iPon Hírek

Aprók nagyban - 03.14.

Dátum | 2013. 03. 14.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A videojátékokra fogja tettét a washingtoni lövöldözős srác Washingtonban a 14 éves Nathon Brook elvette édesapja pisztolyát a tárolójából, majd rálőtt mindkét szülőjére, mindkettőt súlyosan megsebesítve. Az apa már rendben van azóta, az anya állapota is stabil, azonban további műtétekre lesz szüksége. A fiú a rendőröknek azt vallotta, a videojátékok tették erőszakossá. A lövöldözés közvetlenül azután történt, hogy a szülei büntetésként eltiltották mindenféle elektronikus eszköztől, előtte azonban gyakorlatilag egész nap játszott. A szülők arra próbálták meg rávenni Brookot, hogy végezzen egy kis házimunkát, illetve menjen ki kosárlabdázni a többi sráccal - a hírek szerint ez lehetett a motiváció arra, hogy megszabaduljon őseitől. Az első vizsgálatok szerint kiderült, hogy a fiú már hosszú ideje rosszul viselkedik, és instabil lelki állapotban van. Az ügyészség arra kérte a bíróságot, hogy kettős gyilkossági kísérletért felnőttként ítéljék el őt. Anderson és Jovovich is visszatér a Resident Evil 6-filmben Amikor legutóbb beszámoltunk róla, hogy készül a következő Resident Evil-film, még nem volt megerősítve, hogy a rendező Paul W.S. Anderson, és az eddigi főszereplő Milla Jovovich is visszatér-e egy újabb epizódra. Nos, most már biztos a válasz: igen. A forgatás ősszel kezdődik, így valamikor jövőre várhatjuk a cuccot a mozikban, mely az utolsó két film által elindított cselekményt zárja majd le, ezzel egy újabb trilógiát formálva. Duke Nukem 2 iOS-re Áprilisban jelenik meg 1,99 dolláros áron a klasszikus oldalra-scrollozós játék iOS-re. Az anyagot a Rise of the Triad rebootért is felelős Interceptor Entertainment portolta iPad-re és iPhone-ra. Ütős!
Warhammer 40k stratégia készül A Slitherine és a Warhammer-tulajdonos Games Workshop aláírt egy megállapodást, mely szerint az előbbi készíthet egy stratégiai játékot a Warhammer 40k univerzumban. JD McNeil, a Slitherine Group igazgatótanácsának elnöke hosszasan ecsetelte, mekkora lehetőség számukra, hogy együttműködhetnek a Games Workshoppal, és hogy elhozhatnak egy stratégiát egy nagyon specifikus rétegnek. A sok rizsa közt nem derült ki, valójában milyen anyag is készül, az viszont igen, hogy több platformra is megjelenik. Bemutatkozik a Call of Juarez: Gunslinger Oké, már gyakorlatilag régóta bemutatkozott, hiszen tudjuk, hogy készül, de most először láthatjuk hosszabb ideig mozgás közben a játékot. Szóval gyakorlatilag ez a nagy, hivatalos leleplezés. A játékban olyan western-legendák tűnnek majd fel, mint Jesse James, John Wesley Hardin, vagy Billy the Kid.
Metro: Last Light - mennyi idő veszett el a kiadóváltással? Nos, elméletileg nem sok, az is főként a papírmunka miatt. Huw Beynon, a Deep Silver global brand managere elmondta, miután cége átvette a THQ-tól a kiadói szerepkört, olyan triviális dolgokat kellett egyenesbe tenni, mint a minőségellenőrzés, a konzolgyártóknak történő leadás menete, és pár egyéb, viszonylag unalmas háttérmunka. Beynon szerint talán pár hét elvesztegetett időről van szó csupán, ám ez nem hatott ki a játék minőségére: ugyanaz fog megjelenni májusban, mint amit eredetileg márciusban akartak kiadni. Beynon szerint külön öröm, hogy a stúdiót sem sújtotta le túlságosan a kiadóváltás, és továbbra is nagyon bíznak a saját termékük minőségében. BioShock: Infinite - a hamis pásztor False Shepherd néven jelent meg a BioShock: Infinite legújabb előzetese. A megjelenésig már tényleg csak napok vannak hátra, kitartás.
Jogosak voltak a lehúzós SimCity-kritikák A Maxis ügyvezetője, Lucy Bradshaw elárulta, jogosnak véli a lehúzós kritikákat, melyek a SimCityről jelentek meg: "Valaki úgy pontozza a játékot, mint egyszerűen egy játék, valaki pedig úgy, mint egy szolgáltatás. Ha az utóbbit nézzük, akkor nincs kifogásom az ellen, hogyan kezelték az újságok a játékteszteket." - nyilatkozta Bradshaw, majd hozzátette, talán sokan úgy érzik, nem túl fair dolog, hogy ez alapján ítélik el a játékot. "Azonban ez egy online játék, és a rajongóknak és a kritikusoknak minden joga megvan arra, hogy az elejétől a végéig egy sima élményben legyen része. Abban reménykedem, hogy most, a problémák elhárítása után néhányan újra előveszik a játékot, és esetleg változtatnak a pontszámokon." Bradshaw egyébként saját elmondása szerint március 5 óta gyakorlatilag 24/7-ben a Maxis irodájában volt, hogy vezesse a csapatot, és elhárítsák a hibákat. Kifejtette, sajnálja a fejlesztőket, akik éveket töltöttek el a játékkal, és akik úgy érzik, pont a végén, a legfontosabb pillanatban csúsztak el. Bradshaw szerint ez az ő felelőssége, és megtesz mindent, hogy innentől fogva ne legyenek problémák. A Rare is benne van a Project Gotham 5-ben? A NeoGAF fórumozói ásták elő és rakták össze a bizonyítékokat, melyek azt sugallják, hogy a Rare is nyakig benne van a Project Gotham Racing 5 fejlesztésében. A Microsoft stúdiója ugyanis egy halom embert vett fel olyan csapatokból, mint a Codemasters, a Ubisoft Reflections és az Evolution Studios. Így tehát olyan munkatársak kerültek a Rare-hez, akik a DIRT 3-at, a DIRT Showdown-t, a Motorstormot és a Driver: San Franciscót is fejlesztették. Ezzel párhuzamosan a Project Gotham 5-tel korábban már összehozott Lucid Games is komoly tagfelvételbe kezdett, és olyan tehetségeket szereztek meg, akik korábban a Blur, a Sonic All Stars Racing: Transformed, a Need For Speed: Most Wanted, és a Project Gotham 2-4 játékokon tevékenykedtek. Úgy tűnik, hogy a Microsoft az Xbox 360 után a következő konzoljához is szeretne egy Project Gotham nyitójátékot. Utolsó bizonyítékként pedig a Rare egyik grafikusa az alant látható két képet jelentette meg blogjában. A szöveg szerint a concept rajzok egy egyelőre bejelentetlen projekthez készültek.


Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. sempron07
2013.03.15. 00:52
De szép az 1. autós concept kép. Tiszta Test Drive 1 feeling...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. kray
2013.03.15. 11:24
Azt a gyereket is addig puffolnem amig eszebe jut ilyen. Es meg hazudozik is a kis gyoker.
Latszik, hogy van ennek esze, mert latta, higy mindenhol ezt mondjak, hogy a jatekok teszik eroszakossa aztan bekamuzta.

Az ilyenek tenyleg felbosszantanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.03.15. 14:18
Az FPS-ek vásárlását is pszicho alkalmasságihoz kell kötni, és kész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Zeusz310
2013.03.15. 16:00
nos nem akarok hülyeséget mondani, de mi van hogy ha azért teszik erőszakossá a gyerekeket a játékok mert azt mondják (mármint hogy a játékok teszik őket erőszakossá) és így van mire fogni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Balucsek
2013.03.15. 16:09
MrFox: akkor meg nem a "játéktól" lesz erőszak hanem hogy nem kaphatja meg... Igazából az egész nevelés kérdése nem a játékoké. Ha a gyerek mindent megtehet akkor meg is fog, ha meg pofán vágják időben akkor lehet kialakul egy erkölcsi norma. A pszicho alkalmasságról meg annyit hogy a dirt 3-on is ott virít a PEGI 12 így egyértelmű hogy nem javasolt erőszakos játék a 14 évesnek.
Amúgy még abban sem vagyok biztos, hogy neki volt ennyi esze, hogy a játékra fogja. Szerintem az ügyvéd intézte, hogy mit kell mondani, hogy a lehető legkevesebbel megússza...

A SimCityről meg annyit, hogy tényleg sajnálni lehet a fejlesztőket, de amíg a nagy cég irányt és dönti el mi legyen se ők nem fognak olyan játékot csinálni amilyet akarnak se a játékosok nem fogják azt kapni amit várnak. Bízom benne, hogy a különböző support rendszereken (pl.:kickstarter) át közvetlen a fejlesztőkhöz jutó támogatások ezen változtatni fognak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim Baluc...
2013.03.15. 20:14
"Bízom benne, hogy a különböző support rendszereken (pl.:kickstarter) át közvetlen a fejlesztőkhöz jutó támogatások ezen változtatni fognak."

Ez csak vágyálom marad. Addig amíg egy AAA-s címnek a fejlesztése 52 millió dollárnál kezdődik, nem fog kickstarter keretein belül olyan játék készülni, ami akár csak hasonló élményt is nyújtana.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 5hR3kY
2013.03.16. 00:12
Tisztelem a Maxis-ékat, és a vezetőjüket Lucy Bradshaw-t! Ők legalább kiálltak és elismerték hogy elrontották a dolgot, és ez az ő hibájuk! Bezzeg a Gearbox a makimajom Randy Pitchford-al ez élen csak lapít mint sz@r a fűben, és még egy közleményt sem bírtak kiadni, csak sunyiban próbálják a patcheket csinálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!