iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.28.

Dátum | 2013. 03. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Licitálni fog a Crytek a Darksidersre Amikor a THQ végleg feldobta a talpát, és elkezdődött a licit a kiadó különböző szellemi termékeire és stúdióira, eléggé meglepő módon pont a Vigil Games és a Darksiders nem kellett senkinek. Később aztán a Crytek összeszedte a Vigil dolgozóinak legnagyobb részét, és alapított belőlük egy új amerikai stúdiót. Most pedig David Adams, ennek a stúdiónak a vezetője mondta el, hogy a Crytek licitálni fog a Darksidersre, amint az újra kalapács alá került - Adams szerint a csapat 7 évet tett bele ebbe a címbe az életéből, így haza kell hozni. Japánban játszódott volna a Dishonored Nem először derül ki, hogy a Dishonored eredetileg más időszakban, más városban, más kontinensen játszódott volna. Most éppen azt árulta el Harvey Smith, hogy a fejlesztés legelején még a középkori Japánba szerették volna tenni az eseményeket, ám ezt később elvetették, mert a csapat egyszerűen nem volt elég járatos a japán kultúrában. Így került képbe később az 1660-as évekbeli London. Batman: Arkham Origins - még idén? Egy belsős forrásra hivatkozva a Gameblog azt állítja, az Arkham-játékok új része, a Batman: Arkham Origins még idén érkezik a Rocksteady Studios műhelyéből. A cuccot az idei E3-on leplezik majd le, és kizárólag a következő generációs konzolokra érkezik. Valószínűleg hamarosan kiderül, mi az igazság. Következő generáció az Activision szerint Az Activision kutatás-fejlesztés csapata egy új demót mutatott be a GDC-n, melyen a fejlesztés vezetője, Jorge Jimenez szerint már évek óta dolgoznak. Mármint a technológián, nem a demón. A cél - meglepő módon - az emberi karakterek minél részletesebb ábrázolása, az érzelmek valóságosabb kifejezhetősége. A videóban látható anyag elméletileg egy Geforce GTX 680-on fut, azonban a GDC-n élőben bemutatott demó egy kétéves laptopról ment, szóval még azt sem mondhatjuk, hogy nagyon megfektetné a hardvert - persze a karakteren kívül semmi más nincs a képernyőn, sőt, az embernek még haja sincs.
A DICE sem kapott még végleges next-gen hardvert Patrick Bach, a Battlefield 4 executice producere elárulta, ők sem tudják még, milyen hardver kerül a végleges PlayStation 4-be és a következő Xboxba. Jelenleg alfa státuszú fejlesztői kiteken dolgoznak, és ő nem tud olyan stúdióról, aki már végleges, vagy ahhoz közeli hardveren dolgozhatna - sőt, szerinte valójában még a konzolgyártók sem fixálták le teljesen, milyen is lesz a végleges specifikáció. Bach elmondta, a DICE annyit tehet, hogy belő egy szintet, ami vélhetően megfelelő lesz a következő generációs konzoloknak, majd onnan butítják le a játékot az Xbox 360 és a PS3 szintjére. Ezek mellett elárulta, a Battlefield 4 bemutató a játék pre-alfa verziójából származik, és nem a végleges minőséget mutatja. Ráadásul a bemutatott grafikai színvonalhoz egy erős PC, vagy egy új konzol kell majd, az engine azonban remekül skálázható, így mindenki be fogja tudni lőni a saját hardverére. Ettől függetlenül azonban az úriember megjegyezte, hogy a sok előre renderelt "bemutatóval" ellentétben amit láttunk, az tényleg igazi játékmenet volt, tényleg a legújabb Frostbite mozgatta, és tényleg élőben játszott vele az egyik producer. Frostbite 3-at használ a Dragon Age 3 és Mass Effect 4 is A BioWare Edmonton és Montreal ügyvezetője, Aaryn Flynn hivatalosan is megerősítette, hogy a következő Mass Effect, és a Dragon Age 3 is a Frostbite Engine 3-at használja. A vadiúj motort a Battlefield 4-gyel együtt leplezte le tegnap a DICE a Game Developers Conference-en, és az első bemutatótól mindenki a padlóra helyezte az arcát. Ennek ellenére Patrick Bach a DICE-tól úgy véli, nem is az engine technikai képességei emelkednek majd ki, hanem a rengeteg különböző dolog, amire a fejlesztők fel tudják majd használni azt. Unreal Engine 3 a böngészőben A Mozilla és az Epic Games összefogott, hogy elhozzák nekünk a böngészőkbe az Unreal Engine 3-at. A Firefox fejlesztője egy blogposztban kifejtette, ehhez elkészítettek egy erősen optimalizált JavaScriptet, ami lehetővé teszi, hogy teljes 3D-s játékokat lehessen futtatni megfelelő sebességgel. A bejegyzés szerint ezzel megnyílik az út a 3D-s webes játékok felé, a JavaScript pedig egyre közelebb kerül a natív programkód sebességéhez.
The Last of Us - kemény ellenfelek lesznek a fertőzöttek A Naughty Dog nem győzi elégszer hangsúlyozni, mennyire fontosak lesznek a játékban az ellenségek. A fertőzöttek ugyanis különböző fajtákban vannak jelen, azonban mindegyikben közös, hogy nagyon kemény dió lesz megölni őket, valamelyiket nem is fogjuk tudni. Arne Meyer, a stúdió közösségi menedzsere például elmondta, a Clicker néven futó fertőzött elé nem nagyon érdemes odaállni szemtől szembe, mert főhősünk két másodpercen belül egy nem túl szép halált kap jutalmul. Inkább okosan kell megközelítenünk, vagy el kell osonnunk mellette. Ez nem egy shooter, emelte ki Meyer, aki szerint ezzel az a célja a fejlesztőknek, hogy megmutassák, milyen durva és kegyetlen ez a világ, ahol minden cselekedetünknek halálos kimenetele is lehet. "Milyen érzés embernek lenni egy ennyire szélsőséges szituációban, ahol a jó és rossz közötti vonal egyre inkább elmosódik? Számunkra fontos, hogy a szituációban megmutassuk a brutalitást, hogy az élmény igazán zsigeri legyen." - fejezte be. Starcraft 2 - nem számítottak rá, hogy Koreán kívül is eSport lesz Dustin Browder, a Starcraft 2 vezető designere elárulta, nem számítottak rá, hogy Dél-Koreán kívül is hatalmas eSport cím lesz a játékból. Persze reménykedtek, de egészen addig sem a Starcraft, sem a Warcraft 3 nem tudott igazán annyira népszerű eSporttá válni nyugaton, mint Koreában. Browder úgy látta, a Warcraft 3 Európában még nagyjából működött a profi játékosok között, Észak-Amerikában viszont nem tudott igazán teret nyerni. Valami ilyesmire számítottak a Starcraft 2 esetében is, és úgy gondolták, kezdetben kisebb tornákkal próbálják ki, mit tudnak kezdeni az esettel. Úgy vélték, ha már be tudnak csábítani 50 embert egy terembe, kivetítőn közvetíteni a mérkőzéseket, és felajánlai pár ezer dollárt nyereményként, az már siker. Nagyon meglepődtek tehát, amikor nyugaton is igazán felkapottá vált a Wings of Liberty, és az MLG újra és újra megtartotta saját rendezvényeit. A Starcraft 2 köré épülő eSport-események azóta jelentősen kibővültek, múlt héten például az Egyesült Királyságban rendezték meg az ESET UK Masterst.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. bodeg
2013.03.29. 09:20
Az valami fricska akar lenni az Nvidiának, hogy az Activision tech-demoban ugyanúgy néz ki az emberke mint a pár nappal ezelőtti Nvidia demoban? Ráadásul ugyanazt a "frozen-yogurt" dumát mondja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. myckie2
2013.03.29. 10:02
bodeg ez tényleg igen érdekes. De az a poén, hogy míg az Activision a tech demot real time-ba egy 2 éves laptopról nyomta le, addig az Nvidiánál ugyan ez a videó 2 teraflop/másodperc számítást igényel másodpercenként. Akkor most mi az igazság?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. HUFEUR
2013.03.29. 15:08
A videó megjegyzésénél is írják: "Note: Yes, this is the same source data from ICT used by Nvidia at GTC, but rendered using a completely different tech."

Itteni képek is egész jól néznek ki: http://www.iryoku.com/blog

És ehhez nem kell Titan, next gen konzolokon is megy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!