iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.13.

Dátum | 2013. 03. 13.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Splinter Cell: Blacklist - központban a szemüveg Az éjjellátó csodaszemüveg láthatóan fontos szerepet fog betölteni az új Splinter Cellben, ha a készítők egy külön előzetest szántak neki. A játék továbbra is augusztusban várható, PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Star Wars: First Assault - a játék, ami valószínűleg már sosem lesz Tegnap jelentek meg az első "kilopott" képek egy játékból, mely a Star Wars: First Assault címen készült, és az információk szerint az lett volna a feladata, hogy "felkészítse" a közönséget a későbbi Battlefront 3-ra. A játékot a LucasArts a Battlefield 3 és a Call of Duty stílusában készítette, és letölthető címként jelent volna meg, de úgy néz ki, hogy most már sosem fog elkészülni - valószínűleg annak okán, hogy menet közben a Disney felvásárolta a LucasFilmet, és gyakorlatilag minden játék fejlesztését befagyasztották, amíg nem tisztázzák a franchise jövőjét. A Kotaku két trailert is megszerzett, melyeket a LucasArts belsős használatra készített, és mindkettő a tavaly októberi/novemberi állapotot tükrözi. A hírek szerint a játék azóta sokat fejlődött, és már nagyon közel járt a befejezéshez. Nem fáradunk majd bele az Assassin's Creedbe Az évente megjelenő játéksorozatokkal az probléma, hogy egy idő után jelentkezik a játékosoknál a fásultság, a belefáradás, amikor már nem tudnak lelkesedni egy-egy új epizód miatt. Jean Guesdon, az Assassin’s Creed IV: Black Flag kreatív igazgatója szerint azonban ez nem történhet meg a Ubisoft sorozatával, ami szerinte tudott alkalmazkodni az idők során, és fog is tudni a jövőben. A negyedik részre azt ígéri, hogy rengeteg friss ötlettel és játékelemmel találkozunk majd, melyeket kifejezetten azért készítettek, hogy a rajongók még csak véletlenül se fáradjanak bele a sorozatba. Egyrészt ott lesz a teljesen új környezet, rengeteg új játékmechanika, új karakterek, és persze maga a világ, ami ígéretük szerint hatalmas lesz. Guesdon elárulta azt is, hogy habár a Black Flag nem számozott epizódként, hanem csak spin-offként indult, végül olyan nagyszabású projekt lett belőle, és annyi újdonságot hoz, hogy megérdemli a négyest a címébe. Előzetesen az Assassin’s Creed 3: The Tyranny of King Washington És, hogy az Assassin’s Creed 3-ba se fáradjunk bele, a készítők március 19-én jelentetik meg a történelmet alternatív síkra terelő DLC-t, a The Tyranny of King Washingtont. A hangulata egészen döbbenetes lesz, legalábbis erről árulkodik az új előzetes:
SimCity - gondok az útkereséssel A szerverhibák leküzdése után a Maxis újabb problémával szembesül: ahogy a játékosok már el tudtak kezdeni végre játszani, hamar nyilvánvalóvá vált, hogy komoly gondok akadnak az útkereséssel és a forgalom menetével. Guillaume Pierre, a Maxis gameplay scriptere nyilatkozott a dologgal kapcsolatban, és úgy tűnik, a fő probléma, hogy az autók, szállítójárművek túl lassan érnek oda a célpontjukhoz, vagy egyáltalán meg sem érkeznek. Pierre megoldást ígér: a céljárműveknél magas prioritást adnak a legfontosabb célpontnak, amit így biztosan meglátogat majd az egység, mielőtt még máshova menne. De változik a járgányok útkeresése is: jelenleg minden jármű ugyanarra megy, ha egy adott pontra szeretne elérni, ezért hatalmas dugók jönnek létre, kerülni pedig nem tudnak. A fejlesztő az ígéri, a javítással a forgalom jobban szétoszlik majd a városban.
Ütemesen bővül a TERA Online Mióta átment free to play-rendszerbe, a TERA felhasználói bázisa jelentősen és ütemesen bővül. A váltás óta fél millió játékos csatlakozott, így a teljes játékosszám átlépte az 1 milliót, az utóbbi hetekben pedig több, mint 1,5 millió karaktert hoztak létre. A Gameforge hat új szervert állított szolgálatba, hogy elbírjon a terheléssel. A stúdió egyébként felfedte, hogy a castanic faj a legnépszerűbb választás, amit az emberek és a high elfek követnek, míg a karakterosztályok közül warriort indítanak legtöbben, második helyen a sorcerer, harmadikon pedig az archer áll. Szarumán a Guardians of Middle-Earth-ben Szépen bővülget az első konzolos MOBA-játékként beharangozott és elindult Guardians of Middle-Earth. Szinte hetente érkezik új karakterosztály, most pedig nem kisebb névvel bővült a felhozatal, mint a neves mágussal, Szarumánnal. A mágus az Enchanter osztályba tartozik, és masszív AoE támadással tudja stunolni az ellenfeleket, lassít és dotol, silence-el, és hasonló, igen-igen kellemetlen dolgokat művel a harctéren.
Blizzard: nagy kihívás a konzolos MMO A World of Warcraft lead system designere, Greg Street alias Ghostcrawler beszélt kicsit az MMO-k és a következő konzolgeneráció viszonyáról. Alapvetően szeretné, ha az MMO-k nagyobb szerepet kapnának az új generációkban, de természetesen elismeri, hogy egy World of Warcraft-szintű játékot hatalmas kihívás lenne átültetni, hiszen rengeteg helyet foglal a merevlemezen, és erősen támaszkodik az egérre és billentyűzetre. Így ha a Blizzard valaha is konzolra fog MMO-t készíteni, akkor egy másik irányba kell majd elmenniük: példának a Diablo III-at hozta fel, ahol a csapatnak néhány alapvető dolgot is meg kellett változtatnia, hogy a cucc játszható legyen konzolon. Szerinte alapvetően ugyan még a WoW-ot sem lenne lehetetlen feladat konzolra ültetni, és már csak maga a kihívás is érdekelné, ettől függetlenül azonban nem nagyon kell számítani rá, hogy a most 8 éves MMO a PC-n kívül más platformra költözik. Street a jövőt egyébként egyértelműen a különböző platformok összejátszásában látja: egy MMO-hoz kapcsolódó tabletes és telefonos alkalmazásban, az egyes készülékek együttműködésében.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Skorbut
2013.03.14. 02:23
Nocsak, megevett a kíváncsiság hányan lehettünk már a Terában, és hát ja, minden percben születik egy újabb Sorc' vagy Archer amint megemlíti valaki a PVP-t
Elképesztő egy látványvilággal és remek harcrendszerrel rendelkező játék, ráadásul őszintén szólva megéri hozzá Tera Club-ot venni és elképesztően sok benne a rendes játékos. Mondanom se kell, hogy Castanic Warrior karakterrel nyitottam még januárban. Azért elég erős idegzet kell pl. a férfipáncélzatok elviseléséhez az elején, de 60-nál már azért tényleg köze kezd lenni a páncélhoz, rohadt perverz egy formavilága van az egésznek, össze vissza csavarodnak rajta a díszek, durván hivalkodó színekkel, de valóban az egész játék ilyen, könnyedén több gigabájtnyi screenshotot túristáskodik vele össze az ember egy röpke hónap alatt
Meglepődnétek, hány magyar guild van benne már, de a "régiek" is elég szépen elvannak, mint pl. Reload, Voidwalkers, Phoneix Rendje, de azóta bárhová bekurjantjátok a "sziasztokot", fordulnak a fejek ezerrel és beindul az ökörködés a Freya EN PVE szerveren.
Hiába 25-30 Gb a játék, szedjétek le mert mindenképpen megéri legalább kipróbálni egyszer, aztűn úgyis benne ragadtok. Akinek bejön a Witcher vagy a Devil May Cry, annak ez is be kell, érzésre kicsit hasonló a harcrendszere.
Karakter-kreáció után próbáljátok ki a training/tutorial szekciót, ott belekóstolhattok milyen képességek járnak majd a karaktereitekhez 10-20 szinttel később, így nem vesztegettek el egy csomó időt, majd jöttök rá "ez a kaszt nem az én műfajom".
Gyertek játszani
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim Skorb...
2013.03.14. 03:23
Mennyire kompetitív a PVE? Kompetitív játékokból már elegem van, kooperatívval szeretnék játszani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. YellowFlas...
2013.03.14. 08:39
Nagyon megtetszett a Tera, már azelőtt is, hogy ingyenes lett. Aztán a F2P rendszer meghozta a kedvemet. Castanic Slayer lettem, most épp lvl 38 vagyok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2013.03.14. 09:42
EA + SimCity = Blizz + D3
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!