iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.05.

Dátum | 2013. 03. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Egyelőre nem tekinti riválisnak a Microsoft a Valve-ot A Microsoft Interactive Entertainment Business divíziójának vezetője, Don Mattrick arról beszélt, hogy egyelőre nem tekintik vetélytársnak a Valve-ot, már ami a nappaliban elfoglalt helyet illeti - Redmond továbbra is jobban tart a Sonytól, a Nintendotól, az Apple-től és a Google-től. Mattrick elismeri, hogy vélhetően valami innovatív dolgot hoz majd ki a Valve, de az egyelőre esélytelen, hogy a Microsoft is egy ehhez hasonló, teljesen nyílt platformmá tegye az Xboxot. Ez egyszerűen annak tudható be, hogy az xboxos fejlesztéshez elvárnak egy bizonyos szintű technikai és produkciós kompetenciát, ami szükséges ahhoz, hogy a rendszeren megjelenhessen egy játék. Igyekeznek ugyanis egy alapvető minőségi szintet megtartani a termékeknél, hogy a potenciális vásárlók elégedettek legyenek. Nem bírja a SimCity nyomását az Origin Akkora a kereslet az Originen a SimCity digitális példányaira, hogy az Electronic Arts nem tud mindenkit kiszolgálni Észak-Amerikában, csak fokozatosan tudják teljesíteni az igényt. Habár az Origin community managere Twitteren közölte délután, hogy másfél órán belül mindenki megkapja a maga digitális példányát, ez mostanáig nem történt meg. Nem ez az egyetlen probléma: akik korábban vásárolták meg és aktiválták a játékot, a korábbi origines címekkel ellentétben nem tudták előtölteni a szükséges fájlokat, így most mindenki egyszerre próbálja meg letölteni és telepíteni a SimCity-t. God of War: Ascension - mitológiai hősök Mythological Heroes néven fut az a csomag, ami bizonyos üzleteknél jár az előrendelések mellé. Mivel később vélhetően DLC formájában is elérhető lesz az anyag, talán érdekes lehet róla egy előzetes.
Nagy a nyomás a Bungie-n A stúdió operatív igazgatója, Pete Parson egy interjúban elmondta, a Halo sikere miatt hatalmas a nyomás a stúdión. Azonban ők ezt részben szeretik és kívánják is, és mindig magasabbra teszik a lécet, nem ülnek a babérjaikon. "Folyamatosan kihívások elé állítjuk magunkat, és igyekszünk együtt fejlődni a technológiával és a szórakoztatóipar változásaival, hogy valami jobbat alkossunk, mint korábban." - mondta, majd hozzátette, ehhez persze egy nagyon tehetséges és elhivatott csapat kell. A Destinyvel nem csak egy új akciójátékot építenek, hanem ami még fontosabb: megváltoztatják azt, ahogyan a rajongók játszanak a Bungie-játékaival. Mégsem lőtték le a Dead Space 4-et Mi is megírtuk ma, hogy az Electronic Arts stúdióinál zajló átszervezések, és a Dead Space magas produkciós költségei miatt a kiadó lelőtte a negyedik rész fejlesztését. Nos, a Gamasutra hivatalos megerősítést kért az EA-től, és úgy tűnik, az egész dolog hamis. Az online lap egy tweetben kérte a rajongókat, hogy terjesszék: a pletykák nem igazak, szó sincs a Dead Space 4 törléséről. Új Tomb Raider-film készül A GK Films egy új Tomb Raidert küld a mozikba, szorosan együttműködve a játékot készítő Crystal Dyanmics-szal. Utóbbi stúdió fejese, Darrell Gallagher elmondta, az együttműködés szoros, és a film egyértelműen arra az új vízióra épül, amit ők most elindítottak a rebootolt Tomb Raider-játékkal. Szerinte ez nagyon jót fog tenni a franchise-nak, és örül, hogy egységes marad a vonal - balgaság lett volna a mostani játék után egy olyan filmet megjelentetni, mely még a régi Tomb Raider-mozik vonalát követte volna. És ha már Tomb Raider: a játék hivatalosan ma jelent meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, amihez a kiadó bedobott egy launch trailert is:
Frissítést kap a Wii U A legtöbb régióban már ma elérhetővé vált a Wii U első komolyabb frissítése (leszámítva a már első napon elérhető gigászi csomagot), mely 30MB-ot nyom, és a 2.1.3-as verzióra emeli a firmware-t. A frissítés főként a rendszer stabilitásán igyekszik javítani, a Nintendo pedig ígéretet tett arra, hogy áprilisban egy nagyobb csomag érkezik, mely új lehetőségeket ad hozzá a rendszerhez, és tovább javítja a felhasználói élményt. Elindult az ArmA 3 alfateszt A Bohemia Interactive elindította az ArmA 3 alfatesztjét, melyhez hozzá lehet férni a Steamen, és a stúdió piacterén is. Ezzel párhuzamosan kikerült az alábbi előzetes, hogy némi képet kaphassunk arról, mi is vár ránk.
A Total War-fejlesztőknek is tetszik a PlayStation 4 A Creative Assembly egyik jóembere, a Total War: Rome 2 kampányáért felelős designer úgy véli, a PlayStation 4 a legjobb példája annak, hogy a PC-s játszás nem fog egyhamar kihalni - elvégre ez a konzol is egy feltápolt PC. Dom Starr egyenesen röhejesnek nevezte a feltételezést, miszerint a PC haldoklik, vagy haldokolni fog a jövőben, sőt, az új konzolokkal csak erősödni fog a pozíciója. A nagy kérdés azonban, hogy ennek köszönhetően láthatunk-e majd Total War-játékokat a következő generációs konzolokon? Nos, Starr szerint lehetséges. A múltban is gondolkoztak már ilyenen, és ezután is fognak. Személyes véleménye az, hogy frankó lenne a konzolokon egy Total War, hogy azok is megismerhessék a sorozatot, akik nem játszanak PC-n. Persze az irányítást jelentősen át kellene szabni, ebből a szempontból a Wii U-ra könnyebb lenne átvinni a sorozatot, a táblakontolleren ugyanis egyszerűen meg lehetne oldani az irányítást. Ugyanakkor Starr megjegyzi, nem lehet figyelmen kívül hagyni a DualShock 4-en helyet kapott érintőpadot sem, amit úgy használhatnának, mint egy laptopnál: "ha pedig így nézzük, a PS4 nem más, mint egy tévére kötött PC..." - fejezte be. ..és az Assassin's Creed csapatnak is jó ötletei vannak PS4-re Ha már belemerültünk a DualShock 4 ajnározásába, érdemes megemlíteni, hogy éppen ma a Ubisoft is elismerően nyilatkozott a kontrollerről. Az Assassin's Creed 4 tartalmi menedzsere, Carston Myhill elmondta, "nagyon cool" ötleteik vannak arra, hogyan használják ki az irányító lehetőségeit, ezen túl azonban nem volt hajlandó elárulni semmi. Ettől függetlenül megjegyezte, a legfontosabb mégiscsak az erős hardver, amiből igyekeznek majd mindent kicsavarni, hogy a Karib-tenger színes és napos világa minél magasabb minőségben kelhessen életre. Jön a következő Resident Evil-film Mindenki legnagyobb örömére/bánatára az előző résszel nem maradt abba végleg a Resident Evil-filmek sorozata. Ugyan mind a nézők legtöbbje, mind pedig a kritikák lehúzták az ötödik mozit, a pénztáraknál jól teljesített, így nem csoda, ha a Sony Pictures tovább szeretné fejni a tehenet. A Resident Evil 6 film jelenleg a produkció kezdeti fázisaiban tart, és 2014. szeptember 12-én kerülhet a mozikba. Egyelőre sem Paul W.S. Anderson, sem Milla Jovovich jelenléte nem megerősített.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. dy
2013.03.06. 07:44
Jó hírek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Joga73
2013.03.06. 08:37
Dead Space 4: Köszönöm!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kray
2013.03.06. 08:58
Az EA nagyon nyomul az origin-jával, de reméelm rájönnek, hogy az EA-s játékokat is jobb ha kirakják steamre is, mert különben jó sok pénztől eshetnek el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!