iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.11.

Dátum | 2013. 03. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

PlayStation 4 - tényleg ezt akarták a fejlesztők A Sony’s Worldwide Studios alelnöke, Michael Denny újra megerősítette: kifejezetten a Sony first party (belsős) stúdiói kérték, hogy a PlayStation 4 hardvere olyan legyen, amilyen. A csapatok elsősorban könnyebb fejlesztést szerettek volna, hogy a lehető legjobb játékokat készítsék el. Így jutottak el végül a PC-s hardverelemekhez, melyeket az AMD némileg testreszabott, s amelyek nem csak az árnak, tesznek jót, de a melegedéssel sem lesznek problémák, a teljesítmény és a könnyű fejleszthetőség pedig a stúdiók kezére játszik - külön kiemelte a 8GB nagyon gyors memóriát, ami korábban gyakorlatilag a konzolos stúdiók vágyálmaiban létezett csak. Denny szerint a PlayStation 4 egyszerre annak az eredménye, hogy tanultak a múlt hibáiból, és annak, hogy teljesen új élményeket szeretnének elhozni. A PC-s belső azonban ne tévesszen meg senkit: Denny szerint továbbra is egy igazi, hardcore játékkonzolról van szó, ahol a legfontosabb dolgok továbbra is a játékok lesznek. Kezd elmúlni a SimCity-pánik Az EA Maxis főnöke, Lucy Bradshaw úgy véli, az első pár nap katasztrófája lassan már a múlté: elhárították a fő problémákat a szerverekkel kapcsolatban, és a játékosok már szinte gondok nélkül tudnak bejelentkezni a SimCitybe. Fel is halmoztak rögtön 8 millió játékórát összesen, a játékösszeomlások száma pedig 92%-kal kevesebb most, mint az első napon. Habár a nehezén már túl van a Maxis, még mindig van azért munka, ismerte el Bradshaw. Az eddigi eredményeket szerverbővítéseknek és kliensoldali patcheknek tudja be, most pedig keményen elkezdik monitorozni mind a szervereket, mind pedig a játékot, hogy összegyűjtsenek elég adatot ahhoz, hogy kitalálják, min kell még esetleg javítani. Launch traileren a Darkstalkers: Resurrection Holnap megjelenik a Darkstalkers: Resurrection, így menetrendszerűen megjött a launch trailer is, ami pont olyan, mint amilyennek gondoljuk. Xbox 360 és PS3 platformokra kereshetitek az anyagot a boltok polcain.
Sokan érdeklődtek a Sleeping Dogs után Amikor kiderült, hogy a True Crime: Hong Kong fejlesztését lelövi az Activision, több kiadó is elkezdett érdeklődni a projekt iránt - tudtuk meg Stephen Van Der Meschttől, a United Front vezető producerétől. Sok kiadót ismertek ugyanis, hiszen sokkal dolgoztak már együtt, és többen el is jöttek, hogy megnézzék, hogy áll a projekt, és lássák, miként dolgozik együtt a csapat. Az egészben azonban akadt egy trükkös rész is: a United Front hiába dolgozott már négy éve a játékon, valójában csak az engine állt az ő tulajdonában az egész projektből, ami kissé megnehezítette egy új kiadó meggyőzését. "Egyszer már arra is gondoltunk, hogy fogjuk a játékmotort, és valami egészen mást kezdünk fejleszteni, hiszen csak az volt a birtokunkban. A tartalom teljesen az Activisioné volt, szóval ahhoz, hogy új kiadót találjunk, és folytatódhasson a fejlesztés, az Activisionnel is meg kellett egyezni." - mondta a producer, majd kifejtette, mindez iszonyatosan összetett volt. Most már nem csak a kiadóval kellett szerződést kötniük, hanem az Activisionnel és az új kiadóval, valamint az új kiadónak is külön az Activisionnel. Van Der Mescht visszatekintve úgy gondolja, ez volt a legnehezebb tárgyalássorozat, amit játékkal kapcsolatban valaha lefolytatott, de megjegyzi, hogy az Activision nagyon derék módon viselkedett az egész folyamat alatt, amiért hálásak a United Front emberei. Mass Effect-trilógia olcsón Mindhárom Mass Effect-játékot erősen leárazták az Originen, így körülbelül féláron kaphatóak, tehát a teljes trilógia felmarkolható 25 dollárért. Az akció március 12-ig tart, ami szomorú azonban, hogy mindez egyelőre csak Amerikában érvényes, úgyhogy csak reménykedhetünk, hogy hamarosan nálunk is aktiválja az Electronic Arts. Jön a Halo 4: Castle Map Pack Április 8-án érkezik Xbox Live-ra a Castle Map Pack néven futó új Halo 4 DLC, három új pályával és 6vs6 playlistekkel. A cucc 800 MS pontot kóstál, szezonbérlettel pedig természetesen ingyenes.
Pachter szerint a Microsoft nyeri a következő generációt Habár a Microsoft még be sem jelentette a Durango kódnéven fejlesztett új Xboxot, a neves piaci elemző, Michael Pachter máris elmondta a véleményét a következő generációról. Pachter szerint a Microsoft fogja nyerni az újra fellobbanó konzolháborút, ugyanis a beépített TV-tunert és a Skype-ot olyan appoknak tartja, melyek önmagukban hatalmas fegyvertényt jelentenek - azt persze senki nem erősítette még meg, hogy ezek benne lesznek a következő Xboxban, de az utóbbi nagyon valószínű. Az elemző úgy véli, a Sony is remekül fog teljesíteni a Gaikai-nak és az exkluzív tartalmaknak köszönhetően, de kicsivel a Microsoft mögött lesz, mint ahogy azt ebben a generációban is tapasztaltuk nagyrészt. A Nintendóval kapcsolatban azonban már nem ilyen optimista az úriember: "A Nintendo szoftverei még mindig királyok, azonban a konzolt magát nehezebben fogják tudni eladni, a kézikonzolok pedig súlyos piacot veszítenek az okostelefonokkal szemben." - nyilatkozta, de ezen kívül még a kiadókra és volt jóslata: szerinte nagy csődbemenéseket nem fogunk látni, néhány egyesülésre azonban sor kerülhet. 70 dollárba kerülhetnek a next-gen játékok Pachter az előző hírrel még nem hagyta abba, nyilatkozott a játékok áráról is: szerinte a következő generációban 70 dollárba kerülnek majd az AAA-kategóriás anyagok, vagyis 10 dollárral többe, mint most - ami húzós lehet annak fényében, hogy a PC-s játékok egyre olcsóbbak, főleg, ha a Steam egyre komolyabb akcióit is figyelembe vesszük. Komoly HBO-sorozatra hasonlít az Assassin's Creed 4 A Ubisoft vezető tartalmi menedzsere, Carsten Myhill elárulta, az Assassin's Creed 4-gyel egyértelműen az a céljuk, hogy újradefiniálják a kalózos történeteket a szórakoztatóiparban. Hatalmas lehetőségnek tekintik ezt: a játékosok már a harmadik részben is imádták a tengeri ütközeteket, s azóta szeretnének egy igazi kalózos játékot. Ehhez azonban egy nagyon tehetséges csapatra, sok tapasztalatra és komoly technikára van szükség, mondja Myhill, ugyanis nem csak a tengeri, de a szárazföldi játékmenetnek is tökéletesnek kell lennie. Ráadásul a sztori és megjelenítés terén is el szeretnének szakadni a szokásostól: nem lesznek vállon ülő papagájok, kampókezek, és a tengerbedobásra használt platón egyensúlyozás. Az Assassin's Creed 4 igazán sáros és kemény lesz: "Az egész kalózos témának egy HBO-szerű löketet adunk... ez többé nem gyerekeknek való." - és, ha az HBO-ból indulunk ki, ez feltételezhetően sok vért, és legalább annyi szexjelenetet takar, valószínűleg tetemes mennyiségű káromkodással megfűszerezve.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. magerg
2013.03.12. 09:06
PS4: A PC-s belső azonban ne tévesszen meg senkit: Denny szerint továbbra is egy igazi, hardcore játékkonzolról van szó...

Mintha PC-re nem lehetne pörgős, jól optimalizált játékot írni. Lényeg a fix hardver, amire még könnyebb is fejleszteni.
Kiakadok ilyen szintű hülyeség láttán. Vagy tényleg ennyire bugyuta a közönség?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Zelbacsi
2013.03.12. 10:00
Assassin's Creed 4: "...ez többé nem gyerekeknek való."
Mert b+ az eddigi részek gyerekeknek valók voltak mi?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. wishformor...
2013.03.12. 11:15
... A console NEM (nem) hardcore. És nem is lesz soha.
Hülye az az ember, mint egy oszlop, annyi a különbség hogy nem forog ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. MrFox
2013.03.12. 11:35
Csak a konzol hardcore gamer eszköz, a pécé egy általános célú LEGO alapú alkatrészhalmaz elnevezése.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. MrFox
2013.03.12. 11:36
Ennek a patcher pancsernek mennyit fizet a mikroszoft? Vagy önmagától ilyen xfanboy?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ecio1999
2013.03.12. 11:37
zelbácsi sztem igen kicsit gyerekes volt az assassins sorozat mert megölöd az embert a vér meg elpárolog hát mijen dolog ez!!!!! meg+csunyán se beszéltek bene!!!!!
akkor ez gyerekeknek való volt hiába volt +18-as karika!!!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2013.03.12. 12:20
A trágár beszédnek hozzá kell tartoznia a játékmenethez, hogy 18-as karikát kapjon?
Igen, vér lehetett volna benne, de akkor már eleve macerásabb a megvalósítás, mert ha véres lesz az bérgyilkosunk, akkor a papok között pl. neccesen bújt volna el nyakig véresen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Heroes27
2013.03.12. 13:09
Hát a 3 erősen gyereknek való volt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Kirrr
2013.03.12. 13:11
kray: Bíboros.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2013.03.12. 14:00
Mondjuk nem tudom, miért kell az AC-nek errefelé hajlania. Eddig is meg volt a sikere, most hirtelen ez a siker kulcsa? Hm..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. InGen
2013.03.12. 18:49
Zelbácsi: lehet, hogy nem fogalmaztam ott elég világosan, de nem az AC-sorozatra utalt, hanem a kalózos témára - hogy ez nem egy sztenderd gyerekes kalózos történet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!