iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.25.

Dátum | 2013. 03. 25.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Assassin’s Creed 4: Black Flag - az első játékmenet-előzetes Nem is kellett rá sokat várni, máris akció közben láthatjuk a legújabb Assassin's Creed-játékot. A Ubisoft ezen kívül elárulta, a PC-s, a PS3-as, a PS4-es, a Wii U-s és az Xbox 360-as verzió is kap gyűjtői kiadásokat. Ezekből azonban nem csak egy lesz, hanem rögtön legalább négy, melynek tartalmáról errefelé lehet megtudni többet, amennyiben baráti viszonyban vagytok az angollal.
Unreal Engine 3 fejlesztői csomaggal érkezik az Ocolust Rift fejlesztői csomag A fantáziadús cím elárulja a lényeget: az Epic Games támogatásával az Oculus Rift SDK mellé ingyen Unreal Engine fejlesztői csomag jár. Ami azonban még ennél is fontosabb, hogy az összes jelenlegi Unreal Engine 3 licencet birtokló cég ingyenesen kap majd egy frissítést, mely haszhálhatóvá teszi az Oculus Riftet. Tim Sweeney, az Epic vezetője egyértelműen úgy látja, hogy a virtuális valóságot imitáló eszközök, és az erre épülő játékok jelentik a jövőt, és mindez hatalmas előrelépést nyújt majd a játékélmény tekintetében. American McGee nincs elragadtatva a PlayStation 4-től A Forbes-nak adott interjújában megkérdezték az egykor az id Software-ről, ma már inkább az Alice-játékokról ismert American McGee-t, hogy mi a véleménye a PlayStation 4-ről. A válasza nem volt éppen felemelő: "Azt reméltem, hogy az irányításban hoznak valami forradalmat, de nem úgy tűnt, hogy bármi jelentőségteljes történne ezen téren, szóval ennyi." Később azért megjegyezte, hogy örömteli a fejlesztőbarát hardver megjelenése, és az indie-ket támogató terjesztési modell, de még ki kell derülnie, hogy ezek a valóságban mennyire válnak be. Végül elmondta, szerinte a következő konzolgeneráció nagyon fog szenvedni a mobilos és online játékok lendülete ellen, és csak egy másik "terjesztési csatorna" lesz, sok lóerővel. Elrajtol a BioShock Infinite Holnaptól az egész világon kapható lesz PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra a BioShock Infinite, amiről éppen ma futottak be a nagyobb lapok és magazin kritikái. Az első hullám alapján úgy tűnik, hogy az Irrational játéka lehet nem csak a jelenlegi generáció, de minden idők legmagasabb összpontszámmal értékelt játéka.
Átvág a zajon a The Elder Scrolls Online Matt Firor, a fejlesztés vezetője is elismeri, hogy manapság az MMO-k piaca eléggé telített, ám szerinte az Elder Scrolls egy akkora név, hogy képes lesz átvágni magát a nagy zajon - ez az egyik előnye, ha egy ekkora márkával dolgozik az ember. "Ez lesz az első lépés ahhoz, hogy sok embert bevonzzunk. Sokaknak nehéz átjuttatniuk az üzenetüket a tömegen, azonban ha valaki meghallja az Elder Scrolls nevét, rögtön felfigyel." - mondta Firor, majd hozzátette, az Elder Scrolls eleve illik az MMO stílushoz. A nagy, nyitott világ, a sok frankó karakterosztály, és persze a világ és a hozzá kapcsolódó történelem, valamint a harcrendszer, mind olyan dolgok, melyek ideálissá teszik az online műfajra. Mindez talán igaz, azonban nem szabad elfelejteni, hogy a Star Wars még az Elder Scrollsnál is nagyobb név, a BioWare-rel a háta mögött, mégsem tudja hozni az elvárt eredményeket. A Sonyval marad a Quantic Dream Rendszeresen előkerül a kérdés, hogy vajon miért nem válik multiplatform fejlesztővé a Quantic Dream, amire rendszeresen válaszolni is szoktak. Leginkább azt, hogy boldogok a Sonyval. Most a stúdió társvezetője, Guillaume de Fondaumière mondte el, hogy a kapcsolatuk remek, ugyanis a Sony nem kényszeríti bele őket abba, amibe más nagy cég tenni: hogy azonnali pénzügyi eredményeket produkáljanak. Az úriember szerint a Sony megadja nekik azt a pénzt, hogy olyan játékokat készíthessenek, amilyeneket akarnak. Cserébe ők pedig keményen dolgoznak, hogy megérdemeljék mindezt. Fondaumière elismerte, multiplatform fejlesztőként több pénzt keresnének, de elveszítenék a kapcsolatukat a Sonyval. Ők pedig nem azért vannak ebben az iparban, hogy még több pénzt keressenek, hogy elkészítsék álmaik játékait. Ráadásul a Heavy Rain bizonyította, hogy képesek pénzügyileg sikeres exkluzívot letenni az asztalra. Mozgásban az Unreal Engine 4 Oké, ez így furcsa cím, mert az engine nyilván nem mozog, hanem valamit mozgatnak vele, de tulajdonképpen erről van szó. Az Epic Games a GDC 2013-on az alábbi, igen-igen rövid kedvcsinálót engedte szabadjára az új motor képességeit bemutatandó. Vélhetően a konferencia alkalmával többet is mutatnak majd.
Már hónapok óta kész lehet a Killzone: Shadow Fall Legalábbis nagyjából, erre utalnak azok a twitteres bejegyzések, melyek a játék vezető fejlesztőjétől, Steven ter Heide-től származnak, és melyeket azóta egyébként már törölt. Eredetileg azt kérdezték az úriembertől, hogy végigjátszható-e már a Shadow Fall kampánya az elejétől a végéig, mire ő azt válaszolta, hogy gyakorlatilag már hónapok óta igen. Ez tehát azt jelentheti, hogy az új Killzone fejlesztése nagyon jól halad, és feltételezhetően már csak a többjátékos módra, illetve a kampány finomhangolására törekednek. Így vélhetően semmi akadálya nem lesz annak, hogy a PlayStation 4 egy csiszolt gyémánttal kerüljön a boltokba. Különleges lesz a Mass Effect-film A Mass Effect producere és atyaúristene, Casey Hudson úgy véli, minden rajongónak izgatottnak kellene lennie a Mass Effect-mozi miatt, az ugyanis nem csak egy jó film lesz, hanem valami egészen különleges. Bővebben nem fejtette ki, hogy mire gondol, azonban bíztatók az előjelek: a produkcióért a Legendary Pictures felel, a történet Shepard férfi verzióját követi, a forgatókönyvet pedig a Morgan Davis Foehl vési, akinek ugyan még nem került moziba egyetlen alkotása sem, viszont igen-igen tehetségesnek mondják, ráadásul a sorozat nagy fanatikusa.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. HeverAdam
2013.03.25. 22:34
Amit mutattak az Assassin's Creed videó végén lévő gyűjtői kiadását hááát biztos hogy nem egy olcsó mulatság lesz ez Szobor, zászló, könyvek, dlc-k meg gyűjtői doboz? Én olyan 40 ezerre tippelek de remélem nem lesz annyi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Axane
2013.03.26. 00:19
Szerintem ez jóval több lesz 40 k-nál. Legalábbis az ilyen méretű szobrok önmagukban többe szoktak kerülni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Sediqwe
2013.03.26. 03:07
Mi a durva a 3.5 másodperces Unreal demón? nemértem, vagy az a durva hogy ilyen rövid? vagy az hogy szaggat a mozgás?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Kobest
2013.03.26. 08:02
"Az első hullám alapján úgy tűnik, hogy az Irrational játéka lehet nem csak a jelenlegi generáció, de minden idők legmagasabb összpontszámmal értékelt játéka."

Erre nem tudok mást mondani, mint azt, hogy a majdnem az összes Infinite traileren szerepelt az a mondat, hogy "A Bioshock készítőitől, akiktől minden idők legmagasabb Metacritic pontszámával rendelkező játék született." Arról persze nem szól a fáma, hogy a Bioshock nem más, mint egy feltupírozott System Shock 1-2.

Félreértés ne essék, alig várom, hogy kipróbáljam az Infinite-et (pont ma kell túlóráznom?!?), és biztos egy igen jó játék, csak nehogy már mindenki a pontszámokkal legyen elfoglalva, hogy azt későbbi előzeteseken mutogassák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. SzAdamAndy
2013.03.26. 13:12
AC4 ezt gyorsan összerakták, nem lehetett volna egy AC3 alcím, máris a 4-et oda kell rakni a végére??? Csak ne CoD karriert fusson a sorozat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim SzAda...
2013.03.26. 13:20
Eddig a sűrű megjelenés egyáltalán nem ment a minőség kárára. Reméljük hogy ezután sem fog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. gyuszi02
2013.03.26. 22:50
"Arról persze nem szól a fáma, hogy a Bioshock nem más, mint egy feltupírozott System Shock 1-2."

És akkor nem is lehetnek büszkék a játék értékelésére? No comment.... biztos véletlen van a shock szó ennek is a címében...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. zsolt200
2013.03.28. 12:39
Ez a videó érdekesebb Unreal Engine szempontból:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LyFicpOYlIg

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!