság a harcban, igyekeznek ugyanis a kamerával is zöld ágra vergődni. "Mindig a megfelelő irányból és a megfelelő távolságból fogjuk mutatni a harcokat, hogy lásd az összes ellenfelet magad körül. Ha beszélgetnek egymással, és úgy döntenek, hogy jó ötlet lenne bekeríteni Geraltot, akkor rendesen fogod látni a mögéd érkező ellenfeleket is." A fejlesztő mindenesetre megígérte, nem lesz olyan eset, hogy valaki megtámad, és nem fogod tudni, honnan és kitől jött a csapás. "Az ellenfelek mozogni fognak körülötted, és te is mozogni fogsz, de ez nem gyors és kapkodós mozgás lesz, hanem lassú, mint egy megfontolt tánc. Csak kardokkal. Minden ellenfél valós harci technikákat használ, igazi, valóságos kardvívást. Akad néhány szakértő a csapatban ezzel kapcsolatban, és tapasztalt kaszkadőröket is használunk a motion capture felvételekhez. De Geralt harci stílusa olyan lesz, mint egy kardos tánc. Olyan cool mozdulatai lesznek, amilyeneket nem láthatsz egy igazi harcban." - zárta Platkow-Gilewski, de még azért hozzátette, ettől függetlenül nem lesznek röhejes, vagy eltúlzott mozgásai.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Shinjiii
2013.03.08. 10:37
Ha megjelenne egy PC port a Red Dead-ből, az isteni lenne. Ha már a LA Noire-nál beadták a derekukat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kray
2013.03.08. 12:36
Remélem jól sikerül a Witcher 3
Épp most játszok a Dragon Age 1-el és nem semmi, hogy milyen kihívás minden sarok, a legnehezebb fokozaton, viszont így élvezetes. Remélem fogom ezt érezni a Witcher 3-ban is, mert szeretem a kihívásokat és azt, amikor többször is át kell gondolni, hogy mit hogyan. Csapdákat, bombákat kelljen használni, mert másképp esélyed sincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!